Jäsenenä hyödyt erityisistä, jopa 15 % alennuksista. Kirjaudu sisään tai luo tili täällä. Varaa nyt ja säästä!
" Erittäin hyvä "
" Automaatti oli kielitaidottomalle erittäin huono, sain lopulta avaimet ystävän tuella, ettei tarvinnut seuraavaa aamua jäädä odottamaan. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Very good "
" Good "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 7
" Olemme käyttäneet usein ,sujuvaa "
" Valitsimme Volvon ..saimme toyotan, samoin valitsimme vuokraamon joka on lentokentällä ..sinne oli bussikuljetus ..ensi kerralla otamme vuokraamon joka kertoo todellisen sijainnin "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Tosi hyvä "
" Tosi hyvä "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Helppo ja nopea vuokrata auto Europen kautta. "
" Tosi hyvä palvelu taas Hertzillä. Tehtiin upgrade parempaan Volvon malliin ilman mitään pyyntöä. Autot ja palvelu ovat aina todella hyviä Hertzillä Ruotsissa Arlandassa. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Varasimme luksus-luokan auton (Volvo S90 T8, automaattivaihde, hybrid), mutta akkua ei oltu ladattu, joten emme päässeet nauttimaan auton tästä kustannuksia alentavasta ominaisuudesta ollenkaan. Myös kukaan ei auton moninaisista hienouksista tullut opastamaan, vaan ihmeellisesti oletusarvona oli, että automaattisesti asiakas osaa niitä käyttää. Olimme kuitenkin pakotetut ottamaan näin kalliin auton, koska edullisempaa ei ollut saatavissa. Auto oli kaikin puolin hieno, ei siinä mitään, mutta opaskirjat olisi sitten pitänyt olla englanninkielisinäkin (eikä ainoastaan ruotsiksi), sillä asiakaskuntahan on kansainvälistä. Ihan pyytäisin tässä jonkinlaista kompensaatiota, kun hybridi (ja moottorin sähkökäyttö) estyi ja siten tuli meille polttoainekulutuksen ja -kulujen osalta kalliimmaksi jo kalliin kategoroinnin lisäksi. Henkilökunnasta jonkun pitäisi vapautua opastamaan asiakkaita- erityisesti kun sitä asiakas itse kysyy, ja olla siten riittävän kielitaitoinen, jotta asiat tulevat hyvin selitetyksi. "
" Varasimme luksus-luokan auton (Volvo S90 T8, automaattivaihde, hybrid), mutta akkua ei oltu ladattu, joten emme päässeet nauttimaan auton tästä kustannuksia alentavasta ominaisuudesta ollenkaan. Myös kukaan ei auton moninaisista hienouksista tullut opastamaan, vaan ihmeellisesti oletusarvona oli, että automaattisesti asiakas osaa niitä käyttää. Olimme kuitenkin pakotetut ottamaan näin kalliin auton, koska edullisempaa ei ollut saatavissa. Auto oli kaikin puolin hieno, ei siinä mitään, mutta opaskirjat olisi sitten pitänyt olla englanninkielisinäkin (eikä ainoastaan ruotsiksi), sillä asiakaskuntahan on kansainvälistä. Ihan pyytäisin tässä jonkinlaista kompensaatiota, kun hybridi (ja moottorin sähkökäyttö) estyi ja siten tuli meille polttoainekulutuksen ja -kulujen osalta kalliimmaksi jo kalliin kategoroinnin lisäksi. Henkilökunnasta jonkun pitäisi vapautua opastamaan asiakkaita- erityisesti kun sitä asiakas itse kysyy, ja olla siten riittävän kielitaitoinen, jotta asiat tulevat hyvin selitetyksi. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Ihan OK "
" Ihan OK "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 7
" Kaikki on toiminut niin kuin on pitänyt. Auton sai edullisesti ja lomamatka sujui hyvin. "
" Auto oli loistava ja palvelu ystävällistä. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10