Jäsenenä hyödyt erityisistä, jopa 15 % alennuksista. Kirjaudu sisään tai luo tili täällä. Varaa nyt ja säästä!
" Deposit 200$ yhä vapauttamatta. "
" Deposit 200$ yhä vapauttamatta. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 5 Auton kunto: 9
" Käytän vain Auto Europen palveluja ja on toiminut aina erinomaisesti "
" Kaikki sujui erinomaisesti. Ystävällinen palvelu, erinomainen auto "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Dollar is ok. "
" Auto voisi olla siistimpi. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Mielestäni jo netissä varattaessa pitäisi lukea että vakuusmaksu otetaan korttia viilaamalla, sillä monet eurooppalaiset pankit/luottokortit eivät tätä hyväksy. Silloin et olisi autovuokraamossa hankalassa tilanteessa ollenkaan ja varaisit ennemminkin joltain muulta kuin Dollarilta. "
" 1. Autoa vuokratessa korttia pystyi vain viilaamaan, eikä tunnusluvun käyttö ollut mahdollista. Monet Euroopan pankit kuten OP on muuttanut käytäntöjään jo pari vuotta sitten, ne eivät hyväksy tätä 'kortin swipingiä' ja jos sen tekee, kortti hylätään tai sen toiminta lopetetaan. Eikä korttia voi enää käyttää. Jo vuokraamossa luki tiskillä ettei ole muuta kuin viilausmahdollisuus. Miten maksan siis pakollisen n. 200 euron vakuuden sillä viilauksen jälkeen kortti ei toiminut... Onneksi minulta löytyi lopulta debit kortti, eli yrityskorttini, jolla tämä sitten toimikin. Mutta tähän piti pyytää paikan manageri. Eli vuokratessa kesti niin kauan että olin 2 tuntia myöhässä saapumisessani määränpäähän. 2. kun menin hakemaan autoa, minulle sanottiin että ota kumpi vain kyseessä olleista autoista, ja avain löytyisi sisältä. Sitä ei kuitenkaan löytynyt ja jouduin odottamaan 1-2 asiakasta jotka tulivat paikalle minun jälkeeni että voivat palvella minua jonkin toisen auton valinnassa, joka olikin vain vastaus että ota sitten se viereinen auto. Tässä kului vielä ylimääräiset 15min. 3. kun palautin autoa, ja edellisten autojen tarkastaminen kesti niin kauan että minulle tuli siinä jonottaessa lisämaksu 17 euroa myöhästymisestä. Kerroin henkilölle joka varmasti näki minut siinä takana odottamassa kärsivällisesti että mistä lisämaksu tulee, jonottamisestako? Hän sitten ymmärsi asian ja poisti lisämaksun. 4. Minulle kerrottiin että tämä vakuusmaksu palautetaan heti kun olen palauttanut autoni. Nyt on kulunut jo useita päiviä palauttamisesta eikä maksuvarausta ole vieläkään palautettu? "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 4 Auton kunto: 9
" Erittäin hyvin kaikki toimi. "
" Hyvää palvelua Pensacolassa ja samoin Miamin palautuspisteessä. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" 10+ "
" Auton nouta ja palautus meni hyvin. Auto juuri sellainen kun pitikin. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Auto Europen kanssa homma toimi hyvin. "
" Muuten hyvä auto ja palvelu. Pieni miinus oli auton öljyvalo rupesi parin päivän kuluttua palamaan sekä navigaattori ei ollut päivitetty. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Positiivista toimintaa kuten aina! Suhde jatkuu :) "
" Luovutustilanteessa meni liian pitkään jankaamisessa virkailijan kanssa, että emme halua road-assistance vakuutusta. Sanoin kolme kertaa ei kysymyksiin ja vielä neljännenkin kerran kysyttiin samaa. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Varaus toimii hyvin ja hinnat kohdallaan. "
" Sain auton, joka muutaman sadan mailin jälkeen viestitti huollon tarpeellisuudesta. Auto piti vaihtaa ja vielä vaativat tankin täyttämistä. Vaihdon auton toiseen ja sekin kertoi samaa huoltotarvetta. Toisen auton ilmanpaineet vaativat lisäystä korkeammalle mentäessä. Ei hyvä. "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 5
" Dollarin paikallin virkailija pakkomyi vakuutuksia, siltatullipakettia parkkipakettia, kun en ottanut mitään sain vihat silmilleni ja palvelu loppui kokonaan. Todella epäasiallista käytöstä ja asiakaspalvelu arvoksi annan tälle virkailijalle 0 pistettä. Virkalija tarjosi Kia merkkistä autoa ja kun menimme hakemaan autoa, Kiaa ei ollut vaan kooltaan pienempi Dodge, vieressä oli Full size van, mikä meillä oli sopimuksessakin, mutta sitä hän ei halunnut antaa, vaan vaati lisämaksua autosta. Virkailija lähti mitään sanomatta sisään ja jätti meidät sinne seisomaan epätietoisina mitä tässä nyt oikein tapahtuu. Onneksi kenttähenlkilökunnasta yksi mies tuli apuihin ja pelasti tilanteen siitä 10 pistettä hänelle. Saimme tilaustamme vastaavan auton ja hyvän henkilökohtaisen palvelun häneltä, siitä iso kiitos hänelle. "
" Dollarin paikallin virkailija pakkomyi vakuutuksia, siltatullipakettia parkkipakettia, kun en ottanut mitään sain vihat silmilleni ja palvelu loppui kokonaan. Todella epäasiallista käytöstä ja asiakaspalvelu arvoksi annan tälle virkailijalle 0 pistettä. Virkalija tarjosi Kia merkkistä autoa ja kun menimme hakemaan autoa, Kiaa ei ollut vaan kooltaan pienempi Dodge, vieressä oli Full size van, mikä meillä oli sopimuksessakin, mutta sitä hän ei halunnut antaa, vaan vaati lisämaksua autosta. Virkailija lähti mitään sanomatta sisään ja jätti meidät sinne seisomaan epätietoisina mitä tässä nyt oikein tapahtuu. Onneksi kenttähenlkilökunnasta yksi mies tuli apuihin ja pelasti tilanteen siitä 10 pistettä hänelle. Saimme tilaustamme vastaavan auton ja hyvän henkilökohtaisen palvelun häneltä, siitä iso kiitos hänelle. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" Ok, toimii kuin vanhanajanjunan vessa "
" Ok "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Toimii... "
" Kaikki toimi niinkuin pitikin, palvelu oli erittäin ystävällistä. luotettavaa ja nopeaa. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Olen jo usean vuoden ajan tehnyt auton vuokraukset AutoEuropen kautta, mitään ongelmia ei ole ollut. Vertailu on helppoa ja ehdot ovat selkeät. "
" Olemme useasti vuokraamisessa päätyneet Dollarin valintaan. Muutaman kerran auto on pitänyt kesken vuokrauksen palauttaa huoltoon, huoltovalon sytyttyä, mutta nyt ensimmäistä kertaa kaikki meni hienosti. Auton oma vapaa valinta kokoluokasta helpottaa matkalaukkujen sovitusta. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" ei ongelmia varauksen kanssa. "
" henkilökunnan käytös oli töykeää ja ylimielistä tiskillä. Auton lattia oli litimärkä sisäpuolelta.. Kaikilla kastu kengät ja reput. Huomattiin vasta kun oli jo myöhäistä kääntyä takas, koska oli kiire ja oltiin ajettu jo n. 300km. Autoa palauttaessa henkilökuntaa ei kiinnostanut, eikä pahoiteltu asiaa mitenkää. "
Kokemuksen yleismielipide: 3 Tehokkuus paikan päällä: 1 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 5
" Täyden 10 arvoista tämäkin palvelu!! :) "
" Täyden 10 arvoista kaikki palvelu!! :) "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hyvin toimi "
" Mahtavaa toimintaa. Vaihdettiin autoa kesken vuokrauksen, koska tarvitsimme erilaista autoa. Sekin hoitua hienosti. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hei ainoa josta voisin antaa palautetta on kun menen Maijamiin niin pitää ottaa Sun Pass joka maksaa 57 dollaria viikko tämä voi olla jollekin todella suuri yllätys. Ja onko mitään tyyliä että voisi hoitaa tämän maksun autoa varten etukäteen ennen sinne menemistä Joka on huomattavasti halvempi. Näin olen kuullut "
" Helppo vertailla eri autovuokraamojen tarjontaa ja hintoja. "
" Takuuvarma toimija. "
" Sujuva ja hyvin informatiivinen palvelu. "
" Asiakaspalvelu rutinoitunutta, asiantuntevaa. Ripaus lämpöä lisää, niin vielä parempi. "
" Helpp varata ja vertailla autoja. Hinnat helposti ja ymmärrettävästi esitetty. "
" Palvelu nopeaa ja ystävällistä. Auto oli superhyvä tarpeisiimme(uusi ja siisti). "
" hYVA TOIMITUS. "
" EHDOTUKSIA: TUONTI PALAUTUS PAIKALTA KOTIIN... "
" Asiakaspalvelu toimi hyvin kun soitin sinne ennen matkaa. "
" Autoa joutui odottamaan lentokentällä, koska yhtään autoa ei ollu paikan päällä, vaikka olimme ilmoittaneet saapumisajan vuokraamolle. Lisäksi tuulilasinpesunestesäiliö oli tyhjä, ajonaikana kuului laakerin jurinaa ja pientä kolinaa alustasta. Autolla pystyi kyllä ajamaan mutta ylimääräiset äänet häiritsivät ikävästl. "
" Olisi hyvä tietää tarkemmin, mikä lopullinen hinta on. Vakuutusten hinta ja verot yllättivät. "
" Voisi olla hiukan selkeämpää infoa, mitä palautuksen yhteydessä tapahtuu ja paljonko siihen pitää varata aikaa. Muuten auto oli erinomainen ja vuokraus sujui hyvin. "
" 10+ pistettä paitsi virkailija Miamin lentokentällä yritti tyrkyttää SunPassia väittäen, että ilman sitä ei voi ajaa minnekään. Kun on lomahuoneisto Westonissa, voi käyttää 75, 595 ja 95 highwaytä ihan normaalisti tosin ilman SunPass-kaistoja. "
" Yes 10+, hyvä systeemi. Vuokraat auton lentokentältä ja palautat sen ennen risteilyä Evergladesin toimistoon. "
" Varaus oli helppoa ja dokumentit kertoivat kaiken tarpeellisen! "
" Auton noudossa oli alkuhankaluuksia, kun rivistössä oli autoja, joita ei voinutkaan ottaa, kaksi kertaa yritettiin ja asia paljastui hallista ulosajamisen yhteydessä. Sitten toki saatiin up-grade, ja kokonaisuutena olemme erittäin tyytyväisiä hinta/laatusuhteeseen! "
" Ei valittamista. Kaikki toimi kuten oli sovittu. Vertailu eri vaihtoehtojen kanssa helppoa. "
" Kolmas kerta Dollarista USA::ssa. Ei valittamista, ystävällinen ja hyvä palvelu. "
" Kaikki sujui hienosti vaikka suomenkielinen palvelu onkin lopetettu. Auton ja vuokrausajan sai helposti vaihdettua "
" Autot hukassa ja myyjä yritttää myydä väkisin ylihintaista vakuutusta mikä meillä jo oli. "
" No problems with Auto Europe, actually lucky that i used Auto Europe for the reservation. "
" Most awful customer service what i have ever got. They asked us to use machine for checkin when picking up the car. Machine didn't work for 5 people before us and didn't work for us either. Then they started yelling for customers at the office and using bad language because "we try to use wrong kind of credit cards". Conclusion was that their machines and card readers were out of the internet and didn't work because of that. Climax was that they didn't come to give car for us and just said "take some car from the row G". "
" Kaikki sujui hienosti ja meni suunnitelman mukaan "
" Hienoa ja ystävällistä palvelua. "
" Auto Europen toiminnasta ei ole mitään huomautettavaa, olen käyttänyt jo useamman kerran peräkkäin ja aina toimii! "
" Auton vuokraus ja palautus kävi todella kätevästi. Mutta mikä oli harmittavaa samoin kuin viime vuokrauksessa Los Angeles 10/2017, autossa syttyi huoltovalo kesken vuokra-ajan joten jouduin käymään vaihtamassa autoa toiseen. Molemmilla kerroilla tämä vaikutti matkasuunnitelmien uudelleen suunnitteluun ja vei arvokasta loma-aikaa. "
" Olen vuosia ja vuokrannut teidän kautta ja hinnat ovat edulliset, kattaa tarvittavat vakuutukset, ilmainen perumismahdollisuus. Koskaan ei ole ollut ongelmia "
" Dollarin kautta ei ole kertaakaan tyrkytetty ylimääräisä lisiä vuokraustiskillä ja luotu epävarmuutta asiakkaalle vaan se mitä on maksettu kattaa riittävästi mahdolliset vahingot. Hinnat aina edullisimmasta päästä. "
" Dear Sir, I was going to extend this reservation for another week, but it was not possible. I called to your service center. I am surprised that I can not modify my reservations. Best regards Tapani "
" Autovuokraamoita, joita Auto Europe käyttää, tulisi velvoittaa antamaan enemmän yhteismitallista palvelua. Laadunvalvontaa olisi ehkä syytä kiristää? "
" Palvelu oli ylimielistä ja omituisen välinpitämätöntä. Autot tulisi luovuttaa puhtaina ja luovutuksen yhteydessä tulisi asiakas perehdyttää autoon sekä hyväksyttää auton luovutuskunto asiakkaalla. Lisäksi olemme sitä mieltä ettei saamamme auto ollut vastaava kooltaan vuokraamaamme. "
" Saatu auto ei vastannu varattua luokkaa. "
" Myyjä kerto harhaanjohtavia tietoja tietulleista ja koitti myydä turhia lisäpalveluita. Saatu auto oli huonompaa luokkaa minkä varasin. "
" Auto Europe hoiti homman ok, mutta ei ollut varmistanut, että saan mitä tilaan! "
" Tilasin luxus auton sain Kia Sportagen joka oli aivan perusvarusteilla, muutoinkin melko sottainen! "
" Vertailu ja varaaminen oli helppoa, varauksesta muistutettiin vielä juuri ennen alkua ja kaikki oli niin kuin oli varattu ja sovittukin. Todella hyvää palvelua, eikä tullut mitään yllätyksiä lisämaksujen merkeissä, jos ei halunnut niitä ottaa. Ainoa miinus oli hiukan epäselvästi kerrottu vakuutuksen kattavuus, kun rengasrikko (premium road service) ei kuulunut hintaan. Se oli otettava itse lisäksi, mutta ei aiheuttanut ongelmia. "
" Erittäin hyvä vuokraamo, ystävällinen palvelu, sujuva toiminta ja uudet sekä siistit autot. Kaiken lisäksi antoivat varausta paremman auton, koska oman luokan autoa ei juuri sillä hetkellä ollut puhtaana. Eivät jättäneet odottamaan, vaan pistivät heti isommalla matkaan. Suosittelen lämpimästi :) "
" Autoeurope sivusto helppo käyttöinen ja kaikki tieto löytyi suhteellisen äkkiä. "
" Kaikki ylimääräiset kulut on aina miinusta, mitälie handling fee yms joutui vielä maksamaan. Muuten kokonaisuutena nopeahko (kunhan pääsi tiskille) tapahtuma. GPS laite autossa erittäin epäluotettava, jouduimme turvautumaan puhelimen offline karttoihin. "
" Vuokraamon osoitetta ei ole missään asiakirjassa! Sitä tarvitaan kun auto palautetaan asennettavaksi GPS laitteeseen. Miksi ei? Sen joutuu hakemaan netistä, ja eri tiedostosta, esim lentokentän kartasta. Huono juttu!!!!! Markku Vuoti Kävin Chicagossa auto O Haren lentokentällä, ei osoitetta. "
" Muuten erittäin hyvä. Sama puute kuin teillä. "
" Ensimmäinen Jacsonvillestä Dollarilta saatu Chevrolet ravisti noin satasen vauhdissa joka vaihdettiin Savannahissa Herzin autoon koska Dollarin liikkeet ei toisilleen autoja anna. Savannahissa oli Dollarilla hyvinkin tyly nainen joka ei meitä suostunut mitenkään auttamaan, ei edes suostunut soittamaan kellekään.Mutta onneksi puhelimella sai asian itse hoidettua kun oli kielitaito kunnossa ja Dollarin Jacksonvillen henkilö oli todella fiksu ja hoiti meille auton Herziltä. Heidän autonsa oli muuten ok paitsi hieman tuoksui tupakka ja välillä kaasu reagoi huonosti. Ja auton luokka tippui vaihdossa full sizesta standardiin. Tästä laitoimme palautteen Dollarille koska näissä hinta eri. Vastausta odotellaan. "
" Tämä Hetzille: Autojen tarkistus vuokrauksien välillä ettei tarvi merkata paperia täyteen esim. Naarmuista jotka oli meidän autossa kun sen saimme ja viat kuin yllä. Tämä Dollarille: Autojen tarkistus, viat yllä. Selkeämmät ohjeet miten toimia jos joutuu auton vaihtamaan eri paikassa kuin on sen vuokrannut. Tyly nainen oli Savannahissa. "
" Kaikki sujui nopeasti ja helposti teidän kanssa. "
" Ensinnäkään emme saaneet autoa luvattuna päivänä koska autot oli muka loppu kaikista dollairin liikkeistä. Harmittaa tuollainen suoraan päin naamaan kusettaminen koska olimme olleet 3 päivää aiemmin lentokentän vuokrauspisteessä ja se oli täynnä dollarin autoja. Tulimme siihen tulokseen hetken odoteltuamme, että turkha on odottaa jos saamme auton huomiseksi. Hän sanoi että huomenna onnistuu. Mutta ei pahoitellut tilannetta enempää vaan ennemminkin nauroi. Toivoimme että hän antaa meille jotain alennusta tai jotain koska tämä oli täysi farssi. Ei antanut muutakuin sanoi että voimme palauttaa auton klo 9 lauantaina vaikka saimme sen jo puoli 9. No tottakai koska liike aukeaa lauantaina vasta klo 9! Hän ei tullut paikalle lauantaina klo 10!!!! "
" Varattua autoa ei ollut saatavilla. Suosittelisin jonkinlaista ilmoitusta ettei varattua autoa välttämättä ole saatavilla. "
" Varattua autoa ei ollut saatavilla. Vuokrauspisteen Tina teki kaikkensa löytääkseen jostain samanlaisen. Täydet pisteet palvelusta. "
" Auto Europen pitäisi pystyä hoitamaan asiat yhteistyökumppaneiden kanssa, meidän tapauksessa Dollarin kanssa. Näin ei tapahtunut ennen matkaa. Myös tieto pakollisista tullimaksuista USAssa oli ollut hyvä tietää etukäteen. Kyse on kuitenkin 12 dollarin päivämaksusta, jota ei voinut olla maksamatta. "
" Meille kerrottiin että tietullimaksu menee vain päiviltä, jolloin käytämme tulliteitä. Auton palautuksen yhteydessä kävi ilmi että tietulli 12 dollaria/vrk pitää joka tapauksessa maksaa käytimme me tietulliteitä tai ei. Meille siis valehdeltiin auton lunastuksen yhteydessä. "
" no issues "
" I rented a SUV standard, and as an example the Chrysler Grand Vovager was listed. What I got was a KIA Sorento which has a considerably smaller trunk than the Grand Voyager. A very bad marketing trick to market the cars as large American SUVs and give the customer a smaller foreign. Additionally, the pre-paid toll package was sold to me with the argument that " on most Florida toll booths you can't pay in cash and any non-pre-paid toll bill cost 15USD". After 1800 miles through Florida I calculated that I would have probably paid around 30USD if I had paid in cash (even with pay-by-plate), instead of the 150USD which Dollar charged. Again - bad money-making trick. Not happy. Dollar? Never again. "
" Verkkosivuille ennakkotietoa tietulleista ja niiden maksuvaihtoehdoista "
" Liian monta lisähintaa ja optiota, yksi all in hinta. "
" Liian monta lisähintaa ja optiota, yksi all in hinta. "
" OK . Hyvä palvelu. "
" Erittäin hidas palvelu. Lisäksi löysivät palautuksen yhteydessä tuulilasista iskemän ja luultavasti yrittävät rahastaa sen. Meidän ajossa ei kuitenkaa se iskemä ole tullut. "
" Kaikki sujuu niin kuin on luvattu. Ainoa mitä toivoisin, että varauksen tehtyäni Auto Europella olisi jokin hintavahti, joka ilmoittaisi jos varaustani koskeva autoluokka ja ajanjakso muuttuisi edullisemmaksi. Tälla kertaa tein kaksi uutta varausta odottaessani matkani alkamista. "
" Kaikki sujui hyvin. Ainoastaan halutun auton saamisessa oli pientä vääntöä. Sain lopulta halutun kaltaisen auton. Ensin tarjottiin varaamani auton sijasta saman kokoluokan autoa, jonka olisin saanut muualta halvemmalla. Olin tehnyt kalliimman varauksen juuri kyseisen auton vuoksi juuri Dollarilta. Auto oli pienen penäyksen jälkeen lopulta halutun kaltainen. (Halusin Jeep Grand Cherokeen, tarjottiin Kia Sorentoa) "
" Som svenskspråkig kund i Finland skulle jag uppskatta om jag kunde använda Auto Europe på svenska. Skulle också gärna printa ut dokumenten på det landets språk där bilen finn, t.ex engelska. Dollar i Los Angeles kunde inte läsa finska, så jag översatte till engelska. Annrs fungerar Auto Europe väldigt bra. Jag är mångårig användare. Tack för bra service "
" Internet pages are clear and informative. Reservation is easy to make. "
" Even if there is busy time in the office, they should be more patient in customer service and realize that English is not always the mother tongue of the client. Because there are important facts in question - like money and safety - there should be more time for each client. "
" hei Täysin käsittämätöntä. Koskaan aikaisemmin ei ole autonvuokraaminen ollut yhtä tuskallista paikanpäällä. Pitkän lennon jälkeen Chicagossa terminaali 5 ei ollut minkäänlaisia opasteita. missä vuokraamo sijaitsee. Kukaan kenttävirkailijoistakaan ei kyennyt auttamaan. Ulkona taksiohjaaja oli ainoa joka tiesi suunnilleen paikan, josta auto hakee. Sitten se jytky: vuokraamossa oli yli 20 ihmistä jonossa ja asiakkaita palveli 1-2 virkailijaa, haukotellen ja sanoen, että kyseessä management problem. En uskonut, kun joku sanoi, että ovat odottaneet jo lähes 2 h jonossa. Toden totta, vuokrajonossa kesti seisoa yli 2 tuntia, väsyneenä. Sitten auto, jonka saimme, oli niin pieni, että 4 laukkua ei mahtunut autoon ja siitä aiheutui vielä 20min lisää "
" hei Täysin käsittämätöntä. Koskaan aikaisemmin ei ole autonvuokraaminen ollut yhtä tuskallista paikanpäällä. Pitkän lennon jälkeen Chicagossa terminaali 5 ei ollut minkäänlaisia opasteita. missä vuokraamo sijaitsee. Kukaan kenttävirkailijoistakaan ei kyennyt auttamaan. Ulkona taksiohjaaja oli ainoa joka tiesi suunnilleen paikan, josta auto hakee. Sitten se jytky: vuokraamossa oli yli 20 ihmistä jonossa ja asiakkaita palveli 1-2 virkailijaa, haukotellen ja sanoen, että kyseessä management problem. En uskonut, kun joku sanoi, että ovat odottaneet jo lähes 2 h jonossa. Toden totta, vuokrajonossa kesti seisoa yli 2 tuntia, väsyneenä. Sitten auto, jonka saimme, oli niin pieni, että 4 laukkua ei mahtunut autoon ja siitä aiheutui vielä 20min lisää "
" Auto Europen ja paikallisten autovuokraamojen tulisi yhdenmukaistaa täsmällisemmin autojen kokoluokat - tämän ongelman myönsi myös autovuokraamo DOLLARIN virkailija. "
" Virkailijoilla tulisi olla selkeämpi ja yhdenmukaisempi näkemys autojen kategorioista: autonvuokraus-palvelutiskin virkailija lupasi toista autoa, jonka autonluovutus-pisteen virkailija sanoi kuuluvan toiseen kategoriaan (premium - large). "