Varaa sunnuntaihin 2. huhtikuuta mennessä ja säästä jopa 15 %! Jäsenenä sinulla on pääsy entistä yksinomaisempiin tarjouksiin. Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi tästä. Varaa nyt ja säästä!
Pitkistä Pariisin bulevardista Ranskan Rivieran trendikkäisiin merenrantakohteisiin, Ranska hämmästyttää edelleen matkailijoita rikkaalla perinnöllään ja hätkähdyttävän kauniilla kauneudellaan. Vieraile satumaisissa linnoissa, upeissa katedraaleissa ja maaseutukylissä, jotka ovat tunnettuja paikallisista ravintoloistaan perinteisillä kotitekoisilla annoksilla. Kun matkustat autolla, huomaat, että jokaisella alueella on oma erityinen kulttuurinsa ja ruokansa, aina Bretagnen upeista merimaisemista ja viehättävistä kalastajakylistä Ranskan Alppien hedelmälliselle maalle. Mutta ennen kuin lähdet matkaan, tutustu alla oleviin autonvuokrauksen asiakasarvosteluihin Ranskasta saadaksesi selville, mitä asiakkaillamme on sanottavaa omasta autonvuokrauksesta Auto Europelta.
Vuonna 1954 perustettu Auto Europe on tarjonnut parhaita autonvuokrauksen tarjouksia ja laajimman saatavilla olevan ajoneuvovalikoiman yli 65 vuoden ajan! Kauttamme löytyy yli 24 000 nouto- ja palautuskohdetta yli 180 eri maassa, ja olemme yksi kansainvälisen autonvuokrauksen markkinoiden johtaja, koska meillä on vahvat suhteet maailman parhaimpien maailmanlaajuisten, kansallisten ja paikallisten autovuokraamojen kanssa Ranskassa ja muualla maailmassa. Voit varata vuokra-autosi Ranskan suosituimmissa kohteissa, kuten Pariisi, Nizza, Geneve ja Lyon, nopeasti ja helposti muutamalla nopealla vaiheella Auto Europen verkkosivulla. Voit ottaa myös halutessa yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme puhelimitse tai sähköpostilla, jotka tarjoavat korkeatasoista palvelua.
" Olen käyttänyt AutoEuropea lukuisat kerrat ja se toimii hyvin. Mutta jotkut yhteistyökumppanit ovat täydellisiä amatöörejä pieni huijaus mielessä. Toistui myös Kreikassa toukokuussa. "
" Tyypillinen ranskalainen ylimielinen palvelu. Keskusteli kollegan kanssa tyhjänpäiväisyyksiä ja asiakkaat odotti. Olin varannut Citroen C3 Crossin. Tarjottiin ensin Fiat 500 vastaavana. En hyväksynyt. Sitten Toyota Corolla farmari jonka hyväksyin, mutta sitten sopimuksessa siitä yritettiin veloittaa 100 eur lisää. Lopuksi väittelyn jälkeen sain Opel Grandlandin joka oli ok. Kyseistä toimijaa en voi suositella vaikka on Europcarin siipien alla. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hyvä kokemus. "
" Hyvä kokemus. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Auto Europe / Keddy on hyvä combo Nizzassa. Homma toimii hienosti. "
" Keddy toimii EuropCarin tiskiltä Nizzassa. Prosessi toimii hienosti ja palvelussa on hymyä. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 7
" Vuokraaminen on helppoa ja sivusto on hyvin rakennettu. "
" Auto oli hyvä ja uusi. Palvelu oli tehokasta. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Europcar toimi loistavasti. "
" Homma toimi muuten erittäin mainiosti, mutta yrittäessäni aikaistaa autonvuokrausta asia ei edennyt mitenkään, ja muutos ei onnistunut "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Liittymää helppo käyttää "
" Opastus viesteissä ja kentällä huonoa, oli haastavaa löytää vuokrauspaikka. Palvelu autoa annettaessa ja palautettaessa erinomaista. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" OK. "
" Palauttaessani autoa haluttiin 54 € vero tms. maksu. Oli vaikea selvittää, koska mies puhui vain ranskaa oli pakko ehtiä lennolle. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 4 Auton kunto: 10
" Varaus ok "
" Pitkähkö kyydin odotus kentältä vuokraamoon "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Ok "
" Nizzan kentällä Fireflyn aukioloaika oli klo 10-18.00 jaAutoeuropen vahvistuksessa 8-20.00. Minun lennot sopi heidän aukioloaikaan mutta varmaan ei kaikkien vuokraajien "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" ok "
" Ei ruuhkaa noudossa eikä palautuksessa. Kaikki sujui erittäin hyvin. Siisti puhdas auto. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki toimi erittäin hyvin "
" Kaikki toimi erittäin hyvin. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Tilaus oli helppoa ja hinta-laatusuhde hyvä! "
" Kaikki sujui joustavasti ja nopeasti! "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki toimi hyvin. "
" Laskutettiin irto navigaattorista, vaikka autossa oli oma navigaattori. "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Pieni miinus kokonaiskokemukseen: Mobiilisti apilla varattaessa ei käynyt ilmi, että vuokra-autoon llittyi ajokilometrirajoitus. Se kävi ilmi vasta yhteenvedosta, jolloin maksu oli jo maksettu! Terv. Erkki Syväniemi "
" Ok. Asiallinen ja osaava asiakaspalvelija. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Toimii liten sina aikaisemmin "
" Hyvää palvelua kummassakin päässä! "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Nothing much. Quite good and fast rental website. "
" Many damages on the car not mentioned on the contract. Only possibility is to take picture at the parking. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 5
" Ok "
" Vuokrausehdot olivat epämääräisiä ja lisämaksuja tyrkytettiin liian innokkaasti. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" Works great "
" Excellent service "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hyvin toimii, kaikki oli niinkuin oli sovittu "
" Helppoa ja mukavaa "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Reservation went smoothly, as always "
" Failure in returning the car - still in discussion with Keddy/Europcar on how to solve the issue. "
Kokemuksen yleismielipide: 1 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 1 Auton kunto: 9
" Auto europesta ollut täsmällinen info, ja siltä puolelta homma toimi. Paitsi nyt kolmen vuokrauksen perusteella ei koskaan saa sovittua pyytämää autoa. "
" 6 tuntia tiellä välillä nizza-portighera. Moottoritiellä hajonnut auto , kymmeniä puheluja väärinkäsityksineen ja pitkillä odotuksilla ilman minkään laista muuta kuin ranskaa kielitaitona. Homma kulujen reklamointina jatkuu yhä "
Kokemuksen yleismielipide: 2 Tehokkuus paikan päällä: 2 Palautuksen tehokkuus: 2 Auton kunto: 1
" Toimii hyvin "
" Autossa oli naarmu puskurissa. Velottivat minulta 338,32. Lupasivat lähettää sähköpostilla laskun. En ole saanut. Tarvitsen voidakseni tehdä teille hyvitys hakemuksen. Vuokraukseen sisältyi Super Cover "
Kokemuksen yleismielipide: 1 Tehokkuus paikan päällä: 1 Palautuksen tehokkuus: 1 Auton kunto: 10
" Easy booking and competitive prices. "
" First they didnt have the car I booked and had to change the car to right one on next day. Otherwise very good service. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Sujuva varausjärjestelmä. Käytän jatkossakin. "
" Ystävällinen ja nopea palvelu. Ainoa miinus että auto ei ollut ilmoitetulla numeropaikalla parkkialueella mutta löytyi kuitenkin läheltä ilman apua kohtuu nopeasti. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Erinomainen autonkunto, hyvä asiakaspalvelu. "
" Hyvä palvelu "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Toimi hyvin "
" Auton haku kesti vähäiseen asiakasmäärään nähden kohtuuttoman kauan. Meitä palveli sitten erittäin miellyttävä lady. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 5 Auton kunto: 6
" Uusi auto mutta jarrut täristi jo. Palvelun taso oli hyvä. "
" Edellisest vuokraukset Italiassa ja nyt huomattavasti parempi kokemus. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 7
" Auto European vuokraukseen vahvistukseen sisältyvä SC (pienentää omavastuuta). Tässä tapaukseesa siitä huolimatta omavastuu oli 1800 €. Sitä ei minulle auennut, että miten oma vastuu on vielä SC jälkeen 1800 €. Paikallinen virkailija totesi, ettei sillä ole tässä tapauksessa mitään arvoa, joten otin vielä paikalta lisävakuutuksen. "
" Palvelu asiallista ja ammattitaitoista. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Ennenkin vuokrannut AutoEuropen kautta, mutta nyt tämä vakuutushässäkkä mietityttää, että olisiko pitänyt vuokrata suoraan vuokraamolta. "
" Meiltä veloitettiin Supercover vakuutus, vaikka emme sitä tilanneet. Näytimme papereistamme, että olimme ottaneet Autoeuropen supercover turvan, niin he lisäsivät oman Supercover vakuutuksen, meille sen enempää selvittämättä. Vielä kysyimme viimeiseksi autoa noudettaessa, että eihän meiltä nyt veloiteta enää mitään lisämaksua tästä autosta ja vastaus oli että ei. Palautettaessa mikään perustelu ei paikan päällä auttanut ja he lupasivat selvittää asian sen henkilön kanssa jonka kanssa asioimme. He lupasivat, että on meihin yhteydessä ennenkuin veloittavat panttimaksusta mitään. Ei ole kuulunut yhteydenottoa eikä he vastaa meidän yhteydenottopyyntöihin ja veloittivat 119e pantista sitä vakuutusmaksua. Nyt kulunut melkein kuukausi, eikä mitään vieläkään ole mitään kuulunut. Mikäli tämä asia jää näin, niin ei varmaan tarvitse edes miettiä vuokraanko enää ikinä Hertziltä autoa. "
Kokemuksen yleismielipide: 1 Tehokkuus paikan päällä: 1 Palautuksen tehokkuus: 1 Auton kunto: 8
" Easy to use, no issues. They encouraged us to contact them with any adjustments, but didn't want to handle our slightly late (10 mins after closing time) pick up time regardless - directed us to Alamo instead. "
" Overall fluent and uncomplicated experience. Waited a little for us to arrive 10 mins after closing time, thanks for that! Initial rental was fairly cheap, extra driver and super cover were expensive. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Auto ei ollut mitä sovittiin. Maksoimme MB vitosta tai vastaavasta. Rusikoitu Renault, joka piippasi huoltoa ja ovet eivät pysyneet kiinni. Ala-arvoista. "
" Opastus autoa noudettaessa huono ja kielitaito puutteellinen. Lomakkeeseen kirjoitettiin 1A ja sanottiin 10 minuuttia (mihin, mistä , miten)? "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 2
" Everything went fine! "
" Everything went fine! "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Minut pidettiin hyvin ajantasalla vuokrauksesta ja myös esim. vakuutuksen tarpeellisuudesta/tarpeettomuudesta tai ainakin omasta valinnastani. Hinta-laatusuhde kohdallaan. "
" Vuokraamo oli erittäin ruuhkainen, odotusaika oli yli 2 tuntia. Noin klo 19.00 aikaan näytti siltä, että osa henkilökunnasta lähti ehkä kotiin ja osa ehkä ruokatauolle? Tällöin toiminta hidastui selvästi. 12 deskistä vain 6 oli tällöin käytössä ja odotustila aivan täpötäynnä. Auto oli laadukas ja toiminnaltaan ja varustukseltaan erinomaisessa kunnossa. Sen sijaan se oli kolhittu joka puolelta aika pahasti. Hämärässä autotallitilassa oli mahdoton tarkistaa kaikkia kolhuja. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 6
" Foo "
" Helppo nouto ja upgrade kalliimpaan autoon ilmaiseksi. Loistava palvelu. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" Kaikki oli hyvin. "
" Kaikki meni nopeasti,niin nosto kuin palautus.Voin suositella. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Todella hienoa palvelua Kiitos "
" Todella hyvää palvelua Kiitos "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Well working process "
" Smooth rental experience, very nice and helpful staff, good car. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Auto tuli sovittuun hintaan "
" Auton noutoon kului yli tunti, vaikka olin paikalla varaukseen sovittuna aikana. Autoa palauttaessani ei paikalla ollut vastuuhenkilöä. Luottokortiltani ei ole peruttu katevarausta vieläkään, viisi päivää palautuksen jälkeen. "
Kokemuksen yleismielipide: 4 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 5 Auton kunto: 10
" everything was ok "
" There was hertz desk inside airport but no staff there and not any notice etc. and our voucher said herz in airport and the office was outside airport building, so it was bit confusing. There was ussually only one person serving the line and it seemd quite slow.. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 8
" Varaus toimi hyvin ja kaikki meni niin kuin pitääkin . "
" Kaikki toimi odotetusti, asiakaspalvelu oli ystävällistä joka paikassa ja auto oli siisti ja kaikin puolin hyvässä kunnossa. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Good. "
" One minute late return because there was nor not personnel at the garage. Other rent a car companies had personnel at the garage. Have to return key to airport desk. One minute late. Was charged extra 1 day afterwards. "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 1 Auton kunto: 8
" Hyvä kokemus "
" Hyvä palvelu. Ainoa kielteinen asia liittyen Bordeauxin Gare Saint Jeaniin oli, että autonvuokrauspisteet olivat kahdessa kerroksessa. Sixt oli ensimmäisessä ja Europcar pohjakerroksessa. Tämä hieman hämmensi. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Sama kuin yllä. Auton vuokraksen myyntiin liittyvä hämmennys. "
" Sekavaa myyntiä paikan päällä. Ei oikein selvinnyt mitä alkuperäiseen vuokrauspakettiin ja paikanpäällä myytävään omavastuun alennukseen lopulta kuului? "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Laadukasta toimintaa, pitää minkä lupaa "
" Liian vähän henkilökuntaa lomasesongin aikana. Auton palautusprosessi jätti epäilyttävän kuvan Hertzin toiminnan laadusta, ei auton kunnon tarkastusta, palautus täysi härdelli "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" Saimme "paremman" (enemmän herkkuja ja uudenkarhea) auton kuin varasimme. Joskin viimeisenä (8.) päivänä vaihteisto reistaili ja läheltä piti lennolta myöhästuminen. Loppu hyvin, kaikki hyvin ja jatkossakin Europcarin palveluita hyödyntäen. "
" Saimme "paremman" (enemmän herkkuja ja uudenkarhea) auton kuin varasimme. Joskin viimeisenä (8.) päivänä vaihteisto reistaili ja läheltä piti lennolta myöhästuminen. Loppu hyvin, kaikki hyvin ja jatkossakin Europcarin palveluita hyödyntäen. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Muka täys vakuutus ei oikeasti ainakaan europcarin mukaan katakaan juuri mitään. Päälle joutui ottamaan n. 2 kertaa alkuperäisen vuokrahinnan hintaisen vakuutuksen että sai sen mikä piti jo olla. "
" Muut ok, mutta laskutettiin jälkikäteen eri summa (isompi ) kuin oli noudettaessa sovittu. "
Kokemuksen yleismielipide: 2 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 5 Auton kunto: 10
" Kaikki toimi hienosti "
" Sain paljon paremman auton pienellä lisähinnalla "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" ei moitteita, homma toimi "
" Lähtiessämme Gare de Nordilta auton tankki oli vajaa. Palauttaessani tankki oli myös hieman alle ylärajan, mutta täydempi kuin noutohetkellä. Virkailija yritti laskuttaa mitättömästä vajeesta, mutta korjasi asian kun huomautin asiasta. Olin ottanut takuudeksi valokuvan lähtötilanteesta. Siitä että virkailija laskutti aluksi ylimääräistä jäi hieman huijauksen makua. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 6 Auton kunto: 9
" auto europea olen käyttänyt ongelmitta vuosia "
" Erittäin tehoton henkilökunta, odotimme auto lähes 2 h ja edellämme oli vain 5 asiakasta. Vuokraus oli maksettu jo etukäteen ja nyt piti maksaa ylimääräinen kuljettaja ja deposit maksu. Erittäin epäselvä lasku saatiin näistä lisistä. Mielestäni olisi kuulunut maksaa lisää 4x12 e lisäkujettajasta eikä muuta, lasku oli Visakortilla 136 e. "
Kokemuksen yleismielipide: 4 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Ok "
" Vuokrasopimuksen kirjoitusvaiheessa virkailija väheksyi AutoEurope supercover vakuutusta ja halusi herättää epäilyn, että vakuutuksesta oikeasti maksettaisiin Hertzin 1500 euron omavastuu vahinkotapauksessa ja kauppasi tähän 147 euron valuutusta omavastuun kattamiseen. Muuten asiointi sujui normaalisti. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Toiminut aina hyvin. "
" - Jonon hidas eteneminen autoa noudettaessa. - Tiedot kerätään taas uudestaan vaikka samat tiedot on kerätty verkossa varausta tehdessä ja maksettaessa. - Vuokraaja vastaa lommojen ja naarmujen kuvaamisesta enne auton käyttöönottoa, koska muuten ne laskutetaan! Onneksi oli kuvat kaikista. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Navogaattori oli tyhma kun ei hyvaksynyt muita kuin katunimiosoitteita. Ei hyvaksynyt myoskaan ainakaan suomenkielisena versiona numerola alkavia katuosoitteita "
" Virkailija ei hyv'ksynyt omaa ajokorttiani vaan vaimon kortin. Hoh. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hyvä ja sujuva palvelu. "
" Kaikki sujui oikein hyvin aina varauksesta auton palautukseen asti. Takuurahakin palautui heti samana päivänä. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" En pitänyt siitä, että aiempi varauksemme ei ollut jonkun sähköpostissa olevan linkin avulla peruutettavissa, vaan vaati puhelinsoiton asiakaspalveluunne. Erityisesti lähellä vuokra-aikaa helppo ja kätevä peruutustapa on asiakkaalle tärkeää, jolloin ei tarvitse alkaa kirjoittamaan peruutusilmoitusta e-maililla. Tähän seikkaan teidän tulisi tehdä parannusta, muutoin ilmainen + 48 h ennen tehty peruutus on hyvä juttu. "
" Bordeaux'n lentokenttävuokraamossa kaikki meni sujuvasti ja henkilökunta oli ystävällinen sekä tehokas. Saimme vähän ajetun auton, joka oli siistitty. Tosin väitetty täysi tankki ei ollut ihan täysi, mutta diesel-versio miellytti meitä kustannuksellisesti. Olimme erittäin tyytyväisiä palvelutasoon. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hieno vuokraamo! "
" EASY TO RENT and take back! "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Moitteetonta toimintaa kuten aina. "
" Ensimmäinen kerta Nationalilla muttei viimeinen. Erittäin hyvä kokemus, upouusi auto ja tehokas henkilökunta. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Auto Europe tarjosi parhaat hinnat ja yksinkertaisen käyttöliittymän auton varaamiselle. "
" Veloittivat yhden päivän liikaa. Nyt reklamaatioprosessi käynnissä siitä aiheesta. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 6 Auton kunto: 9
" Hyvin toimi. "
" Kaikki toimi hyvin. Nyt jään odottamaan miten interrent vapauttaa varauksen luottokortilta. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Ok "
" Firefly is located quite far away, especially from T1. Sevice could be faster. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Kaikki varaukseni ovat sujuneet joka kerralla hyvin. Usein auton saa vuokrattua tätä kautta edullisemmin kuin suoraan vuokraamoiden sivuilta. Suosittelen! "
" Palvelu sujui hyvin ja jopa yllättäen suomenkielellä. Auto oli siisti, mutta vaihteisto jotenkin outo (en tiedä oliko se auton ominaisuus vai vika) "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 7
" ok "
" ok "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Europcar in Geneve / France side can't offer service in english "
" No english language service. The office cant offer snowchains, so we got 210 eur more payment, taxi, snow chains, bus tickets. Not good. Law in France say, that in the car have to be snow chain and also rent office have to offer snow chains just middle of winter. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki meni niin kuin suunniteltiin "
" Helppoa "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Ei ongelmia tälläkään kertaa. "
" Uudenkarhea auto, bonuksena navigaattori samaan hintaan. Jääskraba puuttui jälleen kerran. oma mukaan! "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Bra bil men svårt hitta deras kontor. "
" Hieman vaikea löytää vuokraamoon parkeeraustalossa. Toivoisi enemmän opstusta tässä suhteessa. "
" Lisää opastusta vuokraamon löytämiseen kuten todettua edellä. Auto oli hyvä ja palvelu muuten avuliasta. "
" Oikein hyvä autonvuokraussaitti. Helppo vertailla eri vuokraamoja ja valita näistä - parasta ovat erikoistarjoukset. "
" Alamon kaverit opastivat hienosti, ettei kannata maksaa tankki täyteen maksua, jos ajaa vain lyhyen matkan (300 km). Samoin opastus miten pääsee ajamaan ulos CDG kentältä oli hyvä. "
" lots of alternatives, easy to choose. "
" clean car no problems "
" Moi! On varmasti haastellista selvittää tarkasti missä vuokrauspiste sijaitsee eri paikoissa. Nizzassa olin ensin väärässä terminaalissa ja sitten Interrent toimisto oli aivan eri paikassa kuin muut vuokraamot. Varauksessa luki että tiskillä kentällä, Vähän sai juosta pitkin kenttää. "
" Moi! On varmasti haastellista selvittää tarkasti missä vuokrauspiste sijaitsee eri paikoissa. Nizzassa olin ensin väärässä terminaalissa ja sitten Interrent toimisto oli aivan eri paikassa kuin muut vuokraamot. Varauksessa luki että tiskillä kentällä, Vähän sai juosta pitkin kenttää. Nyt on viikko mennyt palautuksesta ja takuusummaa ei ole vielä palautettu Visa tilille. "
" Auton varaaminen sujui erinomaisesti, vaikka kyseessä olikin äkkilähtö. Omavastuun poisto oli helppoa ja selkeää. Matka sujui hyvin, joten tätä palvelua ei onneksi tarvittu. Koskaan ei kuitenkaan tiedä, mitä matkoilla tapahtuu (esim. joku tulee peruuttaen yksisuuntaista tietä autosi keulaan, joku lähtee pimeältä ravintolan P-paikalla liikkeelle peruuttaen autosi takakulmaan, eikä pysähdy tms). "
" Citroenin omistajana halusin vuokrata ranskalaisen kompaktin automaattivaihteistoisen auton. Samaan kokoluokkaan kuului kuulemma reilun kokoinen automaattivaihteinen jeeppi. Vähän vaati totuttelua!!! Kommelluksiakin oli, mutta vieläkin hymyilyttää kokemus. "
" Sujui hyvin. Opasteet voisi olla vielä selkeämpiä. On aina hieman hermostuttava olo kentälle tullessa että kuinka löydän oikean reitin. Opasteita ei ole koskaan liikaa. "
" Ohjeet väärin vakuuden palauttamiseen: määrättiin antamaan sama luottokortti palautuksesta. Sitä ei kuitenkaan haluttu nähdä. Lupasivat rahan palautuksen, ilman kuittaukaia, kun check autolle oli tehty. Vain jos olisi ollut vikoja, olisivat vaatineet minun allekirjoituksen. Valitettavaa, että eivät antaneet dokumenttia ok palautuksesta, eikä suostuneet kirjoittamaan mitään edes vuokrauslappuun. Oli tuskastuttavaa osottaa,luottaa palautukseen 4 päivään ajan. Korjatkaa ohjeet palautuksesta, ja pyytäkää myös Goldcar kirjoittamaan received ok, johonkin. Vaikka vuokrauslappuun. Jälkikäteen vaikea tilanne muuten. "
" Sujuva, vaikka vakuutusmyynti hiukan painostava alussa . Väärät ohjeet palautuksen prosesseista:Kuinka vakuus kortille vapautetaan. Ä,lkää laskultako kortilta 1536e. Ainoastaan varaus kortille, kun vahinkoa ei ole. Antakaa auton palautuksesta ok kuitti,olisi reilua. On liikaa huhuja huonosta vakuuden kohtelusta(joka kuitenkin toimi). Ja siksi ilman kuittausta poistuminen epämukavaa.Kaikki toimi kuitenkin ok, mutta eri tavalla kuin ohjeet ennakkoon. "
" Nämä lisävakuutuspaketit täytyisi saada kuntoon kun niitä tarjotaan vuokrausta tehdessä ja sitten taas autoa noudettaessa vuokraajalta. Mikäli ei ota vuokraajalta lisävakuutusta niin yleensä ruvetaan isoon ääneen kertomaan,että teidän pitää nyt maksaa 2000? takuumaksu niin että kaikki jotka ovat toimistossa niin varmaan tietää myös mistä on kyse. SIXT EI NÄIN TEHNYT BIARRITSISSÄ. Olen törmännyt tähän ongelmaan aikaisemmin Espanjassa ja Portugalissa. Tehkää tälle lisäkakuuttamiselle joku järkevä muutos. t Heikki Lehto "
" Toimi LOISTAVASTI sekä nouto, että palutus. Oli ilo toimia SIXT:n kanssa BIarrittz:ssä "
" Aluksi tarjottiin hieman kapasiteetiltaan sovittua pienempää autoa, mutta lopputulos oli kuitenkin hyvä. Palautus ja luovutus sujuivat nopeasti. "
" Erinomainen palvelu "
" Ennen matkaa sain useita viestejä Auto Europelta. Tunsin, että auto todella odottaa minua. Vuokraus sujui hyvin. Varauksessamme noutotietoissa kerrottiin, että nouto LYON SAINT EXUPERY AIRPORT DESK IN TERMINAL. Tällaista deskiä ei terminaalissa löytynyt. "
" Vuorojärjestelmää voisi jotenkin parantaa. Nyt shuttle-bussista (nuoret) miehet melkein juoksivat vuokraamoon. Me (isoäiti + lapsenlapi) jäimme tavaroinemme vihon viimeiseksi jonoon. "
" Homma hoitui nopeasti ja viestintä asiakaalle toimi hyvin. "
" Hertzin tiskillä oli jonoa,mut sille ei voi mitään. Henkilökunta palveli hyvin. Ennakoon tehty varaus nopeutti asiointia eikä tyrkytetty vakutuuksia tai muita oheis palveluita. "
" Kaikki muuten ok, vuokrauspaikka oli vaikea löytää, koska paikka olikin herzin toimisto. "
" Nettitilaus ja maksu sujui hyvin. Selvät paperit asioista ja jopa suomenkielellä. "
" Varaus oli klo 11, tulimme klo 10 auto ja papreit olivat valmiina mutta saimme vasta klo 11 niinkuin olimme tilanneet.. Tylyä palvelua, lieko siksi kun emme puhuneet ranskaa. "
" Hinta näin pienestä autosta kova. Autossa aika paljon naarmuja mutta toimi hyvin. Hyvin vaikea löytää takaisin vuokrauspaikalle. Valaistus vuokrauspaikassa heikko autoa tyhjentäessä, tavaroita unohtuu helposti autoon. Henkilökunta kielitaitoinen ja ystävällinen "
" Sujuvaa, jatkakaa "
" Renting in Biarritz (Gare) was a very friendly and fluent experience. Thanks to the nice lady who spoke excellent English. In five minutes we had the car, Renault Clio. It was clean and nice to drive. Returning was easy, we just dropped the key from the outdoor (it was Saturday and the office was closed). "
" Vakuutusehdot ja lisävakuutukset vaikeaselkoisia. "
" It was hard to see how visiting (and some other things) another country affects the price and terms. "
" Car wasn't the one anticipated but it was adequate. "
" olisi hyvä jos auton voisi vuokrata nettisivuiltanne jatkossa sisältäen kaikki vakuutukset ilman omavastuuta koska eri vuokraamot veloittavat eri summia. Alamolla vastuun rajoitus maksoi eur 140,- "
" Maksettu automaatista. Kuten usein tarjotaan paljon isompaa autoa tilalle. Pienen saamiseksi oli otettava manuaali joka olisi pitänyt olla paljon halvempi. "
" Kuvittelevat että isompi auto on haluttava - ei ole jos haluaa mahtua eri paikkoihin "
" Olen useamman kerran vuokrannut AutoEurope kautta, tähän saakka ei valittamista. Autot tms vastanneet odotuksia. "
" Autoa palauttaessa takapuskurista löytyi pieni naarmu. En ollut havainnut sitä vuokratessa,ja tiedän että en itse osunut mihinkään. Tästä hyvästä siunaantui yli eur 600,- lasku minulle. Sis m 100,- hallintokuluja. En ikinä vuokraa autoa Enterpriselta enää!! Seuraavan kerran muistan valokuvata koko auton ennen käyttöönottoa! "
" Vuokraus Autoeuropen kautta onnistui vaivattomasti ja hyvin. Vaihtoehdot ovat selvästi näkyvillä ja selvisi myös mitä vuoraukseen kuuluu ja mitä ei kuulu. "
" Autoa noudettaessa se tarkastettiin huolellisesti ja erityisesti palautuksen yhteydessä auto tarkastettiin perusteellisesti. Palautuksen yhteydessä sain vain pelkän vakuusmaksukuitin, ilmoitettiin että kaikki on kunnossa ja vakuus palautetaan. Kotiin päästyäni sähköpostissa oli ilmoitus että autossa oli naarmu ja vuokraamo veloittaa 850 euroa. Sähköpostilla lähetettiin epämääräinen valokuva autosta, jonka kyljessä oli pitkä iso naarmu. Epäilen että on kuvattu jotain toista autoa. Autossa ei ollut palautettaessa naarmua, sen tarkasti kolme henkilöä. Mielestäni kyseessä on asiakkaan huijaus, petosrikos RL36, löytyy myös Ranskan laista. En suostu maksamaan vuokraamolle. Enterprisen ja Alamon palveluita en suosittele käytettäväksi. "
" Samantyyppinen auto oli Kia Sportage. Hinta oli kuitenkin eri, koska olimme valinneet 900e omavastuun ja Kian omavastuu olikin 1200e. Tuosta muutoksesta en pitänyt. "
" Autoa palauttaessa piti auttaa vastaanottajaa ymmärtämään, että alussa olleet naarmut olivat niin pieniä, että niitä ei merkitty papereihin. (Kolme pientä eri aikoina syntynyttä lähekkäin ollutta naarmua.) "
" Ikävä kyllä meillä oli huono kokemus autonvuokrauksen kanssa. Kun noudimme auton huomioimme auton takakyljessä olevia pieniä lommoja. Luovuttaja sanoi että ne ovat niin pieniä ettei niitä huomioida joten ei merkitse niitä. Harvoin autoa vuokranneena oletimme että siinä ei ollut mitään outoa mutta palauttaessamme auton, toinen virkailija olikin sitä mieltä että kolhut olivat meidän aiheuttamia. Kerroimme heille mitä hänen kollegansa oli todennut meille muutama päivä aikaisemmin mutta tämä ei auttanut vaan meille ilmoitettiin että joudumme maksamaan ?1200:n omavastuun. Jälkeenpäin otettuani selvää olen ymmärtänyt että tämä on joillakin autovuokrayrityksillä tapa tehdä lisää rahaa. Tunnemme tulleemme huijatuiksi. Ei toki teidän syy. "
" Ikävä kyllä meillä oli huono kokemus autonvuokrauksen kanssa. Kun noudimme auton huomioimme auton takakyljessä olevia pieniä lommoja. Luovuttaja sanoi että ne ovat niin pieniä ettei niitä huomioida joten ei merkitse niitä. Harvoin autoa vuokranneena oletimme että siinä ei ollut mitään outoa mutta palauttaessamme auton, toinen virkailija olikin sitä mieltä että kolhut olivat meidän aiheuttamia. Kerroimme heille mitä hänen kollegansa oli todennut meille muutama päivä aikaisemmin mutta tämä ei auttanut vaan meille ilmoitettiin että joudumme maksamaan ?1200:n omavastuun. Jälkeenpäin otettuani selvää olen ymmärtänyt että tämä on joillakin autovuokrayrityksillä tapa tehdä lisää rahaa. Tunnemme olomme huijatuiksi. "
" Vuokraus suunnitelmien mukaan, ei ongelmia "
" Vuokraus suunnitelmien mukaan, ei ongelmia "
" Kun varaa netistä auton ja vakuutukset sille niin olisi hienoa, että auton vuokraajakin tietäisi mitä on varattu. "
" Hyvät nettisivut ja vertailut hinnoissa. Nopeasti vahvistettu ylimääräiset maat joihin halusimme mennä. "
" Auton nouto lentokentältä sujui nopeasti ja saimme valita kolmesta eri automerkistä mieleisen. Auton luovutus sujui nopeasti ja saimme hyvää palvelua molemmissa palvelutilanteissa. Kyseltiin myös kehitystarpeita palveluun ja kokemuksiamme. "
" Good car at reasonable price. It even fitted our bikes :-) "
" I believe the whole car rental business model as such is outdated and will be changing in the future. Client really is not in the forefront of the business. "
" Suomenkielinen puhelinpalvelu olisi tarpeen vakuutusturvien selvittelyssä. Nyt oli englanniksi... "
" Auton merkki vaihtui, mutta onneksi parempaan... Palvelu oli nopeaa ja mutkatonta... "
" Liian harvoin saan valitsemani merkkisen ja mallisen auto. Autot samassa kokoluokassa eroavat liian paljon tilojensa puolesta. "
" Sain uudehkon 5000 km ajetun todella kolhuisen ja naarmuisen auton. "
" Auto europe is good but Firefly service in Orly was very bad. I got a very dirty car which was lacking engine oil and windwasher water which i had to fill in a service station. when returning the car they invoiced me 60 euros for cleaning the car a little sand on the floor!!. I do not recommend Firefly. "
" I got a dirty car with empty windwaser. The following day the car indicated immediate need for the inspection for service. i visted a service station they filled the missing amount engineoil When I returned the car the return reception was very slow and rude. The receptionist was complaining that the car was dirty and that I have to pay 60 euros for cleaning. However the car was very dirty when i got it only some sand on the front floor was new. I cannot accept this request of 60 euroa for cleaning. Answer me!! "
" Netissä auton vuokraaminen olitodella vaikeaa ja kun varsinaisen kuljettajan MasterCard ei mennyt läpi (vaikka siinä ei ollut mitään vikaa) vaihdoin oman luottokorttini. Sekään ei mennyt läpi kun ei voinut olla eri kuljettaja ja luottokortti. Itselläni ei ollu tarkoitus ajaa ollenkaan mutta jouduin laittamaan oman nimeni kuljettajaksi että sain oman korttiin hyväksyttyä. Ajattelin, että kentällä muutamme ensimmäiseksi kuljettajaksi henkilön jonka luottokortti ei mennyt läpi, mutta se ei onnistunut. Edellisellä kerralla teimme varauksen puhelimitse, siihen meni noin puoli tuntia! Molempien Mastercardit toimivat kaikissa muissa paikoissa ja netissä! "
" Ei voinut vaihtaa ensimmäistä kuljettajaa, sanoivat että vain Autoeurope voi sen tehdä. "
" Varausmaksu 750 otettu 21.12 ja vieläkin palauttamatta 7.1. Varaus pitäisi palauttaa nopeammin. "
" Varausmaksu 750 otettu 21.12 ja vieläkin 7.1 palauttamatta "
" Hyvin harvoin indikoimanne malli on se auto jolla lopulta ajaa.... "
" Liian epäselvät merkinnät kentällä että Keddy on Europecar!!! "
" Luottokortilla tehtävän vakuutuksen omavastuun suuruus (850 ) tuli yllätyksenä. Luottokortilla ei ollut riittävästi katetta. Tilanne ratkesi ottamalla lisävakuutus, jossa omavastuu oli 1 euro. Tätä ei virkailija kuitenkaan osannut itse ehdottaa, vaan se piti huomata itse. "
" Alamo voisi olla paremmin esillä. Nyt se piti "löytää" enterprisen osastolta. Varattu auto oli 2-ovinen Opel Corsa ja saimme 4-ovisen Ford Fiestan. Omasta mielestämme paremman auton samaan hintaan. "
" Kaikki meni hyvin. "
" Pidemmät aukioloajat, lento oli myöhässä ja oli minuuteista kiinni että saimme auton. 1000 takuu autosta oli aivan järjetön. "
" Rented a car from Nice on January. The Rental company charged the deposit from my Credit card. But they haven't returned it so far. Auto Eorope's efforts to help me has been moderate!! "
" Rented a car from them at Nice on January. They company charged the deposit from my Credit card. But they haven't returned it so far. REALLY BAD SERVICE!!!!!!! "
" Hard copy paperi-printti vuokrauksen vahvistuksesta pitäisi saada Englannin kielisenä, jotta voisi esittää paikallisessa autovuokraamossa ehdot, joilla auton on vuokrannut. Minun tapauksessani olin klikannut mukaan super-cover omavastuun hyvityksen, joka sisältyi sovittuun vuokrahintaan, se lukee Suomen kielellä ihan selvästi printissä, vaan ranskankielinen vuokraamohenkilöhän sitä ei ymmärrä vaan väittää vastaan, ettei kuulu mukaan. Toisaalta tämä henkilö myös kertoo, että Autoeurope eivät ole he (FireFly) vaan he ovat aivan eri firma. Kyllä sen ymmärrän, mutta kyllä näiden ehtohen pitäisi olla yhtenevät Autoeruropen ja paikallisen vuokraamon kanssa, ettei joudu selitysoasatolle tiskillä muiden vuokraajien odottaessa takana niska punasena. "
" Autoeuropen ja FireFlyn ehdot ja vahvistus-printti pitää olla yhtenevät ja luettavissa selvällä Englanninkielellä, jottei sekaannuksia synny. Ranskalainen osaa kyllä Englanninkieltä jos tiukka paikka tulee, on se nähty. Eutovuokra oli edullinene, siittä kiitos. Ja Fiesta 1,6litranen oli kunnon pieni auto. Meille sopiva. "
" Auton lunastus ja palautus ystävällistä ja ammattmaista. "
" Varaus sujuu sivujen kautta helposti "
" Autoa noutaessa yritetään väkisin myydä vuokraamon omaa omavastuunpoistoa, vaikka olin jo ottanut AutoEuropen SuperCoverin. Omavastuun poisto olisi maksanut enemmän kuin itse vuokraus. Kun ilmoitan etten silti ota heidän vakuutustaan, palvelu muuttuu tylyksi ja luottokortilta halutaan ottaa 1500 katevaraus. Itse auto aivan kolhuilla ja erikseen piti pyytää että kaikki 12 kolhua kirjataan erikseen ylös. Pistivät ensin kuittaamaan blanco-lomakkeen vailla kolhumerkintöjä. Jatkossa en käytä ko. Vuokraamoa. "
" Excellent service, I never got so warm wellcome than with this car rental. Well done! There comments are for Alamo rental Office at Nizza airport. "
" See my earlier comments. "
" Vuokrasopimus ei täsmännyt lisäkilometrien hinnan osalta. "
" Luokatonta toimintaa alimitoitetulla henkilöstömäärällä. Ei ollenkaan auton vastaanottoa palautuksessa. Auton virheiden tarkastus siis jäi tekemättä. Virheellistä tietoa vuokrausasiakirjoissa ja lisämaksuja paikanpäällä. Ei enää vuokrausta ko. yrityksestä. "
" Olisi kiva tietää jatkossa kuuluuko navigaattori auton perusvarustukseen kuten nyt oli vai onko se maksullinen lisävaruste. Nyt meillä oli oma navigaatori mukana mutta emme sitä juurikaan tarvinneet. "
" Olimme hyvin tyytyväisiä saamaamme autoon, auto vastasi varaustamme. Auton järjestelmiin kuulunut navigaattori ja peruutuskameralla varustettu tutka olivat mukava ja hyödyllinen lisä. "
" Varaukset pitäisi näkyä listana omalla sivulla, siis samalla tavoin kuin Booking.com'n sivustolla hotellivaraukset. Rajauksia pitäisi olla enemmän, esim. sen mukaan sijaitseeko autovuokraamo lentoasemalla vai shuttle yhteyden päässä. Lisäpalveluna voisi olla Uppgrade -ominaisuus, jossa kyseinen vuokraamo tarjoaa uppgradea houkuttelevaan hintaan hieman ennen lähtöä. "
" Nizzan kentällä FIREFLYn palvelupiste on erillään muista vuokraamoista terminaali !:n takaosassa. Ohjeistus kehottaa kuitenkin menemään car rental -alueelle. Täältä taas kysymällä neuvottiin takaisin terminaalirakennukseen. Matkalaukkuja on siis raahattu turhaan yli puoli kilometriä. Terminaalista ! meidät ohjattiin hakemaan autoa yli 0,5 kilometrin päästä vaikeiden ohjeiden mukaisesti. Lastenlasten kanssa raahasimme yli 30 asteen kuumuudessa laukkujamme yli 1 km matkan yhteensä. Auton luovutuksessa meille yritettiin väkisin myydä jo ottamamme vakuutuksen lisäksi täydentävää vakuutusta. Meille myös tähdennettiin sitä, että emme itse saa täyttää bensatankkia, vaan yhtiö hoitaa sen yli 70 euron hinnalla. Lisätuottojen metsästys on tylsää. "
" Tämä vuokrauskokemus on kaikista surkein. Auton luovutuksen yhteydessä sain pienen piirroksen, missä monet lommot muka oli kuvattu.. Kukaan ei tullut identifioimaan vikoja, vaan vastuu jätettiin vuokraajalle. Henkilökunnan palveluosaaminen oli heikkoa ja kielitaito olematon. Auton palautus oli eri paikassa kuin noutopiste. Palautuskohteesta annettiin suttuinen piirron, jonka mukaan tulisi löytää ko paikka.. Tulimme lentokentälle terminaali !:een yli 1,5 tuntia ennen lennon lähtöä. Lähdin luovuttamaan autoa terminaaliin 2. Hataran piirroksen mukaisesti paikan löytäminen oli mahdotonta. Paikka löytyi lopulta kyselemällä'. Siellä ei ollut yhtään kylttiä eikä yhtään ihmistä vain tyhjä takapiha kaukana terninaalista. Myöhästyimme lennolta. "
" Jag valde hyra med retur till annan plats och fick ett pris för detta när jag bokade. När bilen hämtades ut ville kontoret ändå ha en extra avgift som inte framgick vid bokningen. Jag ville byta förare på bilen med det gick inte att logga in på nätsidan att göra det. "
" Oorganiserat. Man visste inte vilken de skulle ge. De störde många gånger genom att fråga efter en bortappad telefon i bilen. Vid utlämningen skulle vi byta förare eftersom ordinarieförare blivit sjuk vilket föranledde höga oskäligt höga extra kostnder. Hyrpriset dubblerades från offerten i bokningen vilket på intet sätt var skäligt. "