Jäsenenä hyödyt erityisistä, jopa 15 % alennuksista. Kirjaudu sisään tai luo tili täällä. Varaa nyt ja säästä!
Kroatian suosittu lomakohde ja yksi tärkeimmistä Adrianmeren kaupungeista Dubrovnik on täynnä hyvin erilaista historiaa, sillä se on ollu monien valtakuntien ja hallitsijoiden alaisena. Ne ovat kaikki jättäneet jälkeensä upeaa arkkitehtuuria, Unescon maailmanperintökohteita ja eri kulttuurien sekoituksen, joka näkyy sekä katukuvassa, että kaupungin keittiössä. Älä haikaile ja varaa itsellesi auto matkalle ja lue autonvuokrauksen asiakasarvosteluja Dubrovnikista.
Kansainvälinen autonvuokrauksen välittäjä Auto Europe takaa sinulle unohtumattoman kokemuksen Dubrovnikissa ja sen ympäristössä. Lupaamme sinulle alan edullisimmat hinnat ja asiakaspalvelunne taso on aika korkeinta luokkaa. Valikoima on suuri, joten löydät kauttamme aina varmasti sopivimman tarjouksen jokaiseen tarpeeseen. Nouda nyt auto Dubrovnikin lentokentältä tai monilta kaupunkitoimistoista, jotka sijaitsevat suosittujen turistikohteiden lähetttyvillä.
" All good, "
" All details provided via AutoEurope. Still I have to fill in personal details on desk. Why??? "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Otin teiltä ns. Kattavalla vakuutuksella auton. Paikan päällä kerrottiin, että se ei päde ja jouduin maksamaan uudestaan vakuutuksen. "
" Ok "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Erittäin selkeät vuokraussopimukset. Nopeaa toimintaa. "
" Henkilökunta työnsä osaavaa ja ystävällistä! "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki toimii mutkattomasti. "
" Nopea ja ystävällinen palvelu. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kun varaan ja täytän teille osoite yms tietoni niin mikseivät ne välity suoraan varsinaiselle vuokraajalle? On turhauttavaa ajankulua täyttää noutotiskillä samoja tietoja lyijykynällä paperille käsin ja käsikirjoitustaitokin vaihtelee ihmisten välillä merkittäväsi. "
" Pieni koppi lentokentän ulkopuolella, vain muutamia asiakkaita mutta silti kesti kauan saada auto, tyly kirjuri/ ei asiakasorientoitunut palvelija, tuskin osaakaan hymyillä, en toiste halua hänen eteensä. Palautuksessa löytyi jälkiä etuhelman alta, joita ei ollut kirjattu luovutuspapereihin. Totesin etteivät minun aiheuttamia. Lopulta tarkastaja haki edellisen palautusraportin, josta kuinka ollakaan löytyi ko. vika jo kirjattuna. Miksei sitä ollut merkitty vaurioksi myös meidän noutoraporttiin, tavoitteena kenties tuplaveloitus vahingosta? Asiakkaana ei juuri tule mieleen mennä noutaessa auton alle ihmettelemään naarmuja etenkään pölyisellä hiekkapihalla, kyllä vuokraajan pitää olla luotettava ja huolellinen tällaisissa seikoissa. Auto sinänsä oli uudehko ja hyvä mutta henkilöstö/palvelu heikkoa. "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 6 Auton kunto: 10
" Autoeurope staff is always very helpfull "
" The car was booked till 22.00. However since dropping the car without office being open is not possible, we needed to return the car already at 20.00. Not really according to the contract we made. Also the credit card block of over 2300€ is way too big. The car itself was in excellent condition and the staff was very nice and helpfull. So a big plus on the staff, big minus on the company policies. "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 4 Auton kunto: 10
" Hyvä kokemus "
" Hyvä kokemus "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Epäselvyys kts yllä harmittaa. "
" Yrittivät pakkomyydä rajanylitysmaksua vaikka tästä oli tieto ettei tarvita. En suostunut ostamaan mutta mitään ohjeita en saanut. Lisäksi koittivat bäkisin kaupata omaa nollavastuu vakuutustaan. Jäi huono maku ja en tiedä mitä olisin sanonut bosnian läpiajossa jos olisivat rajalla kysyneet jotan lupakirjaa. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" luotettava ja turvallinen "
" Ei valittamista "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Hyvin meni autonvuokraus "
" Hyvin hoidettu "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Hyvin toimii "
" Hyvä "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Tähän asti lähes pelkästään Rentalcars.com:ia käyttäneennä testasin tällä kertaa AutoEuropea, kun Rentalcarsilta ei oikein saa minkäänlaista apua ongelmatilanteissa, vaan itse pitää asiat selvittää ja oikeuksistaan pitää kiinni. Onneksi mitään ongelmia ei tullut vuokraamon (Oryx) kanssa, joten AutoEuropen palvelutaso jäi siltä osin testaamatta, mutta autonvuokraus meni kaikkinensa juuri niin kuin sen olin AutoEuropen kanssa sopinut, joten täydet kymmenen pistettä siitä! "
" Ehdottomasti paras kokemus ikinä. Olen vuokrannut autoja monia kertoja eri autovuokraamoilta, mutta en koskaan aikaisemmin Oryxilta. Vähän pelotti, että mitäköhän tästä tulee, kun firman nimi ei ollut mitenkään tuttu, mutta kokemus suureksi yllätyksekseni oli liioittelematta täydellinen! Näin sen homman pitäisi toimia kaikilla autovuokraamoilla! (mutta ei vaan toimi) 1. Saavuttuamme autonvuokrauskeskussa Oryxin kopille meitä vastaan tuli saman tien Oryxin virkailija joka ohjasi meidät ystävällisesti tiskille. 2. Tiskillä vuokravarauksemme tarkistettuaan siirryimme tulevan vuokra-automme luo ja tarkistimme auton ja sen kunnon tämän aiemmin tiskille ohjanneen henkilön kanssa. 3. Kävimme tarkasti läpi joka ikisen naarmun ja jäljen, joita ei kylläkään autossa pahemmin ollut. 4. Oryx tarkisti, että auto oli tankattu täyteen. Tätä ei ole koskaan tapahtunut aikaisemmin, vaan se on aina jäänyt asiakkaan vastuulle ja ongelmia on ollut, kun tankki ei ole ollutkaan täynnä, vaikka full to full-periaattella auto vuokrattukin-> Autovia ja Locauto. 5. Kun kierros oli tehty, siirryimme tiskille allekirjoittamaan paperit yms., mm. takuusumman varaus luottokortilta. Tässä kohtaa Oryx kysyi kiinnostusta lisävakuutuksille, turvaistuimille, navigaattoreille yms. Vastattuani kieltävästi eivät alkaneet inttämään ja puhua extravakuutuksiensa tarpeellisuudesta, niin kuin monet muut aiemmat kokemukseni ovat olleet, vaan homma ohitettiiin sen enempää ihmettelemättä. Kaikki sujui todella joutuisasti ja palvelu oli ystävällistä, vaikka emme olleet todellakaan ainoat asiakkaat. Kohdasta 1. alkaen pääsimme lähtemään alle puolessa tunnissa jatkamaan matkaamme! Oli todella hyvä fiilis tällä kertaa lähteä vuokra-autolla liikkeelle, kun monesti aiemmin auton noudosta on jäänyt aina vähän paha maku suuhun ja se on aina ollut vähän peikkona mielessä lomalle lähtiessä, että mitäköhän tällä kertaa on odotettavissa. Auton palautus toimi vähintään yhtä hyvin, joka oli jokseenkin käsittämätöntä. Ajattelin skeptisesti, että auton noutoon oli vain sattunut hyvät tyypit Oryxin puolelta ja tähdet olivat muutenkin hyvässä asennossa. Mutta tämän kokemukseni mukaan näin ei ollut. 1. Auton ruutuun peruttaessani, vastassa oli saman tien Oryxin virkailija joka otti meidät vastaan ja katsoi auton kilsat. 2. Tyhjensimme auton tavaroistamme ja katsoimme virkailijan kanssa auton läpi, ettei siihen ollut tullut mitään ylimääräisiä jälkiä. 3. Virkailija tarkisti polttoaineen. 4. Kuittasin paperille(!) nimeni kierroksen jälkeen, enkä millekään sähköiselle allekirjoitusalustalle, josta ei voi tietää yhtään mitä kuittaa! Tätä tapaa käyttävät ainakin Locauto ja Autovia Venetsian kentällä, joka jättää todella haljun olon, kuin ei voi tarkistaa yhtään, että mihinköhän sitä nyt nimensä alle laittaa. Toki siitä voisi varmaan keskustella, että voisinko saada kuitata paperilomakkeelle, mutta kun pitäisi lennollekin ehtiä... 5. Kuittauksen jälkeen auto oli luovutettu ja siirryimme vielä tiskille, jossa maksoin sovitusti Oryxille GreenCardin rajanylityksestä. 6. Homma oli ohi alle 15 minuutissa! Ja vuokraamon 1500€:n takuusumma oli hävinnyt luottokorttini katevarauksestani jo pari päivää aiemmin.(?) Tämä oli varmaan joku virhe, mutta joka tapauksessa katevaraus oli hävinnyt jo paria päivää aiemmin auton palautusta. Hyvää palvelua arvostavana kokemus Oryxin kanssa oli todella miellyttävä. Siksi käytän aikaani tämän palautteeni kirjoittamiseenkin, että palvelutaso pysyisi jatkossakin samana ja muutkin autonvuokrausfirmat voisivat ottaa mallia, miten maksavaa asiakasta tulee kohdella. Kohdemaalla ja kentällä on tietysti merkitystä vuokraamon palvelutasolla, mutta tämän kokemukseni perusteella tulen varmasti testaamaan Oryxin myös seuraavalla matkallani, minne se ikinä suuntautuukin ja jos Oryxilla on toimintaa siellä. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki meni hyvin "
" Dubrovnikin kentällä haku ja palautuspiste aivan kentän vieressä ja kaikki meni hyvin. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" OK ja selkeä. "
" Lasten istuimissa olisi parannettavaa. Toivoisi vähintään isofix kiinnityksellä olevia istuimia. Tästä isoin miinus. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" ok "
" ok "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Aika selkeät ohjeistukset nettisivuilla, verrattuna joihinkin muihin välittäjiin. Kaikilta sivustoilta tietoja kylläkin joutuu aika paljon etsimään. Esim. vakuutuksista ja vakuusrahasta. "
" Sujuvaa palvelua ja autokin oli ihan ok. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Good: booking on short notice (i booked only the day before)! Could be better: issued an inquiry to AutoEurope support regarding the invoice from the rental company (i claimed their invoice was too high). The clarification took 6 weeks. That's too long time. Anyway, i got an answer to my inquiry (turned out the rental company 'Avantcar' chared 125 EUR for the child booster seat, insane) "
" The bad: careful, take your time before paying! Read, understand all expense items and better ask twice. I only realised afterwards how expensive the child seat was: 12.50EUR/day, in my case 125 Euros (10 days) - Ripp off! The good: the help desk telephone answers fast as was very competent in my case (billing items:) The car: Peugeot 2008 Allure instead of Golf, was OK and quite new, however had already one bigger and a handful minor damages. "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 7
" Vuokraus onnistui sujuvasti. Kiireestä johtuen palautus toteutui käytännössä avaimet jättämällä, mutta onneksi sekin sopi vuokraamon henkilökunnalle, ymmärsivät, että lennolle ehtiminen oli tärkeämpää. "
" Vuokraus onnistui sujuvasti. Kiireestä johtuen palautus toteutui käytännössä avaimet jättämällä, mutta onneksi sekin sopi vuokraamon henkilökunnalle, ymmärsivät, että lennolle ehtiminen oli tärkeämpää. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Ei mitään ongelmia. Kaikki sujui hyvin. "
" Kauhea kiire vuokraamossa, mutta hyvä palvelu ja ei mitään ongelmia ilmennyt missään vaiheessa. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Erittäin sujuva vuokraus! "
" Erittäin hyvä kokonaisuus! "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Lähes aina vuokraan auton autoeuropen kautta, kaikki toimii kuten on olettaa saattanut. "
" Alamo Yhdysvalloissa toiminut moitteettomasti. Viimeisin vuokraus Kroatiassa, ja omavastuun katevaraus luottokortilta palautuu vuokraamon mukaan 15vrk päästä... Autoa palauttaessa vaadittiin auton tarkastuslomaketta asiakkaalta, kun vuokraamolla se on kuulemma niin hankalassa paikassa... "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 5 Auton kunto: 7
" Kaikki sujui loistavasti! "
" Kaikki ok "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki toimi niinkuin oli sovittu. "
" Kaikki toimi erittäin hyvin. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Usein, kuten nytkin, vuokrauspisteen paikka on kerrottu epätarkasti. "
" Kaikki oli suurinpiirtein kuten pitikin. Ohjeissa ei neuvottu riittävän tarkasti missä vuokrauspiste sijaitsee. Itse asiassa vuokrauspiste on erillään toisista vuokraajista lentokentän ulkopuolella. Auton sisäpinnat putsattu osittain suttuisesti. Auto oli kuitenkin hyvässä kunnossa ja toimi oikein hyvin koko kahden viikon ajan. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Aina toiminut hienosti ja edullisesti "
" Firma konkurssissa 2vrk ennen saapumista. Toinen firma hoiti. Likainen auto ulkoa ja tuulilasi sisältä! Palautuksessa väittivät meidän aiheuttaneen pienen naarmun. Onneksi oli kuva todisteena, että Oli jo vuokratessa naarmuja. "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 7
" All good. "
" A little bit more precise during the check if the car. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Löytyi hyvä ja tarkoituksiini sopivan edullinen auto. "
" Auto oli jopa hieman parempi mitä odotin. Palautus oli helppoa. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" nothing bad to say "
" everything went really well! "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Ensimmäistä kertaa vuokranneelle todella positiivinen kokemus; helppoa ja selkeää. "
" Erittäin sujuva auton nouto ja palautus. Huom! Toimisto sijaitsee Dubrovnikin lentokentän vieressä olevan tien toisella puolen, ei siis samalla alueella kuin suurin osa muista vuokraamoista. Todella miellyttävä henkilökunta, joka antoi ajovinkit myös majapaikkaamme sekä suositteli paikallisia nähtävyyksiä. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Kaipasimme tarkempia ohjeita vuokrauspisteelle. Paikka oli täysin erillään kentällä olevista pisteistä. Sähköpostissa olisi voinut olla kävelyohjeet ja itse pisteellä isommat mainokset. Helteessä matkalaukkujen kanssa harhailu oli turhan kuumaa puuhaa! "
" Kaipasimme tarkempia ohjeita vuokrauspisteelle. Paikka oli täysin erillään kentällä olevista pisteistä. Sähköpostissa olisi voinut olla kävelyohjeet ja itse pisteellä isommat mainokset. Helteessä matkalaukkujen kanssa harhailu oli turhan kuumaa puuhaa! "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Asiat hoituivat helposti, hyvät nettisivut ja lähellä h-hetkeä tullut sähköposti. "
" Saapuessa oli hässäkkää, tilat ahtaat, paljon ihmisiä yrityksen puolelta, mutta kukaan ei näyttänyt pitävän ohjia käsissä. Turhaa odotusta tietämättömänä mitä tapahtuu seuraavaksi paahtavassa helteessä. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Good service. Drop off was quick. No need to panic about small scratches or dents which we didn't cause. They had a measuring card which they used to determine all The faults. I would recommend! "
" Fast and effective. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Really nice and easy experience. "
" Really nice and easy experience. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Toimi hyvin "
" Uusi auto joka toimi hyvin "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Also excellent service "
" Excellent Service from drive "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Helppo tapa vertailla eri vuokraajien tarjontaa "
" Dubrovnikin lentoaseman toimiston sijainti loistava, vain yhden ajoväylän ylitys ja auto on käytössäsi "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Auton varaaminen helppoa. "
" Palvelu erittäin ystävällistä ja avuliasta. +++++ "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" AutoEruope is ok. "
" It was the first time I booked with AvantCar and safe to say it will be last! They kept me more than 30min at the desk trying to sell me all kinds of stuff + took a deposit of 2100€!!!!!! (that is just crazy) and told me the deposit will be released back to me in 5 weeks! I don't even know what to say to this but for sure won't be booking with them anymore. "
Kokemuksen yleismielipide: 1 Tehokkuus paikan päällä: 1 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 10
" Kaikki on toiminut aina hyvin "
" Ystävällinen henkilökunta. Kallis rajanylitys montenegroon ja kalliit vakuutukset. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 9
" Very good! "
" Very good! "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Auton varaus sujui hyvin. Omavastuun pienennysvakuutus oli edullinen täällä ja maksettiin yhdessä auton vuokran kanssa varauksen yhteydessä. "
" Auton nouto sujui sujuvasti. Auto oli melko uusi ja hyväkuntoinen kaikin puolin. Palauttaessa henkilökunta oli pihalla vastassa ja osoitti parkkipaikan jonka jälkeen samantien katsottiin auto läpi ja päästiin jatkamaan matkaa. Plussaa myös täysi-täysi polttoainekäytännöstä. "
" Ok "
" Auto siivoton sisältä ja päältä.Polttoainetankki vajaa.Rengaspaineen valvontajärjestelmä viallinen. "
" Vuokraus sujui käytännössä hyvin, mutta lopullinen hinta oli korkeampi kuin etukäteen luulin. Kaikkia kuluja (omavastuun poisto, ulkomailla käynti, toinen kuljettaja) on vaikea arvioida autoa varattaessa. Omavastuun alentaminen varauksen yhteydessä meni hukkaan, kun vuokraamossa maksettiin omavastuun poisto. "
" Hinta muodostui lopulta korkeaksi, jopa korkeammaksi kuin alkuvuonna Saksassa tehty vuokraus. Palvelu sinänsä ok ja auto hyvä ja uusi. "
" Auto ja palvelu ok. "
" Edullinen ja toimiva, olisin antanut töydet pisteet, mikäli auto europella kertyisi bonukset ja luotu käyttäjätunnusta. "
" Ystävällinen ja asiakaspalveluhenkinen. "
" Varauksen vahvistaminen ei mennyt ihan toivotun helposti "
" everything worked well by internet "
" very nice and helpful staff! highly recommend! "
" Olin erittäin tyytyväinen autonvuokraukseen Dubrovnikissa. "
" Auto oli uusi ja hyväkuntoinen. Vuokraus sujui hyvin ja palvelu oli hyvää. Ehkä hieman selkeämmät koordinaatit autovuokraamoon olisi olleet paikallaan. Mutta pienen haeskelun jälkeen vuokraamo löytyi lentokentän läheisyydestä. "
" Vertaileminen on helppoa ja vaihtoehtojakin paljon. Toimii! "
" Good job! Everything worked well. "
" Asiointi vuokraamossa on liian hidasta ja joka kerta kaupataan paikallista täysvakuutusta sekä haukutaan teidän tarjoama vakuuden palautusmekanismi. Voisitteko tehdä sopimuksen vuokraamojen kanssa jossa on aito 0 EUR omavastuumahdollisuus. Kroatiassa liikenne on aivan tolkutonta ja omavastuun nollaminen olisi hyvä asia. "
" Kaikki tiedot syötettiin vasta paikan päällä ja auton saaminen kesti melkein 45 minuuttia vain tästä syystä. Tietojen kysyminen etukäteen vaikka ajokortinkin skannaus valmiiksi olisi järkevää. "
" Helppo ja kätevä palvelu! "
" Kaikki sujui todella hyvin ja nopeasti. Yrittivät vielä myydä paikanpäällä kaiken kattavaa vakuutusta 14e/päivä, en ottanut kun oli jo Auto Europen SuperCover (omavastuu oli autossa toki 1000e). "
" Auton hakupaikka oli sijainniltaan meille hyvä ja luovutus sujui hyvin. Auto oli uusi ja toimi hyvin. Vakuutuksesta jäi ihmettelemistä, kun 0 omavastuun sai vain kohdemaasta ja hintaakin kertyi. Mitä korvaa autoeuropen cdw,thp ja zq vakuutus ? "
" Kaikki toimi ! "
" Auton varaaminen helppoa ja hinta kohdillaan, mutta vakuutusten osalta on aina vaikea tietää mitä kannattaa ottaa, mitä se sisältää ja mistä siinä oikeastaan maksaa ja mistä ei. "
" Palvelu oli nopeaa ja auto oli sitä mitä oli luvattukin. Kun emme ottaneet Avantcarin tarjoamaa omaa vakuutusta tai muita lisäpalveluita (esim. lisäkuljettaja tai ajomahdollisuus muihin maihin) muuttui siihen asti kovin ystävällinen palvelu aika rutiininomaiseksi ellei jopa vähän tylyksi. Muuten ihan hyvä kokemus. "
" Asiointi puhelimessa oli erittäin helppoa ja siellä palveltiin osaavasti ja suomeksi. Tosin viimetingan asiointi oli hieman hidasta, kun suomenkielistä virkailijaa ei meinannut löytyä, mutta kaikki hyvin. Kiitos! "
" Kyseinen kaupunkitoimisto oli hieman hankala löytää, ei näkyvää kylttiä tielle ja auki vain puhelinkontaktin jälkeen (tulee10-15min sisällä), tosin aikaa kului 40min ennen kuin henkilö saapui paikalle, hän oli kyllä erittäin joustava ja palveleva. Auton palautuksessa sama palvelu toimi vain ensiksi soittamalla virkailijalle, tosin meille hän noudettaessa jo sanoi, että tiputtakaa avain postilaatikkoon. Auto oli uusi, ajettu vain 20km, joten toimivuus oli moitteetonta. Palautuspiste oli hieman sivussa ja vaikeasti löydettävissä, muihin vuokraamoihin nähden lentokentän lähistöllä. kaikesta huolimatta voisin vuokrata auton uudelleen samasta toimistosta. Kiitos! "
" Autoeuropen pitäisi valvoa paremmin alihankkijoiden myyntiä ja puuttua röyhkeään hinnoitteluun. Englanninkielinen puhelinpalvelu viikonloppusin oli pettymys. "
" Vuokrasimme viikoksi volsvagenin mutta saimme hundayn. Paikan päällä kysyimme autoon neljälle lapselle korokkeita. Myyjä lupasi vuokrata korokkeet meille 525e/viikko. Mielestämme hinta oli aika röyhkeä sillä maksoimme autonvuokrasta vähemmän. Kysyin paikalliselta poliisilta kuinka paljon sakkoa tulisi ajosta ilman korokkeita. Vastaus oli 500kunaa eli korokkeiden vuokrahinnalla oltais maksettu kuudet sakot. Inhottava maku jäi vuokrauksesta kun ensin vuokraa edullisesti auton ja sen jälkeen rahastetaan lisäpalveluilla ja varusteilla. "
" Auton varaaminen netistä on helppoa ja vaivatonta. Olen muutamia kertoja auton varannut ja aina auto on paikan päältä löytynyt. Olen valinnut eri yhtiöiden autoja ja heidän laatutasonsa on ollut todella kirjava "
" Paikan päällä joutui odottamaan melkein tunnin ennen kuin auton sai. Kun auto lopulta löytyi, ei se täysin vastannut sitä mitä oli varannut ( mielestäni Dacia Sandero ei ole vastaava asia kuin Renault Clio). Autossa paloi muutama oranssi varoitusvalo, mutta autovuokraamon mielestä se oli ihan ok. Vakuusmaksua (8000 kunaa) ei ole vieläkään vapautettu luottokortilta kun reissusta on jo 2 viikkoa. Tankki oli täynnä kun auton sai. Positiivinen asia. FIREFLY:llä oli joskus Italianreissulla tankki tyhjänä ja molemmat etuvalot palaneet. Ei mukava alku reissulle keskellä yötä sateisessa Milanossa. "
" Auton lopullinen vuokrahinta oli yli puolet kalliimpi kuin varatessa annettiin ymmärtää. Puhelinpalvelu ei vastannut lukuisista soittoyrityksistä huolimatta. "
" Tankki ei ollut full-full, kuten varauksessa ilmoitettiin. Auton palautusaika oli merkattu väärin ts. eri kuin voucherissa. Autoa palautettaessa 24h aukiolevaksi ilmoitettu lentokentän toimisto oli suljettu. "
" Check your information about this particular dealer opening hrs. My documents said open until 10pm. When I went to return the car, nobody in office, door closed (lights on though). After calling some ppl came 15min later. Greeted by a nice good evening, only to find their next sentence was that "did you know we closed by 8pm?". And it was not "their problem" whatever my papers said, since, somewhere on the outside door was a sign that said opening hrs. LOL what a joke. Besides, car was not refueled to full (as originally indicated in my rental confirm) nor was it even cleaned in or out. How the hell am I expected or supposed to wait for those to be handled? I as a customer still gotta a schedule to keep and they know it. "
" Car did not break down - thanks. But otherwise, learn some real customer service and fix your attitude. "
" Toimipisteet ja noutopisteet eivät olleet selviä. Valitsin verkon mukaan mielestäni lähimmän sopivan noutopisteen, mutta vasta soitettaessa kävi ilmi että se on meet&greet. Olisin voinut hyvinkin esim valita toisen pisteen, ja se olisi ehkä sopinut teillekin paremmin. "
" Vuokrasimme auton kauttanne 20.6-1.7.2015. Tuolloin luottokortiltani pidätettiin katevaraus 1013,24e. Palautimme auton moitteettomana jolloin katevaraus luvattiin poistaa. Katevaraus on edelleenkin voimassa, joten toivomme teidän välittömasti poistavan sen! "
" Ok nettipalvelu "
" Vuokraaja veloitti auton vuokratessaan rajan ylityksistä luottokortilta 50e ja pyysi käteisenä 10e. ABC-rentin omilla www-sivuilla lukee ettei rajanylityksistä veloiteta mitään. Huijaustako? Auton palautus ei mennyt normaalisti. Papereiden mukaan vuokraamon piti olla auki la klo 20.00 saakka. Paikalla ei ketään ja vuokraamo oli eri nimelle kuin ABC-rent. Piti soittaa vuokraajalla ja jättää auto vain pihaan. "
" Varasimme auton netissä ja otimme tarkoituksella porrasperäisen mallin, jotta 4 henkilön matkatavarat mahtuvat tavaratilaan. Kuitenkin semmoista emme saaneet, vaan pienemman "hatchpack" ja matkat lentokentältä ja sinne takaisin takapenkillä istuttiin laukut sylissä. T: "hyvitystä odotellessa" "
" Kaikki OK (toistaiseksi). Takuuvarausta ei olla vielä kylläkään poistettu vaikka piti poistua parissa päivässä. Toivottavsti tämäkin hoituu kuten oli puhe. "
" Jatkakaa samallalailla ei muutettavaa "
" Asiallista toimintaa. "
" Oli vähän vaikeuksia selvittää, mikä vuokrauksessa maksoi mitäkin. Vuokrauskaavake aika vaikeaselkoinen. Varattu auto saatiin, hyvä. "
" Vuokrauskaavakkeen sisältöä yritettiin selvittää, koska se oli vaikea ymmärtää. Aika ahdas paikka mistä auto saatiin... Ja palautuspaikkaan olisi hyvä saada ohjeistus, esim. Return rental cars... Hyvin kuitenkin kaikki meni. "