Varaa sunnuntaihin 2. huhtikuuta mennessä ja säästä jopa 15 %! Jäsenenä sinulla on pääsy entistä yksinomaisempiin tarjouksiin. Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi tästä. Varaa nyt ja säästä!
Katalonian pääkaupunki Barcelona on Välimeren suurin metropoli, jossa kohtaavat meri ja Serra de Collserolan vuoristo. Kuuluisat kaupungin rakennukset muistuttavat maan turbulenssista historiasta ja taiteen rikkauksista. Herkullisia mereneläviä löytyy miltei jokaisen nurkan ravintolasta ja ympärivuotinen aurinko vetää puoleensa massoja kaupungin kultaisille rannoille. Lue autonvuokrauksen asiakasarvosteluja Barcelonasta ja tutustu muiden kokemuksiin!
Auto Europe on kasvattanut vuosien ajan kumppanuuksiaan ja laajentanut noutotoimistojen ja ajoneuvojen valikoimaa. Johtavana autonvuokrauksen välittäjänä maailmassa Auto Europe auttaa sinua suunnittelemaan seuraava lomasi Barcelonassa. Valitse itsellesi sopivin ajoneuvoluokka suunnitelmiesi ja matkakumppanien mukaan, ja nouda se esimerkiksi Barcelonan lentokentältä, kaupungin päärautatieasemalta tai lomakohteesi läheltä kaupunkitoimistosta.
" Luovutus meni oikein hyvin mutta odotusaika oli pitkä. "
" Auto oli jokapuolelta kolhittu, kun sen sain. Itse ajettavuudessa ei ollut mitään vikaa. Palautus oli jo mennyt kiinni, eli vein vain avaimen. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 5
" Autoeurope ok, Europcar/Keddy ei "
" Varaamani kokoista autoa ei ollut saatavilla. Tarjottiin Nissan Jukea, johon mahtuu yksi matkalaukku. Lisämaksusta sain isomman auton. Lisähinnasta piti vääntää pitkään. Auton takarenkaassa oli vuoto, ilmaa piti lisätä joka päivä. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 6
" Autoeuropella homma toimii "
" Tiskillä yritettiin selittää, että varaamaani Mersun GLA mallia ei ole tarjolla ja lisää maksamalla saisin GLC mallin. Kun en suostunut, niin tarjosivat Mersua korvaamaan Renaultin Captur mallia. On kuulemma samaa tasoa, kuin Mersu. No ei todellakaan ole. Aikani kun väittelin, niin sain Mersun B-sarjan auton jo maksamallani hinnalla. Eihän se häävi auto ollut, mutta Rellua parempi, Jäi huono maku siitä toiminnasta. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Auto Europe toimi hyvin, Coldcar palvelu ei "
" Kun haimme auton, meiltä veloitettiin extraturva, vaikka mielestäni maksoin sen autonvuokrauksen yhteydessä. Palveluasenne oli heikko, eikä minulla ollut aikaa sitä alkaa selvittämään pitempään. Mikäli näette, että minulta on tuplana veloitettu turva, pyydän siitä palautusta. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" hyvä "
" Ei löytynyt Keddy:n nimellä vaan kulkee Europcar-nimellä. Aiheutti hämmennystä ja ahdistusta. Piti kysyä tiskiltä että mistä löytyy sen niminen paikka. Miksi näin? "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Kaikki on, vuosien ja vuosien ajan, toiminut hyvin! "
" Naispuolinen virkailija joka vuokrasi minulle auton oli ERITTÄIN mielyttävä, asiantunteva ja tehokas! "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 7
" Vaivaton tapa varata ajoneuvo "
" Moi! Paikalliset vakuutusmaksut ovat liian korkeita. Omavastuu vahingoista on aivan liian korkea. Oikea omavastuutaso liikkuisi 300-400 euron sisällä. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 8
" Edullisimmat hinnat. Toimi sujuvasti. "
" Palauttaessa autoa vastaanottaja nyreä. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" I had good and quick reply from MUC when asking advises as would liked to change return from AGP to MAD. Thank you for taking care about customer. "
" I had a car upcrade at BCN . With a high price. 540€ extra et Europcar in addtion to original 190 € paid to Auto Europe. My VW was not available and I did not had full cover. I think I had. As was in a big hurry accepted upcrade but only afterwards realised high price. Of course my personal mistake. Returning the car in MAD the reception was not customer friendly. Very cold. And was asked to sign the return which i did but this local officer did not mentioned anything about scratches he found in rear alloy! I had email 3h after the return with the alloy claim which I had accepted as signing the return form. Maybe i have caused them - maybe not. At least havent felt it anywhere during the rent. Why this officer did not mentioned nything about scratches berofe asking me to sign ? I have asked it first from Europcar UK as instructed..then they asked to contact Ec Italy which has not replied. Then Ec Finland asked me to contact WEc Espana which i did today. As also about the final price. My estimated costs were 480 € but now my credit car has beencharged 540 € without any explanation and no breakdown about the costs. Hope Spain will reply also to this question. Very bad customer care from Ec! "
Kokemuksen yleismielipide: 4 Tehokkuus paikan päällä: 3 Palautuksen tehokkuus: 3 Auton kunto: 8
" Everything worked very well. "
" Everything worked very well. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Pelaa hyvin! "
" Auton noudossa palvelu oli huonoa.. Asiakaspalvelija yritti myydä ylihintaista lisävakuutusta väkisin, mautonta uhkailun tapaista. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 7
" Hyvä ja luotettava kumppani. Käytän toistekkin. "
" Hyvä ja nopea palvelu erityisesti autoa palautettaessa. Autona Fiat Tipo. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Auto europessa ei moittimista. Vaan Europcar Barcelona airport surkea palvelu ja emme saaneet autoa ollenkaan. "
" Ajokortti hieman murtunut. Ei saatu varattua ja maksettua autoa ollenkaan. Palvelu töykeää. Viereisessä vuokraamossa kortti kelpasi, myös kansainvälinen ketju. Nyt odotellaan paluttaako Europcar rahat. "
Kokemuksen yleismielipide: 1 Tehokkuus paikan päällä: 1 Palautuksen tehokkuus: 1 Auton kunto: 1
" OK "
" Very good service at desk! "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Oikein positiivinen, ainoa miinus tosiaan epäselvyys toimiston sijainnista, auton sijainnista noudettaessa ja palautuspisteestä, joka tosin löytyi sitten lopuksi melko helposti. Noudettaessa pyörimme varmaan tunnin etsiessä toimistoa ja autoa, kartta olisi ollut aika kiva. "
" Plussaa Hyvä hintalaatu-suhde, melko uusi ja toimiva auto, palvelu oli sekä noudettaessa ja palautettaessa autoa nopeaa ja reipasta. Ainoa miinus oli pieni epäselvyys mistä auto haetaan ja mihin se palautetaan. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hinta oli hyvä. "
" Artur oli erittäin ystävällinen. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Ok "
" Ok "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Autoeurope kautta varauksen teko toiminut aina hyvin "
" Töykeä asiakaspalvelija tiskillä. En tule enää ikinä ottamaan autoa fireflyltä! "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 8
" Ei mitään valittamista, kaikki toimi hyvin. "
" Yrittivät myydä omaa vakuutusta vaikka oli jo supercover. Muuten kaikki meni tosi hyvin. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Hinnat laskivat Barcelonan lentokentällä keväällä noin puoleen alkuperäisen varauksen hintatasosta, jolloin peruutin vanhan ihmisen varauksen ja tein uuden varauksen edullisemmalla hinnalla toiselta toimittajalta. Kysyin varauksen jälkeen puhelimella myös ohjeita rajanylityksestä Ranskan puolelle ja sain suomenkielistä palvelua. "
" Auto oli uudenveroinen ja luovutus oli nopea. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Everything went smoothly as usual. "
" Read the reviews of BCN airport rentals and couldn't been more surprised! Got an update on the car class with reasonable price and the service on Hertz/Thrifty desk was very helpful and polite. Had unmarked damage on the car which we reported late but got that handled just by showing photos from prior to departure. Also scratched the rim of the car slightly but weren't charged for that. Absolutely recommended! "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Ei saanut autoa ilman lisävakutusta, kun ei ollut antaa vakuutusnumeroa, vaikka olin ottanut supercover vakuutuksen autoeuropen kautta. "
" Ei saanut autoa ilman lisävakutusta, kun ei ollut antaa vakuutusnumeroa, vaikka olin ottanut supercover vakuutuksen autoeuropen kautta. "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki on sujunut aina hyvin ja käyttöliittymä on melko toimiva "
" Lentomme oli myöhässä jayYhteydenotto vuokraamoon osoittautui hyvin vaikeaksi. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Huonoa palautetta saavat toimistot (ketjusta riippumatta) voisi jättää tarjonnasta pois. Lajittelukriteereihin voisi lisätä hyväksytyt luottokortit, koska useilla saattaa olla vakuutus kortilla, joka on voimassa vain sillä maksettaessa (Amex) "
" Luottokorttivaraus pitäisi asiakkaan nähden purkaa. Nyt jää nähtäväksi mitä tapahtuu "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Works "
" Tried to sell extra insurances on top of full coverage. Big delay when picking the car, the process when renting takes extensive time. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Olisi ehkä syytä ilmoittaa vieläkin selkeämmin mitä vuokra hintaan kuuluu ja mitä ei. "
" Muuten kaikki hyvin, mutta kauppasivat lisävakuutuksen jolla tuli omavastuu nolla, ihan niin kuin se olisi ollut pakollinen,ymmärtääksemme se olisi ollut vapaaehtoinen. "
" Kaikki ok. "
" Vuokrasin auton täydellä vakuutussuojalla. He veloittivat 100 euroa varausmaksua pantiksi auton siisteyden ja täyden tankin takaamiseksi. Palautimme auton tankki täynnä, siivosimme roskat ja imuroimme auton sisältä 15min ennen palauttamista. Interrent palautti 100,00 euron varausmaksun 20/09/18. Nyt 16/10/18 kyseinen firma on veloittanut minulta tietämättäni yli 40 euroa käyttäen luottokorttitietojani. En saa yhteyttä enään yritykseen enkä ole saanut selvitystä/kuittia jälkiveloitukseen liittyen. Otin yhteyttä pankkiin ja euroopan kuluttajaviranomaiseen. "
" Olen käyttänyt useita kertoja ulkomaan matkoilla ja tähän asti kaikki on toiminut hyvin. Lisäksi kun saa asiakaspalvelua tarvittaessa puhelimitse suomeksi. "
" Auto tarkastettiin huolellisesti yhdessä paikallisen työntekijän kanssa meille luovutuksen yhteydessä, joka on hyvä asia. Palautus tapahtui heidän työajan ulkopuolella, joten mielenkiinnolla odottelen tuleeko mitään jälkipuintia. Auto oli täysin samassa kunnossa kuin meille luovutettaessa... Onneksi auto kuvattiin varalta ympäriinsä molemmilla kerroilla. "
" Varaustiedoissa olisi hyvä näkyä palvelutiskin sijainti, nyt sai kysellä ympäri kenttää, eikä henkilökunta heti tunnistanut varausdokumenttia omakseen. "
" Varaustiedoissa olisi hyvä näkyä palvelutiskin sijainti, nyt sai kysellä ympäri kenttää, eikä henkilökunta heti tunnistanut varausdokumenttia omakseen. "
" Auto oli aika vanha ja kolhiintunut. Ei varsinaisesti 6 henkilölle, sillä lisäpaikat olivat pienehköjä lapsia varten. Auton varaus toimi ok. "
" Auto oli aika vanha ja kolhiintunut. Ei varsinaisesti 6 henkilölle, sillä lisäpaikat olivat pienehköjä lapsia varten. Lentokentän kuljetus toimi ok. Nouto nopea, samoin palautus "
" Hyvin homma toimi. Ei mitään valittamista. "
" Homma toimi hyvin. Ainoa miinus oli, että kukaan ei näyttänyt autoa, jonka sain. Sain ainoastaan parkkipaikan numeron. Auton piti olla moitteettomassa kunnossa, mutta yksi iso klommo ja naarmuja löytyi autosta. Kävin sanomassa henkilökunnalle asiasta ja kiittelivät siitä. Eivät olleet kuulemma itse huomanneet niitä...njaa...siitä en tiedä. Noh...kannattaa käydä auto itse tarkasti läpi, niin ei tule ongelmia. "
" Vuokrauspalvelupiste Barcelonan asemalla on T2:sen aivan toisessa reunassa, joten sen löytäminen ei ole helpoin,sillä tiski on vielä kulman takana. SInänsä auton vastaanotto sujui helposti, kun vain huomasi ensin ottaa vuoronumeron automaatista, joka oli tiskin kulmassa, tiskillä asioivien vieressä. Auton palautus vei normaalia huomattavasti enemmän aikaa, sillä auto tarkistettiin todella perusteellisesti. Vaikka kyseessä on Europcarin halpavuokrayhtiö ja saamassamme autossa oli 19 naarmua/painaumaa, käytiin auton osa-alue kerrallaan läpi ja aina kirjattiin merkintä vihkoon. Onneksi ei löytynyt mitään lisää. Kyseesssä oli 0 omavastuu vuokraus, vastaavalla tavalla Dollarilta vuokrattuna katsottiin vain mittarilukema. "
" Kiinnittäkää huomioita auton palautuksen nopeampaan sujuvuuteen, varsinkin jos auto on vuokrattaessa runsaasti naarmuinen. Palautustapahtuma vei aikaa yli 30 min. Kun muilla vuokraamoilla aikaa on kulunut maks. 10 min. "
" Auto jokapuolelta kolhittu ja joitain ei merkattu ollenkaan papereihin tarkastusta tehdessä, onneksi itse otimme valokuvat, muutoin olisimme jotuneet maksumiehiksi syyttä. Joten auto kannattaa valokuvata itse jokapatauksessa. "
" Kts. edellinen kommentti. "
" Palvelu erinomaista vaikka rengasrikko heti ensimmäisen 4 km jälkeen, korjaus nopeasti paikalle ja uusi auto tilalle. "
" Excellent Service -thanks guys "
" Olisi hyvä jos auto europen puolelta entistä tarkemmin huolehdittaisiin asiakkaan eduista suhteessa varsinaiseen autonvuokrausliikkeeseen, etenkin kun tulee kyseeseen minkä kaltainen vakuutus on riittävä. Esimerkiksi, mitä tarkoittaa 0 euron omavastuu kolari- ja varkaus tapauksissa Auto Europen myymässä paketissa tuulilasi ja renkaat mukaan lukien ja miksi se ei vuokrausliikkeen mukaan ei riitä. "
" Tämän firman ainoa tarkoitus on myydä lisävakuutuksia ja pyrkiä korottamaan auton luokkaa kallimpaan.Omaa tyhmyyttäni annoin kaiken kiireen keskellä kusettaa itseäni toivottavasti viimeistä kertaa mitä kuitenkin syvästi epäilen.kaiken lisäksi auto jonka sain käyttööni oli 60 000 km ajettu europcarin jo hylkäämä vanhahko valmiiksi kolhittu ranskalainen kottero (ei millään pahalla ranskalaisia kohtaan, ne on ihan mukavaa porukkaa noin pääsääntöisesti) joka syvensi siis masennustani entisestään. Sain kuitenkin auton mihin olen tyytyväinen ja joka kaikesta huolimatta toimi moitteettomasti, samoin auton palauttaminen sujui ongelmitta. "
" Jäimme kaipaamaan Auto Europen vakuutuksen omaisia tarjouksia. "
" Alamo vuokraustoimisto Barcelonassa palveli aivan erityisen hyvin. Täydet pisteet ! Erityiset kiitokset saavat: Miriam ja Daniel. "
" Auto Europen kanssa kaikki toimi sujuvasti. Kun saavuimme Barceloonaan niin auta ei saatu noudettua Terminaali 2.sta vastoin kuin oli ilmoitettu (tämä oli meille ehdottoman tärkeä asia). Otimme kuljetuksen terminaali 1 een, jossa Interrent toimiston edessä oli valtava jono, odotimme yli tunnin ennenkuin pääsimme virkailija luo, sekin sen takia että osa lähti pois jonosta. Saatuamme auton kaikki toimji normaalisti ja sujuvasti. Palvelu oli joka pisteessä kyllä ystävällistä ja mukavaa. Auton palautus toimi sujuvasti ja mukavasti. "
" Kun saavuimme Barceloonaan niin autoa ei saatu noudettua Terminaali 2.sta vastoin kuin oli ilmoitettu (tämä oli meille ehdottoman tärkeä asia). Otimme kuljetuksen terminaali 1 een, jossa Interrent toimiston edessä oli valtava jono, odotimme yli tunnin ennenkuin pääsimme virkailija luo, sekin sen takia että osa lähti pois jonosta. Saatuamme auton kaikki toimi normaalisti ja sujuvasti. Palvelu oli joka pisteessä kyllä ystävällistä ja mukavaa. Auton palautus toimi sujuvasti ja mukavasti. "
" Toimii hyvin ja luotettavasti "
" Kova ruuhka/jonotusta, eikä varaamaamme autoa ollut saatavilla. Vaikka saimmekin kalliimman luokan auton tilalle, oli se kuitenkin pienempi kuin mitä olisimme tarvinneet. "
" There should be information, where / in which terminal to find the rental desk. We arrived to T1, didn't find Interrent and were directed to T2 with bus. This would affect even which company to choose. "
" Very slow to check out the car from the desk "
" Sain suomenkielistä palvelua vasta useiden soittojen jälkeen. Muuten kaikki sujui hyvin. Erityiskiitos siitä, että vuokrauksen hintaa voitiin laskea, kun hinnat olivat laskeneet ja tehtiin uusi varaus. "
" Saimme isomman auton kuin varauksessa oli. Auton palautus onnistui yöllä toimistoajan ulkopuolella. "
" Apparently AutoEurope did not forward the time and flight numberr of our arrival to Keddy/Europcar, and we had to wait a while, as cthe car had to be transferred from terminal 1 to terminal 2. Same had happened on our last trip to Rome. "
" Käytämme noin 3-4 kertaa vuodessa Autoeuropen kautta autoja ja olemme olleet tyytyväisiä. Nyt seuraava vuokraus on USA:ssa Bostonissa Autoeurope- Alamo. "
" Käytän jatkossakin Auto Europea, mutta jos näyttää siltä että varaus päätyy Goldcar/Rhodiumille niin todennäköisesti peruutan sellaisen varauksen ja yritän uudelleen toista vaihtoehtoa "
" Varauksen mukaista ajoneuvoa ei ollut saatavilla, saimme pienemmän ajoneuvon. Toimistossa ajoneuvon saaminen kesti kauan ja lisäksi virkailija merkitsi sopimukseen väärän rekisterinumeron joten asiakkaana minut auton luovutuspaikasta juoksutettiin takaisin toimistoon tekemään uusi sopimus. Siitä hetkestä kun saavuimme Rhodiumin tiskille siihen hetkeen kun saimme ajoneuvon käyttöömme kului aikaa yli tunti!!! "
" Kuljetuspalvelu kentältä vuokraamon toimipisteelle vei aikaa aivan liian paljon, Kentän pysäkillä joutui odottamaan 45 min. "
" Ks. edellinen kohta. Myös Centauron toimipisteessä joutui jonottamaan/odottamaaan melko pitkään. "
" Sähköinen varaus helppo. Käytännön vaikeudet selviävät seuraavasta eli Alamolle menevistä kommenteista. "
" Barcelonassa vuokrauspaikka helppo löytää. Luottokorteilla maksaminen vaikeaa. Lopuksi onnistui. Auto ei ollut aivan haluamamme, olimme silti tyytyväisiä. Mitään haaveria ei sattunut. Palauttaminen vaikeaa. Emme olleet lainkaan varmoja, oliko palautuspaikka täysin oikea. Jokatapauksessa palautuspaikka oli Enterprisen Alamo-piste Terminaali 2:n edessä. Avaimet toimiston luukusta sisään ja toivoimme, että paikka oli oikea. Eli tuo palautuspaikka pitäisi selvästi saada tietoon. Sitä ei muista kysyä autoa vastaanottaessa. Yksi päivä peruuntuneen lennon takia jäi vajaaksi, mutta siitä ei tullut palautusta - päin vastoin jouduin maksamaan sopimuksen muutosmaksun. Oliko nyt 9 euroa? "
" Tällä kertaa kaikki toimi moitteettomasti, jopa erittäin sujuvasti. Nodettaessamme auton kuunneltiin tarkkaan toivomuksemme sekä myös noudettiin sitä. Toivomme tottakai ettei jälkeenpäin tule mitään yllätyksia kuten viimeksi, koska jatimme avaimen sekä pyydetty "keltainen" paperi ilmoitettuun lokeroon joten lopputarkastusta ei tehty yhdessä. "
" Palautettiin auto noin klo. 06.00 sunnutai aamulla joten ei pystytty tekemään lopputarkastusta yhdessä Hertzin kanssa. Auto palautettiin samassa kunnossa kuin noudettaessa ja tankki täysin täytettyna. Ymmäräämme toki että toimisto avautuu vastaa aamulla 07.00. "
" Varmasti kannattaisi auditoida ainakin niitä vuokraajia josta tulee huonoa palautetta. Netissä Solmarista oli huonoa palautetta vaikka kuinka paljon. Hiukan jännitti käydä hakemassa auto, jos meillekin tulee samat huonot kokemukset , onneksi niin ei käynyt. "
" Tilanne autonnoutopaikassa oli sekava, asiat eivät oikein edenneet. Asiakaspalvelussa kehittämisen tarvetta, jotta nouto sujuisi helpommin ja nopeammin. Olen vuokrannut myös kilpailijoilta ja nouto sujuu muutamassa minuutissa. Solmar tarvitsi tunnin auton järjestämiseen. Auto sinänsä oli uusi ja hyvä, siitä pisteet. Auton luovutus kävi sutjakkaasti eikä siitä mitään moittimista. "
" Kaikki toimi hyvin. "
" Hyvä ja asiallinen palvelu. "
" Jouduin maksamaan ylimääräistä Service-maksua, joka ei kuulu loppuhintaan. "
" Olen saanut väärä auto (väärä autoluokka (heikompi) ja väärillä varusteilla). Piilomaksuja, jouduin maksamaan ylimääräistä Service-maksua, joka ei kuulu loppuhintaan. "
" Ennemmän vaihtoehtoja nouto täydellä tankilla palautus täydellä tankilla. Mielestäni huijausta, että maksetaan varatessa täydestä tankista korkeampaa polttoaineen hintaa sekä palvelumaksuja. "
" Todella tyly kohtelu. Varaus piti olla täysi/täysi tankki, mutta eipä ollut. Auton piti olla Opel Astra tai vastaava, mutta eipä ollut. Automme oli Seat Ibiza, joka on pienemmän autoluokan auto. Se oli täynnä naarmuja, joita ei ollut laitettu sopimuspaperiin. Niinpä sai itse täyttää sen ja siihen tuli yli kymmenen vahinkotapausta. "
" Auton vuokraus tapahtuma vuokrattaessa on erittäin hidasta. Palautuskin , mutta ei niin paljoa. "
" Hidas "
" Lisäkulujen osuus tulee olla paljon tarkempi sekä asiakkaalle että autoyhtiölle. Näin välttyy turhilta kuluilta ja ongelmilta. "
" Se, että heidän maksujärjestelmä ei tunnistanut kansainvälistä yhdistelmäkorttia (debit ja credit samassa kortissa, Danske bansk) ei voi missään olosuhteissa tuoda lisäkuluja asiakkaalle. Ei näin voi toimia 2010-luvulla. "
" Laajasti eri vuokraamojen valikoima ja selkeästi kerrottu mitä Hinta sisältää. "
" Kaikki sujui auton lunastuksessa sekä luovutuksessa erittäin hyvin. Iso miinus autovuokraamon opasteista Barcelonan lentokentällä eikä kukaan vuokrausyrityksestä tullut vastaan joka olisi helpottanut asian hoitamista. "
" Nettisivut selkeät ja nopeat. Varaus vahvistettiin heti. "
" Saimme odottaa lentokentällä noin tunnin ennen kuin meidät haettiin auton vuokrauspisteelle, jossa jouduimme odottamaan noin puoli tuntia vuoroamme. Henkilökuntaa aivan liian vähän, jotta asiakasta palveltaisiin edes kohtuullisessa ajassa. Itse palvelu oli ok. Auton luovutus sujui nopeasti ja palvelu avuliasta. "
" Tällä kertaa autonvuokraaminen tapahtui ilman ongelmia, kiitos tästä. "
" Tällä kertaa autonvuokraaminen tapahtui ilman ongelmia, kiitos tästä. "