Valitse asuinmaasi
Suomi
Kieli  
Etsimme parhaita tarjouksia kohteessa .
Hintamme ovat odotuksen arvoisia.
Vuokra-autojen hakukone

  • EI PERUUTUS- TAI MUUTOSKULUJA

    Joustoa varaukseesi jopa 48 tuntia ennen noutoa
  • EI PIILOMAKSUJA

    Taatut parhaat tarjoukset ja halvimmat hinnat
  • LOISTAVAA PALVELUA JO YLI 60 VUODEN AJAN

    Teemme yhteistyötä maailman parhaimpien autovuokraamojen kanssa
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Noutoasema.:
    Kirjoita noutopaikan ensimmäiset kirjaimet ja valitse näkyviin tulevista ehdotuksista haluamasi noutopaikka.
  • Noutoasema.:
    Toimipistettä ei löytynyt. Koeta uutta hakua.
  • Noutoasema.:
    Täytäthän noutoaseman.
  • Palautusasema:
    Täytäthän palautuspaikan.
  • Päivämäärä:
    Palautuksen täytyy olla noutoajan jälkeen.
  • Matkustus Itä-Eurooppaan.:
    Jos matkustat Itä-Euroopan maihin, soitathan meille numeroon 0800-552 096.
  • Etsimällesi palautusasemalle ei löytynyt yhteensopivia vuokraamoja. Ole hyvä ja valitse toinen nouto- tai palautusasema.
  • Kuljettajan ikä:
    Ole hyvä ja lisää kuljettajan ikä
Auto Europe autovuokraamot: Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
ASIAKKAAN KOMMENTIT ESPANJA

Espanja: 476 Arvostelut saatavilla

Keskimääräinen arvosana kohteesta: Espanja:
customer review star rating
167
153
65
48
32

sivu 1 / 24

Näytetään tulokset: 1 - 20

  • Arvostelija: ESA - March 18, 2017
  • Auto Europen palvelusta
  • Rohkaiskaa vuokraamoja kehittämään luovutusprosessin sujuvuutta.
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - FIREFLY
  • Auton luovutusprosessin kehittäminen ja nopeuttaminen
  • Arvostelija: JARI - March 10, 2017
  • Auto Europen palvelusta
  • Ei ole koskaan ollut ongelmia, hyvin on toiminut. Kiitos
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - INTERRENT
  • Ei koskaan tätä yhtiötä enään ja sitä mieltä oli monet jotka jonottivat palvelutiskille. Minun palveluaika tiskillä oli lähes puolituntia. Asiakaspalvelija yritti väkisin myydä minulle isompaa autoluokkaa, sen jälkeen lisävakuutusta. Lopulta kun sain auton avaimet kukaan ei tullut tarkistamaan autoa että missä kunnnossa se oli. Onneksi otin valokuvat joka naarmusta. Palauttaessani autoa auto tarkistettiin ja muutaman naarmun kohdalla palvelija kysyi että onko minulla valokuva naarmuista kun sanoiun että ne naarmut oli jo haettaessa. Jos valokuvaa ei olisi ollut niin maksumieheksi olisin joutunut. Yrittivät vielä veloittaa 39,90eur bensarahaa vaikka tankki oli täynnä palauttaessani. Rahat palautettiin kun ilmoitin siitä luottokorttiyhtiööni.
  • Arvostelija: ERKKI - March 4, 2017
  • Auto Europen palvelusta
  • Te vastaatte Suomenkielen tekstillä,mutta kun soittaa niin ei ole Suomenkielistä puhujaa.
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - FIREFLY
  • Hankala paikka
  • Arvostelija: HEIKKI - March 3, 2017
  • Auto Europen palvelusta
  • Record -vuokraamon edustaja Palma/Mallorcan kentällä yritti myydä vakuutusta erittäin innokkaasti. Hän kertoi, että Auto Europen Super Cover -turva ei kata esim. pysäköintipaikalla tulleita toisen ajoneuvon aiheuttamia naarmuja. Niistä voi tulla korvattavaa jopa 1200 euroa. En ottanut lisävakuutusta, mutta ehkä kielivaikeuksista johtuen asia jäi epäselväksi. Miten asia mahtaa olla? Lisäksi viisi päivää palautuksen jälkeen luottokortillani näkyy edelleen 1200 euron katevaraus. Tankissa ollut polttoaine noin 16 euroa on kyllä hyvitetty. Eikö katevaraus pitäisi vapautua, kun auto on todettu vaurioitta palautetuksi? Olen käyttänyt usein Auto Europen palveluja ja kokemus on aina ollut onnistunut. Varaus on helppoa ja kaikki toimii.
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - RECORD
  • Viisi päivää palautuksen jälkeen luottokortillani näkyy edelleen 1200 euron katevaraus. Tankissa ollut polttoaine noin 16 euroa on kyllä hyvitetty. Eikö katevaraus pitäisi vapautua, kun auto on todettu vaurioitta palautetuksi?
  • Arvostelija: PEKKA - February 23, 2017
  • Auto Europen palvelusta
  • Käytän jatkossakin Auto Europea, mutta jos näyttää siltä että varaus päätyy Goldcar/Rhodiumille niin todennäköisesti peruutan sellaisen varauksen ja yritän uudelleen toista vaihtoehtoa
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - RHODIUM
  • Varauksen mukaista ajoneuvoa ei ollut saatavilla, saimme pienemmän ajoneuvon. Toimistossa ajoneuvon saaminen kesti kauan ja lisäksi virkailija merkitsi sopimukseen väärän rekisterinumeron joten asiakkaana minut auton luovutuspaikasta juoksutettiin takaisin toimistoon tekemään uusi sopimus. Siitä hetkestä kun saavuimme Rhodiumin tiskille siihen hetkeen kun saimme ajoneuvon käyttöömme kului aikaa yli tunti!!!
  • Arvostelija: JUHA - February 12, 2017
  • Auto Europen palvelusta
  • Ilmeisesti tiedot eivät siirry sähköisesti varsinaiselle vuokraamolle. Tätä on syytä kehittää niin, että vahvan tunnistuksen avulla saadaan jo etukäteen kaikki tarvitavat tiedot vuoraamon järjestelmään.
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - INTERRENT
  • Erittäin hidas bookkaus.
  • Arvostelija: ERKKI - February 10, 2017
  • Auto Europen palvelusta
  • Voisi jatkaa samalla autolla jos on useampi vuokraus peräjälkeen, jos on tyytyväinen autoon.
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - RECORD
  • Voisi jatkaa samalla autolla jos on useampi vuokraus peräjälkeen, jos on tyytyväinen autoon.
  • Arvostelija: MIKKO - February 9, 2017
  • Auto Europen palvelusta
  • vaurioiden tarkistus heti lähdössä olisi parempi
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - INTERRENT
  • palvelu voisi olla nopeampaa
  • Arvostelija: HARRI - February 6, 2017
  • Auto Europen palvelusta
  • yritin lyhentää autonvuoka aikaa 1 vrk, ja virkailija vaihtoi auton luokan pienemmäksi??? Miksi, sitten soitin takaisin ja jouduin vaihtamaan GoldCarilta Recordille! Ei Hyvä :(
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - RECORD
  • Record bensa käytäntö oli outo ja epäreilu asiakkaalle! Sovittiin auton palautus tankki täynnä, silti he veloittavat 95€ takuumaksua, he tankkaavat auton jokatapauksessa ja jos bensaa ei mahdu tankkiin niin he palauttavat vain 70€ ja pitävät 25€ palvelumaksuna... Silkkaa kusetusta! Mihin tästä voi reklamoida? Olkaa ystävällisä ja olkaa minuun yhteydessä!
  • Arvostelija: RAIMO - February 2, 2017
  • Auto Europen palvelusta
  • Kaikki onnistui erinomaisesti puutteellisesta kielitaidosta huolimatta
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - FIREFLY
  • Kuten edellä
  • Arvostelija: JOUNI - February 1, 2017
  • Auto Europen palvelusta
  • Palvelu hyvää.
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - RECORD
  • Palvelu hyvää.
  • Arvostelija: TIMO - January 26, 2017
  • Auto Europen palvelusta
  • Vakuutuksen ottoa ehdoteltiin, sitten se olisi pitänyt hoitaa puhelimitse ja loppujen lopuksi sen saikin hoitaa netin välityksellä ?? Aviksen noutopaikka olikin l-aseman ulkopuolella ja siihenkin piti soittaa pari puhelua, ennen kuin noutoaika oli ok. Muuten kaikki sujui hyvin.
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - AVIS
  • Kaikki toimi moitteetta.
  • Arvostelija: KARI - January 18, 2017
  • Auto Europen palvelusta
  • EU11740187-1 DRIVALIA Palma de Mallorca airport. Negative customer service: person acted negatively towards me after I refused to buy extra insurance at value of 113 ?. At return small pin/thumbtack was discovered at back left side wheel. Wheel was ok, with full pressure. DRIVALIA charged 35 ? for the repair cost (this was informed later with email to me). I told that there is half of the tank gasoline still left in the tank of the car. However, there was not any possibility to negotiation of any kind compensation for the marginal damage of the wheel. I will never again choose DRIVARIA for hireing the car for myself ! For a&e: I recommend to be more transparent with total price: hire cost and the insurance, which your partner press to sell
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - DRIVALIA
  • please,see report above. Please, check ,if DRIVALIA has done any repair for the wheel, I doupt it !. They aim was to try to charge me by all possible ways. The attitude of contact person was negative ! DRIVALIA has sent me customer satisfaction survey by email. However, I will not answer to that, because never again will deal with them in future.
  • Arvostelija: JARI - January 17, 2017
  • Auto Europen palvelusta
  • Hei, olen hyvin tyytyväinen palveluun ja hintaan tälläkin kerralla. Vuokrauksen yhteydessä tulisi antaa hyvät paluuohjeet kun palataan kentälle takaisin. Tulostettuna päätieltä aina Fireflyn paikoitukseen asti. Kertoa millä tavoin kerrokset löytyvät kun tasoa vaihdetaan. Vuokraan jatkossakin tältä toijalta, kunhan palvelun markkinointi on hyvää niinkuin tähänkin asti. Terv. Jari ja Riitta Kohonen ps. Oli antoisa Nerjan sadetta ja aurinkoa oli tarpeeenksi ja autonkäyttökin, tosin vähäisin kilometrien ( n.200 km) mahdollisti sateen sattuessa (suojassa) liikkumisen. Suuret kiitokset ja kerromme tietenkin ystävillemme saamastamme hyvästä palvelusta.! Ensi syksynä, viimeistään...
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - FIREFLY
  • Arvostelija: SVETLANA - December 26, 2016
  • Auto Europen palvelusta
  • - Vuokran lopullinen summa oli kolminkertainen verrattuna alunperin tarjottuun hintaan ilman mitään lisäpalveluja - Auto oli huonossa kunnossa: naarmutettu ja kolhittu - Asiakaspalvelu oli hyvin töykeää: eivät halunneet palvella meitä kunnolla ja kokoajan yrittivät tyrkyttää lisäpalveluja lisämaksuista - kun kysyimme paikan päällä vuokran hintaa, asiakaspalvelija vastasi "en tiedä" - Kukaan ei ottanut autoa vastaan, joten emme saaneet rahoja takaisin, jotka kuuluisi saada jäljelle jääneestää polttoaineesta - aukioloajat ovat hyvin huonoja
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - INTERRENT
  • - Asiakaspalvelu oli hyvin töykeää, epäkohteliasta ja alentavaa: eivät halunneet palvella meitä kunnolla ja kokoajan yrittivät tyrkyttää lisäpalveluja lisämaksuista - Vuokran lopullinen summa oli kolminkertainen verrattuna alunperin tarjottuun hintaan ilman mitään lisäpalveluja - Auto oli huonossa kunnossa: naarmutettu, kolhittu, tuulilasin pesuneste ei toiminut ja paljon muita vikoja - kun kysyimme paikan päällä vuokran hintaa, asiakaspalvelija vastasi "en tiedä" - Kukaan ei ottanut autoa vastaan, joten emme saaneet rahoja takaisin, jotka kuuluisi saada jäljelle jääneestää polttoaineesta - aukioloajat ovat hyvin huonoja
  • Arvostelija: LAURI - December 18, 2016
  • Auto Europen palvelusta
  • Olisi kiva, jos nuo vakuutusehdot olisi kerrottu lyhyesti ja ytimekkäästi, jotta tarkalleen tietäisi, mitä ne kattaa ja mistä on maksanut. Olisi myös kiva, että saisi aina suomenkielistä palvelua soittaessa tai että voisi ainakin jättää soittopyynnön.
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - FIREFLY
  • Meillä oli autossa takaovessa painauma, jota ei oltu kirjattu papereihin. Autoa palauttaessa eivät uskoneet, kun sanoin sen olleen siinä jo autoa noudettaessa. Onneksi olin ottanut siitä kuvan ja vasta kun näytin sen, sanoivat, että asia on ok.
  • Arvostelija: KARI - December 17, 2016
  • Auto Europen palvelusta
  • Olin pettynyt siihen että AVIS on muuttanut toimipisteen ja vuokrauksen pois TFS:n lentokentältä eikä bussikuljetuksesta oltu ilmoitettu meille. Olimme 1kk aikaisemmin 22.10-1.11.2016 samassa kohteessa ja saman vuokraamon asiat hoituivat kentältä sujuvasti. Nyt jouduimme selvittelemään ja etsimään toimistoa sekä siirtyminen n.2km päähän piti odotella kyytiä liian pitkään molempiin suuntiin.Aviksen palvelu huonontunut ketään ei kiinnostanut tarkistaa autoa palautuksen yhteydessä oliko bensiinitankki tankattuja ja auton ulkopinta kunnossa. Jatkossa käytän edelleen Auto Europea mutta tuskin AVIS tai Budget tulee kysymykseen koska vuokraamon ovat siirtyneet pois lentokentältä, jos jatkossa asiaan ei tule parannusta esim taxi kyyti siirtymälle.
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - AVIS
  • Opasteet lentoaseman tuloaulaan ja informaatio auton noutopisteet siirtymisestä pois lentoasemalta. Asiat tulisi tietää jo etukäteen. Henkilökuntaa lisättävä toimistoon ja auton palautukseen jotta asiat saadaan sujumaan. 2.12 klo 23 nouto hidasta sekä palautuspäivänä 13.12 klo 13.30 aivan liian suuret jonot palvelupisteestä. Siirtokuljetuksen odottelua AVIS -TFS molempiin suuntiin. Olisi lisättävä vähintään toinen minibussi lentokentän ja vuokraamon väliseen liikenteeseen tai TAXI kyyti. Koskaan aikaisemmin ei ole ollut näin kova kiire paluulennolle kun vuokraamo on ollut lentokentän yhteydessä. Jos AVIS ei tee asialle mitään niin luulen että he tulevat menettämään vanhoja asiakkaita. Asiasta keskusteltiin busissa toisten asiakkaiden kanssa
  • Arvostelija: KALLE - December 10, 2016
  • Auto Europen palvelusta
  • Auton vakuutuksista en ollut täysin prillä mitä ne kattaa vahingon sattuessa. Vastaako kallein vakuutus niinkuin suomen täyskasko? Haluaisin siihen tarkempaa tietoa.
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - KEDDY
  • Oli hyvä palvelu.
  • Arvostelija: JUKKA-PEKKA - December 9, 2016
  • Auto Europen palvelusta
  • Teidän kautta löysin kaikkein edullisimmin auton.
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - AVIS
  • Vuokraamon toimisto oli siirretty lentokentältä parin kilometrin päähän. Sukkula-bussin lähtöpaikan voisi merkitä paremmin, ettei tarttisi laukkujen kanssa vaeltaa pitkin parkkipaikkaa! Vuokra-auto oli siisti ja hyväkuntoinen, vaikkakin siihen syttyi rengaspaineen varotusvalo palamaan. Paineet olivat silti kohdallaan, joten se ei menoa haitannut.
  • Arvostelija: JUHANI - December 9, 2016
  • Auto Europen palvelusta
  • Infoa vuokrauksesta tuli ihan tarpeeksi.
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - INTERRENT
  • Myyntitiskillä asiakaspalvelija yritti vähän väkisin myydä lisäpalveluja, vaikka yritin ilmoittaa, etten tilaamani lisäksi muuta halua. Lopuksi hän antoi meille kehnokuntoisen Full Size Dacia Lodge (7 hengen) auton, joka osoittautui vaikeasti ajettavaksi, käytettäväksi ja tarpeisiimme täysin sopimattomaksi. Kolmen ajopäivän jälkeen saimme sen onneksemme vaihdettua tilaamaamme Opel Astraa vastaavaan Seat Leoneen, joten loman loppuosa sujui auton osalta hyvin. Interrentin noutotoimistoa oli myös vaikea löytää ja autot olivatkin lopulta Europcarin omistamia, mitä emme ennalta tienneet. Lomaamme vaikeuttaneita asioita oli siis auton osalta ihan tarpeeksi!
Valitse asuinmaasi
close