Varaa sunnuntaihin 2. huhtikuuta mennessä ja säästä jopa 15 %! Jäsenenä sinulla on pääsy entistä yksinomaisempiin tarjouksiin. Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi tästä. Varaa nyt ja säästä!
Rannikkokaupunki Lissabon on erittäin kulttuurinen ja historiallinen kaupunki, täynnä sosiaalisia tapahtumia ja yöelämää. Yhtenä Euroopan karismaattisimmista ja elinvoimaisimmista kaupungeista se sekoittaa vaivattomasti historiallisen perinnön, silmiinpistävän modernismin ja progressiivisen ajattelun. Myös kaunis luonto, erinomainen ilmasto ja maukas ruoka eivät jätä toivomisen varaan. Tutustu autonvuokrauksen asiakasarvosteluihin Lissabonista ennen matkan alkua!
Auto Europen perustamisesta lähtien yhtiö on kasvanut kansainväliseksi ja alan edullisemmaksi autonvuokrauksen välittäjäksi. Lissabonista on kauttamme helppo järjestää juuri itsellesi sopivin vuokra-auto ja saat taatun parhaan hinnan markkinoilla, sekä auttavan asiakaspalvelun joka kerta. Voit olla varma, että matkastasi Portugalin pääkaupunkiin tulee huoleton ja riemukas, ja voit noutaa autoja Lissabonin lentokentältä, rautatieasemalta tai monista eri toimistoista ympäri kaupunkia.
" OK "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Lentomme siirtyi seuraavaan aamuun, coldcar ei hyväksynyt myöhempää saapumista, vaan käytti 6h peruustussääntöä. Sen sijaan vuokra olisi ollut Auto Europen tarjouksen mukaisesti muistaakseni noin 60 euroa, hinnaksi tuli vähän yli 200 euroa. Tähän saakka vuokraukset Auto Europen kautta ovat olleet erittäin hyviä, ja hinnat ovat olleet mitä sopimuksissa on lukenut, mutta tällä kertaa oli iso pettymys. "
" Lentomme siirtyi koronatilanteen vuoksi seuraavaan päivään, Coldcar ei suostunut siirtämään vuokraustamme seuraavaan päivään, vaikka ilmoitimme asiasta puhelimitse, vaan menetimme sen ja saimme tilalle lähes kolminkertaisella hinnalla toisen auton. Olimme erittäin pettyneitä Coldcar toimintaan. "
Kokemuksen yleismielipide: 3 Tehokkuus paikan päällä: 2 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 6
" Toimi hyvin. "
" Pitäisi valmistella contract details etukäteen. Miksi ne ei otta kaikki ne tiedot mitä teille jo on. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Muutoin ihan kätevä, mutta tietoja piti syöttää paljon uudestaan autovuokraamolla. "
" Hyvä hinta ja kätevä varaustiski. Lastenistuin oli hieman heikkolaatuinen eikä kunnon ohjeita ollut. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Ok. Vahingon käsittely ok, mutta korvauksen maksaminen hidasta. "
" Vahingon käsittely ok, mutta korvauksen maksaminen hidasta. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Great service "
" Nice cars, good service "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Olipa hämmentävää, kun palautus ei onnistunutkaam Auto-Europen pisteeseen vaan minut ohjattiinkin (tietysti) Budjetin loosiin, johon päästäkseni jouduin peruuttamaan kulmien ympäri, eikä peruutuskamera jostain syystä enää mennytkään päälle. "
" Minulle tarjottu auto Seat Arona oli mielestäni pienempi kuin varaamani Peugeot 2008, joten, vaikkakin auto oli aivan erinomainen ajaa ja kulutus oli mootorin loistavasta tehosta huolimatta yllättävän vähäinen, olin hieman pettynyt, etten päässytkään 'koeajamaan' ja kokemaan mahdollista seuraavaa autoani. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" Hyvin meni. "
" Vuokrauksesta johtuvat luottokortin katevaraukset poistuivat hieman hitaasti, muuten ei mitään negatiivista. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 8
" Varaus ja kaikki kuviot olivat ongelmattomat. "
" Kaikki meni muuten hyvin, mutta auton hakutilanteessa jäi karsastamaan: Naisvirkailija kauppasi (ymmärrettävästi) lisävakuutusta 11€/vrk. Kohtalaisen helposti onnistuin perustelemaan kieltäytymisen siitä, MUTTA sen jälkee hän alkoi sinnikkäästi tarjota käyttööni diesel-autoa 5€/vrk. Kieltäydyin, mutta hän toistamiseen yritti vakuuttaa minut sen olevan minulle kannattavaa. Esitin hänelle laskelman kuinka paljon minun pitäisi ajaa jotta se olisi kannattavaa. Lopulta hän uskoi minun pitävän pääni. Tähän asti vielä kaikki ok? MUTTA kun sain auton havaitsin, että se ON DIESEL! Minua yritettiin siis huijata maksamaan liki 200€ ylimääräistä! Muuten kaikki sujui mallikkaasti. Nähdään taas lokakuussa. Hyvää koronatonta kevättä "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Yritti väkisin myydä lisäpalveluita väkisin (nuori tyttö) vaikka sanoin heti alkajaisiksi että en ota mitään lisäpalveluita. Auto Europen palveluihin olemme erittäin tyytyväisiä, Kiitos t. Veli-Matti Heinonen "
" Kun noudimme autoa tiskiltä oli virkailia erittäin töykeä. Tein heti selväksi että en ota mitään lisäpalveluja mutta hän (nuori tyttö) yritti väkisin tyrkyttää kaikkia mahdollisia lisäpalveluita aina lisäkuljettajasta täysvakuutukseen. Hän ei millään uskonut että en tarvitse lisäpalveluita ja melkein suuttui. Auton palautus onnistui hyvin (tuntui kun vuokra-aikana olisi "ojennettu"henkilökuntaa) "
Kokemuksen yleismielipide: 4 Tehokkuus paikan päällä: 3 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 7
" Olen käyttänyt teidän apuanne hyyyyvin monta kertaa ja myös jatkossa, kun teiltä saa sen vuokrauksen ehtoihin liittyvän ' omavastuun poistaminen' ja muutenkin hyviä neuvoja ja apua ongelmatilanteissa. "
" Auto oli ihan hyvä ja kaikki toimi hyvin, jopa se, että saatiin palauttaa klo 4:30 aamulla aikaisen lentomme takia. MUTTA ongelmakseni muodostui autopaperien luovutus. En tiennyt, että ne piti jättää Europe Car'lle, kun heillä oli tietojeni mukaan samoista vuokraukseen liittyvistä kaavakkeista kopiot. Lähettivät minulee 89 € lisämaksun tästä syystä. Nyt kun nopeasti lähetin kaikki paperit heille takaisin, lupasivat poistaa tämän lisämaksun. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Voin hyvin suositella Auto Europe -vuokrausalustaa. "
" Jo vastaanotettaessa tuulilasissa olevan halkeaman kasvaminen otettiin vastaan asiallisesti, ei yritetty langettaa vastuuta minulle "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Toimii hyvin, olen tyytyväinen saamaani palveluun. "
" Auton polttoainemittari oli rikki. mutta siitä ei ollut mitään merkintää auton papereissa. Avis kuitenkin hoiti ystävällisesti palautuksen, autoa vastaanottanut henkilö ymmärsi asian eikä veloittanut ylimääräistä, koska oli esittää kuitti, että auto oli tankattu. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Sujuvaa toimintaa Suomen kielellä. "
" Tuliterä auto. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hyvää palvelua "
" Erittäin hyvää palvelua, kiitos! "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Ok "
" Mainoksissa on aina eri auto kuin se minkä saa! "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Päivittäistä kilometrirajoitusta ei etukäteen ilmoitettu. "
" Etukäteen ei ilmoitettu 60 km/pv kilometrirajoituksesta, vasta tiskillä ilmoitettiin asiasta ja vuokrauksesta tulikin kallista. Myyntitapa on harhaanjohtavaa. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Tyydyttävä + "
" Muuten kaikki meni jouhevasti paitsi auton nouto. Jonotus vuokraus pisteelle kesti yli tunnin. Nouto hetkellä havaitsin auton kyljessä naarmun ja onneksi kuvasin sen. Palautus hetkellä meitä kuulusteltiin naarmusta joka oli autossa jo ennen meidän vuokrausta. Onneksi otin kuvan ennen ajoa. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 7
" Perushyvä "
" Asiantuntematon henkilö "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 8
" Perushyvä "
" Hyvä kokemus "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" If you cant cancel that extra cost I wouldnt ever recommend your service to anyone "
" Had to wait 1.5h to get to the desk. After that I went to pick the car up and they said they cant provide me the station wagon that I reserved in beforehand. They tried to give me suv but we needed wagon to get all luggage in. After long discussion the gave me upgrade. Well after I returned the car I noticed that they took 133.96e extra from my Visa. No receipt, email, nothing. I still dont have a clue why they took extra money. I am going to call them tomorrow and ask about it but I hope you could handle it? I am also going to call Visa to cancel that payment because its illegal to take money and not give any explanation why they did it! "
Kokemuksen yleismielipide: 1 Tehokkuus paikan päällä: 1 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Sujuvaa kuten aina "
" Henkilökunta oli tehokasta kun tiskille lopulta pääso, mutta henkilökuntaa oli aivan liian vähän. Jonotin autoa hieman yli kaksi tuntia. Samaan aikaan Aviksen/Budgetin toiset kuusi lisäpalvelutiskiä pidettiin suljettuna. 15-20 minuutin odotuksen vielä ymmärrän, mutta yli kaksi tuntia on aivan liikaa. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Ks edellä "
" Omavastuun poisto ym lisäpalvelut maksoivat saman verran kuin itse vuokraus. Kohtuuttoman kallista. Ainakin hinnat pitäisi selvästi ilmoittaa jo varausta tehtäessä. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Delay at the rental point unbearable. 1,5 hours, for a day rental is too much. The personnel was kind and attentative, though. 60 km limit came out of nowhere. "
" Delay at the rental point unbearable. 1,5 hours, for a day rental is too much. The personnel was kind and attentative, though. 60 km limit came out of nowhere. "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Autoeuropen kautta varasin auton Italiasta Roomasta maaliskuu 2019 ja Portugalista Lissabonista toukokuussa 2019 molemmissa auto Centaurolta. Autot lähes uusia,Italiassa autolla mittarissa 7000 km ja Portugalissa 10 000 km. Loistava palvelu molemmissa. "
" Autot hyväkuntoisia. Varaus WV Polosta, sain Nissan Qasqain. Autolla ajettu 10 000 km. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hyvin toimii, olen käyttänyt jo 10 vuotta. Ainoastaan auton tai palveluntarjoajan vaihtaminen on mennyt hankalammaksi. "
" Kaikki toimi kuin rasvattuna! Auto ja hinta oli juuri sitä mitä luvattiin, henkilökunta ystävällistä ja osaavaa. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Hienosti pelittää. "
" Nouto tuntuu olevan aina kankeaa, vaikka olen aikaisemmin vuokrannut samasta paikasta. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Sujuva, turvallinen autovuokraus:) "
" Kaikki sovitut asiat toimivat erinomaisesti. Myös lentokentällä palvelu erittäin ystävällistä, kun sovimme auton noutopaikan vaihdosta. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kyllä se sujui hyvin. "
" En tiennytkään ,että nämä melkein kaikki autovuokraamot kuuluvat EuropCar:lle ? Tankki täynnä ? Melkein haettaesssa. "
" Veloitus tapahtui 2 kertaa eli syntyi 2 varausta maksuproseduurin takkuillessa. Korjaavana toimenpiteenä yritin soittaa mutta puh nro ei vastannut. ei ohjautunut mihinkään vaan puhelu katkesi. Seuraavana päivänä puh nro toimi ja ystävällistä suomenkielistä palvelua. Maksupalautus luvattiin n kk kuluessa. "
" oma vika että varasin km.rajoitetun vuokrauksen. kun asiaa korjattiin dollar tiskillä oli ehdotukset pöyristyttäviä (150eur per pv pikkuautosta). lopulta päästiin n 80eur tasolle joka sekin kohtuuton portugalin hintatasossa. oli ongelmia auton lukkojen kanssa. annetusta puh numerosta ei saatu apua. käsjettiin tulla rakasin vuokrauspisteeseen 100km päähän. "
" ok "
" kusetus firma. joka asiasta laskutetaan lisää, todella epäystävällinen palvelu,autot aivan romuja, vältä kuin ruttoa "
" kaikki meni niin kuin pitää "
" ei ongelmia "
" Vakuutusasiat selvemmiksi. "
" Pyrkivät tarjoamaan dieselautoa ei järkevin perustein. Polttoaineen hintaerolla, jonka vaikutus ei ole niin suuri kuin hintaero. "
" Sujui hyvin. "
" Autoa vuokratessa odotusaika 1 tunti 20 minuuttia. En suosittele. "
" Varauksen päivittäminen oli helppoa. Ja muutosten jälkeen rahat palautuivat kortille parissa päivässä. Autovuokraamossa kaikki meni sopimuksen mukaisesti, eikä muita lisämaksuja peritty. Suosittelen vahvasti. "
" Autovuokraamossa kaikki meni sopimuksen mukaisesti, eikä muita lisämaksuja peritty. Suosittelen vahvasti. "
" Tuttua laadukasta toimintaa ! "
" Lisävakuutuksen hinta esitettiin tiskillä verottomana (kertomatta) ja laskutettiin verollisena. Kuluttajamyynnissä kaikki hinnat tulisi esittää verollisina. "
" Yrittäkää saada hintavertailuun kokonaishinta. Vuokraamot yrittävät erilaisia katteenparannuskikkoja "vapaaehtoisilla" lisämaksuilla. Vaatikaa selkeää hinnoittelua, jolloin asiakkiden hintavertailu onnistuu hyvn. "
" Selkeyttäkää hinnoittelua. Esimerkiksi jossain perittävä "siivousmaksu" on askel huonoon suuntaan. Se vaikeuttaa hintojen vertailua ja kiukuttaa asiakasta. "
" Autoon paremmat navikointiohjelmar. Ohjelma löysi vain tunnetuimmat kohteet "
" Auto ei ollut valmis kun olimme sitä noutamassa vaikka. Toimipisteessä ei ollut ruuhkaa Toimipisteen sijainti hankalasti löydettävissä pimeällä "
" Overall the experience was good. The car (VW Up!) was almost new and very comfortable and economical to travel with. The only thing is that the procedure to get the car at Lisbon airport was somewhat complicated and would in my opinion need to be simplified. It took vert long time (1.5 h) in spite of the fact that it was not very crowded. Returning the care went smooth. It would also help a lot to give an indication as how to enter the gas station at the Lisbon airport for filling up the tank before returning the car. We were circulating in the area for quite a while before figuring it out. "
" The previous comments are for both Autoeuropa and Keddy, it's not clear to me what the distinction is, i.e. who provided what. "
" Vakuutukset ja tietullilaitteet maksoivat enemmän kuin auton vuokra. Tämä tuli täytenä yllätyksenä ja ylimääräisenä asiana "
" Varaaminen oli helppoa ja suomenkielinen sivustp helpotti asiaa. Suosittelen muillekin! "
" Benerentin kanssa asioiminen oli helppoa, kaikki sujui loistavasti ja he puhuivat hyvää englantia. "
" Varaus toimi hyvin ja vaihtoehdot hyviä ja kilpailukykyisiä. "
" Auto vastasi hyvin varattua ja toimi hienosti. Kuljetus kentältä ja kentälle toimi nopeasti, samoin auton luovutus asiantuntevasti joten kaikki meni niinkuin pitää. "
" Auto europen osalta kaikki meni kuten pitääkin. Toivon että interrentille ilmoitetaan että heidän tarjouksensa pitää kattaa vuokra aika tai että tarjous on päivä vuokra. Koska näin ei ollut haluaisin, että auto europe ilmoittaisi interrentille että maksaisivat ehdottamani osuuden tililleni. "
" Lentokentältä haku ja vientiaika odotus pitkä lähes puolituntia molemmat.Interrent sanoi että heillä on tarjouksessa pieni diesel auto lisähintaan 10 euroa mikä oli ihan ok. Email laskussa 10 e oli kuitenkin päivää kohti eli viikossa 70 e. Vuokraamani auton hinta 0 omavastuulla 69e. Mielestäni interrentin tarjous oli täysin harhaanjohtoista ja vaillinaista. Kirjoitin siitä interrentiin ja ehdotin kompromissiä eli puolittaisimme 70 e Vastausta ei ole tullut. "
" Nopea ja yksinkertainen, olisi hyvä jos lisäkuljettajan voisi myös varata ja jopa maksaa suoraan palvelunne kautta. Portugalin kohdalla tietullipalvelusta saatava lisätieto olisi hyvä olla olemassa ja tiedossa jo suoraan sivujenne kautta. "
" Vaikkakin vuokraamon sijainti oli hieman hankala, kuljetus noutopaikkaan oli toimiva ja nopea molempiin suuntiin. Itse auto oli erittäin siisti, melko uusi ja erittäin toimiva. Portugalin Via Verde -tietullipalvelusta olisi hyvä olla lisätietoa saatavilla jo ennen vuokrausta koska käytäntö vasta osoitti mikä on järkevää ja mikä ei. Lisäksi olisi hyvä jos parkkimaksut toimisivat myös vuokraamon laitteissa (oma Käytännössä itse suosittelen maksamaan tietullilaitteen aktivoinnin, jos meinaa autoilla paljon. Itsellä tietullin käyttöä tuli n. 10 kertaa, joskus joutui jonottamaan kun automaattilaitteella olisi päässyt linjastolta suoraan läpi. Jos haluaa maksaa tietullilla, kannattaa varata käteistä rahaa - mutta kaikkialla se ei ole saatavilla "
" Lisämyyntiä ehdotettiin, muttei agressiivisesti. Hyvä näin. "
" Palautus vastaanotto joustava ja nopea. Hyvä niin. "
" Suuren omavastuun 2.250 euroa varaaminen vuokraushetkellä kohtuuttoman iso, eikä siitä ilmoitettu etukäteen. "
" Kutenedellä "
" Kun tultiin hakemaan auto niin sanottiin että jos haluamme täysturva niin täytyy ostaa heiltä suoraan se vakuutus. Teidän super åpaketti jonka olin teiltä valinnut ja maksanut maksanut turvatakseen omavastuu ei kuulema toimi siellä. Siis jouduin kaksi kertaa maksaa vakuutus koska emme uskaltanut olla ilman turvaa...Tämä asia opitäisi olla selvästi sovittu teidän ja vuokraamon välillä.. Muuten kaikki sujui suht nopeasti ja hyvin. "
" sama kommentti kun entisessä..Jos he valehtelivat siitä että tarvitsemme myös heiltä vakuutus vaikka on teidän super paketti, niin olen siitä aika pettynyt.. "
" Lisävakuutus omavastuun poistamiseksi esimerkiksi renkaiden rikkoontumisesta, auton naarmuuntumisesta yms. on jostain syystä edelleen jotenkin vaikeaselkoinen. Tuntuu kuin Auto Europe ja vuokraajayritys eivät puhu täydellisesti samasta asiasta. Vuokraajayritys onnistui ylipuhumaan minut ottamaan lisävakuutus, vaikka en huolinut sitä Auto Europelta. Tyttäreni on lakimies ja seisoi vieressäni kun otin lisävakuutuksen ja hänkin joutui kysymään useaan otteeseen vuokraajalta lisävakuutuksen tarpeellisuudesta. Toivoisin vielä selkokielisempää ohjetta. Muuten Auto Europen ohjeet yms. ovat ensiluokkaisia. Vuokraajan osoite pitäisi näkyä voucherissa, ei pelkästään ohje mistä asiakas noudetaan. "
" Noutopaikan tarkka osoite pitäisi näkyä nettisivuilla yms. paikoissa, eikä vain paperilla, jonka saa vuokrauksen yhteydessä. Palvelu oli erinomaista ja työntekijät hyväntuulisia ja ystävällisiä. "
" Varaus vaiheessa valitsin perusmaksun lisäksi lisämaksullisen omavastuu poiston. Tämä ei kuitenkaan näkynyt vahvistuksessa, jota en huomannut. Näin ollen Alamo maksatti sen uudelleen 90 euroa !!! Eikä heillä ollut tiskillä halua selvittää mistä tämä johtui. Niinpä jatkossa joudun tästä syystä vaihtamaan vuokraus paikkaa ja vuokraama. Tämä on vahinko koska auto oli hyvä ja toiminta muuten hyvää. "
" Suomen palvelupuhelinnumerot eivät toimineet! "
" Vuokrasopimuksessa ei ollut credit-summaa. Tämän vuoksi jouduimme maksamaan autosta ylihintaa, koska creditilläni ei ollut sillä hetkellä tarpeeksi suurta summaa. Sitä ei kuitenkaan mainittu missään, jotta olisin voinut asian etukäteen hoitaa kuntoon. "
" Varauksessa pyysin tankkaamisessa "full-to-full" mahdollisuutta, mutta autovuokraamossa sitä ei tarjottu. "
" Vuokraamo oli erittäin vaikea löytää ja henkilökunta hieman nyrpeämpää tyyppiä. "
" Varausvaiheessa ja sen jälkeenkään Auto Europen sivuilta ei löytynyt kohtaa, mihin olisi voinut kirjoittaa, että tulemme Lissabonin lentokentälle hotelliltamme Lissabonista, emmekä lennolla. Niinpä emme voineet antaa lennon numeroa... Olisi siis hyvä, olla jokin vapaatekstikenttä tällaista varten. Missään ei myöskään mainittu etukäteen, että pitää ostaa (vuokrata) 20e maksava laite auton mukana, jos aikoo ajaa moottoriteitä... "
" Missään ei mainittu etukäteen, että pitää ostaa (vuokrata) 20e maksava laite auton mukana, jos aikoo ajaa moottoriteitä... Meidän osaltamme vuokraus meni hyvin, mutta ihmettelimme kuitenkin, ettei autovuoraamo imuroi tai pese autoja vaihdon yhteydessä, vaan antaa ne suoraan seuraaville asiakkaille. Meitä edeltävät asiakkaat saivat 127e!!! lisämaksun palauttaessaan autoa, sillä se piti viedä imuroitavaksi, eikä sitä voinut antaa suoraan seuraaville asiakkaille. Normaali kevyt siivous/pesu kuuluisi mielestäni autovuokraamon palveluihin... Autovuoraamon piti myös olla lentokentällä, mutta tapaamispaikka oli lentokentällä ja auto oli parkkialueella noin 500m päässä, jonne oli hieman vaikeakulkuinen reitti. "
" auto ei ollut tilaamamme tai mielestämme vastaava, vaan pienempi. "
" voisi esim näyttää valojen ja muiden käytännön toimijoiden käytön. tulimme jälkeen puolen yön ja ajoin ilman valoja kun luovuttaja pisti pois valot. "
" Lopullinen vuokrausyhtiö tulisi näyttää asiakkaalle. Guerinilta en olisi vuokrannut "suoraan" missään tapauksessa. Nyt syntyi aika ikävä tunne, kun lopullinen vuokraaja selvisi ja sen maine "saalistajana" oli tiedossa. Onneksi mulla on omat vakuutukset kunnossa eikä lisämaksuihin tarvinnut mennä. Auton luovutus kestää lisäksi tuskallisen pitkään, kun jokaisen asiakkaan kanssa käydään läpi vakuutusten "pakkomyynti". "
" Autosta merkittiin luovutettaessa erittäin pienetkin naarmut, joka on tavallaan hyvä, mutta josta samalla jäi se vaikutelma, että todella pieni naarmu myös johtaa omavastuuosuuden maksuun. Palautettaessa tarkastus oli myös erittäin tarkka. Jopa renkaiden kuluma tarkistettiin, mitä en ole koskaan ennen nähnyt. Vakuutuksissa on isot omavastuut, joista puuttuu vielä alv ja joita yritettään aktiivisesti myydä pienemmiksi, mikä on myös tavallaan asiakkaan etu, koska epäilemättä pienikin naarmu johtaa parin tonnin depositin jäämiseen Alamolle. Mutta jos ei ole omia vakuutuksia, kuten minulla oli, ei uskalla olla ottamatta lisävakuuksia ja edullisesta vuokrauksesta tulee kallis. En olisi valinnut Alamoa, jos olisin tiennyt lopullisen vuokraajan. "