Varaa sunnuntaihin 2. huhtikuuta mennessä ja säästä jopa 15 %! Jäsenenä sinulla on pääsy entistä yksinomaisempiin tarjouksiin. Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi tästä. Varaa nyt ja säästä!
Ensisijaisesti rantakohteena pidetty Portugali on edelleen yksi Euroopan parhaista lomakohteista. Pitkien hiekkarantojen lisäksi se on muinaisten monumenttien ja muiden historiallisten rakennusten koti, mukaan lukien useat tunnetut Unescon maailmanperintökohteet. Pääkaupunki Lissabon on jo kauan ollut suosittu kohde Tagusjoen suulla kaiken ikäisille matkailijoille. Lähellä oleva Sintran kylä on lumoava satulinnojen ja palatsien ihmemaa, joka sijaitsee vehreän maiseman läheisyydessä Cabo da Rocasta. Pohjoisen Porton kaupungista hienojen viiniensä kanssa on viime vuosina tullut tärkeä portti Douron laakson alueelle. Myös molemmat vulkaaniset Portugalin Atlantin saaristot Madeira ja Azorit ovat arvokkaita kohteita. Tutustu autonvuokrauksen asiakasarvosteluihin Portugalista ja lue lisää muiden upeista lomakokemuksista tässä monipuolisessa maassa.
Auto Europe on kansainvälinen autonvuokrauksen välittäjä, jolla on yli 65 vuoden kokemus alalta. Kilpailukykyiset hinnat houkuttelevat miljoonia tyytyväisiä asiakkaita joka vuosi ja asiakkaittemme lomasuunnitelmia varten tarjoamme nyt yli 24 000 noutokohdetta yli 180 eri maassa, mukaan lukien Portugali. Yhteistyömme ansiosta kaikkien maailman parhaiden autovuokraamojen kanssa pystymme tarjoamaan monipuolisen valikoiman ajoneuvoja ympäri maata. Jos etsit edullista vuokra-autoa Lissabonissa tai tehokasta avoautoa maan eteläisessä helmessä Farossa, Auto Europe tarjoaa sinulle aina oikean ajoneuvon matkallesi. Voit matkustaa rauhallisin mielin, sillä alla olevat asiakasarvostelumme ovat oikeita kokemuksia tarjoamistamme monista tuotteista ja palveluista Portugalissa.
" OK "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" OK "
" OK "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki toimi kuten pitikin mutta vuokraamolla ei tuntunut okevan selvää että minulla oli 0€ omavastuu. "
" Kaikki toimi kuten luvattiin. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Muuten kaikki ok. Mutta Katevaraus vieläkin palauttamatta. "
" Auto ei ollut toivottu erooppalainen, Nissan juke ei ole ollenkaan sopiva Madeiralle. Huono näkyvyys eteenpäin varsinki mäkisessä maastossa. 1 vaihde ei jaksanut Madeiran mäkiä ilman rajua kaasutusta. Katevaraus vieläkin palauttamatta "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 7
" Auto Europen osalta kaikki toimi sujuvasti. "
" Auto oli varattu klo 12, kun menimme paikalle klo 12, vuokraamon edessä oli pitkä jono. Kävimme välillä kahvilla ja palasimme klo 13, jono oli edelleen pitkä. Poistuimme ja palasimme uudelleen klo 14.45, jolloin sisällä vuokraamossa olivat edellisellä kerralla jonossa edellämme olleet asiakkaat. Kun tuli vuoromme, meille ilmoitettiin, että henkilökunta lähtee lounastauolle, tulkaa takaisin klo 15.30. Pienen neuvottelun jälkeen työntekijä suostui siirtämään taukoaan ja tarjosi meille pienempää autoa(Fiat 500), kuin olimme varanneet. Se ei meille käynyt, koska seurueessamme oli neljä melko pitää aikuista. Toimipisteen kaikki muut autot oli luovutettu asiakkaiden käyttöön. Lentokentän toimipisteestä oltiin hakemassa lisää autoja. Lopulta sitten saimme auton käyttöömme, mutta lomasta meni yksi päivä lähes "haaskuun" autoa odotellessa. Jouduimme siirtämään sille päivälle ajatellun retken toiseen päivään. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Lentomme siirtyi seuraavaan aamuun, coldcar ei hyväksynyt myöhempää saapumista, vaan käytti 6h peruustussääntöä. Sen sijaan vuokra olisi ollut Auto Europen tarjouksen mukaisesti muistaakseni noin 60 euroa, hinnaksi tuli vähän yli 200 euroa. Tähän saakka vuokraukset Auto Europen kautta ovat olleet erittäin hyviä, ja hinnat ovat olleet mitä sopimuksissa on lukenut, mutta tällä kertaa oli iso pettymys. "
" Lentomme siirtyi koronatilanteen vuoksi seuraavaan päivään, Coldcar ei suostunut siirtämään vuokraustamme seuraavaan päivään, vaikka ilmoitimme asiasta puhelimitse, vaan menetimme sen ja saimme tilalle lähes kolminkertaisella hinnalla toisen auton. Olimme erittäin pettyneitä Coldcar toimintaan. "
Kokemuksen yleismielipide: 3 Tehokkuus paikan päällä: 2 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 6
" They upgraded our car with out cost. "
" They upgraded our car with out cost. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Toimi hyvin. "
" Pitäisi valmistella contract details etukäteen. Miksi ne ei otta kaikki ne tiedot mitä teille jo on. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Muutoin ihan kätevä, mutta tietoja piti syöttää paljon uudestaan autovuokraamolla. "
" Hyvä hinta ja kätevä varaustiski. Lastenistuin oli hieman heikkolaatuinen eikä kunnon ohjeita ollut. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Ok. Vahingon käsittely ok, mutta korvauksen maksaminen hidasta. "
" Vahingon käsittely ok, mutta korvauksen maksaminen hidasta. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Great service "
" Nice cars, good service "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Olipa hämmentävää, kun palautus ei onnistunutkaam Auto-Europen pisteeseen vaan minut ohjattiinkin (tietysti) Budjetin loosiin, johon päästäkseni jouduin peruuttamaan kulmien ympäri, eikä peruutuskamera jostain syystä enää mennytkään päälle. "
" Minulle tarjottu auto Seat Arona oli mielestäni pienempi kuin varaamani Peugeot 2008, joten, vaikkakin auto oli aivan erinomainen ajaa ja kulutus oli mootorin loistavasta tehosta huolimatta yllättävän vähäinen, olin hieman pettynyt, etten päässytkään 'koeajamaan' ja kokemaan mahdollista seuraavaa autoani. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" Aina on mennyt hyvin! (tähän asti!) "
" Olen erittäin tyytyväinen kun autoa vuokratessa sekä luovutettaessa käydään maalipinnat ym. tarkoin lävitse ja ko. tarkastuksesta tulee allekirjoitettu tosite "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Very Good "
" Very good "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Very good overall "
" Nice "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Auto Europen kanssa on mennyt tähän mennessä hyvin (ollaan oltu asiakkaita 15 v.) "
" Saatiin parempi auto kun luulttin / tilattiin Hyvä, että auton vastaanottotilaisuudessa katselmoitiin tarkkaan Vielä parempi, että auton luovutuksessa katselmoitiin myös tarkkaan ja siitä saatiin kuitattu lappu "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Auto Europe should work with the rental partners to make sure that ALL relevant facts are reflected in the information given. Only then it is possible to make a fair comparison between the suppliers. Examples of extra charges that are asked as mandatory (Interrent): Diesel fuel eeven when diesel has not been requested. (this class only gas diesel cars) Cleaning fee even when car is not dirty "
" First car made noise that could not be readily located. Echanging the car was handled quickly and the second one worked fine. The mark reflects the fact that the problem in the firsat car that is evident in a short test drive was not recognised and fixed. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 6
" Olen erittäin tyytyväinen "
" Hyvä että saatiin sen luokan auto joka oltiin tilattu "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" Hyvin meni. "
" Vuokrauksesta johtuvat luottokortin katevaraukset poistuivat hieman hitaasti, muuten ei mitään negatiivista. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 8
" Helppoa. "
" Toimii "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 9
" Varaus ja kaikki kuviot olivat ongelmattomat. "
" Kaikki meni muuten hyvin, mutta auton hakutilanteessa jäi karsastamaan: Naisvirkailija kauppasi (ymmärrettävästi) lisävakuutusta 11€/vrk. Kohtalaisen helposti onnistuin perustelemaan kieltäytymisen siitä, MUTTA sen jälkee hän alkoi sinnikkäästi tarjota käyttööni diesel-autoa 5€/vrk. Kieltäydyin, mutta hän toistamiseen yritti vakuuttaa minut sen olevan minulle kannattavaa. Esitin hänelle laskelman kuinka paljon minun pitäisi ajaa jotta se olisi kannattavaa. Lopulta hän uskoi minun pitävän pääni. Tähän asti vielä kaikki ok? MUTTA kun sain auton havaitsin, että se ON DIESEL! Minua yritettiin siis huijata maksamaan liki 200€ ylimääräistä! Muuten kaikki sujui mallikkaasti. Nähdään taas lokakuussa. Hyvää koronatonta kevättä "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Kaikki ok. "
" Kaikki sujui mutkattomasti, jatkoin samalla autolla uuteen sopimukseen. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Auto Europea voi suositella.. "
" Omavastuu osuus erittäin korkea yli 2000 euroa eli katevarausta oltava riittävästi jos ei erikseen halua tuota poistaa lisämaksulla. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 7
" Yritti väkisin myydä lisäpalveluita väkisin (nuori tyttö) vaikka sanoin heti alkajaisiksi että en ota mitään lisäpalveluita. Auto Europen palveluihin olemme erittäin tyytyväisiä, Kiitos t. Veli-Matti Heinonen "
" Kun noudimme autoa tiskiltä oli virkailia erittäin töykeä. Tein heti selväksi että en ota mitään lisäpalveluja mutta hän (nuori tyttö) yritti väkisin tyrkyttää kaikkia mahdollisia lisäpalveluita aina lisäkuljettajasta täysvakuutukseen. Hän ei millään uskonut että en tarvitse lisäpalveluita ja melkein suuttui. Auton palautus onnistui hyvin (tuntui kun vuokra-aikana olisi "ojennettu"henkilökuntaa) "
Kokemuksen yleismielipide: 4 Tehokkuus paikan päällä: 3 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 7
" Helppo valita toimija, kun kaikki löytyvät samalta listalta "
" Kaikki toimii, sain jatkettua sopimustani samalla autolla. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Olen käyttänyt teidän apuanne hyyyyvin monta kertaa ja myös jatkossa, kun teiltä saa sen vuokrauksen ehtoihin liittyvän ' omavastuun poistaminen' ja muutenkin hyviä neuvoja ja apua ongelmatilanteissa. "
" Auto oli ihan hyvä ja kaikki toimi hyvin, jopa se, että saatiin palauttaa klo 4:30 aamulla aikaisen lentomme takia. MUTTA ongelmakseni muodostui autopaperien luovutus. En tiennyt, että ne piti jättää Europe Car'lle, kun heillä oli tietojeni mukaan samoista vuokraukseen liittyvistä kaavakkeista kopiot. Lähettivät minulee 89 € lisämaksun tästä syystä. Nyt kun nopeasti lähetin kaikki paperit heille takaisin, lupasivat poistaa tämän lisämaksun. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" toimihienosti "
" Kaikki toimi "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Voin hyvin suositella Auto Europe -vuokrausalustaa. "
" Jo vastaanotettaessa tuulilasissa olevan halkeaman kasvaminen otettiin vastaan asiallisesti, ei yritetty langettaa vastuuta minulle "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" :-) "
" :-) "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Kaikki hyvin, nopea vastaus varaukseen, ei piilokuluja! "
" Ystävällinen palvelu, tuoreet autot,tehokas toiminta "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Hyvä kokemus "
" Auton lasit voisi pestä myös sisältä päin. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" No problems so hard to say how the extra insurance would have worked. "
" The car was not a Jeep, which we had reserved, but a "similar" Nissan Qashqai. We had to wait 30min for our car to be ready. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" Ok. "
" Ok. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 7
" Auto Europen kanssa on erittäin helppoa toimia. "
" Kentältä kuljetus Centauron toimipisteeseen toimi hyvin, joskin kuljetusta sai odottaa vajaa puoli tuntia. Centauron toimipisteessä oli jonoa ja vain yksi palvelutiski kolmestab oli auki. Auton saaminen kesti noin tunnin, joka on pitkän lentomatkan jälkeen liikaa. Muutenkin Centauron toimipiste on hankalassa mäessä. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Vuokraus sujui helposti. "
" Auto ei ollut tankattu. Ohjeena oli palauttaa auto samalla tavalla tankki yhtäläisessä tilassa. No sepäonkin helppoa. Tankista puuttuui n 8 litraa. Asiakkaan oikeusturva on aika heikko asiassa. Siitä ei ollut mainintaa vuokrapaperissa, ohje oli suullinen, Auton tuulilasi oli sisäpuolelta likainen, näkyvyys huono. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Ali ok "
" Ali ok "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Toimii hyvin, olen tyytyväinen saamaani palveluun. "
" Auton polttoainemittari oli rikki. mutta siitä ei ollut mitään merkintää auton papereissa. Avis kuitenkin hoiti ystävällisesti palautuksen, autoa vastaanottanut henkilö ymmärsi asian eikä veloittanut ylimääräistä, koska oli esittää kuitti, että auto oli tankattu. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Sujuva varaus. "
" Kaikki sujui ja auto oli hyvä. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Helppo asioida. Hinnat vaihtelevia. Kun on varannut jonkun auton, sen voi paria viikkoa ennen matkaa saada 30% halvemmalla. Pitääkö silloin perua vanha tilaus ja tehdä uusi? "
" Erittäin huomaavainen ja palvelualtis sekä selkeästi asiansa esittänyt nainen autoa hakiessani. Palautuksessa oli riittävästi henkilökuntaa, josta yksi huolehti jonotuksen oikeasta kulusta. Asiallinen tarkastus. k Kaipaamaan jäin vain Hertzin käyttämää videokuvausta autosta ennen sen noutoa. Video lähetetään vuokraajan sähköpostiin, josta voi tarkistaa aiemmat "osumat" "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Sujuvaa toimintaa Suomen kielellä. "
" Tuliterä auto. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Very good and fast "
" Very good "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Ok. "
" Joustava "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Jaa "
" Auto oli vanha, yli 100t ajettu ja vanhanaikainen, naarmuilla. Mutta toimi hyvin, joten ei se mitään. Renkaat olivat aika sileät, joten mutkaisilla ja märillä vuoristoteillä piti olla hiukka varovainen. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 7
" Ajankohtaan nähden ylihintainen "
" Ylihintainen auto "
Kokemuksen yleismielipide: 2 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 2
" Jo vuosia vuokraukset sujuneet kitkatta. "
" Auto kolhuinen, penkit tahraiset. Lisäksi selvästi huomattavissa väljyyksiä auton alustassa, jotka ilmenivät kolinoina ja tärinöinä. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 6
" Kaikki sujui ongelmitta. Hyvä vinkki oli, ettei muita lisävakuutuksia tarvita, vaikka niitä tarjottaisiinkin. "
" Meille suositeltiin astetta parempaa ( moottoriltaan tehokkaampaa) autoa vuoristoteiden ajoon. Se oli tarpeen. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Turhaan pelottelitte sillä lentoajan myöhentymisellä. Ei ongelmia vuokraamossa! "
" Auton noudossa oli ruuhkaa. Kesti yli tunnin päästä tiskille. Palvelu oli hyvää ja vaikka lentoaikamme oli muuttunut ei ongelmia ollut. Palautus nopea ja ystävällinen auto oli kunnossa. Töppäsin kun ei käyty maksuja hoitamassa tiskillä eli ns kolhuvarausmaksua Visalta hoitamassa vaan painuttiin koneelle. Asia selvisi ja maksu OK! "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" OK "
" Autosta hakemalla haettiin pienen pieni lommo josta jouduin maksamaan 75€. Auto noudettiin niin pimeässä, että jos siinä silloin jo oli tuo lommo, niin se oli mahdoton havaita. Nytkään sitä ei saanut edes valkuvaan näkymään päiväsaikaan. "
Kokemuksen yleismielipide: 3 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 3 Auton kunto: 10
" Hyvää palvelua "
" Erittäin hyvää palvelua, kiitos! "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Sujuvaa ja selkeätä. "
" Vuosi vuodelta palvelu on sujuvoitunut. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Ok "
" Mainoksissa on aina eri auto kuin se minkä saa! "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Päivittäistä kilometrirajoitusta ei etukäteen ilmoitettu. "
" Etukäteen ei ilmoitettu 60 km/pv kilometrirajoituksesta, vasta tiskillä ilmoitettiin asiasta ja vuokrauksesta tulikin kallista. Myyntitapa on harhaanjohtavaa. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Tyydyttävä + "
" Muuten kaikki meni jouhevasti paitsi auton nouto. Jonotus vuokraus pisteelle kesti yli tunnin. Nouto hetkellä havaitsin auton kyljessä naarmun ja onneksi kuvasin sen. Palautus hetkellä meitä kuulusteltiin naarmusta joka oli autossa jo ennen meidän vuokrausta. Onneksi otin kuvan ennen ajoa. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 7
" Perushyvä "
" Asiantuntematon henkilö "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 8
" Perushyvä "
" Hyvä kokemus "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Vuokraamon agressiiviseen kauppaamiseen puutuutava. Eivät kunnioita ennakkovarausta. "
" Varaushlö ohitti ennakkovarauksen tankkauskohdan. Veloitti 59 e, vaikka lupasimme palauttaa auton tankattuna. Rahan palautushakemus vadtaanotettu "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Everything has always worked smoothly and as agreed in the contract. There haven't been any surprises. "
" The waiting time to get the car was long, due to the queue on the counter. It is partly understandable as flight arrive only occasionally, and there are not many car rentals at the air port, so the queues can get long. Still, if that experience could be improved somehow. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Hyvä "
" Yrittävät myydä pakolla lisävakuutusta "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" If you cant cancel that extra cost I wouldnt ever recommend your service to anyone "
" Had to wait 1.5h to get to the desk. After that I went to pick the car up and they said they cant provide me the station wagon that I reserved in beforehand. They tried to give me suv but we needed wagon to get all luggage in. After long discussion the gave me upgrade. Well after I returned the car I noticed that they took 133.96e extra from my Visa. No receipt, email, nothing. I still dont have a clue why they took extra money. I am going to call them tomorrow and ask about it but I hope you could handle it? I am also going to call Visa to cancel that payment because its illegal to take money and not give any explanation why they did it! "
Kokemuksen yleismielipide: 1 Tehokkuus paikan päällä: 1 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Sujuvaa kuten aina "
" Henkilökunta oli tehokasta kun tiskille lopulta pääso, mutta henkilökuntaa oli aivan liian vähän. Jonotin autoa hieman yli kaksi tuntia. Samaan aikaan Aviksen/Budgetin toiset kuusi lisäpalvelutiskiä pidettiin suljettuna. 15-20 minuutin odotuksen vielä ymmärrän, mutta yli kaksi tuntia on aivan liikaa. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Ks edellä "
" Omavastuun poisto ym lisäpalvelut maksoivat saman verran kuin itse vuokraus. Kohtuuttoman kallista. Ainakin hinnat pitäisi selvästi ilmoittaa jo varausta tehtäessä. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Automalleista olisi hyvä mainita teho jotta osaa heti kättelyssä varata oikean auton. "
" Meidän piti ottaa isompi auto koska varaamallamme autolla kuulema ei voinut ajaa vuoristossa. Hintaa lisää 56 €. Lisäksi meiltä otettiin maksu etukäteen siitä että auto joudutaan tankkaamaan. Rahat n. 73 € luvattiin hyvittää mutta sitä ei ole tehty. Me palautuminen auton tankki täytenä. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 5 Auton kunto: 8
" Delay at the rental point unbearable. 1,5 hours, for a day rental is too much. The personnel was kind and attentative, though. 60 km limit came out of nowhere. "
" Delay at the rental point unbearable. 1,5 hours, for a day rental is too much. The personnel was kind and attentative, though. 60 km limit came out of nowhere. "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Autoeuropen kautta varasin auton Italiasta Roomasta maaliskuu 2019 ja Portugalista Lissabonista toukokuussa 2019 molemmissa auto Centaurolta. Autot lähes uusia,Italiassa autolla mittarissa 7000 km ja Portugalissa 10 000 km. Loistava palvelu molemmissa. "
" Autot hyväkuntoisia. Varaus WV Polosta, sain Nissan Qasqain. Autolla ajettu 10 000 km. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Aiempi kokemus hyvä, siksi varasin sieltä nytkin.Koen turvalliseksi varata Auto Europesta ajatellen mahdollisia ongelmia ja oikeusturvaakin. "
" palvelu osataan, nopeaa, kohteliasta, asiantuntevaa. Kuljetus terminaalista nopeaa, uudella pikkubussilla ja kuljettaja kuormasi ja purki matkatavarat. Auto myös haettiin toimiston eteen ja kuormattiin. Auton vastaanotto myös nopeaa. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Vakuutuksista pitäisi informaatiota olla enemmän ja tarkempaa. "
" Ihan hyvin toimiva firma, auto ei ollut ihan sitä mitä tilattiin. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Hyvin toimii, olen käyttänyt jo 10 vuotta. Ainoastaan auton tai palveluntarjoajan vaihtaminen on mennyt hankalammaksi. "
" Kaikki toimi kuin rasvattuna! Auto ja hinta oli juuri sitä mitä luvattiin, henkilökunta ystävällistä ja osaavaa. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Nettivaraus ok "
" Polttoainetankki täytettiin 10km ennen palautusta,palautettaessa mittari näytti yhtä pykälää vaille täyttä ja eikun uudestaan tankkaamaan ,meni 1.4 litraa ja autonmittari edelleen yhtä pykälää vaille täys.Auto likaantui ajossa ulkopuolelta ja siitä yllättäin lisämaksu 10€ !! "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 5 Auton kunto: 5
" Ali ok! "
" Kaikki meni hienosti! "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Kaikki toimi loistavasti. "
" Ensimmäistä kertaa käytin Guerinia ja kaikki toimi suorastaan loistavasti. Todella ystävällistä ja nopeaa palvelua , tällaista ammattimaisuutta en ole aikaisemmin kokenut vaikka olen eri vuokraamoita käyttänyt lukuisia kertoja. Jopa takuusumma palautettiin kortilleni jo samana päivänä. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" palvelu toimii "
" ystävällinen henkilökunta "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Auto Europen palvelu netissä oli kaikin puolin hyvää. "
" Vanha parhaat päivänsä nähnyt Panda palveli kyllä hyvin, vaikka voimaa ei oikein ylämäkiin löytynyt. Auton vuokrahinta oli kyllä hyvin edullinen. Mennessä auton luovuttanut mies oli epäystävällinen ja hätäinen. Palatessa vaimo oli samanlainen. Ainoa ystävällinen henkilö oli mies, joka kuskasi meidät lentokentältä muutaman kilometrin päähän lentokentän takana sijaitsevalle paikalle, jossa auto oli ja tullessa taas lentokentälle. "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 6
" Vuokraan säännöllisesti autoja ja haluaisin nähdä kaikki varaukseni yhdellä näytöllä muistelematta varausnumeroita! Muutoin 10. "
" Hyvä ja ystävällinen. Hyvät autot. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hienosti pelittää. "
" Nouto tuntuu olevan aina kankeaa, vaikka olen aikaisemmin vuokrannut samasta paikasta. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Sujuva, turvallinen autovuokraus:) "
" Kaikki sovitut asiat toimivat erinomaisesti. Myös lentokentällä palvelu erittäin ystävällistä, kun sovimme auton noutopaikan vaihdosta. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Varaus toimi hyvin "
" Kaikki toimii sujuvasti ja auton palautus ei kestä kuin 5 minuuttia "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" all went well "
" all wnt well "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hinta/laatusuhde oli kiitettävä. Vuokraus netissä helppoa joten todennäköisesti vuokraan seuraavalla kerralla myös Autoeutopea käyttäen. "
" Ei mitään muuta kehitettävää kuin jonotus noudettaessa ja palautettavissa Parkkipaikat on tosi ahtaat Funchalin lentokentän vuokra-autopisteessä. Henkilökunnalle kiitettävä arvosana niin tiskillä kuin parkissakin. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 10
" Toimii! "
" Video jaa selostus auton aikaisemmista kolhuista saatavilla vuokrattaessa omaan sähköpostiin on hieno asia! Henkilökunta asiallinen ja selkeä. Auto aika uusi ja hyväkuntoinen. Myös renkaat hyvät! Tuulilasin sisäpinnan ja peruutuspeilin pesu ennen luovutusta toisi vaadittavat loppupisteetkin täysin tyytyväinen ruksiin.. "
" Kyllä se sujui hyvin. "
" En tiennytkään ,että nämä melkein kaikki autovuokraamot kuuluvat EuropCar:lle ? Tankki täynnä ? Melkein haettaesssa. "
" Varmistakaa, että varausta muuttaessa saa uuteen varaukseen parhaan mahdollisen hinnan. Olen joutunut käyttämään peruutusta ja uutta varausta, kun muutoksessa hinta on ollut korkeampi. "
" Erittäin nopea ja ystävällinen palvelu kentällä. Täsmälleen luvattu auto. Kätevä palutus. "
" Vuokrauspaikka ei ollut lentoasemarakennuksessa vaan alueen ulkopuolella etsimisen jälkeen. Vuokrauskäsittely oli sujuvaa ja avaimet annettiin toimistossa. Autoon tutustuminen tapahtui yksin. Autoon liittyvää käyttöopasta ei ollut, joka aiheutti hieman ongalmia. Auto oli siisti. Tuulilasin pesunestesäiliö oli tyhjä. Palautus sujui jouhevasti. "
" Kumpa olisin ennakolta tiennyt etsiä kyseistä paikallista autovuokraamoa??!! "
" Portugalissa aina tulee ylimääräisiä veroja maksettavaksi, en löydä AutoEuropen dokumenteissa kohtaa, jossa sanottaisiin näin? "
" Veloitus tapahtui 2 kertaa eli syntyi 2 varausta maksuproseduurin takkuillessa. Korjaavana toimenpiteenä yritin soittaa mutta puh nro ei vastannut. ei ohjautunut mihinkään vaan puhelu katkesi. Seuraavana päivänä puh nro toimi ja ystävällistä suomenkielistä palvelua. Maksupalautus luvattiin n kk kuluessa. "
" oma vika että varasin km.rajoitetun vuokrauksen. kun asiaa korjattiin dollar tiskillä oli ehdotukset pöyristyttäviä (150eur per pv pikkuautosta). lopulta päästiin n 80eur tasolle joka sekin kohtuuton portugalin hintatasossa. oli ongelmia auton lukkojen kanssa. annetusta puh numerosta ei saatu apua. käsjettiin tulla rakasin vuokrauspisteeseen 100km päähän. "
" ok "
" kusetus firma. joka asiasta laskutetaan lisää, todella epäystävällinen palvelu,autot aivan romuja, vältä kuin ruttoa "
" kaikki meni niin kuin pitää "
" ei ongelmia "
" Lisävakuutuksista saisi toimistolla kohteessa olla selkeä yksiselitteinen hinnasto ja kertomus miksi sinun kannattaa ottaa lisävakuutus tai sitten asia voisi olla tilattaessa esillä ja samoin kokonaishinta ! Moni erehtyy hinnoittelussa luulemaan että hinta käsittää myös täyden kolarointivakuutuksen ilman omavastuuta kunnes autoa noutaessaan kuulee ,että näin ei olekaan vaan hinta autolle lisävakuutuksen kanssa tuplaantuu eli laittakaa hinnat selkeästi listalle näkyviin jos mahdollista ? Ymmärrän kilpailutilanteen ! Itse valitsin Avis vuokraamon koska olen se on minulle tuttu ja toiminut yleensä hyvin ja luotettavasti ! "
" Palvelu kentällä selkeää ja hyvää ! Asiat esiteltiin perusteellisesti ! Ehkä painotusta liikaa mahdollisista ongelmista liikenteessä ja niiden vaikutuksista ja kustannuksista ! Jokainen ymmärtää selittämättä että jos jotain tapahtuu niin se jotain maksaa ! Opasteet kentälle tullessa selkeät ja hyvin löydettävissä ! Auto vastasi hyvin varaamaamme ja toimi hyvin koko vuokrauksen ajan ! Auton käyttöönotto ja opastus , esittely oli asianmukainen ! "
" Auto Europen toiminta asiallista ja luotettavaa. "
" Erittäin töykeää ja ylimielistä palvelua autoa noudettaessa. Ylimääräisten vakuutusten tyrkytystä ja pelottelua ellei ota. Palvelu Espanjassa on ollut aina asiallista, mutta nyt tuli suuri pettymys Portugalissa. Otettu vakuutus ei tuntunut kattavan mitään! Ilmeisesti kyse on vain yhdestä henkilöstä, sillä toiset näyttivät toimivan asiallisesti. "
" Vakuutusasiat selvemmiksi. "
" Pyrkivät tarjoamaan dieselautoa ei järkevin perustein. Polttoaineen hintaerolla, jonka vaikutus ei ole niin suuri kuin hintaero. "
" Sujui hyvin. "
" Autoa vuokratessa odotusaika 1 tunti 20 minuuttia. En suosittele. "
" Varauksen päivittäminen oli helppoa. Ja muutosten jälkeen rahat palautuivat kortille parissa päivässä. Autovuokraamossa kaikki meni sopimuksen mukaisesti, eikä muita lisämaksuja peritty. Suosittelen vahvasti. "
" Autovuokraamossa kaikki meni sopimuksen mukaisesti, eikä muita lisämaksuja peritty. Suosittelen vahvasti. "
" Tuttua laadukasta toimintaa ! "
" Lisävakuutuksen hinta esitettiin tiskillä verottomana (kertomatta) ja laskutettiin verollisena. Kuluttajamyynnissä kaikki hinnat tulisi esittää verollisina. "
" Yrittäkää saada hintavertailuun kokonaishinta. Vuokraamot yrittävät erilaisia katteenparannuskikkoja "vapaaehtoisilla" lisämaksuilla. Vaatikaa selkeää hinnoittelua, jolloin asiakkiden hintavertailu onnistuu hyvn. "
" Selkeyttäkää hinnoittelua. Esimerkiksi jossain perittävä "siivousmaksu" on askel huonoon suuntaan. Se vaikeuttaa hintojen vertailua ja kiukuttaa asiakasta. "
" Varasin ja maksoin auton 0 OV:llä. auto tsekattiin yhdessä ja katsottiin ympäri. Ei USAssa tarvinnut moista tehdä. Se on vakuutusyhtiön asia. Lisäksi perittiin joku 18,45 euron Visalla maksu lisä tms en oikein saanut selvää mikä. Ja tuo 1600 ja risat euroa meni varauksena oikein tililtäni aiemmin se on ollut ns pöytävarauksena joka on revitty palauttaessa. Onneksi oli tilillä katetta korotettu muutoin olisin ollut kusessa. kaikki muu toimi hyvin.. "
" KS edelliset. tuo kolarivara 1600 euroa on ISO summa! "
" Tällä kertaa ei ongelmia. "
" Normaalin sujuva palvelu. "
" Autojen moottoritehojen pitäisi näkyä vuokraustilanteessa. Nyt Peugeot 208 vaihtui Ford Fiestaan, joka oli tehoton ja pomppivainen auto. Kahden henkilön kuormalla pääsi juuri ja juuri mäet ylös 1-vaihteella!? Entä, jos meitä olis ollut 4 henkeä? Auton fyysinen koko kätevä, mutta tehoton moottori pilasi käyttökokemuksen. "
" Ei paljon lohduta, jos auto vaihtuu kokoluokan sisällä heikkotehoiseen hyppyheikkiin. Autovuokraamolla on ajoissa ollut tieto, minkä auton olemme vuokranneet. "
" Autoon paremmat navikointiohjelmar. Ohjelma löysi vain tunnetuimmat kohteet "
" Auto ei ollut valmis kun olimme sitä noutamassa vaikka. Toimipisteessä ei ollut ruuhkaa Toimipisteen sijainti hankalasti löydettävissä pimeällä "
" HYvä palvelu..palataan Helmikuun vuokraukseen Sain halvemmallaJoulu ja Uuden vuoden Tammikuunloppuun muualta "
" Kun on kaksi firmaa, niin on vaikea tietää onko ottanut "tarpeeksi" vapaaehtoisia vakuutuksia. Mielestäni olen ottanut kaiken kattavan jo Auto Europelta, mutta Drive on Holidays tarjoaa vielä lisäksi ilkivaltavakuutusta? Onko kaikki tarpeen? "
" Vertaa edellinen. "
" Everything went well, price was very good. "
" Everything went well, car was like it should be, Mercedes Benz, best in world "
" Overall the experience was good. The car (VW Up!) was almost new and very comfortable and economical to travel with. The only thing is that the procedure to get the car at Lisbon airport was somewhat complicated and would in my opinion need to be simplified. It took vert long time (1.5 h) in spite of the fact that it was not very crowded. Returning the care went smooth. It would also help a lot to give an indication as how to enter the gas station at the Lisbon airport for filling up the tank before returning the car. We were circulating in the area for quite a while before figuring it out. "
" The previous comments are for both Autoeuropa and Keddy, it's not clear to me what the distinction is, i.e. who provided what. "
" Vakuutukset ja tietullilaitteet maksoivat enemmän kuin auton vuokra. Tämä tuli täytenä yllätyksenä ja ylimääräisenä asiana "
" Varaaminen oli helppoa ja suomenkielinen sivustp helpotti asiaa. Suosittelen muillekin! "
" Benerentin kanssa asioiminen oli helppoa, kaikki sujui loistavasti ja he puhuivat hyvää englantia. "
" Ohjeet sopimuksen sisällöstä olivat hyvät, jolloin ei tule ostettua "turhia" lisäpalveluita vuokraamolta. "
" Muuten kaikki toimi hyvin, mutta kuljetuspalvelut lentokentältä vuokraamoon ja päinvastoin eivät toimineet tyydyttävällä tavalla. Aiheuttaa stressiä aikataulun kanssa kun kuljetusta joutuu odottamaan pidempään. "
" Toivoisin täysvakuutuksellisia vaihtoehtoja, jolloin autoa ei tarvitsisi lainkaan lähtö/lopputarkastaa. "
" Virkailija pyysi tarkastamaan auton ja jäi itse viereen pitämään kirjaa. Hän ei oma-aloitteisesti esitellyt yhtään vikaa, vaan meidän piti löytää jokainen pikku lommo ja naarmu itse. Huomaamatta jäi iso reikä sivupeilissä. Palautettaessa auto syynättiin äärimmäisen tarkoin. Löytyi sivupeili ja pieni nirhauma vanteesta. Onneksemme (rehellisesti) osoittautui, että sivupeilin vika oli heidän rekisterissä. Mutta vanteen nirhauma ei. Mahdotonta sanoa oliko nirhauma valmiiksi vai ei, koska noin pientä vikaa en olisi tarkastuksessa ikinä huomannut. Sata euroa. Jäi maku että huijattiin. Minusta vuokraamon tulisi merkitä etukäteen autosta tiedossa olevat viat ja asiakkaan tarkastaa ettei muita löydy. En pitänyt vuokraamon toimintatavasta. "
" Varaus toimi hyvin ja vaihtoehdot hyviä ja kilpailukykyisiä. "
" Auto vastasi hyvin varattua ja toimi hienosti. Kuljetus kentältä ja kentälle toimi nopeasti, samoin auton luovutus asiantuntevasti joten kaikki meni niinkuin pitää. "
" Palvelu tuntuu toimivan hyvin. "
" Ystävällinen palvelu. "
" Googlen kartta näyttää toimiston osoitteen väärään paikkaan. Lisäpalvelujen myynti oli hieman liian agressiivista ja perustui turhien uhkakuvien esittämiseen. Tarjottu upgrade oli järjetön, koska se ei ottanut huomioon jo maksettua vuokraa. Vaihto saman automallin diesel versioon olisi maksanut saman kuin koko vuokraus! "
" En nähnyt KEDDYä missään muussa, kuin varausta tehdessäni. Kaikku tapahtui Auto Europen toimistolla ja nimissä. "
" Lisävakuutukset nostavat auton kustannuksia suhteessa alkuperäiseen vuokraan aivan liikaa. Muutenkin vakuutussekamelskaa on vaikea ymmärtää. "
" PORTIMAO CITY OFFICE olikin aika kaukana keskustasta, melkein Alvorissa. "
" Asiointi joustavaa joka vaiheessa. Oikein hyvä kokemus. "
" Funchalin lentoaseman toimisto on liian avoin ja jopa meluinen aika ajoin. Opastekilvet toimistosta autonhakupaikalle puuttuvat. Ei muuta huomautettavaa. Auto oli lähes uusi, virheetön ja siisti (= mieluisa yllätys!). "
" Auto europen osalta kaikki meni kuten pitääkin. Toivon että interrentille ilmoitetaan että heidän tarjouksensa pitää kattaa vuokra aika tai että tarjous on päivä vuokra. Koska näin ei ollut haluaisin, että auto europe ilmoittaisi interrentille että maksaisivat ehdottamani osuuden tililleni. "
" Lentokentältä haku ja vientiaika odotus pitkä lähes puolituntia molemmat.Interrent sanoi että heillä on tarjouksessa pieni diesel auto lisähintaan 10 euroa mikä oli ihan ok. Email laskussa 10 e oli kuitenkin päivää kohti eli viikossa 70 e. Vuokraamani auton hinta 0 omavastuulla 69e. Mielestäni interrentin tarjous oli täysin harhaanjohtoista ja vaillinaista. Kirjoitin siitä interrentiin ja ehdotin kompromissiä eli puolittaisimme 70 e Vastausta ei ole tullut. "
" Internetin kautta vuokraus sujui mainiosti aj sivusto antaa hyvän informaation. "
" Luovutus Lagosissa sujui kohtalaisesti ja auto vastasi varattua. Palautus Faron lentokentän Europcarille aiheutti ongelman, koska - ilmeisesti Lagosissa huomaamatta jäänyt pieni kiveniskemä ( näin vastaanottaja kuvasi pientä maalinlohkeamaa) etuspoilerin alaosaan - tuli korvattavaksi. 395 euroa + toimistokulut tuntuu aika rahastukselta eikä aikaa tarkempaan selvitykseen ollut lennon lähdön vuoksi. "
" Jos valitsen Hertzin niin voisitte ilmoittaa jos autonvuokraaja onkin joku muu kuin todellinen Hertz, selvisi vasta lentokentällä Hertzin tiskiä etsiessä ja sitä löytämättä! "
" Kyseessähän ei ollut Hertz vaan Hertz Avec joka sekin selvisi vasta lentokentällä kun ei löytynyt Hertzin tiskiä, jonkin muun vuokraamon nainen vain vastassa. Saamassamme autossa "service" valo paloi jatkuvasti ja pakoputki piti epänormaalia ääntä kuin olisi ollut ylimääräinen reikä, hotelliin ajettuani reklamoin asiasta niin auton luovuttanut nainen väitti äänen olevan normaali ja "service" valosta ei tarvitse välittää. Suostuivat seuraavana aamuna vaihtamaan auton toiseen, auton hakenut mies totesi äänen olevan epänormaali. Auton palautuksesta sovimme että vuokraamon henkilö on vastassa kentällä sovittuna aikana vaan ei näkynyt, 15min odottelun jälkeen soitin vuokraamoon niin lähtivät vasta silloin lähteä kaupungista tulemaan. "
" Auton palautus aika tulisi olla lentojen mukaan, tuntia aikaisemmin, ilman lisämaksua ( 30? ) "
" Auton palautus aika tulisi olla lentojen mukaan, tuntia aikaisemmin, ilman lisämaksua ( 30? ) "
" Tällainen kysely pitäisi tulla vasta sen jälkeen, kun on varmasti tiedossa, että vuokrayhtiö ei tee lisäveloituksia. Toisin sanoen kaikki kustannukset pitää olla tiedossa. "
" Liike on liikenteellisesti vaikessa ja vaarallisessa paikassa. "
" Autoeuropen sivulla olevat kolme peruspaketti ei riitä. Lisätkää vielä yksi kalliimpi paketti, jonka joutuu kumminkin ostamaan INTERRENTistä. "
" Nopea ja yksinkertainen, olisi hyvä jos lisäkuljettajan voisi myös varata ja jopa maksaa suoraan palvelunne kautta. Portugalin kohdalla tietullipalvelusta saatava lisätieto olisi hyvä olla olemassa ja tiedossa jo suoraan sivujenne kautta. "
" Vaikkakin vuokraamon sijainti oli hieman hankala, kuljetus noutopaikkaan oli toimiva ja nopea molempiin suuntiin. Itse auto oli erittäin siisti, melko uusi ja erittäin toimiva. Portugalin Via Verde -tietullipalvelusta olisi hyvä olla lisätietoa saatavilla jo ennen vuokrausta koska käytäntö vasta osoitti mikä on järkevää ja mikä ei. Lisäksi olisi hyvä jos parkkimaksut toimisivat myös vuokraamon laitteissa (oma Käytännössä itse suosittelen maksamaan tietullilaitteen aktivoinnin, jos meinaa autoilla paljon. Itsellä tietullin käyttöä tuli n. 10 kertaa, joskus joutui jonottamaan kun automaattilaitteella olisi päässyt linjastolta suoraan läpi. Jos haluaa maksaa tietullilla, kannattaa varata käteistä rahaa - mutta kaikkialla se ei ole saatavilla "
" Lisää paikkakohtaista infoa. Portossa on käytännössä järkevää ottaa vuokralle myös tietullien lukulaite, jonka keräämä data pitää sitten maksaa palauttaessa. "
" Oli kiva saada alle Audi A3. "
" Lisämyyntiä ehdotettiin, muttei agressiivisesti. Hyvä näin. "
" Palautus vastaanotto joustava ja nopea. Hyvä niin. "
" Suuren omavastuun 2.250 euroa varaaminen vuokraushetkellä kohtuuttoman iso, eikä siitä ilmoitettu etukäteen. "
" Kutenedellä "
" Homma toimi hyvin. "
" Hyvä ja nopea palvelu sekä noutaessa että palauttaessa. Auton omatoiminen päivittäminen disel versioksi vuoristo-olosuhteisiin osoitti erinomaista palvelua. Kiitos "
" Kun tultiin hakemaan auto niin sanottiin että jos haluamme täysturva niin täytyy ostaa heiltä suoraan se vakuutus. Teidän super åpaketti jonka olin teiltä valinnut ja maksanut maksanut turvatakseen omavastuu ei kuulema toimi siellä. Siis jouduin kaksi kertaa maksaa vakuutus koska emme uskaltanut olla ilman turvaa...Tämä asia opitäisi olla selvästi sovittu teidän ja vuokraamon välillä.. Muuten kaikki sujui suht nopeasti ja hyvin. "
" sama kommentti kun entisessä..Jos he valehtelivat siitä että tarvitsemme myös heiltä vakuutus vaikka on teidän super paketti, niin olen siitä aika pettynyt.. "
" Pitäisi kertoa varaajalle, mitä kaikkia maksuja autoliike saattaa ehdottaa, ainakin ne jotka ovat tiedossa. Tämä auttaisi varaajaa välttämään turhia naksuja ja asiakastyytyväisyys Autoeuropea kohtaan kasvaisi. "
" Asiallinen suhtautuminen kolmannen osapuolen aiheuttamaan uuteen naarmuun autossa. Naarmu ilmestyi kaupan parkkipaikalla, kun olin kaupassa ostoksilla. "
" Lisävakuutus omavastuun poistamiseksi esimerkiksi renkaiden rikkoontumisesta, auton naarmuuntumisesta yms. on jostain syystä edelleen jotenkin vaikeaselkoinen. Tuntuu kuin Auto Europe ja vuokraajayritys eivät puhu täydellisesti samasta asiasta. Vuokraajayritys onnistui ylipuhumaan minut ottamaan lisävakuutus, vaikka en huolinut sitä Auto Europelta. Tyttäreni on lakimies ja seisoi vieressäni kun otin lisävakuutuksen ja hänkin joutui kysymään useaan otteeseen vuokraajalta lisävakuutuksen tarpeellisuudesta. Toivoisin vielä selkokielisempää ohjetta. Muuten Auto Europen ohjeet yms. ovat ensiluokkaisia. Vuokraajan osoite pitäisi näkyä voucherissa, ei pelkästään ohje mistä asiakas noudetaan. "
" Noutopaikan tarkka osoite pitäisi näkyä nettisivuilla yms. paikoissa, eikä vain paperilla, jonka saa vuokrauksen yhteydessä. Palvelu oli erinomaista ja työntekijät hyväntuulisia ja ystävällisiä. "
" Varaus vaiheessa valitsin perusmaksun lisäksi lisämaksullisen omavastuu poiston. Tämä ei kuitenkaan näkynyt vahvistuksessa, jota en huomannut. Näin ollen Alamo maksatti sen uudelleen 90 euroa !!! Eikä heillä ollut tiskillä halua selvittää mistä tämä johtui. Niinpä jatkossa joudun tästä syystä vaihtamaan vuokraus paikkaa ja vuokraama. Tämä on vahinko koska auto oli hyvä ja toiminta muuten hyvää. "
" Selkeät sivut ja hyvä palvelu. "
" Nopea palvelu ja ammattitaitoinen henkilökunta. Auto oli sellainen kun oli sovittu. Auto oli uudehko ja erittäin siisti. "
" Olisi hyvä tietää luottokortilta tarvittava takuusumma tarkasti etukäteen, ennen kun maksan auton vuokran. Jos visalla ei ole riittävää limiittiä vuokraus peruuntuu mutta maksu menee silti. Mulla meni kaikki hyvin. Takuusumma oli vähän yli 500 euroa. "
" Suomen palvelupuhelinnumerot eivät toimineet! "
" Vuokrasopimuksessa ei ollut credit-summaa. Tämän vuoksi jouduimme maksamaan autosta ylihintaa, koska creditilläni ei ollut sillä hetkellä tarpeeksi suurta summaa. Sitä ei kuitenkaan mainittu missään, jotta olisin voinut asian etukäteen hoitaa kuntoon. "
" Varauksessa pyysin tankkaamisessa "full-to-full" mahdollisuutta, mutta autovuokraamossa sitä ei tarjottu. "
" Vuokraamo oli erittäin vaikea löytää ja henkilökunta hieman nyrpeämpää tyyppiä. "
" Varausvaiheessa ja sen jälkeenkään Auto Europen sivuilta ei löytynyt kohtaa, mihin olisi voinut kirjoittaa, että tulemme Lissabonin lentokentälle hotelliltamme Lissabonista, emmekä lennolla. Niinpä emme voineet antaa lennon numeroa... Olisi siis hyvä, olla jokin vapaatekstikenttä tällaista varten. Missään ei myöskään mainittu etukäteen, että pitää ostaa (vuokrata) 20e maksava laite auton mukana, jos aikoo ajaa moottoriteitä... "
" Missään ei mainittu etukäteen, että pitää ostaa (vuokrata) 20e maksava laite auton mukana, jos aikoo ajaa moottoriteitä... Meidän osaltamme vuokraus meni hyvin, mutta ihmettelimme kuitenkin, ettei autovuoraamo imuroi tai pese autoja vaihdon yhteydessä, vaan antaa ne suoraan seuraaville asiakkaille. Meitä edeltävät asiakkaat saivat 127e!!! lisämaksun palauttaessaan autoa, sillä se piti viedä imuroitavaksi, eikä sitä voinut antaa suoraan seuraaville asiakkaille. Normaali kevyt siivous/pesu kuuluisi mielestäni autovuokraamon palveluihin... Autovuoraamon piti myös olla lentokentällä, mutta tapaamispaikka oli lentokentällä ja auto oli parkkialueella noin 500m päässä, jonne oli hieman vaikeakulkuinen reitti. "
" auto ei ollut tilaamamme tai mielestämme vastaava, vaan pienempi. "
" voisi esim näyttää valojen ja muiden käytännön toimijoiden käytön. tulimme jälkeen puolen yön ja ajoin ilman valoja kun luovuttaja pisti pois valot. "
" Harmittaa kun teillä ei enää tarjota free apukuskia. (aikaisemmin oli) "
" Auto 'check-in' kesti toivottoman kauan. Tälläinen 5v energisen pojan kanssa ei ole hauskaa loman viettoa, "
" Lopullinen vuokrausyhtiö tulisi näyttää asiakkaalle. Guerinilta en olisi vuokrannut "suoraan" missään tapauksessa. Nyt syntyi aika ikävä tunne, kun lopullinen vuokraaja selvisi ja sen maine "saalistajana" oli tiedossa. Onneksi mulla on omat vakuutukset kunnossa eikä lisämaksuihin tarvinnut mennä. Auton luovutus kestää lisäksi tuskallisen pitkään, kun jokaisen asiakkaan kanssa käydään läpi vakuutusten "pakkomyynti". "
" Autosta merkittiin luovutettaessa erittäin pienetkin naarmut, joka on tavallaan hyvä, mutta josta samalla jäi se vaikutelma, että todella pieni naarmu myös johtaa omavastuuosuuden maksuun. Palautettaessa tarkastus oli myös erittäin tarkka. Jopa renkaiden kuluma tarkistettiin, mitä en ole koskaan ennen nähnyt. Vakuutuksissa on isot omavastuut, joista puuttuu vielä alv ja joita yritettään aktiivisesti myydä pienemmiksi, mikä on myös tavallaan asiakkaan etu, koska epäilemättä pienikin naarmu johtaa parin tonnin depositin jäämiseen Alamolle. Mutta jos ei ole omia vakuutuksia, kuten minulla oli, ei uskalla olla ottamatta lisävakuuksia ja edullisesta vuokrauksesta tulee kallis. En olisi valinnut Alamoa, jos olisin tiennyt lopullisen vuokraajan. "