Valitse asuinmaasi
Suomi
Kieli  
Etsimme parhaita tarjouksia kohteessa .
Hintamme ovat odotuksen arvoisia.
Vuokra-autojen hakukone

  • EI PERUUTUS- TAI MUUTOSKULUJA

    Joustoa varaukseesi jopa 48 tuntia ennen noutoa
  • EI PIILOMAKSUJA

    Taatut parhaat tarjoukset ja halvimmat hinnat
  • LOISTAVAA PALVELUA JO YLI 60 VUODEN AJAN

    Teemme yhteistyötä maailman parhaimpien autovuokraamojen kanssa
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Noutoasema.:
    Kirjoita noutopaikan ensimmäiset kirjaimet ja valitse näkyviin tulevista ehdotuksista haluamasi noutopaikka.
  • Noutoasema.:
    Toimipistettä ei löytynyt. Kokeile uutta hakua.
  • Noutoasema.:
    Täytäthän noutoaseman.
  • Palautusasema:
    Täytäthän palautuspaikan.
  • Päivämäärä:
    Palautuksen täytyy olla noutoajan jälkeen.
  • Matkustus Itä-Eurooppaan.:
    Jos matkustat Itä-Euroopan maihin, soitathan meille numeroon 0800-552 096.
  • Etsimällesi palautusasemalle ei löytynyt yhteensopivia vuokraamoja. Ole hyvä ja valitse toinen nouto- tai palautusasema.
  • Kuljettajan ikä:
    Ole hyvä ja lisää kuljettajan ikä
Auto Europe autovuokraamot: Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
ASIAKKAAN KOMMENTIT NIZZA

Nizza, Ranska: 25 Arvostelut saatavilla

Keskimääräinen arvosana kohteesta: Nizza:
customer review star rating
8
5
4
5
3

sivu 1 / 2

Näytetään tulokset: 1 - 20

  • Arvostelija: GUSTAV - February 25, 2017
  • Auto Europen palvelusta
  • Maksettu automaatista. Kuten usein tarjotaan paljon isompaa autoa tilalle. Pienen saamiseksi oli otettava manuaali joka olisi pitänyt olla paljon halvempi.
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - ALAMO BY ENT
  • Kuvittelevat että isompi auto on haluttava - ei ole jos haluaa mahtua eri paikkoihin
  • Arvostelija: AGNETE - February 21, 2017
  • Auto Europen palvelusta
  • Olen useamman kerran vuokrannut AutoEurope kautta, tähän saakka ei valittamista. Autot tms vastanneet odotuksia.
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - ALAMO BY ENT
  • Autoa palauttaessa takapuskurista löytyi pieni naarmu. En ollut havainnut sitä vuokratessa,ja tiedän että en itse osunut mihinkään. Tästä hyvästä siunaantui yli eur 600,- lasku minulle. Sis m 100,- hallintokuluja. En ikinä vuokraa autoa Enterpriselta enää!! Seuraavan kerran muistan valokuvata koko auton ennen käyttöönottoa!
  • Arvostelija: ILKKA - November 3, 2016
  • Auto Europen palvelusta
  • Vuokraus Autoeuropen kautta onnistui vaivattomasti ja hyvin. Vaihtoehdot ovat selvästi näkyvillä ja selvisi myös mitä vuoraukseen kuuluu ja mitä ei kuulu.
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - ALAMO BY ENT
  • Autoa noudettaessa se tarkastettiin huolellisesti ja erityisesti palautuksen yhteydessä auto tarkastettiin perusteellisesti. Palautuksen yhteydessä sain vain pelkän vakuusmaksukuitin, ilmoitettiin että kaikki on kunnossa ja vakuus palautetaan. Kotiin päästyäni sähköpostissa oli ilmoitus että autossa oli naarmu ja vuokraamo veloittaa 850 euroa. Sähköpostilla lähetettiin epämääräinen valokuva autosta, jonka kyljessä oli pitkä iso naarmu. Epäilen että on kuvattu jotain toista autoa. Autossa ei ollut palautettaessa naarmua, sen tarkasti kolme henkilöä. Mielestäni kyseessä on asiakkaan huijaus, petosrikos RL36, löytyy myös Ranskan laista. En suostu maksamaan vuokraamolle. Enterprisen ja Alamon palveluita en suosittele käytettäväksi.
  • Arvostelija: KARI - October 24, 2016
  • Auto Europen palvelusta
  • Samantyyppinen auto oli Kia Sportage. Hinta oli kuitenkin eri, koska olimme valinneet 900e omavastuun ja Kian omavastuu olikin 1200e. Tuosta muutoksesta en pitänyt.
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - ALAMO BY ENT
  • Autoa palauttaessa piti auttaa vastaanottajaa ymmärtämään, että alussa olleet naarmut olivat niin pieniä, että niitä ei merkitty papereihin. (Kolme pientä eri aikoina syntynyttä lähekkäin ollutta naarmua.)
  • Arvostelija: KRISTOFER - September 20, 2016
  • Auto Europen palvelusta
  • Ikävä kyllä meillä oli huono kokemus autonvuokrauksen kanssa. Kun noudimme auton huomioimme auton takakyljessä olevia pieniä lommoja. Luovuttaja sanoi että ne ovat niin pieniä ettei niitä huomioida joten ei merkitse niitä. Harvoin autoa vuokranneena oletimme että siinä ei ollut mitään outoa mutta palauttaessamme auton, toinen virkailija olikin sitä mieltä että kolhut olivat meidän aiheuttamia. Kerroimme heille mitä hänen kollegansa oli todennut meille muutama päivä aikaisemmin mutta tämä ei auttanut vaan meille ilmoitettiin että joudumme maksamaan ?1200:n omavastuun. Jälkeenpäin otettuani selvää olen ymmärtänyt että tämä on joillakin autovuokrayrityksillä tapa tehdä lisää rahaa. Tunnemme tulleemme huijatuiksi. Ei toki teidän syy.
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - ALAMO BY ENT
  • Ikävä kyllä meillä oli huono kokemus autonvuokrauksen kanssa. Kun noudimme auton huomioimme auton takakyljessä olevia pieniä lommoja. Luovuttaja sanoi että ne ovat niin pieniä ettei niitä huomioida joten ei merkitse niitä. Harvoin autoa vuokranneena oletimme että siinä ei ollut mitään outoa mutta palauttaessamme auton, toinen virkailija olikin sitä mieltä että kolhut olivat meidän aiheuttamia. Kerroimme heille mitä hänen kollegansa oli todennut meille muutama päivä aikaisemmin mutta tämä ei auttanut vaan meille ilmoitettiin että joudumme maksamaan ?1200:n omavastuun. Jälkeenpäin otettuani selvää olen ymmärtänyt että tämä on joillakin autovuokrayrityksillä tapa tehdä lisää rahaa. Tunnemme olomme huijatuiksi.
  • Arvostelija: JARI - August 1, 2016
  • Auto Europen palvelusta
  • Kun varaa netistä auton ja vakuutukset sille niin olisi hienoa, että auton vuokraajakin tietäisi mitä on varattu.
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - FIREFLY
  • Arvostelija: JAN - July 30, 2016
  • Auto Europen palvelusta
  • Hyvät nettisivut ja vertailut hinnoissa. Nopeasti vahvistettu ylimääräiset maat joihin halusimme mennä.
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - ALAMO BY ENT
  • Auton nouto lentokentältä sujui nopeasti ja saimme valita kolmesta eri automerkistä mieleisen. Auton luovutus sujui nopeasti ja saimme hyvää palvelua molemmissa palvelutilanteissa. Kyseltiin myös kehitystarpeita palveluun ja kokemuksiamme.
  • Arvostelija: HEIMO - June 2, 2016
  • Auto Europen palvelusta
  • Liian harvoin saan valitsemani merkkisen ja mallisen auto. Autot samassa kokoluokassa eroavat liian paljon tilojensa puolesta.
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - KEDDY
  • Sain uudehkon 5000 km ajetun todella kolhuisen ja naarmuisen auton.
  • Arvostelija: TUIJA - May 26, 2016
  • Auto Europen palvelusta
  • Jouduimme jonkin aikaa etsimään paikkaa mistä auton auton saa, koska auton luovutti Europcar eikä Keddy ja vaikka olimme oikeassa paikassa, niin emme ilman kysymistä olisi löytäneet. Seuraavana åpivänä oplivat kyllä laittaneet pöydälle Keddyn nimen, tosi hyvin pienen kyltin.
  • Arvostelija: LAILA - January 23, 2016
  • Auto Europen palvelusta
  • Netissä auton vuokraaminen olitodella vaikeaa ja kun varsinaisen kuljettajan MasterCard ei mennyt läpi (vaikka siinä ei ollut mitään vikaa) vaihdoin oman luottokorttini. Sekään ei mennyt läpi kun ei voinut olla eri kuljettaja ja luottokortti. Itselläni ei ollu tarkoitus ajaa ollenkaan mutta jouduin laittamaan oman nimeni kuljettajaksi että sain oman korttiin hyväksyttyä. Ajattelin, että kentällä muutamme ensimmäiseksi kuljettajaksi henkilön jonka luottokortti ei mennyt läpi, mutta se ei onnistunut. Edellisellä kerralla teimme varauksen puhelimitse, siihen meni noin puoli tuntia! Molempien Mastercardit toimivat kaikissa muissa paikoissa ja netissä!
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - ALAMO BY ENT
  • Ei voinut vaihtaa ensimmäistä kuljettajaa, sanoivat että vain Autoeurope voi sen tehdä.
  • Arvostelija: BERNDT - October 22, 2015
  • Auto Europen palvelusta
  • Hyvin harvoin indikoimanne malli on se auto jolla lopulta ajaa....
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - KEDDY
  • Liian epäselvät merkinnät kentällä että Keddy on Europecar!!!
  • Arvostelija: JUHA-PEKKA - September 24, 2015
  • Auto Europen palvelusta
  • Rented a car from Nice on January. The Rental company charged the deposit from my Credit card. But they haven't returned it so far. Auto Eorope's efforts to help me has been moderate!!
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - ENTERPRISE
  • Rented a car from them at Nice on January. They company charged the deposit from my Credit card. But they haven't returned it so far. REALLY BAD SERVICE!!!!!!!
  • Arvostelija: LARS ERIK - September 22, 2015
  • Auto Europen palvelusta
  • Hard copy paperi-printti vuokrauksen vahvistuksesta pitäisi saada Englannin kielisenä, jotta voisi esittää paikallisessa autovuokraamossa ehdot, joilla auton on vuokrannut. Minun tapauksessani olin klikannut mukaan super-cover omavastuun hyvityksen, joka sisältyi sovittuun vuokrahintaan, se lukee Suomen kielellä ihan selvästi printissä, vaan ranskankielinen vuokraamohenkilöhän sitä ei ymmärrä vaan väittää vastaan, ettei kuulu mukaan. Toisaalta tämä henkilö myös kertoo, että Autoeurope eivät ole he (FireFly) vaan he ovat aivan eri firma. Kyllä sen ymmärrän, mutta kyllä näiden ehtohen pitäisi olla yhtenevät Autoeruropen ja paikallisen vuokraamon kanssa, ettei joudu selitysoasatolle tiskillä muiden vuokraajien odottaessa takana niska punasena.
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - FIREFLY
  • Autoeuropen ja FireFlyn ehdot ja vahvistus-printti pitää olla yhtenevät ja luettavissa selvällä Englanninkielellä, jottei sekaannuksia synny. Ranskalainen osaa kyllä Englanninkieltä jos tiukka paikka tulee, on se nähty. Eutovuokra oli edullinene, siittä kiitos. Ja Fiesta 1,6litranen oli kunnon pieni auto. Meille sopiva.
  • Arvostelija: JARMO - August 25, 2015
  • Auto Europen palvelusta
  • Excellent service, I never got so warm wellcome than with this car rental. Well done! There comments are for Alamo rental Office at Nizza airport.
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - ALAMO BY ENT
  • See my earlier comments.
  • Arvostelija: OLLI - August 14, 2015
  • Auto Europen palvelusta
  • Vuokrasopimus ei täsmännyt lisäkilometrien hinnan osalta.
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - FIREFLY
  • Luokatonta toimintaa alimitoitetulla henkilöstömäärällä. Ei ollenkaan auton vastaanottoa palautuksessa. Auton virheiden tarkastus siis jäi tekemättä. Virheellistä tietoa vuokrausasiakirjoissa ja lisämaksuja paikanpäällä. Ei enää vuokrausta ko. yrityksestä.
  • Arvostelija: MIKA - July 28, 2015
  • Auto Europen palvelusta
  • Olisi kiva tietää jatkossa kuuluuko navigaattori auton perusvarustukseen kuten nyt oli vai onko se maksullinen lisävaruste. Nyt meillä oli oma navigaatori mukana mutta emme sitä juurikaan tarvinneet.
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - CITER
  • Olimme hyvin tyytyväisiä saamaamme autoon, auto vastasi varaustamme. Auton järjestelmiin kuulunut navigaattori ja peruutuskameralla varustettu tutka olivat mukava ja hyödyllinen lisä.
  • Arvostelija: UKKO - July 17, 2015
  • Auto Europen palvelusta
  • Nizzan kentällä FIREFLYn palvelupiste on erillään muista vuokraamoista terminaali !:n takaosassa. Ohjeistus kehottaa kuitenkin menemään car rental -alueelle. Täältä taas kysymällä neuvottiin takaisin terminaalirakennukseen. Matkalaukkuja on siis raahattu turhaan yli puoli kilometriä. Terminaalista ! meidät ohjattiin hakemaan autoa yli 0,5 kilometrin päästä vaikeiden ohjeiden mukaisesti. Lastenlasten kanssa raahasimme yli 30 asteen kuumuudessa laukkujamme yli 1 km matkan yhteensä. Auton luovutuksessa meille yritettiin väkisin myydä jo ottamamme vakuutuksen lisäksi täydentävää vakuutusta. Meille myös tähdennettiin sitä, että emme itse saa täyttää bensatankkia, vaan yhtiö hoitaa sen yli 70 euron hinnalla. Lisätuottojen metsästys on tylsää.
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - FIREFLY
  • Tämä vuokrauskokemus on kaikista surkein. Auton luovutuksen yhteydessä sain pienen piirroksen, missä monet lommot muka oli kuvattu.. Kukaan ei tullut identifioimaan vikoja, vaan vastuu jätettiin vuokraajalle. Henkilökunnan palveluosaaminen oli heikkoa ja kielitaito olematon. Auton palautus oli eri paikassa kuin noutopiste. Palautuskohteesta annettiin suttuinen piirron, jonka mukaan tulisi löytää ko paikka.. Tulimme lentokentälle terminaali !:een yli 1,5 tuntia ennen lennon lähtöä. Lähdin luovuttamaan autoa terminaaliin 2. Hataran piirroksen mukaisesti paikan löytäminen oli mahdotonta. Paikka löytyi lopulta kyselemällä'. Siellä ei ollut yhtään kylttiä eikä yhtään ihmistä vain tyhjä takapiha kaukana terninaalista. Myöhästyimme lennolta.
  • Arvostelija: BERNDT - April 30, 2015
  • Auto Europen palvelusta
  • Ei tietoa Fireflyn omista järjestelyistä kuten eri parkkipaikka, palautus jne. Eri veloitus vaadittiin "palvelusta" jota ei ollut
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - FIREFLY
  • Auto oli vaihdettava kesken vuokrakauden. Edessä sakkorenkaat ja vuotava rengas. Auto karmeassa kunnossa lähes 60tkm ajettuna
  • Arvostelija: ANTERO - April 13, 2015
  • Auto Europen palvelusta
  • Fireflyn pitäminen mukana kilpailutuksessa vääristää muiden asetelmia. Hinta halvempi mutta laatu surkea.
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - FIREFLY
  • Saamani auto oli huoltamaton, likainen ja kolhittu. Pahinta oli että sen jarrut olivat vaarallisen agressiiviset. Palautin auton, sain samanlaisen, kolhitun likaisen, mutta jarrut olivat normaalit. Toiminta hankalaa, koska aina joutuu kävelemään miehittämättömältä ulkoalueelta terminaaliin.
  • Arvostelija: BERNDT - November 26, 2014
  • Auto Europen palvelusta
  • Parempi kontrolli luvatusta ja toteutuneesta autosta. Usein pieni auto on tärkeä eikä upgrade isoon ole ollenkaan etu!!
  • Paikallisen autovuokraamon palvelusta. - FIREFLY
  • Muista poiketen palvelupiste terminaalissa. Onneksi varaus toimi myös Herzin tiskillä vuokraamon puolella.
Valitse asuinmaasi
close