Varaa sunnuntaihin 2. huhtikuuta mennessä ja säästä jopa 15 %! Jäsenenä sinulla on pääsy entistä yksinomaisempiin tarjouksiin. Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi tästä. Varaa nyt ja säästä!
Toiseksi suosituin Kanariansaarten lomakohde Gran Canaria on upea valinta auringonpalvojille, sillä yli puolta saaren rannikosta kattavat kauniit hiekkarannat. Niiden lisäksi upea sää, vulkaaninen vuoristomaisema, viehättävät vuoristokylät tyypillisellä Kanarian tunnelmalla ja viehätyksellä, kiehtovat eläimet ja kasvisto, mielenkiintoinen saaren historia ja kulttuuri, herkulliset paikalliset erikoisuudet ja lukemattomat ulkoilumahdollisuudet vetävät monia matkailijoita puoleensa. Kokemuksia löydät autonvuokrauksen asiakasarvosteluista Gran Canarialta!
Auto Europe on kansainvälinen autovuokrauksen välittäjä, joka toimii lukuisissa eri maassa ympäri maailman. Vuodesta 1954 Auto Europella on tehnyt runsaasti yhteistyötä paikallisten ja kansainvälisten autovuokraamojen kanssa Espanjassa, jonka ansiosta voimme tarjota laadukasta autonvuokrausta edullisin hinnoin kaikilla maan saarilla ja mantereella. Haluamme tarjota sinulle parasta mukavuutta matkallasi, joten kauttamme löytyy toimistoja Gran Canarian lentokentältä, sekä kaupungeissa kaikkialla Kanariansaarilla.
" Helppoa "
" Helppoa "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hyvä "
" Auton palautus henkilökunnalle auki vain klo 21 asti. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kiitos "
" Helppoa vuokrausta "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Vaikeassa tilanteessa saimme kuitenkin apua ja korvausten kanssa tultiin vastaan ja uudet autot järjestyivät toisen vuokraamon kautta. "
" Lentomme oli myöhässä ja vuokraamo ehti mennä kiinni. Seuraavana aamuna automme oli annettu pois meille ilmoittamatta eikä rahoja palautettu. "
Kokemuksen yleismielipide: 1 Tehokkuus paikan päällä: 1 Palautuksen tehokkuus: 1 Auton kunto: 1
" Nettivaraus toimi ihan OK. Olen käyttänyt teitä monet kerrat vuosikymmenien aikana ja tiedän miten toimia lisävakuutus väkisinmyyntien kanssa ja mistä/kenen tiskiltä hakea auto ja olla erittäin tarkkana mitä autoluokkaa yrittävät antaa. Teidän roolinne tuntien niin Sixt (ja muutkin) arvostaa varmaan omia suora-asiakkaitaan enemmän kuin minua AutoEuropen kautta, sen takia varmaan taas tuo "downgrade" yritys. Kylläkin viime huhtikuun varauksemme Malagan kentällä oli miellyttävä, siellä Budgetin naisvirkailija kysyi haluammeko "sen tai tämän" ja saimme aivan uuden Peugeot 2008:n,mittarissa vain 8km !!! OLimme ekat asiakkaat sille autolle! "
" Olen matkailualan ammattilainen, yli 30 v alalla, ja aivan liian usein minulle yritetään antaa liian pientä autoa kuin mitä olen tilannut. Näin nytkin, minulle yritettiin alkuun tarjota pientä VW Polo tasoa, tiesin että olin tilannut isomman kokoluokan. Sitten yht'äkkiä virkailija huomasikin "aijoo, niinpä onkin"...! Ilmiselvästi hänellä oli autoista pulaa, kokeili "kepillä jäätä minun kanssa!" Pompotteli tietokoneessaan paria eri vaihtoehtoa, sain sitten Manuaali Audi A4:N jonka kokoisen olin tilannutkin! Korona takia ilmiselvästi suuri osa auto fleetistä oli myyty pois ja nyt kysyntä ylitti tarjonnan, siinä varmaan yksi perussyy. Tämä on autonvuokrausalalla ärsyttävä piirre, toinen on se että yritetään väkisin tarjota "parilla eurolla per pvä parempaa luokkaa", noh tiedän että se tarkoittaa että varaamaani luokan autoa ei ole saatavilla. Sitten ne "pakkomyynnit" lisävakuutuksiin yms. CDW ja TP yleensä riittävät omavastuulla. Eli summa summarum; sain lähes uuden Audi A4 auton 7000 km mittarissa mutta ilman omaa tarkkavaisuuttani olisin saanut vain VW Polon! Meillä oli 1 matkalaukku, 2 golfbägiä ja 2 carry-onia, ei olisi edes mahtunut Poloon! M;yyntivirkailijan "erehdys/käytös" antoi huonon maun suuhun", muuten varaus ja auto oli erittäin hyvä. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Auto on helppo varata netissä ja edulliset hinnat. Myös omavastuun poisto edullista. "
" Nouto ja palautus lentokentällä oli helppoa. Hyvä palvelu. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Jep "
" Hyvä "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki meni hienosti, kiitos! "
" Kaikki meni hienosti, kiitos! "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hyvä palvelu "
" Toimii "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" Toimii hyvin "
" Tuulilasi sisäpuolelta hyvin likainen, ostin pesuainetta ja liinan pesin ikkunat. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Erinomainen toiminta. "
" Kokemus oli loistava! Kaikki toimi erinomaisesti. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Varaaminen oli helppoa ja suomenkielinen ohjeistus "
" Kaikki oli sujuvaa ja autokin lähes uusi "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki toimi miten pitikin. "
" Saimme melkein uuden auton vuokralle ja olemme tosi tyytyväisiä. Saimme kohteessa nähtyä tosi paljon, kun oli oma auto käytössä. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Helppo vertailla eri vuokraamojen sopimusehtoja ja hintoja. Asiointi sujuu suomen kielellä. "
" Auto oli lähes uusi. Navigaattori oli iloinen yllätys. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki sujui hyvin auton vuokraamisesta netistä, tiskillä lentokentällä ja auton palautus. Auto oli juuri sellainen mitä olimme varanneet. "
" Kaikki sujui todella tiskillä todella hyvin ja ammattimaisesti. Virkailija neuvoi ystävällisesti miten toimia kun palauttaa auto aamulla ennen klo 7:00. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Käytän uudelleen. Selkeä nettisivu ja suomenkielinen palvelupuhelin plussaa "
" Pienen odottelun (ei juuri jonoa) jälkeen asiat selvisivät nopeasti ja paperit sekä avaimet kouraan. Ei juurikaan opastusta missä auto sijaitsi mutta kysyvä löytää. Auto oli melkein uusi ja koko porukan mieleen. Myöskään auton käytöstä ei annettu mitään opastusta joka ei minua haitannut mutta jotakuta muuta ehkä. Palautus sujui nopeasti ja helposti. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hyvä "
" hyvä palvelu, kaikki toimi ! "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Palvelu toimii hienosti ja sovitut asiat ovat aina hoidettu. "
" Auton palautuksen yhteydessä soitin etukäteen LP toimistolle ja pyysin 30 min lisäaikaa auton palautukselle (2100-2130). Sain lisäaikaa 2200 asti, koska varaukseni viikkoa aikaisemmin oli alkanut 2208. Palautin auton, vein avaimet tiskille ja bensakuitit. Ystävällinen kaveri kertoi kaiken olevan kunnossa ja tervetuloa toistekin. Seuraavana aamuna saavuttuamme Suomeen sain AVIS:lta sähköpostissa laskun jossa velvoitettiin maksamaan lisälaskua 36,48€, koska olin palauttanut auton heidän mukaansa seuraavana päivänä 11.11. klo 07.00. Aika lailla mahdotonta, koska kone laskeutui Suomeen samaan aikaan.. Soitin AVIS palvelupisteeseen jossa ei haluttu ymmärtää tätä lainkaan vaan pyydettiin lähettämään kuitit heille. Vastasin, ettei niitä kuitteja ole minulla koska olin palauttanut ne auton palautuksen yhteydessä, kun se ystävällinen kaveri kysyi, voinko jättää kuitit hänelle! Suutahdin jo siinä vaiheessa puhelimessa, kieltäydyin maksamasta laskua , pyysin heitä selvittämään omat sotkunsa ja informoimaan minua siitä, mihin tilanteeseen he ovat päätyneet. Lähetin tästä myöhemmin myös reklamaatiosähköpostin. Erittäin huonoa toimintaa! Olen vuokrannut LP lentoasemalta kymmenkunta kertaa vuokra-auton, eikä koskaan ole ollut mitään huomautettavaa. "
Kokemuksen yleismielipide: 4 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 4 Auton kunto: 9
" Rental company tried to charge 20 € extra on credit card. Autoeurope helped to get refund. Thank you! "
" Tried to charge 20 € extra on credit card. Autoeurope helped to get refund "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 7
" Homma toimi hienosti poislukien pari kohtaa: - Lennon tietoja ei löytynyt Auto Europen systeemistä, täytyi erikseen soittaa ja ilmoittaa saapumislento - Lastenistuinten tiedot välittyvät väärin Auto Europen ja Aviksen välillä, varasin lapsille istuinkorokkeet, Aviksellä näkyi turvaistuimet. Auto Europella näkyi myös vain turvaistuimen hinta, mikä on moninkertainen korokkeeseen nähden (2€/päivä). Turvaistuinten vuokra useammalle lapselle lähentelisi autonvuokran kustannusta :) "
" Asiallinen ja reipas asiakaspalvelu. Auto oli tarkalleen sovittu malli. Auton kaikkia ryppyjä (isoakaan) ei ollut merkitty auton tietoihin. Täytyy itse olla tarkkana; palauttaessa iso kolhu kyllä huomattiin. Renkaisiin jouduin lisäämään kilon ilmaa per rengas. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 7
" Opin viime vuonna ettei kannata huokaista liian nopeasti. Vuokrasin silloin kauttanne Avis-auton ja sain 2 viikkoa palauttamisen jälkeen laskun jonka mukaan olisin jättänyt autoa palauttamatta sovittuna hetkenä ja pitänyt sitä n. viikkoa pitempään. Kävi ilmi että koska Aviksella oli vuokraushetkellä ollut tietokone-ongelmia ei myöskään palautukseni ollut rekisteröity ajoissa. Tietyn vaivannäön, muutaman puhelun ja meilin kirjoittamisen jälkeen sanaani uskottiin ja lasku mitätöitiin mutta periaatteessa kuitenkin todella ilkeä tilanne todeta että todistustaakka on minulla vaikka olen kotona Suomessa kaukana auton jättöpaikasta Kanariansaarilla. Itse asiassa unohdin myös tänä vuonna pyytää erikseen kuittausta palauttaessani autoa Budgetille mutta kuvia otin sentään ja haluan tietysti luottaa siihen ettei minua syytetä mistään samanlaisesta vielä kerran toisen firman toimesta. "
" Auton vastaanottaminen turhan hidasta saapuessani toimipisteelle, kesti yli puoli tuntia vaikka edessä oli vain 2 muuta asiakasta ja kaikki oli jo etukäteen hoidettu valmiiksi. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hakukone oli hyvä, sillä löytyi helposti useita vuokraamoja. "
" Interrentin toimipiste Las Palmasin kentällä oli vähän huonosti löydettävissä, erillään muista. Katevarauksen peruminen kesti kyllä aika kauan, kolme viikkoa auton palautuksen jälkeen. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Viimeaikaiset vuokraukset (viimeisen vuoden aikana 4 kpl, 3 kaupungissa, 2 maassa) ovat sujuneet hyvin. Tosin niin aikaisemmatkin vuokraukset. "
" Vuokraus sujui kokonaisuudessaan kohtuullisen hyvin. Auto oli hyvä. Pieniä viivästyksiä auton saamisessa. Palautimme auton 23.2. klo 13. Nyt reilu 3 vrk myöhemmin Sixt pidättää luottokortin katevarausta, vaikka auto palautettiin ilman uusia vaurioita (new damage: none). Saa nähdä, koska yli 800 € katevaraus vapautetaan. Ongelmia oli aluksi auton saamisessa. Olimme 1/2 tuntia etuajassa! Ensimmäinen automme oli kolaroitu. Toisen olisimme saaneet vain 1 vuorokaudeksi ja olisimme joutuneet palauttamaan sen seuraavana päivänä lentokentälle. Sitten kuitenkin löytyi hyvä auto, mutta sitä ei oltu siivottu. Siis odottelua ja kahvittelua omalla kustannuksella. ' Gran Canarian kentällä vuokrauspisteet ovat pimeässä kellarissa, hissit toimivat, jos toimivat (mutta sehän ei ole vuokraajan ongelma). "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Toimii. "
" Everything worked good. Only minus was that right after we got the car and hit to the highway cars information system informed us that tyre pressures were low. We checked pressures and it really was dangerously too low. For our own lucky we found repsol gasoline station. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 7
" Arvostan selkeää hinnoittelua 0-omavastuulla, helppo vuokrata, kun tietää hinnan. "
" Asiallinen ystävällinen palvelu "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Autoeuropessa ei moitittavaa "
" Auton vuokraamisessa kesti yli puoli tuntia, minulta yritettiin saada lisämaksua päivän vuokrasta, vaikka voucherini selvästi kertoi vuokrausajanjakson pituuden. Lopultani he veloittivat kortiltani liian suuren summan, jota ei ole vieläkään palautettu. "
Kokemuksen yleismielipide: 1 Tehokkuus paikan päällä: 1 Palautuksen tehokkuus: 1 Auton kunto: 1
" Kaikki toimi hyvin ja auto oli jopa hieman varattua parempi malli samalla hinnalla "
" Kaikki toimi hyvin ja auto oli jopa hieman varattua parempi malli samalla hinnalla "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Asiakaspalvelussa pitäisi saada palvelua suomeksi. "
" Selkeämmät ohjeet löytää auto parkkipaikalta. Nyt auto oli ulkona kaikkein kauimpana ja huonot opasteet löytää auto. Muiden vuokraamoiden autot olivat terminaalin vieressä sisällä. Auto oli melkein uusi ja sellainen kuin toivoimme. "
" Palvelee asiakkaita eikä juttele keskenään. "
" Edullinen hinta, kun saattoi hyödyntää tarjouksia. "
" Erikoista ettei autoa tarkistettu mitenkään sitä palautettaessa tällä kertaa. No ehkä tarkistavat sen sitten pesussa tms. Olisi tietysti ihan kiva saada varmuus siitä ettei mitään yllättävää ole tulossa jo tuossa takaisin luovutus vaiheessa. Muutoin kaikki sujui oikein mainiosti. "
" Vuokraus toimi vaivattomasti. "
" Auton haku ja palautus toimi moitteettomasti. "
" Parempi opasteet LasPalmasin lentokentällä, jotta vuokra on tiski löytyisi helpompi "
" Ilmeisesti tiedot eivät siirry sähköisesti varsinaiselle vuokraamolle. Tätä on syytä kehittää niin, että vahvan tunnistuksen avulla saadaan jo etukäteen kaikki tarvitavat tiedot vuoraamon järjestelmään. "
" Erittäin hidas bookkaus. "
" Helppoa ja sujuvaa vuokrausta! "
" Vuokraamassani autossa oli aika paljon enemmän jälkiä jo kun sain auton mitä ei ollut merkitty lomakkeelle. Autossa oli mm. tuulilasi halki ja siitä ei ollut mainintaa... Toivottavasti eivät yritä laskuttaa minulta niitä. "
" Auton saaminen kesti kohtuuttoman kauan. Luukulla käytännössä yksi henkilö joka neuvoi samaan aikaan toista joka oli "pihalla". Lopulta kun sain autonavaimet (1h) neuvoi tiskihenkilö auton sijainnin väärin. Oli kirjoittanut hallin alueen koodin väärin ja halli oli kohtuu iso. Auto oli pesemättä ja kuskin ovi pysäköity aivan tolpan viereen eli piti ryömiä repsikan puolelta. Myös lisävakuutusten myynti tyrkyttävää vaikka olin jo ottanut sellaisen netin kautta. "no se on interrentin vakuutus ja joudutte hakemaan erikseen korvausta sitä kautta ja ensin maksamaan" Palautus sujui nopeasti ja sujuvasti ja henkilö oli ystävällinen ja kohtelias. Hänelle pisteet. "
" En tiedä missä meni ero näiden toimijoiden välillä palvelun osalta. Kaikki tuntuivat olevan europen leivissä vaikka interentin kylttikin oli luukulla näkyvissä. "