Jäsenenä hyödyt erityisistä, jopa 15 % alennuksista. Kirjaudu sisään tai luo tili täällä. Varaa nyt ja säästä!
" Toiminta hyvää. "
" Automme rikkoontui ja Car Assistancen palvelutaso Ranskassa käsittämättömän huonoa, vain yksi englanninkielentaitoinen henkilö. Meiiä kesti 5 tuntia saada uusi auto rikkoontunen tilanne. Tiketti ARC6498978. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki toimi hyvin. "
" Laskutettiin irto navigaattorista, vaikka autossa oli oma navigaattori. "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Sujuva varausjärjestelmä. Käytän jatkossakin. "
" Ystävällinen ja nopea palvelu. Ainoa miinus että auto ei ollut ilmoitetulla numeropaikalla parkkialueella mutta löytyi kuitenkin läheltä ilman apua kohtuu nopeasti. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Toimi hyvin "
" Auton haku kesti vähäiseen asiakasmäärään nähden kohtuuttoman kauan. Meitä palveli sitten erittäin miellyttävä lady. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 5 Auton kunto: 6
" Ennenkin vuokrannut AutoEuropen kautta, mutta nyt tämä vakuutushässäkkä mietityttää, että olisiko pitänyt vuokrata suoraan vuokraamolta. "
" Meiltä veloitettiin Supercover vakuutus, vaikka emme sitä tilanneet. Näytimme papereistamme, että olimme ottaneet Autoeuropen supercover turvan, niin he lisäsivät oman Supercover vakuutuksen, meille sen enempää selvittämättä. Vielä kysyimme viimeiseksi autoa noudettaessa, että eihän meiltä nyt veloiteta enää mitään lisämaksua tästä autosta ja vastaus oli että ei. Palautettaessa mikään perustelu ei paikan päällä auttanut ja he lupasivat selvittää asian sen henkilön kanssa jonka kanssa asioimme. He lupasivat, että on meihin yhteydessä ennenkuin veloittavat panttimaksusta mitään. Ei ole kuulunut yhteydenottoa eikä he vastaa meidän yhteydenottopyyntöihin ja veloittivat 119e pantista sitä vakuutusmaksua. Nyt kulunut melkein kuukausi, eikä mitään vieläkään ole mitään kuulunut. Mikäli tämä asia jää näin, niin ei varmaan tarvitse edes miettiä vuokraanko enää ikinä Hertziltä autoa. "
Kokemuksen yleismielipide: 1 Tehokkuus paikan päällä: 1 Palautuksen tehokkuus: 1 Auton kunto: 8
" Auto ei ollut mitä sovittiin. Maksoimme MB vitosta tai vastaavasta. Rusikoitu Renault, joka piippasi huoltoa ja ovet eivät pysyneet kiinni. Ala-arvoista. "
" Opastus autoa noudettaessa huono ja kielitaito puutteellinen. Lomakkeeseen kirjoitettiin 1A ja sanottiin 10 minuuttia (mihin, mistä , miten)? "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 2
" everything was ok "
" There was hertz desk inside airport but no staff there and not any notice etc. and our voucher said herz in airport and the office was outside airport building, so it was bit confusing. There was ussually only one person serving the line and it seemd quite slow.. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 8
" Good. "
" One minute late return because there was nor not personnel at the garage. Other rent a car companies had personnel at the garage. Have to return key to airport desk. One minute late. Was charged extra 1 day afterwards. "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 1 Auton kunto: 8
" Sama kuin yllä. Auton vuokraksen myyntiin liittyvä hämmennys. "
" Sekavaa myyntiä paikan päällä. Ei oikein selvinnyt mitä alkuperäiseen vuokrauspakettiin ja paikanpäällä myytävään omavastuun alennukseen lopulta kuului? "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Laadukasta toimintaa, pitää minkä lupaa "
" Liian vähän henkilökuntaa lomasesongin aikana. Auton palautusprosessi jätti epäilyttävän kuvan Hertzin toiminnan laadusta, ei auton kunnon tarkastusta, palautus täysi härdelli "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" ei moitteita, homma toimi "
" Lähtiessämme Gare de Nordilta auton tankki oli vajaa. Palauttaessani tankki oli myös hieman alle ylärajan, mutta täydempi kuin noutohetkellä. Virkailija yritti laskuttaa mitättömästä vajeesta, mutta korjasi asian kun huomautin asiasta. Olin ottanut takuudeksi valokuvan lähtötilanteesta. Siitä että virkailija laskutti aluksi ylimääräistä jäi hieman huijauksen makua. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 6 Auton kunto: 9
" auto europea olen käyttänyt ongelmitta vuosia "
" Erittäin tehoton henkilökunta, odotimme auto lähes 2 h ja edellämme oli vain 5 asiakasta. Vuokraus oli maksettu jo etukäteen ja nyt piti maksaa ylimääräinen kuljettaja ja deposit maksu. Erittäin epäselvä lasku saatiin näistä lisistä. Mielestäni olisi kuulunut maksaa lisää 4x12 e lisäkujettajasta eikä muuta, lasku oli Visakortilla 136 e. "
Kokemuksen yleismielipide: 4 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Ok "
" Vuokrasopimuksen kirjoitusvaiheessa virkailija väheksyi AutoEurope supercover vakuutusta ja halusi herättää epäilyn, että vakuutuksesta oikeasti maksettaisiin Hertzin 1500 euron omavastuu vahinkotapauksessa ja kauppasi tähän 147 euron valuutusta omavastuun kattamiseen. Muuten asiointi sujui normaalisti. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Navogaattori oli tyhma kun ei hyvaksynyt muita kuin katunimiosoitteita. Ei hyvaksynyt myoskaan ainakaan suomenkielisena versiona numerola alkavia katuosoitteita "
" Virkailija ei hyv'ksynyt omaa ajokorttiani vaan vaimon kortin. Hoh. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki varaukseni ovat sujuneet joka kerralla hyvin. Usein auton saa vuokrattua tätä kautta edullisemmin kuin suoraan vuokraamoiden sivuilta. Suosittelen! "
" Palvelu sujui hyvin ja jopa yllättäen suomenkielellä. Auto oli siisti, mutta vaihteisto jotenkin outo (en tiedä oliko se auton ominaisuus vai vika) "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 7
" Homma hoitui nopeasti ja viestintä asiakaalle toimi hyvin. "
" Hertzin tiskillä oli jonoa,mut sille ei voi mitään. Henkilökunta palveli hyvin. Ennakoon tehty varaus nopeutti asiointia eikä tyrkytetty vakutuuksia tai muita oheis palveluita. "
" Suomenkielinen puhelinpalvelu olisi tarpeen vakuutusturvien selvittelyssä. Nyt oli englanniksi... "
" Auton merkki vaihtui, mutta onneksi parempaan... Palvelu oli nopeaa ja mutkatonta... "