Valitse asuinmaasi
Suomi
Kieli  
Etsimme parhaita tarjouksia kohteessa .
Hintamme ovat odotuksen arvoisia.
Vuokra-autojen hakukone

  • EI PERUUTUS- TAI MUUTOSKULUJA

    Joustoa varaukseesi jopa 48 tuntia ennen noutoa
  • EI PIILOMAKSUJA

    Taatut parhaat tarjoukset ja halvimmat hinnat
  • LOISTAVAA PALVELUA JO YLI 60 VUODEN AJAN

    Teemme yhteistyötä maailman parhaimpien autovuokraamojen kanssa
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Noutoasema.:
    Kirjoita noutopaikan ensimmäiset kirjaimet ja valitse näkyviin tulevista ehdotuksista haluamasi noutopaikka.
  • Noutoasema.:
    Toimipistettä ei löytynyt. Kokeile uutta hakua.
  • Noutoasema.:
    Täytäthän noutoaseman.
  • Palautusasema:
    Täytäthän palautuspaikan.
  • Päivämäärä:
    Palautuksen täytyy olla noutoajan jälkeen.
  • Matkustus Itä-Eurooppaan.:
    Jos matkustat Itä-Euroopan maihin, soitathan meille numeroon +358 942 720 607.
  • Etsimällesi palautusasemalle ei löytynyt yhteensopivia vuokraamoja. Ole hyvä ja valitse toinen nouto- tai palautusasema.
  • Kuljettajan ikä:
    Ole hyvä ja lisää kuljettajan ikä
Auto Europe autovuokraamot: Hertz, Avis, Dollar, Budget, Enterprise, National, Europcar, Buchbinder, Peugeot
Usein kysytyt kysymykset

Usein kysytyt kysymykset - Kategoriat

Useimmiten kysytyt kysymykset varauksista

  • Kuka on Auto Europe?

    Auto Europe on välittäjäyhtiö, joka neuvottelee eri autovuokraamojen kanssa alennuksia ja erikoishintoja eri maissa. Kumppaneina on pieniä paikallisvuokraamoja mutta myös suuria merkkivuokraamoja kuten Hertz, Avis ja Europcar. Auto Europe on täysin itsenäinen yhtiö ja täysin riippumaton autovuokraamoista. Varausvahvistuksen yläreunasta näet sen autovuokraamon nimen ja nouto-osoitteen, josta lomakohteessasi noudat vuokra-auton.
  • Täytyykö peruutuksesta tai varauksen muutoksesta maksaa?

    Auto Europe ei peri peruutusmaksua, jos ilmoitat siitä Auto Europelle vähintään 48 tuntia ennen sovittua auton noutohetkeä. Auto Europe ei veloita muutosmaksua, jos muutoksesta ilmoitetaan vähintään 48 tuntia ennen auton noutoa, mutta sinun täytyy silti maksaa auton uusi hinta, mikäli auton hinta on korkeampi muutoshetkellä. Hyvitystä ei voida maksaa, jos peruutuksesta ilmoitetaan 48 tunnin sisällä ennen vuokran alkua tai vasta sovitun noutopäivän jälkeen. Auto Europe ei maksa hyvitystä, jos asiakas ilmestyy noutamaan autoa ilman voimassa olevaa ajokorttia. Auto Europe ei maksa hyvitystä, jos asiakas esittää ei voimassa olevan luottokortin noudon yhteydessä. Auto Europe ei maksa hyvitystä käyttämättä jääneistä, etukäteen maksetuista vuokrauspäivistä, jos asiakas ei ilmesty paikalle, noutaa ajoneuvon myöhemmin tai palauttaa sen aikaisemmin kuin sovittu. Jos peruutus johtuu yleisesti tunnustetusta ylivoimaisesta esteestä (force majeure), Auto Europe veloittaa vain käsittelymaksun EUR 30/GBP25.
  • Onko teillä puhelinumero?

    Kyllä, voit soittaa meille numeroon +358 942 720 607.
  • Miten maksan varaukseni?

    Auto Europe hyväkyy seuraavat luottokortit maksuvälineinä: American Express, Mastercard ja Visa.
  • Voiko Auto Europe antaa laskua arvonlisäverolla?

    Koska Auto Europe toimii agenttina, emme pysty toimittamaan laskua arvonlisäverolla. Mikäli tarvitset arvonlisäverollisen laskun, suosittelemme ottamaan yhteyttä autovuokraamoon.
  • Mitä tarkoittaa turvatakuu luottokortilta?

    Pääkuljettajan täytyy esittää omalla nimellä oleva kansainvälinen luottokortti auton noutohetkellä, sillä vuokraamo jäädyttää siltä turvatakuun vuokrauksen ajaksi. Luottorajan täytyy olla tarpeeksi suuri kattamaan turvatakuun määrä, joka on yleensä vähintään vakuutuksen omavastuu + alv + tankillinen polttoainetta. Jos et omista luottokorttia, et valitettavasti voi vuokrata autoa meidän kauttamme.
  • Mitä minun täytyy tehdä, jos vuokraamo on veloittanut luottokorttiani vuokrauksen jälkeen?

    Huomioithan, että vuokraamo on oikeutettu veloittamaan luottokorttiasi ilman etukäteistä ilmoitusta. Yleisimmät syyt, miksi korttiasi on veloitettu jälkikäteen: tankkaus (eli auton tankissa on ollut palauttaessa vähemmän polttoainetta kuin vuokrasopimus vaatii), myöhästynyt palautus, liikennesakot, käsittelykulut tai autosta löytyneet vauriot. Jos et ymmärrä, miksi sinua on veloitettu tai veloitus on mielestäsi väärin, otathan aivan ensimmäiseksi yhteyttä Auto Europen asiakaspalveluun numeroon +358 942 720 607 tai sähköpostitse: fics@autoeurope.de
  • Mitä tarkoittaa omavastuun hyvitys?

    Jos autovuokraamo veloittaa sinulta vakuutuksen omavastuun kolarin jälkeen , me hyvitämme kyseisen omavastuun sinulle takaisin, jos saamme sinulta tarvittavat asiakirjat (maksukuitin, poliisiraportin, vaurioraportin jne.) Vain itse omavastuun määrä hyvitetään, eli omavastuun ulkopuolella olevia lisäkuluja ei voida hyvittää. Omavastuuta ei myöskään hyvitetä, jos käy ilmi, että kuljettajan huolimattomuus on aiheuttanut kolarin. Lue tästä lisätietoa omavastuun hyvityksestä.
  • Kuka tarjoaa vakuutuksen?

    Kun käytät välitysyhtiötä, vakuutuksen tarjoaa itse autovuokraamo. Auto Europe tarjoaa siitä huolimatta kuitenkin tiivistelmän tärkeimmistä vuokraussäännöistä.
  • Mitkä ovat varauskeskuksen aukioloajat?

    Varauskeskuksemme palvelee 7 päivänä viikossa. Soita meille numeroon +358 942 720 607 tai tee varaus netin kautta.
  • Vuokra-autoni on erityispyynnössä, mitä se tarkoittaa?

    Tietyt erikoispalvelut sekä äkkilähdöt ovat "erityispyynnössä" eli varauskeskuksemme asiakaspalvelijat joutuvat vahvistamaan ne henkilökohtaisesti. Tarvitsemme näitäkin varauksia varten luottokorttitiedot, mikäli autoa ei pystytä vahvistamaan, palautamme rahat saman tien tilille. Sinulle ilmoitetaan, jos toivomasi auto on erityispyynnössä.
  • Kuinka nopeasti varaukseni vahvistetaan?

    Suurin osa Auto Europelle saapuneista varauksista vahvistetaan muutaman minuutin sisällä maksun jälkeen. Jos kyseessä on äkkilähtö (nouto 48 tunnin sisällä), suosittelemme vahvasti, että soitat varauskeskukseemme numeroomme +358 942 720 607.
  • Miten teidän hintanne muodostuvat?

    Hintojen perustana on aina 24-tunnin ajanjakso, eli jos auton noutokellonajaksi on varattu esimerkiksi klo 14, sinun täytyy myös palauttaa auto viimeistään klo 14 palautuspäivänä. Jos palautat auton myöhemmin, sinulta veloitetaan lisävuokra kokonaiselta lisävuorokaudelta.
  • Miksi tarvitsette lennonnumeroni?

    Jos olet varannut auton noutopaikaksi lentokentän, lisääthän auton varaukseen myös lennonnumerosi, että paikallinen autovuokraamo saa tiedon, mikäli lentosi myöhästyy.
  • Mitä tarkoitaa "Walk in"?

    Tätä termiä käytetään yleensä lentokenttien ja rautatieasemien noudoissa. "Walk in" tarkoittaa, että et saavu paikalle lentokoneella etkä junalla, joten autovuokraamon ei tarvitse lähettää paikalle työntekijää hakemaan sinua portilta tai raiteelta.
  • Voinko tehdä varauksen jonkun toisen nimellä?

    Kyllä, voit tehdä varauksen toisen henkilön nimelle Auto Europen nettisivulla omalla luottokortillasi. Kuitenkin sen henkilön, joka noutaa vuokra-auton, täytyy tuoda mukanaan hänen omalla nimellään oleva luottokortti.
  • Täytyykö minun näyttää varausvahvistus auton noutohetkellä?

    Kyllä, varausvahvistus eli voucher täytyy olla mukana. Auto Europen varausvahvistuksessa lukee tärkeitä lisätietoja varaamastasi autosta, maksamasi vuokrahinta sekä muita tietoja. Varausvahvistus lähetetään sinulle sähköpostitse heti maksusuorituksen jälkeen. Jos haluat varausvahvistuksen mieluummin faksitse, ilmoitathan tästä meille jo auton varaushetkellä. Voit tutustua myös mallivahvistukseen. Kun saavut autovuokraamoon noutamaan autoa, sinua pyydetään allekirjoittamaan vuokrasopimus sekä siihen sisältyvät ja sisältymättömät lisäpalvelut. Varmistathan, että sopimukseen sisältyy vain ne lisäpalvelut, jotka todella haluat ottaa. Kaikista ei-toivotuista lisäpalveluista voit kieltäytyä ennen allekirjoitusta. Auto Europe ei voi hyvittää sinulle mitään lisämaksuja, joihin olet itse suostunut sopimuksen allekirjoitushetkellä. Huomioithan, että Auto Europen varausvahvistus ei näin ollen ole lopullinen vuokrasopimus.
  • Voinko hyödyntää lentoyhtiöiden bonuksia autonvuokrauksessani?

    Auto Europe ei hyväksy minkään lentoyhtiön bonuskortteja mutta voit näyttää korttia kuitenkin paikalliselle autovuokraamolle auton noutohetkellä mahdollisia alennuksia varten.
  • Varausvahvistus ei tule, miten saan sen?

    Auto Europen varausvahvistus voidaan lähettää sinulle sähköpostitse joko PDF-tiedostona tai HTML-muodossa. Voit myös saada sen faksitse. Voit myös itse käydä tulostamassa sen nettisivultamme kohdasta Hae varauksesi.
  • Mitä jos löydän paremman tarjouksen?

    Yksi Auto Europen hyvistä puolista on se, että haluamme olla alamme paras palvelija. Jos saat kilpailijaltamme paremman tarjouksen samasta tuotteesta eli vuokraussäännöt ovat samanlaiset, vuokrauksen paikkakunta ja lisämaksut ovat samat, me yritämme tarjota sinulle vieläkin paremman hinnan. Jos olet löytänyt muualta paremman tarjouksen, lähetäthän meille Taatut parhaat tarjoukset-lomakkeen tästä.
  • Mitä henkilötiedoilleni tapahtuu?

    Auto Europelle on erittäin tärkeää pitää hyvää huolta asiakastiedoista. Käytämme henkilötietojamme ainoastaan varaukseesi liittyvissä yhteydenotoissa. Auto Europe ei koskaan myy eikä luovuta henkilötietojasi toisille osapuolille.

    Tietojesi valvonta

    Voit milloin tahansa pyytää pääsyä tietoihisi, sekä muutoksia ja niiden poistamista. Ota meihin yhteyttä sähköpostiin data-protection@autoeurope.de tai lähetä meille pyyntö postitse seuraavaan osoitteeseen:

    Auto Europe Deutschland GmbH
    Landbergerstrasse 155
    80687 München
    Saksa

  • Käyttääkö sivustonne evästeitä?

    Auto Europen sivusto käyttää palvelun parantamiseksi muutamia evästeitä. Emme kuitenkaan tallenna evästeisiin mitään henkilökohtaisia tietojasi emmekä luottokorttitietojasi. Käynnistäsi tallentuu vain istuntonumero sekä muutamia muita perustietoja (esimerkiksi minkä kielisen version sivustostamme asiakas valitsee). Voit halutessasi poistaa Auto Europen evästeet selaimestasi. Jos et ole vielä lähettänyt varauspyyntöäsi meille, tee se ennen kuin poistat evästeet tai muuten sinun täytyy aloittaa alusta.

Useimmiten kysytyt kysymykset autonvuokrauksesta

  • Mistä löydän Auto Europen toimipisteen lomakohteessani?

    Auto Europe on välitysyhtiö, jolla ei ole omia toimipisteitä eikä vuokra-autoja. Paikallisen autovuokraamon nimen näet varausvahvistuksestasi. Auton saat siis heidän toimipisteestään.
  • Mitkä paperit joudun näyttämään auton noutohetkellä?

    Sinun täytyy esittää Auto Europen varausvahvistus eli voucher, ajokorttisi, passi tai henkilöllisyystodistus sekä omalla nimelläsi oleva luottokortti.
  • Milloin vuokraus alkaa?

    Todellinen vuokrausaika perustuu 24 tunnin ajanjaksoon ja alkaa samalla hetkellä kuin auto noudetaan. Noutoaika on yleensä sama kellonaika, mikä näkyy vuokrasopimuksessa.
  • Kuinka suuren turvatakuun joudun jättämään autovuokraamolle auton noutohetkellä?

    Kun noudat vuokra-auton, sinun täytyy jättää vuokraamolle turvatakuu, joka tarpeen tullen kattaa kaikki ylimääräiset kulut, tankkauskulut (riippuen valitsemastasi tankkausvaihtoehdosta) sekä vakuutuksen omavastuun määrän. Turvatakuu yleensä jäädytetään luottokortiltasi ja vapautetaan auton palautuksen jälkeen, jos palautat auton samassa kunnossa kuin se oli noudettaessa.
  • Miten voin maksaa turvatakuun?

    Turvatakuun voi maksaa vain kansainvälisesti tunnetulla luottokortilla, jonka täytyy olla pääkuljettajan (eli sen henkilön, jonka nimi on varausvahvistuksessa) omalla nimellä. Auton noutohetkellä ei hyväksytä pankkiautomaattikortteja eikä käteistä.
  • Saanko juuri sen automerkin ja -mallin, minkä olen varannut?

    Sekä Auto Europe että paikallinen autovuokraamo pystyvät takaamaan vain tietyn autoluokan, ei tiettyä automerkkiä tai mallia. Autovuokraamot luokittelevat eri autovalmistajien samantasoiset autot samaan autoluokkaan, joten saat yleensä hyvin samantyyppisen auton kuin sinulle on vahvistettu.
  • Millainen polttoainekäytäntö teillä on?

    Yleisesti ottaen autovuokraamoilla on 4 erilaista sääntöä: Full/Full eli täysi/täysi tarkoittaa, että saat auton täyteen tankattuna ja sinun täytyy palauttaa se myös täydellä tankilla. Sinua veloitetaan puuttuvasta polttoaineesta. Full/Empty A eli täysi/tyhjä A tarkoittaa, että sinulla on mahdollisuus päättää paikan päällä, halautko ostaa täyden tankillisen polttoainetta auton noutohetkellä ja palauttaa auton tyhjällä tankilla vai haluatko sekä saada että palauttaa auton täydellä tankilla. Full/Empty B eli täysi/tyhjä B sen sijaan tarkoittaa, että sinulta veloitetaan ensimmäinen tankillinen polttoainetta ja sinä palautat auton tyhjällä tankilla. Half/Half eli puolikas/puolikas tarkoittaa, että auton tankissa on palauttaessa yhtä paljon polttoainetta kuin siinä oli noutohetkellä. Käyttämättä jäänyttä polttoainetta ei hyvitetä.
  • Mitä vapaavalintaisia lisävarusteita teiltä saa?

    Jos tarvitset vauvakaukalon, lastenistuimia, katto-tai suksitelineitä tai navigaattorin, pyydäthän meitä vahvistamaan ne jo auton varaushetkellä. Joudumme nimittäin vahvistamaan kaikki vapaavalintaiset lisävarusteet jokaiselta autovuokraamolta erikseen. Ne myös maksetaan aina vasta paikan päällä.
  • Miten vuokra-auto on vakuutettu?

    Kaikissa vuokra-autoissamme on aina liikennevakuutus, joka korvaa paikallisen lain määräämän minimisumman. Kaikissa autoissamme on aina CDW (Collision Damage Waiver) eli vauriovakuutus sekä LDW (Loss Damage Waiver) varkausvakuutus. Asiakkaalle jää yleensä kuitenkin omavastuu maksettavaksi, jos auto vaurioituu tai varastetaan.
  • Tarvitsenko lisävakuutuksia?

    Kun noudat auton lomakohteessasi, paikallinen autovuokraamo saattaa tarjota sinulle lisävakuutuksia kuten Super-CDW:n (jolla voit alentaa omavastuun määrää tai poistaa sen kokonaan), henkilövakuutuksia tai vastaavia vakuutuksia. Sinun täytyy päättää itse, haluatko ottaa näitä vapaaehtoisia lisävakuutuksia ja maksaa niistä.
  • Voitteko tuoda vuokra-autoni ja hakea sen pois?

    Kun varaat vuokra-autoa, voit pyytää meitä vahvistamaan, että auto toimitetaan haluamaasi osoitteeseen ja noudetaan sieltä lomasi loppuessa lisämaksua vastaan. Tämä palvelu on mahdollista vain hotellien osoitteisiin, ei yksityisiin osoitteisiin eikä leirintäalueille eikä vastaaviin.
  • Tarvitsenko kansainvälisen ajokortin (IDP)?

    Jos oma ajokorttisi ei ole roomalaisin aakkosin tai ajat EU:n ulkopuolella, suosittelemme voimakkaasti ottamaan myös kansainvälisen ajokortin mukaan oman ajokorttisi LISÄKSI. Tietyissä lomakohteissa tietyt autovuokraamot jopa vaativat kansainvälisen ajokortin nähtäväkseen auton noutohetkellä. Tarkastathan vuokraussääntömme jo auton varaushetkellä.
  • Saavatko ystäväni tai perheenjäseneni ajaa vuokra-autoa?

    Jokaisen lisäkuljettajan täytyy ilmoittautua kuljettajaksi vuokrasopimukseen. Lisäkuljettajien täytyy olla paikan päällä auton noutohetkellä ja esittää voimassa oleva ajokortti sekä passi tai muu kuvallinen henkilöllisyystodistus. Useimmat autovuokraamot veloittavat lisäkuljettajista päiväkohtaisen lisämaksun. Tarkastathan vuokraussäännöistämme jo auton varaushetkellä, sisältyykö lisäkuljettajan lisämaksu jo vuokraan.
  • Mikä on kuljettajan vähimmäisikä?

    Autovuokraamot vuokraavat ajoneuvojaan vain tietyn iän ylittäneille pää- ja lisäkuljettajille. Vähimmäisikä vaihtelee riippuen maasta, autovuokraamosta ja auton kokoluokasta. Autovuokraamot myös veloittavat yleensä nuoren kuljettajan lisämaksun tietyn ikäisiltä kuljettajilta.
  • Voinko ajaa muihin maihin eli ylittää maiden rajoja?

    Sinun täytyy pyytää lupaa jo auton varaushetkellä. Jotkut vuokraamot eivät salli rajanylityksiä vuokra-autoillaan, kun taas toiset sallivat sen lisämaksua vastaan. Joillakin vuokraamoilla rajanylitys on sallittu ilmaiseksi. Tämä riippuu matkakohteesat sekä ajoalueista ja maista, joissa aiot käydä.
  • Voinko palauttaa auton vaikka vuokraamo olisi suljettu?

    Varausosastomme asiakaspalvelijat ottavat selvää jo auton varaushetkellä, löytyykö vuokraamolta avainten palautuslaatikkoa. Jos avainten palautusmahdollisuus löytyy, sinun täytyy selvittää palautus tarkemmin auton noutohetkellä suoraan vuokraamon kanssa. Huomioithan kuitenkin, että olet vastuussa kaikista autoon tulleista vaurioista siihen asti, kunnes vuokraamo kirjaa sen virallisesti palautetuksi. Tämä pätee myös, vaikka olisit vienyt auton pysäköintipaikalle ja palauttanut avaimet palautuslaatikkoon.
  • Vuokraukseni meni pieleen ja haluan valittaa. Onko sillä väliä milloin ja miten valituksen tekee?

    Kyllä. Jos sinulla ilmenee ongelmia vuokrauksen aikana, sinulla on 90 päivää aikaa auton palautuspäivän jälkeen kirjoittaa reklamaatio. Reklamaatiot käsittelee asiakaspalvelumme, voit täyttää meidän asiakaspalvelulomakkeen tai lähettää meille sähköpostia osoitteeseen fics@autoeurope.de. Määräajan jälkeen emme enää käsittele reklamaatioita.

Erikois- ja urheiluautojen usein kysytyt kysymykset

  • Joudunko maksamaan varauksen muutoksista tai peruutuksesta?

    Kaikki erikoisautomme varaukset saa muuttaa tai peruuttaa vielä 3 vuorokautta ennen sovittua auton noutoa ilman lisämaksuja. Jos muutat tai peruutat varauksen sitä myöhemmin, sinulta saatetaan veloittaa pieni sakkomaksu sekä tuontimaksu, jos auto on tuotu sinulle sovittuun noutopaikkaan. Huomioithan, että sinun täytyy ilmoittaa kaikista muutoksista ja peruutuksista nimenomaan Auto Europelle eikä kumppanivuokraamoillemme.
  • Voinko soittaa teille toisesta maasta?

    Ohjeet saat varausvahvistuksen kanssa, jotta voit ottaa meihin yhteyttä, mikäli tarvitset apua matkasi aikana.
  • Miten maksan autonvaraukseni?

    Sinulta vaaditaan auton vuokraushetkellä 2 erilaista, kansainvälisesti tunnettua luottokorttia erikoisautojen korkean arvon vuoksi. Auto Europe hyväksyy maksuvälineinä American Express-, Mastercard- ja Visa-luottokortit.
  • Kuinka noudan auton?

    Sinut noudetaan nimikyltin kanssa henkilökohtaisesti lentokentältä, jos saavut lentokentälle tai muulle julkiselle paikalle. Ajoneuvot voidaan myös tuoda sinulle hotelliin tai muihin paikkoihin sekä hakea ne sieltä lomasi loppuessa.
  • Kuinka varaukseni vahvistetaan?

    Saat meiltä yksityiskohtaisen varausvahvistuksen eli voucherin. Jos varaat auton puhelimitse, voimme myös faksata sinulle varausvahvistuksen heti maksusuorituksesi jälkeen. Jos varaat netin kautta, lähetämme sinulle varausvahvistuksen heti maksusuorituksen jälkeen. Lähetämme sinulle joka tapauksessa vahvistuksen postitse seuraavana arkipäivänä.
  • Miten lyhyellä varoitusajalla voin varata auton?

    Tarvitsemme yleensä vähintään 24 tuntia aikaa erikoisautojen varauksiin.

Kuljetuspalvelun usein kysytyt kysymykset

  • Onko teillä maksuton puhelinnumero?

    Näet tarkemmat ohjeet varausvahvistuksessa, joten voit ottaa meihin yhteyttä maksutta, jos tarvitset apua lähdön jälkeen.
  • Miten voin maksaa kuljetuspalveluista?

    Auto Europe hyväksyy maksuvälineinä American Express-, Mastercard- ja Visa-luottokortit.
  • Miten varaukseni vahvistetaan?

    Saat meiltä yksityiskohtaisen varausvahvistuksen eli voucherin. Jos varaat auton puhelimitse, voimme myös faksata sinulle varausvahvistuksen heti maksusuorituksesi jälkeen. Jos varaat netin kautta, lähetämme sinulle varausvahvistuksen heti maksusuorituksen jälkeen. Lähetämme sinulle joka tapauksessa vahvistuksen postitse seuraavana arkipäivänä.
  • Miten lyhyen varoitusajan tarvitsette kuljetuspalvelun järjestämiseen?

    Auto Europe takaa kuljetuspalvelun, jos varaat sen vähintään 24 tuntia aikaisemmin. Onnistumme kuitenkin järjestämään suurimman osan kuljetuspyynnöistä jopa 3 tunnin varoitusajalla. Palvelu täytyy maksaa kokonaan etukäteen ja vuokraamo säilyttää luottokorttitiedot mahdollisia lisämaksuja varten (esimerkiksi matkapuhelinkulut jne.)
  • Miten löydän kuljetuspalveluni kuljettajan?

    Jos saavut lentokentälle tai muihin keskeisiin liikennekohteisiin, sinut noudetaan nimikyltin kanssa.
  • Joudunko maksamaan peruutusmaksun, jos peruutan varaukseni?

    Voit vapaasti peruuttaa varauksesi niin kauan kuin autonkuljettaja ja ajoneuvo eivät ole ehtineet lähteä autotallista. Jos kuitenkin jätät saapumatta noutopaikalle, sinulta veloitetaan koko kuljetuspalvelun maksu täysimääräisenä.
  • Veloitetaanko varauksen muuttamisesta maksu?

    Kuljetuspalvelun muutoksista ei veloiteta mitään maksuja.

Autonkuljettajapalvelun usein kysytyt kysymykset

  • Noudetaanko minut henkilökohtaisesti autolle?

    Sinut haetaan käsikyltin kanssa lentokentiltä sekä muilta julkisilta paikoilta. Voimme myös noutaa sinut hotelliltasi tai muista paikoista.
  • Onko teillä ilmainen puhelinnumero?

    Näet tarkemmat ohjeet varausvahvistuksessa, joten voit ottaa meihin yhteyttä maksutta, jos tarvitset apua lähdön jälkeen.
  • Tarjoatteko räätälöityjä palveluja?

    Kyllä mutta sinun täytyy ilmoittaa siitä meille etukäteen, niin voimme valmistella matkareitin tai muita mahdollisia eritiystoiveita.
  • Miten maksan autonkuljettajapalvelun?

    Auto Europe hyväkyy seuraavat luottokortit maksuvälineinä: American Express, Mastercard ja Visa.
  • Kuinka varaukseni vahvistetaan?

    Saat meiltä yksityiskohtaisen varausvahvistuksen eli voucherin. Jos varaat auton puhelimitse, voimme myös faksata sinulle varausvahvistuksen heti maksusuorituksesi jälkeen. Jos varaat netin kautta, lähetämme sinulle varausvahvistuksen heti maksusuorituksen jälkeen. Lähetämme sinulle joka tapauksessa vahvistuksen postitse seuraavana arkipäivänä.
  • Miten lyhyen varoitusajan tarvitsette autonkuljettajan järjestämiseen?

    Auto Europe takaa kuljetuspalvelun, jos varaat sen vähintään 24 tuntia aikaisemmin. Onnistumme kuitenkin järjestämään suurimman osan autonkuljetuspyynnöistä jopa 3 tunnin varoitusajalla. Palvelu täytyy maksaa kokonaan etukäteen ja vuokraamo säilyttää luottokorttitiedot mahdollisia lisämaksuja varten (esimerkiksi matkapuhelinkulut jne.)
  • Joudunko maksamaan peruutusmaksun, jos peruutan varaukseni?

    Voit vapaasti peruuttaa varauksesi vähintään 24 tuntia ennen palvelun sovittua alkua (paikallista aikaa). Jos kuitenkin jätät saapumatta noutopaikalle, sinulta veloitetaan koko kuljetuspalvelun maksu täysimääräisenä.
  • Veloitetaanko varauksen muuttamisesta maksu?

    Kuljetuspalvelun muutoksista ei veloiteta mitään maksuja.
Valitse asuinmaasi
close