Jäsenenä hyödyt erityisistä, jopa 15 % alennuksista. Kirjaudu sisään tai luo tili täällä. Varaa nyt ja säästä!
Italian toiseksi vaurain ja muodin suurkeskus Milano on säilyttänyt suurimman osan historiastaan ja samalla tarjoaa kalliita putiikkeja ja tunnetuimpien muotisuunnittelijoiden tuotteita. Kaiken sen historian keskeltä löydät paljon luovuutta, lukuisia ostosmahdollisuuksia, oopperoita ja vilkkaan yöelämän. Riippumatta siitä, miksi valitse tämän kaupungin seuraavaksi kohteeksi, autonvuokrauksen asiakasarvostelut Milanosta varmistavat, että olemme sinulle oikea valinta!
Auto Europelta löydät parhaimmat alan tarjoukset ja emme ainoastaan tarjoa kilpailukykyisimpiä hintoja, mutta myös erinomaista palvelua. Pyrimme aina täyttämään kaikki odotuksesi ja laajalla valikoimalla erilaisia ajoneuvoja, emme jätä mitään toivomisen varaan. Suuren ajoneuvovalikoiman lisäksi tarjoamme myös suuren valikoiman noutokohteita ympäri Milanoa. Milanon Linaten ja Malpensan lentokentiltä kaupungin rautatieasemalle ja lukuisiin kaupunkitoimistoihin, löydät varmasti itsellesi sopivimman kohteen.
" Toimiva palvelu, käytän toistenkin "
" Toimii, mutta hieman joutuu opettelemaan "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 7
" Varauksen tekeminen oli selkeää ja sujuvaa. "
" Kaikki meni oikein sujuvasti, auto oli valmiina, ei tarvinnut jonottaa noutaessa eikä palauttaessa ja henkilökunta ystävällistä. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Helppo käyttöinen ja hyvin toimiva. "
" Saimme hyvää palvelua Jarolta kentällä. Ainoa negatiivinen asia oli että talviketjuista veloitettiin vaikka kuuluivat jo pakettiin. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Toimii "
" Ei ollut enterprisen auto "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Auto oli ihan hyvä, mutta palvelu Europcarin kanssa oli hieman hankalaa paikan päällä. Eivät löytäneet sopimukselta lumiketjuja jotka kuitenkin oli meidän sopimuksella. "
" Vuokraus sopimuksessa oli sovittu, että auton vuokraan kuuluu lumiketjut. Sopivia lumiketjuja ei autoon löytynyt, vaan meidän pyydettiin itse ostamaan ketjut ja luvattiin hyvittää niiden hinta. Sähköpostilla luvattu hyvittää, odotan. Laskulla veloitettu eri summa kuin on sopimuksessa, tein reklamaation ja odotan vastausta. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Very good! "
" Car did not have winter tires as stated in rental agreement! "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Aivan OK "
" Auton sisätilat olivat puhdistamatta edellisen vuokrauksen jäljiltä ja sisätiloissa oli todella voimakas tupakan tuoksu. Oikea kylki oli reippaasti rutattu, tosin ovi kyllä toimi. "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 6 Auton kunto: 4
" hyvin meni "
" hyvin meni "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki malliasiakirjat olisi hyvä saada tutustuttavaksi etukäteen eikä vasta allekirjoittaessa padilla. "
" Auto täynnä kolhuja ja naarmuja (pre check lista ylimalkainen). Toisaalta hinta oli sen mukainen. Eikä jälkikäteen lopputarkastuksessa ollut keskustelua, että olisi aiheuttanut jotain. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 7
" Hyvin toimii vuodesta toiseen. "
" Car had a lot of dents & scratches but otherwise ok. On the other hand already beat up car is quite care free... :) "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 7
" Autoeuropen kanssa kaikki on lähtökohtaisesti toiminut hyvin. "
" Vuokraamosta jäi vahvasti sellainen mielikuva, että kaikki mahdolliset viat autossa, pistetään asiakkaan maksettavaksi. Vaikka kyseessä olisi esim. moottorin vikavalon syttyminen, mihin asiakkaalla ei ole vaikutusta. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" - "
" - "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" The service worked well, the price was good. "
" I returned the car to Parking Silo Boscovich. There should definitely be a sign at the garage entrance that says "Hertz return 5th floor" (or even better "top floor", as the floors are not clearly makred). They could of course have told me this at the rental office, but having a sign at the parking silo owuld be very informative. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 9
" Hyvä selkeä verkkopalvelu. "
" Selkeä vastaanotto- ja palautus. Autossa olevat kolhut hyvin kirjattu ja palautushetkellä läpikäyty. Erityisen hyvää oli takuumaksun palautus päivässä eikä kuukaudessa mitö eräät toiset vuokraajat tekevät. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Hyvä kokemus kuten yleensä "
" Olen ollut yleensä tyytyväinen Sixtin palveluun, mutta tällä kertaa auton luovutusta joutui jonottamaan yli tunnin. Jonossa oli noin 10 seuruetta ja virkailijoita kaksi. Naispuoliselta kesti yhden auton luovutus keskimäärin hieman yli 5 min, mutta mieheltä keskimäärin lähes 15 min autoa kohti. Käsittämättömän tehotonta!! "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 1 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hyvä ja selkeä kokemus. Täydet vakuutukset ovat esillä ja valittavissa ehtoineen, kun ne vain vielä olisivat synkassa vuokraustoimistonkin kanssa. "
" Ongelmat alkoivat, kun varattuun autoon ei saatukaan tilattuja suksitelineitä (magneettikiinnitys vs. Citroen C5 epätasainen katto). Auto oli jo muuten ehditty pakata, joten se oli purettava. Tilalle järjestettiin pienellä viiveellä vanha ja kulunut Seat Ateca. 10km ajamisen jälkeen tuli varoitus moottorin ylikuumenemisesta ja käskystä pysäyttää auto. Tein näin ja soitin tiepalvelunumeroon. Heiltä tuli pyyntö jakaa sijainti whatsappilla, kunnes asiaspalvelu soitti ja sanoi vaihtoehdoiksi a) hinauksen korjaamolle+korjauslupa vuokraamolta=epävarma lopputulos ja merkittävä viive tai b) soitto suoraan lentoaseman liikeeseen ja saada toimintaohjeet sieltä. Toimin b:n mukaan, mutta eihän sieltä vastattu. Päätin ajaa varovaisesti ja hidasta vauhtia takaisin, joka onnistuikin. Perillä kukaan ei pahoitellut tilannetta saati pyytänyt anteeksi aluksi, sen sijaan ihmeteltiin autoa ja pyydettiin käydä tankkaamassa se (ajoa siis n. 20km!) - rikkinäisellä autolla! Kieltäydyin, ja "hyvityksenä" minulle ilmoitettiin, että ottaisivat vain dieselin hinnan. Kieltäydyin siitäkin asiakashaittaan perustuen, ikään kuin jo syntynyt viive ja vaiva olisi oma valintani ja hupia. Lopulta asia oli ok ja minulta pyydettiin myös anteeksi. Sain tilalle Opel Astra -farmarin, jolla reissu saatiin lopulta tehtyä. Siinäkin oli puutteita: sisällä oli tupakoitu, käyntiääni oli karkea ja huomasin öljynvaihdon olevan tarpeellinen (matkan alkaessa 7% öljyn käyttöikää jäljellä). Auto ilmoittikin palatessa öljynvaihdon olevan tarpeen. Aiempi Seat-kokemus alla ei voinut kuin toivoa, ettei teknisiä ongelmia enää tulisi. Opelin palautus sujui ongelmitta ja viiveettä. Kaiken kaikkiaan kokemus jäi huonoksi: viivettä syntyi parisen tuntia, itse piti selvittää asioita ja pitää puoliaan, vuokraustoimistolla ei oltu ymmärretty suksitelineen käytettävyyttä (magneettikiinnitteiseen telineeseen ei myöskään saanut suksipussia vaan sisältö piti purkaa). Noudettaessa autoa alunperin minulle tarjottiin myös lisävakuutuksia, vaikka minulla oli Autoeuropelta super cover omavastuun poistolöa. Ei tee mieli valita firmaa uudelleen jos siihen on vaihtoehto. "
Kokemuksen yleismielipide: 3 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 2
" Sain ehkä kuitenkin alemman kategorian auton kuin olin varannut. Varasin Volkswagen Passatin ja sain Skoda Octavian. Skoda Suburb vastaa kooltaan Passattia. "
" Sain ehkä kuitenkin alemman kategorian auton kuin olin varannut. Varasin Volkswagen Passatin ja sain Skoda Octavian. Skoda Suburb vastaa kooltaan Passattia. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Good "
" Thank you! "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Aina toiminut hyvin. Nyt olin hiukan huolestunut kun ensimmäisenä aamuna matkakohteessa huomasin, että ovi on kolhittu. Palauttaessa selvisi, että kolhu oli tullut jo ennen kuin otin auton vastaan... Oma vika. Pitäisi aina tarkastaa lähtiessä. "
" Sujuva asiointi. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Reliable and competitive service "
" Good and fast service "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Yksinkertaista, selkeää ja kilpailukyistä. "
" Nykyään moderni paikallinen toimija joka on täysin samalla tasolla kun isot kansainväliset vuokraamot. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Sivusto toimii ja löytyy vaihtoehtoja mistä valita "
" Nopea, vaivaton ja ystävällinenpalvelu. Auto todella siisti ja hyvä. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Erinomainen kokemus "
" Kaikki sujui jouhevasti! Kiitos! "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Selkeä toiminta. "
" Rengaspaineet olivat alhaiset ja vaati omaa toimintaa. Tuulilasin sisäpuoli likainen. Auto muuten hyvä ja toiminta nopeaa. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 7
" Suosittelen "
" Asiakaspalvelussa vuokraustiskillä olisi parantamisen varaa "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Autoeuropen kautta vuokraukset ovat aina toimineet hyvin. "
" Auto oli hieman huonokuntoisempi Milanossa kuin Munchenin kentältä vuokrattaessa on tottunut. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 7
" Aina luotettava ja usein edullisin "
" Lasku on virheellin. Sixt on veloittanut oman tariffin mukaan ja vähetöbyt siitä voucherin arvon. Ero noin 25 e jonka pyytäisin palautuksena. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Asiakaspalvelu (englanninkielinen) selvitti poikkeusoloista johtuneen ongelman asiallisesti. Suomenkielistä asiakaspalvelijaa ei saanut useista yrityksistä huolimatta puhelimen päähän, vaan puhelu ohjautui aina englanninkieliseen palveluun. Pitkät jonotusajat. "
" Key'n'go itsepalvelu: Dokumenttien etukäteen lataaminen ei toiminut, vaan autoa noudettaessa piti jonottaa tiskillä. Autossa paloi koko ajan rengaspaineen varoitusvalo, vaikka renkaissa kaikki oli ok. Italiankielisistä valikoista en onnistunut valoa kuittaamaan. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 7
" Very Good! "
" Very good! "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Toimi hyvin kaikki "
" Nouto ei onnistunut yhtään sovittua, aiemmin, pitkä uusi jono tiskille. Palautuksesta en ole saanut kuittausta sähköpostiin tai mitään muutakaan vieläkään. "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 5 Auton kunto: 8
" Autoluokan vaihto oli helppoa "
" Nopea palvelu "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Vuokraamon sijainti kaukana terminaalista ja ohjeet tähän keskellä pitkää pientä printtiä. Jouduimme menemään taksilla vuokraamolle ja taksi ei meinannut millään löytää kun vuokraamo oli muuttanut eikä siellä vastattu puhelimeen eikä kukaan tuntunut tietävän uutta osoitetta. Tästä syntyi meille kuulumattomia kuluja sekä ajan haaskausta myöhään illalla. "
" Vuokraamon sijainti kaukana terminaalista ja ohjeet tähän keskellä pitkää pientä printtiä. Jouduimme menemään taksilla vuokraamolle ja taksi ei meinannut millään löytää kun vuokraamo oli muuttanut eikä siellä vastattu puhelimeen eikä kukaan tuntunut tietävän uutta osoitetta. Tästä syntyi meille kuulumattomia kuluja sekä ajan haaskausta myöhään illalla. "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Auto Europen antama hinta ei anna oikeudenmukaista kuvaa todellisesta hinnasta, koska paikan päällä tulee aina lisää todellisia kustannuksia. "
" Hyvä ja nopea palvelu. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Ok "
" Malpensan lentokentällä voisi olla paremmat opasteet auton noutopaikkaan tai jonkin lainen kartta asiakkaalle parkkipaikan sijainnista. Yllättävän moni haahuili edestakas etsimässä autoja. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Tilausprosessi toimi hyvin ja luotettavasti. Arvoitus on miten pitkään kestää vakuutusvarausten palauttaminen. "
" Toimistotiskin sijainti oli helppo löytää. Englannin kielen taitoista virkailijat olivat ainakin sillä hetkellä kateissa.. Tiskin takanna oli 6 henkilöä, joista kaksi osasi välttävästi ja yksi heikosti englantia muut eivät ilmeisesti lainkaan. Paikalla olleista asiakkaista ainakin 80% oli englantia puhuvia. Jono veti todella huonosti. Emme saaneet tilattua premiun-tasoista autoa, se oli kolaroitu. Saimme hallista korvaavan, mutta ilman automaattivaihdetta ja pienellä moottorilla olevan. Lisäksi avaimia ei luovutettu ennen kuin olimme antaneet lisävakuuden. Sopimuksena sain vain auton kuntotarkastuskaavakkeen. Muut sopimuspaperit lupasivat lähettää sähköpostiini (3 pv sitten), ei ole vielä tullut. Hallissa palvelu oli ystävällistä ja sujuvaa. Auto oli uudehko, mutta sisältä likainen ja italiaiseen tapaan kolhittu vähän sieltä ja täältä. Onneksi navigaattori oli toimiva ja ajantasalla. Auto toimi koko matkan ajan teknisesti moitteetta. Kulutuskin oli kohtuullinen. Palautus sujui hienosti 5 min läpikäynnillä ja vastaanottaja oli ystävällinen ja hieman pahoillaan, kun olimme saaneet kolhitun auton. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Good service/product. "
" Picking up the car takes too long time. I had to wait for my turn some 45 minutes. Queue number system did not work properly. The staff at the desks seem to work slow or the system is too complicated. Nevertheless the process is very slow. And why an earth I had to write to piece of paper my birth place, phone number, address and email??? You must have them already via the reservation and from passport/ID copy. The staff at the desk was not very polite. The car was nice, but the tank was not completely full (one indicator bar was missing) so some extra cost was caused. The gentleman at the return was excellent, polite and nice! The return was one of the best ever. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Voisitte jatkossa vaatia vuokraamoita varaamaan riittävän määrän suksitelineitä tai ainakin selkeästi etukäteen Ilmoittamaan, jos niitä ei ole mahdollista saada. "
" Koko autovuokrauksen lähtökohta oli saada riittävän kokoinen ja turvallinen auto viidelle henkilölle laskettelu- ja matkatavaroineen. Minimi mitä arvioin oli Jeep Compass tai vastaava ja neljät pisimmät sukset katolle. Joten tilasin ja maksoinkin 2 x ski rack. Leasysillä ei kuitenkaan ollut minkäänlaisia kattotelineitä. Tarjosivat vastineeksi isompaa ja parempaa autoa (Jeep Cherokee). Se ei kuiteenkaan poistanut ongelmaa ettemme kaikkien tavaroiden ja suksien kanssa turvallisesti mahtuneet siihen. Ratkaisuksi tarjosivat että ajamme Milanosta Torinoon hakemaan ski rackit. Torinosta saimme rikkinäiset, magneetilla kiinnitettävät telineet joista puuttui puolet kiinnityslenkeistä. Vasta kun avovaimoni meni viereisestä autovuokraamosta kysymään, löytyi henkilö joka osasi neuvoa mitä niissä pitää olla ja kuinka ne asennetaan. Tämän jälkeen asensin telineet autoon. Ei siis mennyt matkan aloitus vuokrauksen suhteen ihan putkeen. "
Kokemuksen yleismielipide: 4 Tehokkuus paikan päällä: 2 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" Omavastuun palautuskin ilmeisesti toimii. Tosin odotan vielä rahoja saapuvaksi tilille. "
" Autoa noudettaessa oli taas täys kusetusmeininki päällä. Ja osin onnistuivatkin eli maksoin lisäkuljettajasta enemmän, mitä autoeuropen varauksessa luki. Ja kaikki mahdolliset lisäpalvelut olisi pitänyt ostaa, mutta osasin pitää pääni. "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Good site and competitive prices "
" Efficient service and good cars "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Easy booking "
" Smooth service All The way "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hyvä "
" Hyvä "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Ihan ok "
" Henkilökunta tarkasti auton luovutuksen yhteydessä kanssani ja osoitti vauriokohdat mikä oli hyvä. Nouto ja palautus sujuivat nopeasti mikä oli hyvä. Palautuksen yhteydessä luvattiin lähettää kopio luovustusasiakirjasta sähköpostilla mutta ei vielä, 5 päivää, ole tullut. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 7
" Ok, toimiva hinta-laatusuhde. "
" Auto on hyvin harvoin muuta kuin "similar" ja usein hieman alakanttiin. Auton nouto on parantunut ja nopeutunut prosessina, joskin jonottaa saa. Palautus on aina vähän erilainen, joten sitä ei opi ennakoimaan. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 9
" Ok, as usual. "
" Persisting tries to sell larger car, better insurance, gps etc. Very disturbing. Waited almost an hour at the desk to get the car. "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 7
" Kuitenkin helpoimpia vuokrauksia, mitä on ollut, olispa aina näin, hintakin kohtuullinen. "
" Auton löytäminen kentällä ilman luovuttajaa melko vaikeaa, opasteet heikot, ulkopuolinen pesu tehty vähän kiireellä. Polttoainemittari näytti noudettaessa n 85 % täyttä tankkia, kuulemma tyyppivika, palautettaessa täyteen tankattuna näytti täyttä? "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Virkailija ovat miellyttäviä , mukavia ja avuliaita. "
" Koskaan en ole saanut sitä ajoneuvoa kun olen tilannut, mutta korvaava on ollut kelpo vastike! "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Milanon kentän odotus 3tuntia aivan liian pitkä. "
" Milanossa 3 tunnin jono saada ennakkoon varattu auto. Tuli lisärahaa vakuutuksesta ihan liikaa. Nettivaraus huono. "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 10
" Kaikki sujui mallikkaasti "
" Hertzin asenne brokerin kautta vuokraajaan oli hieman huono "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" OK ! "
" Kaikki asiat olivat muuten hyvin paitsi auton luovutus. Jouduimme odottamaan n. tunnin auton luovutusta. Avis/Budget toimivat yhteistyössä Milanon kentällä ja luovutuksessa oli aivan riittämätön määrä henkilökuntaa luovuttamassa autoja. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Auton navigattoritcpäivittää. "
" Pitäisi auton navigaattorit päivittää ajankohtaisiksi "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Eihän tämä ole auto europen ongelma vaan vuokrausfirman eli tässä tapauksessa fireflyn. "
" Auton vuokraus oli todella hidasta ja ohjeet puutteelliset, missä auto on vuokraushetkellä. Lisäksi auton valojen säätö oli täysin pielessä. Piti ajaa pimeällä pitkillä valoilla säädettynä alas koko ajan. Lisäksi tuulilasi piti puhdistaa heti kohta kun oli jotenkin jostain aineesta heijastava. Piti kertoi noista valojen säädöistä palautuksen yhteydessä mutta se unohtui kun palauttaminen kävi niin joutuisasti. "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 7
" Jatkossa yritän tehdä varauksen suoraan autovuokraamolta, ilman välikäsiä. Todella epäselvää hinnoittelun kanssa. "
" Vuokran hinnoittelu oli hyvin epäselvää. Olin maksanut varatessani, mutta lisäkuski otettiin vasta paikan päällä. Tämän loppusumma on edelleen epäselvää, kaksi eri summaa varattu luottokortilta. "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 8
" Helppoa ja kaikki toimii "
" Palvelu tiskillä ja auton luovutuksessa oli parasta mitä Milanossa on toistaiseksi ollut. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki sujui Ok "
" Autonvuokraustiskille jonotus Milanossa kesti melkein 1,5 tuntia, joka oli aika tuskaa pienen lapsen kanssa. Kun vihdoin pääsin tiskille, niin henkilökunta yritti myydä kaikkia mahdollisia lisäpalveluja ja autoluokan korotusta, josta jäi vähän paha mieli. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 3 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 6
" Muuten kaikki toimi ihan hyvin, mutta noin 1,5h odotus lentokentällä oli kieltämättä pettymys kun auto oli maksettu etukäteen. Muissa liikkeissä ei ollut jonoja laisinkaan, joten ilmeisen suosittu Europcar on. "
" Muuten kaikki toimi ihan hyvin, mutta noin 1,5h odotus lentokentällä oli kieltämättä pettymys kun auto oli maksettu etukäteen. Muissa liikkeissä ei ollut jonoja laisinkaan, joten ilmeisen suosittu Europcar on. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" Etukäteen maksettu auton vakuutus ei näkynyt Herzillä eli n.60e meni hukkaan kun autoon joutui ottaan vakuutuksen tiskillä "
" Milano Malbensa kentällä auton vuokrauksessa 1 tunnin jonotusaika..oli täysin liikaa. "
Kokemuksen yleismielipide: 4 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 8
" No any problems. Working great "
" Cars are clean and sometimes brand new. Price/Quality experience is exellent. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kätevin tapa vuokrata auto. "
" Ystävällinen ja hyvä palvelu "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Kaikki toimi sovitusti. "
" Kakki toimin joustavasti, esitteli toki omat vakuutus vaihtoehdot mutta ei "pakko myyntiä eikä pelottelua" ystävällinen palvelu. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Ennen olen monesti ollut tyytyväinen vaan taidan seuraavaksi kokeilla jotain muuta vuokrapalvelua. "
" Vuokrasin auton hyvissä ajoin 0€ omavastuulla. Autoa hakiessani asiakaspalvelija suositteli kuitenkin lisäksi vielä 69.20€ maksavaa rengas ja lasivakuutusta. En sanonut sitä ottavani, mutta huomaan nyt, että visaltani on se summa veloitettu. Ei mitenkään mukavaa palvelua. Auto oli monin paikoin rutussa jo valmiiksi. Siellä täällä maali ja peltivaurioita. Ei siis siisti peli ollenkaan. "
Kokemuksen yleismielipide: 4 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 4
" OK "
" Vaikea löytää "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" ok "
" Getting the car took like 2 hours. Too much! "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 2 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Laittakaa integraatio vuokrafirmojen kanssa kuntoon "
" Miksi pitää odottaa tunti, ja miksi pitää täyttää kaikki samat tiedot Budgetille mitä on jo täyttänyt Autoeuropelle, ja miksi pitää vielä 2019 käyttää paperisia vouchereita, kun jo lennolle pääsee sähköisillä? "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Helppo ja luotettava varaus .. vahinko tapauksissa en tiedä miten toimii tuo omavastuunhyvitys ja toivottavasti ei koskaan tarvi tietääkkään. "
" Ei moitittavaa .. helppo löytää kentältä. Ainut miinus että jonotus aika oli pitkä mutta se ei johdu heistä vaan runsaasta asiakas määrästä. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Nettisivujen päivittäminen, nouto ja palautuspaikkojen täsmällisyys. Meidän kohdallamme tulosteessa väärä noutopaikka. "
" Tietulleja olevissa maissa voisi infota niiden toimintatavasta. Myös auton pitäisi olla huollettu ja varmatoiminen. "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 5
" Kaikki sujui juuri niin kuin pitääkin. "
" Kaikki sujui juuri niin kuin pitääkin. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Hinta oli erittäin kilpailukykyinen ja varaustoimenpide sujuva. Erityisenä positiivisena asiana suomenkieliset asiakirjat. "
" Saimme uuden auton kohtuu sujuvasti käyttöömme, joten ei moitittavaa. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Ei kommentoitavaa "
" En vielä neljännen päivän jälkeen ole saanut lopullista laskua sähköpostiini "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 8
" Competitite broker with good customer service "
" New, good cars. Check-out sometimes slow, and irritating sales of upgrades and insurances "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Well - I'm not fully sure what is the linkage between this rental company and auto Europe as they have even big logos both on the counter. But sounds strange how info is missed or wrong if the company is allowed to use auto Europe logos etc. "
" Car fine and what expected. Only larger issue came with Super Cover additional package which I took from Auto Europe. This rental company has even Auto Europe logos besides their own and even I had took this Super Cover, rental company person informed clearly that no - I have not and he can see all my rental details. So because of that and as I didn't find the info within minutes even the car rental person had the papers already, I didn't dare to take the car with high depo. ..and well - later when there was much time to browse my reservation from Auto Europe's pages, indeed there was the Super Cover in place. So got it then duplicate costs for this part. "
Kokemuksen yleismielipide: 4 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Good! "
" Good service! "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Please offer the cars with a full or limited incurance. "
" The person in the desnk was nice but he said the cat was in perfect condition. When we fis ase the car we hae to go in the carage office to asu the person to look the car. Both sizes from the front door to the rear wheel arc were quite deep damaged. The officer made a note to our agreement copy but the car was not so nice to drive. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 5
" Ei ongelmia, hyvin toimii. "
" Vuokraamista odotti auto, joka oli varustettu talvirenkaat. Olivat ajatelleet, että tarvitsen sellaiset St. Moritzissa. Ihan OK, mutta 25 euroa/vrk. En ole ennenkään siellä tarvinnut, eikä jäätä ollut nytkään. Epämiellyttävä toimintatapa. Kun en tarjousta hyväksynyt, tilaamaani autoa jouduin odottamaan tunnin. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Good prices, reliable service. "
" The car was new and in good condition, but was not filled up with petrol (10-12 l missing) which Locauto refused to credit. They also lied that wintertyres which were not required cost 63€ but charged for extra insurance. Damn them! "
Kokemuksen yleismielipide: 3 Tehokkuus paikan päällä: 3 Palautuksen tehokkuus: 5 Auton kunto: 10
" palautus pisteen merkitseminen Malpensassa parempi. Oli vaikea löytää "
" palvelu toimi ja auto oli moitteeton "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" varaus onnistui helposti. "
" toimi hyvin. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Ok "
" Auton kojelaudassa paloi "service" valo heti vuokrauksen alusta lähtien. Olin yhteydessä vuokraamoon, josta todettiin että määräaikaishuoltoa ei ole vielä tehty, mutta ei huolta... Lisäksi polttoainemittari näytti alussa 9/10, vaikka sopimuksen mukaan tankki piti olla täysi. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 5
" Autoeuropen kautta saa varmasti yhdellä haulla vuokrattua lomalle sopivan auton omalla budjetilla "
" Palvelupisteellä oli vähän henkilökuntaa ruuhka-aikaan ja aiheutti aika lailla jonoa. Autot oli myös hukassa eikä varauksen mukaista autoa meinannut löytyä millään. Kun se sitten viimein löytyi, se ei ollutkaan valmis vaan piti odottaa kaksi tuntia että se saatiin siivottua edellisen vuokrauksen jäljiltä. Yleensä asiakas ei joudu kärsimään tilanteesta vaan hoidetaan ylemmästä luokasta vapaa auto. Nyt henkilökunta ehdotti alemman kategorian autoa (pienempi ja halvempi, ilman hyvitystä ) jotta olisi saanut asian hoidettua pois. Hiihtovarusteiden vuoksi oli nimenomaan varattu riittävän iso auto. Auto oli lisäksi erittäin huonossa kunnossa. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 6
" Exellent broker. Good prices and fair customer service. "
" New cars, good service but sometimes slow check out. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Vuokraamon kanssa auton palautus toimi hyvin. "
" Luottokorttien varmennuksessa oli ongelmaa italian autovuokraamossa. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Toimi hyvin "
" Kaikki toimi muuten erinomaisesti, mutta auton talvivarustelu oli erittäin heikko, mikä johti ylimääräiseen säätämiseen ja lumisilla vuoristoteillä vaineaan ajamiseen. Talvipakettiin pitää ehdottomasti kuulua dieselin jäätymisenestoaine, jäätymätön tuulilsinpesuneste, lumiharja ja skrapa. Mielestäni omisi myös asiallista ja ehdottomasti turvallisuutta lisäävää, että autossa olisi talvirenkaat, eikä pelkästään lumiketjut. "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Helppoa tilata, lasku sekä auto europelle että vuokrafirmalle (lisävakuutus) hieman turhan vaivalloista "
" Pitkät jonot ja verkkainen tahti. Muuten ok. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Good, straight forward broker "
" Slow checkout "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Autoeuropen kanssa homma toimii erinomaisesti. "
" Auton noudon yhteydessä minulta veloitettiin 27,50 e, vaikka auto oli etukäteen kokonaisuudessaan maksettu. Minulle jäi epäselväksi, että mihin maksu perustui. Emme ottaneet mitään lisävakuutuksia vuoraamosta. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Selkeä vahvistus. Helppo varausprosessi. "
" Sain paremman auton kuin tilasin. Hintalaatu erittäin hyvä. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 9
" The web site still does not hold your profile. I rent every 3 week and must enter all details over again :-( "
" Perfect service and car, but car not cleaned. "
" Pitäisi olla mahdollista valita auto jossa talvirenkaat. Nyt tuli auto kuluneilla kesärenkailla. Vuokraamossa olisi kuitenkin ollut autoja talvirenkailla. "
" Hyvät sivut ja ohjeet, sekä kilpailukykyiset hinnat. "
" Ystävällinen upgradeaus, eikä ekstravakuutuksien ?pakkomyyntiä?, lisävakuutukset pelkästään asiallisena vaihtoehtomainintana. Ainoa miinus oli, että auton tuulilasi ei ollut puhdas (paljon hyttysenjälkiä ym) ja auton omassa pesujärjestelmässä oli vain vettä ilman pesuainetta (vasta-aurinkoon ajo oli rajoittuneen näkyvyyden takia vaarallista) "
" Kaikki toimi sopimuksen mukaan nopeasti ja joustavasti. "
" Auto sovitun mukainen. Asiakaspalvelu nopeaa ja ystävällistä. Palautuksen opasteet vähän epäselvät, mutta lienee enemmän lentoaseman aiheuttamaa. "
" Kaikki toimii hyvin nykyisellään "
" Auton saaminen kesti pitkään lentokentällä, mutta henkilökunta opasti ystävällisesti jonotussysteemin kanssa. Transpass (tiemaksut) lukijat loppu, kuten aina.. "
" Rengaspaine piti tarkistaa heti alkumatkasta ja auton ohjeet olivat vain italiaksi. Muuten kaikki meni hyvin. "
" Rengaspaine piti tarkistaa heti alkumatkasta ja auton ohjeet olivat vain italiaksi. Muuten kaikki meni hyvin. "
" on arrival to airport we tried to find ecovia but were not able to, would have required to receive instructions that please call this number and they will pick you up "
" nice service, nice car provided "
" Verrattuna edellisvuosien vuokrauksiin erityisesti jonotukset autovuokraamojen asiakaspalvelussa kävi joskus lomaa aloittavan hermoille. Hitaanlainen asiakaspalvelu kielivaikeuksineen oli stressaavaa ja hikistä puuhaa. Auto Europen kannattaisi satsata edelleen asiakaspalveluun, henkilöstön ammattitaitoon ja, kielitaitoon, ne maksavat varmasti itsensä takaisin. Ensivaikutelma ja muistikuva Italiaan lentäen saapuville syntyy paljolti autovuokraamon ilmapiiristä ja palveluista, Auto Europen viihtyisät toimistotilat ja hyvä ilmastointi kuumana päivänä olivat ekstra lisä. "
" Asiointi Maggioren kanssa oli sujuvaa,, ei odotusaikoja ja jonotuksia. Auto oli uusi, hyvässä kunnossa ja kaikinpuolin siisti. Pari kertaa olisi ollut tarvetta pysäköintikiekolle, sitä ei löytynyt autosta. Auton manuaali oli saksalaisen tarkkaa työtä, siitä löytyi tarvittava tieto.. "
" easy to rent "
" terrible service nobody help me and dont answer when I ask "
" Loppuhinta oli aika paljon enemmän lisävakuutusten takia. Vakuutukset ovat omituisia yhdistelmiä: otin auton nollaomavastuulla ihan alunperin vuokraamosta AE:n kautta, niin siihen ei kuulukaan ilkivalta- eikä hinausvakuutus. Tuli sitten lisähintaa näistä yli 100e vuokraukselle. Ei hyvä! Vaikka kuinka luki monisivuisisa ehtoja, niin en huomannut tätä puutetta. Tällainen tieto pitäisi erikseen laittaa siihen "vuokraukseen ei kuulu"- osioon. Jatkossa käytän vain ulkopuolista omavastuun hyvityssysteemiä, vaikka siitä aiheutuukin melkoinen paperisota, jos jotain tapahtuu. Siihen sisältyy kaikki edellä mainittu ja hinta paljon pienempi. Auto oli kyllä pari luokkaa kalliimpi kuin piti olla, mutta sehän meni vuokraamon "piikkiin". "
" Vakuutusten (ilkivalta ja hinaus) lisähinta suurehko ja ehdot sekavia selvitettäväksi etukäteen. Ihmetyttää myös, että vuokraamon autosta pitää maksaa hinauksesta 160e, jos jotain sattuu! Tämän omavastuun poisto maksoi yli 3e/päivä. "
" AutoEurope was fine but the rental company LocAuto in Milan is no good. Que time for service 1,5 hours and then another 30 mins. for the car to arrive to terminal. "
" Ei mitään valittamista ja hinnat mahtavat "
" -Olin varannut auto väärään Milanon Malpensan terminaaliin, mutta keddy hitit auton ystävällisesti oikeaan paikkaan. Olin todella tyytyväinen palveluun. "
" Milan airport is horrible place to rent a car. Long queues to Avis desk. And again I had to fill all my details to paper at desk, why all details are no transferred digitally to rental services? Service in all rental companies is still somewhere in 90's, with too much manual work. Auto Europe still offered quick and straightforward service. "
" Super slow queue at Milan Malpensa airport. There were over 30 people in queue before us. Why we still need service desks at rental points in this digital era? Why there's no simple digital service to fill details and automat to get keys, without employees involved? I know there's Preferred etc. services available where queuing is minimized, but I always select rental service based on car availability and price/quality evaluation. Service itself was good once got into the desk, after 1 hour queuing. But it takes too long to serve customers. For me everything was clear but it still took 15 minutes to get out, too much manual paper filling. It also felt like all desks had some sort of show ongoing with difficult customers. "
" Tilattu fiat 124 spider avoauto manuaali vaihteilla jota ei saanut vaan tilalla fiat 500 avoauto automaattivaihteilla ja erittäin tehottomalla moottorilla, joka osottautui erittäin isoksi ongelmaksi. Vuokrausta tehdessä pitäisi saada varmuus että saa auton jonka on tilannut tai edes hyvin lähellä samaa tasoa. Vuokratkaa autonne jostain luotettavammasta paikasta. "
" Tilattu fiat 124 spider avoauto manuaali vaihteilla jota ei saanut vaan tilalla fiat 500 avoauto automaattivaihteilla ja erittäin tehottomalla moottorilla, joka osottautui erittäin isoksi ongelmaksi. Vuokrausta tehdessä pitäisi saada varmuus että saa auton jonka on tilannut tai edes hyvin lähellä samaa tasoa. Vuokratkaa autonne jostain luotettavammasta paikasta. "
" Polttoainekäytäntö oli selvitetty vuokraussopimuksessa ristiriitaisrsti. Samoin tiedusteluuni tuli ristiroitainen vastaus "
" Selkeämmät ohjeet saapuessa. Vuokrauspaikan löytäminen oli hyvin hankalaa ja onnistui vasts useiden tiedustelujen jälkeen. "
" Päällekkäisten vakuutusten tarjoaminen on hiukan hankalaa. Jos AE vakuutus, niin auton vuokraaja ei tunnu siitä tietävän. "
" Volvo V60 olisi ollut Audi A6 S-mallia, mutta kun tarvitsin talvirenkaat, niin sain Land Rover Discovery Sportin - hyvä ratkaisu! "
" Your website should keep customer data so that you do not have to fill in all the forms at every new rental. "
" Fiat Panda oli erittäin hyvä, tilava ja istumet korkealla (190 cm), näkyvyys hyvä. "
" Ihan hyvä. "
" Everything went fine. "
" Everything went fine. The office is about 1-2km from airport, but there is shuttle service by rental company. If you are on hurry, you should rent a car from at airport. "
" Itse vuokraus oli helppoa ja ongelmatonta. "
" Auton haku kesti kohtuuttoman kauan. Piti täyttää kaikenmaailman lappuja vaikka kaikki tiedot oli jo etukäteen täytetty varausta tehdessä. Lisäksi varatun kategorian autoa ei ollut vapaana. Pitkän väännön jälkeen saimme paremman auton kuin mitä olimme maksaneet. Palautus oli helppoa ja nopeata. "
" Kaikki oli muuten ihan ok ,mutta saimme odottaa autoa Milanon kentällä kaksi ja puoli tuntia . "
" Henkilökunta oli asiallisia ja palvelu oli hyvä "
" Hyvin toimi. Paitsi että Dollar ja Hertz taitaa olla samaa liikettä ja on vaikea tunnistaa se varauspisteessä. "
" Hyvä auto ja kaikki muu toimi paitsi Malpensan T1 terminaalin kyltitys auton palautukselle, joka on alaarvoinen. Samoin Hertzin palautusprosessi ja henkilökunnan toiminta oli hidasta ja välinpitämätöntä, vaikka kiire koneelle. Henkilömäärä auttamatta liian pieni. "
" Kaikki sujui muuten hyvin, mutta internet-sivunne ovat todella hitaat ja vanhanaikaiset. Lisäksi sieltä ei saa sortattua helposti sitä onko auto noudettavissa suoraan kentältä vai ei. "
" Hienosti toimi! "
" Olin varannut automaattivaihteisen auton. Tarjottiin manuaalia. Hyväksyin pienemmän automaattivaihteisen. Varauksen olin tehnyt useita kuukausia etukäteen. "
" Sopiva auto löytyi toisella yrittämällä, ensimmäisen varauksen maksu palautui OK "
" Hyvä auto, mutta pitää olla tarkkana autossa olleiden kuhmujen kanssa. Nytkin oli merkattu vain hyvin pieni osa... "
" Hyvin toimii "
" Uusi auto jossa bonuksena oli talvirenkaat, vuokraus sujui kätevästi, ei ylimääräisiä lisämaksuja. Varasin keskikokoisen 5h tila-auton, sain suht samankokoisennkatumaasturin, mikä oli ok. "
" Varasain autoon nettisivujenne mukaisesti suksiboksin. Vuokraamolla ei ole kuitenkaan suksibokseja vaan suksitelineitä irtosuksille. Siihen ei saa kiinnitettyä suksipussilaukkua. Tämän kun olisi tiennyt etukäteen niin olisin varannut pidemmän auton, johon suksipussi olis mahtunut sisään. Netttisivujenne mukaan Milanosta ei saa autoja talvirenkailla. Vuokraamosta sellaisia kuitenkin tarjottiin oli pienellä lisämaksulla, mikä olisi ollut kyllä mukava tietää etukäteen ettei turhaan olisi tarvinnut varata nelivetoa. Päivittäkääpä sivunne tarjonnan mukaiseksi! "
" Auton vaihto tarpeen muuttuessa onnistui erittäin helposti netin kautta. "
" En saanut Fiat Pandaa. "
" Hidas palvelu noudossa. Nopea auton palautus. "
" Kaikki toimi hyvin jaa autokin oli hyvä. "
" Hyvä palvelu ja autokin parempi kuin oli varattuna. "
" Erityisehtojen tuonti selkeämmin esille olisi mukava lisä. "
" Erityisehtojen esille tuon ti ja selkeytys olisi hyvä eli "Noudon yhteydessä vaaditaan kaksi eri pääkuljettajan nimissä olevaa luottokorttia". Ei tosin ollut näin, vaan pääkuljettjan kaksi eri luottokorttia. Saatiin kuitenkin halvempi auto tilalle. "
" Palvelu sujui mukavasti Malpensan kentällä, auto vastasi tilattua ja haku sekä palautus oli helppoa. "
" Erinomainen auto, ylitti odotukset "
" Ainoa miinus, ettei Keddy-tiskiä oltu merkitty Malpensassa. Vasta kysyttyäni toisen vuokraamon deskiltä, selvisi että Europcar hoitaa asia. Pieni kyltti poistaisi ongelman. "
" Varaaminen ja varauksen muuttaminen sujui hyvin. Yhdensuuntaisen vuokran lisämaksu oli hiukan epäselvästi ilmoitettu ja vaihteli paljon eri autovuokraamoissa. Sen voisi sisällyttää heti kokonaishintaan vertailun helpottamiseksi. "
" Haku ja palautus sujuivat nopeasti. Käyttöön saatu ajoneuvo ei ihan vastannut tilattua, mutta oli muuten ihan kelvollinen. Olisi hyvä, jos vaihtoehdot olisivat jossain listattuna. "
" Toimi, kuten pitikin. "
" Toimi odotusten mukaan. "
" Asiakaspalvelusta nopeat vastaukset kysymyksiin ja selkeät tiedot palveluiden sisällöstä varatessa. "
" Luotettava ja toimiva palvelu. Debit/credit kortin toimivuuden kanssa joutui ikävä kyllä jälleen vääntämään henkilökunnan kanssa. "
" Autoeuropen sivusto näytti kuvaa uudesta mallista, totuus oli vanha satatuhatta ajettu, kolhittu, edellisen sukupolven malli. Autoeuropen sivuilla sanotaan: ei lisäkustannuksia. Siitä huolimatta niitä tuli selittämättömällä tavalla. Vaikutti hevoskauppahengessä tehdystä diilistä: osta tästä hyvä tarjous, emme tosin takaa mitä saat, eikä se meitä kiinnostakaan. "
" Suosittele kiertämään tämän yrityksen kaukaa. Lentokentällä ei edes poliisit tienneet, mistä shuttle lähtee vuokraamalla, ei mitään opasteita - tuurilla paikka löytyi pitkän haun jälkeen. Vuokra-auto oli vanha koliseva ja kolhittu paska, jollaisia ei pitäisi enää edes vuokrakäytössä olla. Valitettavasti ajan puolesta ei ollut mitään mahdollisuuksia enää vaihtaa vuokraajana. Autosta velvoitettiin väkisin tankkausmaksu, vaikka sovimme sitä hakiessa tankkaavamme sen itse, kuten teimmekin. Vuokraamisesta sijaitsee kaukana kentältä, pimeällä teollisuusalueella vanhassa epäsiistissä rakennuksessa ja henkilöstö täydensi mielikuvan täydellisesti. Älkää koskaan sortuko tähän Firefly-vuokraamoon, niin mielialan ne pysyy parempana! "
" Toimii todella hyvin. Olen käyttänyt ainakin 10 kertaa Auto Europen palveluja. Joka kerta ne ovat toimineet luvatusti. "
" Pitäisi pystyä paremmin esittämään kuinka paljon lopullinen hinta on täysine vakuutuksineen. Tai sitten tarjota vakuutusta auto europen kautta (omavastuun poistoa) kuten ebookers tekee "
" "ylimääräiset maksut" kalliimpia kuin itse vuokraus "
" Auton pissapoika ei toiminut. Auton mittaristo kehoitti vaihtamaan öljyt ensitilassa. Jäänestoaineen lisääminen polttoaineen sekaan edellytettiin vaikka pakkasta korkeintaan yöllä aste pari. Ei mukava käyttäjäkokemus "
" Hidas asiakaspalvelu. Voucherissa olevat tiedot piti kirjoittaa uudelleen. "
" KEDDY-nimistä autovuokraamoa, josta luulin vuokraavani auton, ei Milanon lentokentältä löytynyt vaan pitkän etsinnän ja parin puehlinsoiton jälkeen ilmeni, että kyse onkin Europcarista, vaikka sopimuspapereissa ei missään tätä tietoa ilmennyt. "
" Vaikea arvioida KEDDYä, kun KEDDY-nimistä autovuokraamoa ei Milanon lentokentältä löytynyt vaan pitkän etsinnän ja parin puehlinsoiton jälkeen ilmeni, että kyse onkin Europcarista, vaikka sopimuspapereissa ei missään tätä tietoa ilmennyt. Vuokraustapahtuma sujui em. viiveen jälkeen sujuvasti. "
" Kaikki toimi ihan OK. "
" Autohallipalvelu oli hiukan välinpitämätöntä, mutta hoitui sentään. Palautusvaiheessa oli vaikeaa löytää oikea palautuspaikka, mutta se ei ole vuokraamon vika. "
" Mukava asiakaspalvelu. Hieman joutui odottelemaan auton luovutusta. Kolarimerkinnät ja ruttaukset puutteellisesti merkitty. Muuten oikein hyvä kokonaisuus. "
" Kts edellinen kommenttikentä "
" Olen käyttänyt toista kerttää ja tule käyttämään tulevaisudessakin. "
" Hyvin ystävällisiä työntekijöitä. Ilmastoitu ympäristö ölisi hyvää kaikille, asiakkaille ja työntekijöille. "
" Monelta sotkulta vältyttäisiin jos auton noutohetkellä vaadittavien luottokorttien määrä kävisi selkeästi ilmi jo varaushetkellä automallia valittaessa. Lisäksi pitäisi tietää etukäteen kuinka suuri takuusumma luottokortilta tullaan varaamaan. Esim. kun netistä katsoi tiedot tehdystä varauksesta löytyi maininta "Takuu vaaditaan: EUR 320.85. Todellisuudessa takuu oli 2000! "
" Todella hidas palvelu. Palvelutiskille kiilaavat henkilöt ohittivat jonotusnumeroilla asiallisesti odottavat asiakkaat. "
" Kokonaishinta näkyviin varauksen yhteydessä!!! "
" Noudattaessamme auton Milanossa oli hieman epäselvää mistä noutaa aouton. Varausvahvistuksessa luki nouto Smile vuokraamosta, semmoista Malpensan kentällä ei ole. "
" Kuten ilmoitettu, Malpensan terminaali 1 kentällä ei ole SMILE toimistoa (tai onke kyse jostain muusta, jos näin niin kommunikaation SMILE autovuokraamosta on epäonnsitunut !) "