Jäsenenä hyödyt erityisistä, jopa 15 % alennuksista. Kirjaudu sisään tai luo tili täällä. Varaa nyt ja säästä!
" Ihan ok. "
" Ihan ok. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Another good experience "
" Good service from a service desk from Sixt rental. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Varaus ja kaikki sovitut asiat toimivat hienosti, Ehkä varatusta automallista voisi pitää kiinni, ei "tai vastaava". "
" Kaikki toimi hyvin koko vuokrauksen ajan. Kia Ceed oli vuokra-autoksi turhan vanha malli 2016, ajettu yli 130000 km. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" The auto europe provides the lowest price which leads easilly customer to take an offer with additional costs that cannot be cancelled during the pickinh up time. In particular this is true with fuel policy; full to empty is offered with the lowest price and it costs you more. The problem is that the fuel policy is not informed well enough, just witha small font text. "
" The experience with Sixt was great. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Everything was clear and simple. I will rent a car from you. "
" Rented car was clean and worked well. Pickup and return was smooth. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Mikäli vakuutuksia on edemmän niin niitä pitää myös pystyä netistä Suomen kielellä varaamaan Ei sitten tule kohteessa ongelmia kun kieli vaihtuu. "
" Varasimme auton netissä ja otimme paremman vakuutuksen ja kun noudimme auton niin jouduimme maksamaan vielä 100€ lisävakuutusta. Myyntitapahtumassa netissä ei ollut tätä vaihtoehtoa joten Larnakan kentällä alkoi suorastaan vitut...n vaikka kaiken piti olla valmista. "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Mieleiseni auton löytäminen oli vaivatonta. Suosittelen aina ottamaan lisäoption 0-omavastuulla, jos mahdollista. "
" Kaikki sujui loistavasti. Apgreidasin 2019-malliseen hieman parempaan autoon. Se kannatti. Kalusto oli loistavassa kunnossa ja palvelu kiitettävää. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Auto europe ok , sixtistä jäi paha maku. "
" Palautuksessa yritettiin väkisin ujuttaa vikaa, ei mitään näkyvää vaan auton helmata ironnut massa mikä yritettiin maksattaa. Kun vastaan ottaja huomasi että auto oli nolla omavastuulla asia raukesi. Kyseessä oli selvä yritys rahastaa aiheettomasti ! Ei enää ikinä sixt "
Kokemuksen yleismielipide: 4 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 1 Auton kunto: 9
" Valittu 0-omavastuu ei näkynyt mielestäni riittävän selkeästi vuokrasopimuksessa. "
" Sain auton Europcarilta. En tunne cyprusaptcar yritystä.Europcar virkailija tyrkytti vähän liian kovasti lisävakuutuksia. "
" Kiitos Auto Europe, auton vuokraus, nouto ja palautus sujui moitteetta. Myös asiakaspalvelunne puhelimessa oli erittäin ystävällistä. "
" The actual rental was quick and simple, as well as generally the pick-up of the car too. However, the people from SIXT at the pick-up were a bit indifferent with marking the damages to the car. We had to point out a couple of damages that we wanted to be added to the papers before accepting the car. We also photographed the whole car (this will save you a lot of trouble if something happens to the car) and due to this they marked the damages to the car. Aside from this, everything worked out very well and quickly. "
" Saimme aluksi toisen auton, joka ei ollut mieleemme. Auton vaihto sujui ongelmitta. "
" Hyvä palvelu "
" Oli viimeinen kerta kun vuokraan auton Sixtiltä. "
" Täyden tankin veloittaminen ja tyhjänä palauttaminen on huono vaihtoehto. 20 veloittaminen lentokentältä noudosta ja palauttamisesta outo lisämaksu. Auton hajottua uuden auton saamisessa sähläämistä ja lisämaksujen veloittamisyrityksiä. (mm. uudelleen täyden tankillisen veloittamishaluja, vaikka rikkoutuneeseen autoon jäi puoli tankillista, uppgradaus maksun velkomishaluja, vaikka meille olisi käynyt samanlainen auto kuin hajosikin.) "
" The price transparency was very poor and finally we ended up paying almost a double price what we expected. "
" The service at service desk was very good but the car we had really did not meet our expectations: the technical condition war unexeptable, some belt screaming always when starting for about one minute so that people turned around to look in a radius of tens of meters, air conditioning working only occasionally (outside temperature 30 degrees and more, the lights were very poor (the plastic of the headlamps was like frosted... "