Varaa maanantaihin 27. maaliskuuta mennessä ja säästä jopa 25 %. Jäsenenä sinulla on pääsy entistä yksinomaisempiin tarjouksiin. Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi tästä. Varaa nyt ja säästä!
Baijerin pääkaupunki München on koti keskiajan arkkitehtuurille ja museoille, joka vetää puoleensa matkailijoita myös upealla luonnolla, ihastuttavalla kulttuurilla ja tunnetuilla tavaramerkeillä ja tietysti oluella. Erilainen kulttuuritarjonta ja tapahtumat, kuten kuuluisa Oktoberfest olutfestivaali ja lukuisat retkeilymahdollisuudet kaupungin luonnossa, sekä lähellä sijaitsevilla järvillä ja vuoristossa pitävät sinut kiireisenä. Kaupungista on erinomaiset kulkuyhteydet sen ympäröiville alueille ja muualle Baijeriin, minkä ansiosta vuokra-auto on erinomainen valinta lähteä tutkimaan tätä historiallista kohdetta, jota todistavat autonvuokrauksen asiakasarvostelut Münchenistä!
Yli 60 vuoden kokemuksella Auto Europesta on tullut maailmanlaajuinen autonvuokrauksen välittäjä. Tarjoamme ylpeänä mahtavat hinnat ja parasta palvelua vuodesta 1954 ja voit olla varma, että sivuiltamme löydät aina sopivimman tarjouksen ja ajoneuvon jokaiseen makuun. Voit aloittaa lomasi Baijerissa joustavasti vuokraamalla auto esimerkiksi Münchenin lentokentältä, Münchenin päärautatieasemalta tai yhdestä lukuisista kaupunkitoimistoista, jotka sijaitsevat aina kätevästi keskusalueilla, julkisen liikenteen tai hotellien läheisyydessä.
" Nothing to mention "
" Long queues when arriving "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 2 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Ei valittamista "
" Kaikki OK "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Olen käyttänyt useasti ja tulen käyttämään jatkossakin. Helppo ja vaivaton. "
" Positiivinen kokemus - kaikki toimi nopeasti ja selkeästi. Myös henkilökunta oli ystävällistä. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Always good "
" We got our car from Europcar desk in Munich AirPort and provided car was brand new VW Passat Wagon. (110km on the trip meter!) Service during check in and return was prompt but had to ask twice to get the car inspected during return. I want to be there when car is inspected due to several cases where rental companies have tried to charge extra. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Sähköpostitse ei ikinä tullut vahvistusta, muutoin ok. "
" Hyvä auto, sujuva palvelu "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Helppo varaus ja hyvä hinta. "
" Auto sekä luovutus- ja palautuspalvelut toimivat kaikin puolin hyvin ja helposti. Olin tyytyväinen myös hintaan. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Useita varauskokemuksia vuosien aikana...vielä ei juurikaan huomautettavaa. Autot ovat aina olleet sellaisia kuin on varattu, hinnoissa yms ei myöskään ole ollut epäselvyyksiä. "
" Pienen jonotuksen jälkeen pääsimme hoitamaan asiamme. Olin ilmoittanut puhelimitse lennon vaihtumisesta ja myöhäisemmästä saapumisesta, mutta tieto ei virkailijan mukaan ollut tullut lentokentän toimipisteeseen. Auto kuitenkin löytyi, mikä oli pääasia. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 8
" Hyvä valikoima autoja ja toimiva setti. "
" Hyvä ja ripeä palvelu "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Everything went smootly. I hope you could infuence the rental agencies to actually provide a car size/class they promise. "
" I booked a standard class (D) station Wagon, with an example of car of Skoda Superb. In the booking, I mentioned that I needed chains. The car I got was Suzuki Swift, which is considerably smaller, a class C car. I booked a class D car since we had a lot of luggage. The provider was unable to provide us a car which was booked class and gave class C car instead. Not really happy. Another thing is snow chains: we had mentioned them in the booking and it took quite a long time to sort out a car they had suitable chains. I am expecting that a car of a class I booked with relevant equipment to be ready when I arrive. Otherwise things were smooth and the car in perfect condition. "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Toimiva kokonaisuus "
" Kaikki muu sujui, mutta munchenin kenttävirkailija antoi avaimet virheeliseen autoon. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Ehkäpä nyt n. 20 vuoden kokemuksella olen erittäin tyytyväinen, palvelu on ollut hyvää, autot pääosin kiitettävän kuntoisia ja toimintavarmoja, vain joku Jeep poikennut linjasta. Hyvä hinta-laatusuhde, hyvä super cover takuu. "
" Hyvä ja mutkaton palvelu, erinomainen aivan uusi auto (Audi A6). Pieni kulutus myös plussaa. Ainoa miinus oli farmarin takatilan verho, joka aina välillä irtosi takaa eikä peittänyt tavaratilan tavaroita, muuten super! "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Everything went well. "
" Everything went well, just probably due to Corona there was just a bit of queuing "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Oikein suositeltava ja hyv8n toim8va vuokraus. "
" Toimi mainiosti, auto uusi ja hyvä "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Easy and all went as agreed "
" Very speedy service. No need to refill forms. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Helppoa. "
" Loistavasti sujui kaikki. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki sujui oikein hyvin "
" Asiakaspalvelija oli erittäin töykeä meitä kohtaan, pureskeli kynsiä, syljeskeli kynnenpaloja ympäriinsä ja välillä jopa kaivoi nenäänsä meitä palvellessaan. Varausvahvistuksemme oli suomeksi ja vuokraamon työntekijät olivat sitä mieltä ettei varaukseemme kuulunut lisäkuljettajaa, asia piti tarkistaa google kääntäjän kanssa ennenkuin hän uskoi meitä. Olimme varanneet bmw:n tai vastaavan auton ja saimme fiatin, ei voine oikein vertailla noita autoja keskenään. Autossa oli vajaa tankki kun lähdimme liikenteeseen ja alla vanhat talvirenkaat jotka eivät oikein toimi märässä kesäkelissä, oli hieman vaarallista menoa... ei todennäköisesti tule tuolta enää autoa vuokrattua... "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 5
" Auto Europen omavastuun poisto oli edullinen, eikä tiskillä enää kaupattu muita lisäturvia. "
" Ystävällinen asiakaspalvelija antoi valita neljästä vaihtoehdosta. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Auto Europe is easy to use service with competitive prices, will use again... "
" Global Rent in Munich airport works like a clock! :) "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Joustava hyvin toimiva "
" Asiointi oii sujuvaa ja asiallista. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kiitos tehokkaasta ja toimivasta työstä. "
" Tehokas palvelu. Ystävällinen. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Okay "
" Tank was not full, windscreen washer not work, car heater not work, even car is almost new.. mb vitoI have to wait one hour customer service desk in Munich. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 6
" Autovuokraamon ja auto europen hinnoittelu ei ole tarpeeksi selkeä "
" Noudettaessa annettiin vain saksan kielinen opas. Ei kerrottu selvästi että vauriohistoria löhetetään sähköpostiin. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 8
" AutoEuropen kanssa asiat ovat aina toimineet. Kiitos. "
" 9 hengen seurueemme oli tilannut hyvissä ajoin kaksi VW Passat farmaria tai vastaavaa. Pitkän jonottamisen jälkeen pääsimme tiskille ja meille ilmoitettiin, että varaamaamme kahta autoa ei olekaan saatavilla. Ratkaisu oli, että jouduimme ottamaan suuremman kokoluokan auton lisämaksulla 16€/pv, jotta pääsisimme jatkamaan matkaa samanaikaisesti. Ei hyvä. "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" I can recommend "
" I can recommend "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" It would be nice to have both finnish and english versions of the voucher available for printing after the reservation is confirmed. "
" qwerty "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Auton varaaminen oli helppoa ja Herzillä homma toimi, kun mentiin varauspapereiden kanssa. "
" Autoa noudettaessa tuntui olevan kova kiire. Paperit ja avain lyötiin käteen "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Toimiva vertailu "
" Hyvä palvelu "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Erittäin helppoa auton vuokrausta. "
" Auton piti olla virheetön, silti siitä löityi kolme kiven iskemää. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Used many many times always everything OK "
" All well "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki ok "
" Kaikki toimi hyvin. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Yhteydenotto oli hankalaa ja varaukseni jäi odottamaan vahvistusta. Asia selvisi soittamalla, mutta vaati itseltä aktiivisuutta. Lisäksi autovuokraamo ei tiennyt mitä varaukseni sisältää ja nyt hinnan kanssa on epäselvyyksiä. "
" Sain ilmoituksen kortiltani veloitettavasta summasta, joka ei täsmää lainkaan asiakaspalvelijan antamaan summaan. "
Kokemuksen yleismielipide: 1 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Asiointi sujui ongelmitta. "
" Lentokentällä asiointitiskille oli kohtuuttoman pitkä jono. Koko auton saamisprosessi oli kovin hidas ja byrokraattinen. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" Easy to compare deals. "
" Mercedes B is definitely not equal size with Mondeo. We barely were able to fit our skiing equipment into the car. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 6 Auton kunto: 10
" Normaali hyvää toimintaa. "
" Auton saanti hoitui tyylikkäästi. Palautus ei. Palautuksessa oli ruuhkaa. Toisen firman vastaanottaja totesi minulle, että jos on kiire voit jättää avaimen autoon ja lähteä. Ilmoitin, että ei ole kiire. Virkailija totesi, että voi mennä pitkään, kannattaa lähteä, lähdin. Olisi tietys mukava saada joku tieto auton palautumisesta, muutakin kuin tämä palautekysely. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 1 Auton kunto: 10
" Luin jälkeenpäin lauseen tästä ylimääräisten vakuutusten tarjoamisesta.. jotenkin mieluummin ottaisi auton suoraan auto europelta. "
" Minulle myytiin lisävakuutus koska vaikka olin jo maksanut varatessani lisäturvan sanoivat he ettei se koske heitä. Kysyin tarvitseeko auton kuntoa tarkistaa, sanoivat että nyt ei tarvitse koska täysvakuutus. Palauttaessani minulta kysyttiin milloin pölykapseli on naarmuuntunut. No vastasin etten tiedä kun en tarkastanut autoa saamieni ohjeiden mukaan mutta ei ainakaan minun ajaessani. Vastaanottaja antoi paperin ja sanoi, voithan kirjoittaa tänne selityksesi jos haluat. Tämä kaikki viivätytti palautusta ja hermostutti. Kävin tiskillä kysymässä asiaa niin minulle vastattiin että kaikki ok kun oli se vakuutus. Heräsi kysymys, entä jos en olisi sitä ottanut??? Miksei papereissa ollut pölykapselin naarmuja laitettu valmiiksi? "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" Minulla oli etukäteen ostettu vakuutus autolle, mutta nainen tiskillä väitti kovin vastaan, ettei ole sellaista. Tällä tavalla hän myi minulle samanlaisen vakuutuksen toiseen kertaan. Vielä minulta veloitettiin palautuspäivänä 185.14 euroa, enkä saa selville, mistä se on. "
" Vakuutuksen pakkomyynti olisi hyvä lopettaa ja pysyä totuudessa "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Hommat vaan toimii hyvin! "
" Kaikki meni hyvin "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Hyvä homma, kiva vertailla eri vuokraamojen hintoja. "
" Olemme käyttäneet vuokra-auto palveluita yli 20 vuotta, nyt saimme ylivoimaisesti parhaan palvelun. Kiitos Taidatte olla ainoita joilla jonotusnumero palvelu pelaa. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Homma toimii, mutta itse vuokraamot eivät tykkää auto europen asiakkaista. "
" Autoa ei saa puolta tuntia ennen varauksen alkua (lento etuajassa), eikä edes paperitöitä aloiteta tekemään. Kun sitten palaa takaisin varauksen alkamisaikana niin tietojen keräämiseen, turhien lisäpalveluiden myyntiin ja itse autolle siirtymiseen menee sen verran aikaa että hallista ulos ajettaessa varauksen alusta onkin jo kulunut tunti. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" .Tilasin Range Rover Evoquen mutta sain BMW X1. Luulisin, että BMW on vähän pienempi kuin mitä oli tilattu. Lisäksi SIXT yritti kovasti myydä vakuutusta vaikka olin ottanut täysvakuutuksen - sanoivat, etteivät he näe mitä Auto Europe on luvannut (?). "
" Tilasin Range Rover Evoquen mutta sain BMW X1. Luulisin, että BMW on vähän pienempi kuin mitä oli tilattu. Lisäksi SIXT yritti kovasti myydä vakuutusta vaikka olin ottanut täysvakuutuksen - sanoivat, etteivät he näe mitä Auto Europe on luvannut (?). "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Ei ongelmia, hyvä tarjous löytyi. "
" Ei tankkaus velvoitetta lopussa, hyvä systeemi. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki meni hyvin. Hintaa tuli kuitenkin jostain 30 e lisää, mikä jäi vähän hämärän peittoon, mistä se tuli. "
" Kaikki oli sujuvaa. Toivoisin vain tarkempaa tietoa vuokrattavasta autosta. Luulin saavani farmarin, sainkin Citroen C5 aircrossin, mikä on hyvin erilainen tiloiltaan, mutta saimme kaikki tavaramme kuitenkin hyvin kyytiin. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kelpo palvelua "
" Muuten kaikki meni ok mutta lopullisen hinnan kanssa oli ongelmia. Mielestäni maksoin ns. super coverin ja se mielestäni lukee Autoeuropan dokumentissa mutta siitä huolimatta minulle sanottiin että super coveria ei ole. No mitään ei tapahtunut joten ei ongelma. Toisaalta Autoeuropen vouscherissa lukee että maksoin yli 80 Euroa mutta Hertsiltä tulleessa laskussa voucherin arvo vain reilu 50 € joka myös vähennettiin kokonaissummasta eli mielestäni tässä hävisin noin 30 €. Olin pyytänyt luvan ajaa Itävaltaan ja sen myös maksoin. Maksoin myös epähuomiossa hakeasseni Navin vaikka sitä en ollut pyytänyt. Autossa oli kiinteä Navi. Kävin asiasta mainitsemassa asiasta ja Hertsin tiskillä yllättäen hyvittivät tuon Navin osuuden mikä yllätti. Sanoivat kyllä että minun olisi asia pitänyt huomata hakiessa autoa ja mainita silloin. Tästä kuitenkin plussaa. Kaikin puolin homma meni hyvin paitsi tuo 30 € ylimääräinen kustannus. Auto oli hyvä ja palvelu muutenkin hyvää. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Car highly recommend. "
" Great service at the desk. Got bigger car than booked. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Varaus äärimmäisen helppoa "
" Kaikki sujui helposti, vain hyviä kokemuksia "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" oikein hyvä "
" hyvä palvelu ja auto! "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" Kaikki ok "
" Ok "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Homma toimii "
" Auton tietokone ilmoitti heti lähdön jälkeen poikkeaman rengaspaineissa. tarkistin paineet, jolloin huomasin, että toisessa eturenkaassa paine oli 3,1 ja toisessa vain 2,3. Mielestäni paine-ero oli vaarallisen suuri ja ihmetyttää, etteikö Avisin henkilökunta tarkista auton kuntoa tuon paremmin. Samaten ihmetytti autossa jo olleet kitkarenkaat. Ajettavuus olisi varmaan ollut parempi kesärenkailla. Autossa myös vikaa takavaloissa, mistä tietokone ilmoitti. Muuten auto oli vuokrahinnan arvoinen "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 5
" Nopeaa, helppoa ja sujuvaa toimintaa! "
" Erinomainen kokemus: nopea, erittäin joustava ja miellyttävä asiakaspalvelu! Paras tähän asti käyttämistämme autonvuokrausfirmoista - suosittelen lämpimästi! "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Pelannut hyvin( siis AutoEurope vuokrauksen) - Malagalla vuokrasin auton Norweianin kautta ja firma oli Thirfly/Herz. Sattui ( minun vikani ) pieni kolhu espanjalaiseen autoon ( pyysin poliisin selvittämään tilannetta, koska kielitaito molemminpuolisen huono)- minulla oli alennettu omavastuu maksettuna; silti ihan mieletön stressi eivätkä asiat tahtoneet sujua mitenkään paikanpäällä- kolmeen eri otteeseen tuli laskua ja uhkailua kotiin - kaikenkaikkiaan ( olisi Suomessa maksanut max €200- siis korjaus) tuli laskuja yli €400 edestä. Äärimmäisen huono kokemus, joka on nostanut kynnystä ylipäätään vuokrata autoa. "
" Palauttaessa ei tahtonut millään löytyä globalin tarkastajaa - herziä pyöri paikalla leegioittain "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 6 Auton kunto: 10
" Erittäin ystävällinen palvelu Munchenissä "
" Erittäin ystävällinen palvelu Munchenissä "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Autoeurope antaa varata ja perii maksun premium/luxus autosta. Maininta ettei Italiaan suuntautuvalla matkalla voi saada autoa on printistä vaikea etsiä. Ei ole mielestäni hyvän kauppatavan mukaista "
" Yllätti ettei europcar vuokraa Italiaan premium autoja. Vuokrausta tehdessä asiasta ei mainittu. Asia otettiin esille lentoasemalla autoa noudettaessa. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Varauspaprit tulisi olla englanniksi, koska suomenkielisillä ei tee mitään, kun aletaan vääntää mistä on maksettu. "
" Munchenin lentokentällä virkailija oli hieman tyly. Hän kirjaimellisesti heitteli papereita tiskiin eikä ollut ystävällinen. Lisäksi varauksessamme luki, että yksi lisäkuljettaja lisämaksutta, mutta kuulemma näin ei ollut. Saimme kuitenkin lisäkuljettajan ilmaiseksi ilman sen kummempaa hämminkiä. Olisi helpottanut kanssakäymistä, jos Autoeuropen varauspaperit olisivat olleet englanniksi eikä suomeksi. Autoa ei käyty kanssamme läpi ennen luovutusta eikä vanhoja kolhuja oltu merkitty papereihin. Pimeässä parkkihallissa emme huomanneet, että toisen takarenkaan kumin sivureuna oli ajettu johonkin terävään niin, että rengasta piti käydä näyttämässä seuraavana aamuna Buchbinderin Munchenin keskustan toimupisteessä. Ensin meille sanottiin että autolla ei voi ajaa, ja että se pitää käydä vaihtamassa lentokentällä uuteen. Tarkemmin asiaa tarkistellessa teknisen henkilön kanssa keskustan toimipisteessä meille kerrottiin, että rengas onkin ok ja että laitetaan siihen vain pikaliimaa, ja että rengas oli merkittynä heidän järjestelmäänsä jo edellisen vuokraajan palautuksen jälkeen. En ollut kovin tyytyväinen, kun BMW 1 -sarjan auto (jonka varasimme) oli laitettu samaan kategoriaan Ford Cmax 1.0 "sportin" kanssa. Mielestäni nämä eivät ole vastaavia autoja. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Auto europen toiminta hyvää. "
" Auto ei ollut sellainen mikä oli varattu. "
Kokemuksen yleismielipide: 2 Tehokkuus paikan päällä: 3 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Selkeät tiedot maksuista ja palveluista "
" Epäkohtelias, joustumaton, kiirehtivä henkilökunta. Auton palautuksen paikka erittäin ahdas ja altistaa ruuhkaan. Palautuksessa sanottiin, että tarkastus kestää pitkään, joten pakottanut lähtemään pois. Kuitenkin jo 10 min kuluttua sähköpostitse tullut viesti auton tarkastuksen valmiudesta. Viestit ja tarkastuksen lomake ei edes ollut englanti kielellä. "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 1 Palautuksen tehokkuus: 1 Auton kunto: 6
" Auto olisi voinut olla tehokkaampi (autossa mallin pienin moottorivaihtoehto), mutta siisti auto ja kaikki sujui erittäin hyvin. "
" Hyvin sujuvaa autonvuokrausta :) "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Nothing really to complain about. This was the second time with Auto Europe and I will use them in the future also. "
" - Long waiting lines - On the counter they try to sell you more - No WLAN to the car although I am a gold member - We made a deal that I pay 60 euros extra that I get Ford C-max - Then they gave you a wrong address of the car - There was Ford Focus on the grid and the guy from the parking lot didn't even had a phone to contact Hertz - I had to walk back from the garage to the terminal in 35 celsius degrees - They realize they had given wrong coordinates. I didn't get any apologies. Just new coordinates. - And at the end of the vacation, they charge you more than was agreed = 88 euros - When I locally contact the Hertz Customer Service, the response from them was pretty lame also - Seriously. I am not the guy who is whining a lot but this was a disaster. Unfortunately this wasn't the first bad experience with Hertz but I think it was the last. :( "
Kokemuksen yleismielipide: 1 Tehokkuus paikan päällä: 1 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 7
" Asiakaspalvelu voisi olla auki pidemmän aikaa. Yritin soittaa illalla ja pyytää vuokrauksen pidennystä, mutta asiakaspalvelu oli kiinni. "
" Puhelinpalvelussa vastasi vain saksaa puhuva henkilö, vaikka olin järjestelmään painanut haluavani englanninkielisen palvelun. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" -alamo levittelee käsiään hinnan alennusten kanssa koska auto varattu AutoEuropen kautta>> ei hyvä asiakkaalle "
" -auto vaihtui alkuperäisestä luokasta - engine oil low: joten jouduin pyytämään useita öljyn lisäyksiä lähtiessämme vuokrauspisteeltä - auton GPS ei toiminut, tilalle saatu aivan surkea - sopivan lasten istuimen saaminen hankalaa - lähtö vuokrauspisteeltä viivästyi 1,5 tuntia - toimipaikan henkilö lupasi selvittää viivästysten hyvityksiä lähdön yhteydessä, mutta ei koskaan palannut asiaan - Auton kolhuja ei kerrottu meille lähtiessä, vaikka sopimus sanoi; no damages existing "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Nopeaa palvelua ja kysymyksiin vastattiin tarkasti, vuokrahinta erittäin kilpailukykyinen "
" Munchenin kentällä auton noutopiste katastrofaalinen sekoilu ja 1,5 odottelu vähintään "
Kokemuksen yleismielipide: 2 Tehokkuus paikan päällä: 1 Palautuksen tehokkuus: 1 Auton kunto: 9
" Saimme juuri sen automallin jonka toivoimme varatessamme saavamme. "
" Autossa oli listattuna useita pieniä vaurioita (kivensiruja ja pieniä naarmuja) ja niiden perusteella sai pelätä palautuksen yhteydessä, että keksitäänkin myös meille jokin lisälasku. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" No problems with Auto Europe "
" The car was not compact like VW Golf or similar but a a compact crossover (not big fan of crossovers) and the tank was 4/5 full. Didn't bother to complain at Avis because of travel schedule related reasons. Otherwise car was clean and quite new. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 6
" Autossa liian suuret maisoteippaukset kyljissä. Pitkä jonotus aika noudettaessa, epäselvää mistä jono alkaa. "
" Autossa liian suuret maisoteippaukset kyljissä. Pitkä jonotus aika noudettaessa, epäselvää mistä jono alkaa. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Loistava palvelu ja edullinen hinta, kun varaa ajoissa. "
" Iso auto, mutta olematon peräkontti. Muuten olimme tyytyväisiä palveluun. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Ok "
" Autoa haettaessa pitkät jonot, henkilökuntaa aivan liian vähän. Hakemiseen meni yli tunti aikaa. "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" ok "
" Vi fick vänta 1,5 timmar på att få vår bil. 100m lång kö och alldeles för lite öppna diskar för att ge ut bilar. Den ena vindrutstorkaren låssnade så vi fick stanna och montera den pånytt. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 3 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 7
" Ei ongelmia "
" Emme saaneet haluamaamme autoa ja minulle yritettiin koko ajan myydä kalliinpaa. En halunnut maksaa lisää ja saimme kyllä lopulta hyvän auton. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Yleensä on ollut hyvä palvelu sekä Bremenissä, Frankfurtissa että Munchenissä. Ehkä seuraava (n. 10.) kerta on Insbruckissa, toivotaan parasta. Kiitos. "
" Yritin noutaa auton 1 h liian aikaisin, asiakaspalvelu oli mielestäni töykeää. Auton olisi saanut lisämaksulla. Joten odoteltiin 55 min ja saatiin auto etukäteismaksun mukaisesti. Viereisen deskin palvelu oli ok, vaikka olin 5 min liian aikaisin... "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hyvä "
" Kallista polttoainetta (4€/L) ja lopuksi tuli vielä joku lisävero (50€)? "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Helppo varata auto ja selkeä sivusto käyttää. "
" Pitkät jonot, koska virkailijat aivan turhaan yrittävät myydä kalliimpaa autoa ja täten auton avaimien luovutus kestää kohtuuttoman pitkään. Virkailija ei millään halunnut uskoa, että otan sen auton, minkä olen maksanutkin. "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 3 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" en suosittele Munhenin kentältä vuokraamaan Europe Carilta. -työvuorossa oli vain puolet asiakastiskeistä, vaikka asiakasmäärä oli etukäteen tiedossa . Lähes kaikilla näytti olevan ennakkovaraus. Aikataulumme kärsi tästä viiveestä. Emmekä saaneet mitään hyvitystä, eikä auton palautusta merkitty vastaaasti myöhemmäksi. "
" Munhenin kentällä auton saaminen kesti 1,5 tuntia, virkailijan mielestä se on normaalia lyhyempi! NORMAALI ODOTUSAIKA on kuulemme 2 tuntia. -valituksemme jälkeen hän lupasi upgradeta automme, mutta käytännössä sitä ei tapahtunut. Virkailija kertoi että automme on GM SUV alkuperäisen VW Touranin tilalle , saimme Opel Grandmaxin 1,2 litran koneella. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 1 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hieman sekavat sivut ja lupaukset. "
" Hyvä palvelu,mutta auto ei vastannut odotusta. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Kaikki toimi erinomaisesti. "
" Täysin uusi auto, jota ei oltu vielä ehditty edes pestä (oli siis päältä pölyinen ja likainen) eikä tehtaan merkkejä ollut poistettu tuulilasista. Henkilökunta kyllä puhdisti pyynnöstä tuulilasin. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Ihan OK "
" Auton saaminen kesti luvattoman kauan. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Kaikki sujui selkeästi ja tehokkaasti. Vuokrauksessa ei ollut mitään ongelmia ja saimme kaikki tarvittavat asiakirjat sähköpostiimme vaivatta. Auto Europen kautta vuokrattaessa hinta oli kilpailukykyisin. "
" Autoa noudettaessa oli jonkin verran jonoa ja jouduimme odottelemaan reilu 30 minuuttia. Tästä hyvästä saimme kuitenkin pyytämättä autoluokan korotuksen ja käyttöömme ihan uuden Audi Q3:n. Voin suositella vuokrayhtiötä lämpimästi. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Asiat sujuvat hyvin. "
" Munchenin kentällä meni kaksi tuntia jonottaessa auton avaimia tiskiltä. Ei näin. Se kaksi tuntia kostautui suunnitellussa matkaa-aikataulussa pahemman kerran. En ollut tyytyväinen. Auto oli hieno ja uusi. Mutta se oli tankkaamatta. Tästä toki yhtiö kirjasi 20€ hyvityksen. Se ei ollut aivan yksi yhteen vajauksen kanssa. Myös asiointi tiskillä oli hidas, palvelu oli ystävällinen, mutta kunnon jahkailua. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Tehokasta ja nopeaa palvelua. "
" Kaikki toimi kuten oli sovittu. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Euroopan eu maat ovat yhtenäinen markkina-alue. Miksi ajaminen autolla vuokrausmaasta johonkin naapurimaahan aiheuttaa käsittämättömän päiväkohtaisen lisäveloituksen, jota ei edes perustella tai pystytä perustelemaan mitenkään. "
" Tämä on yhteistä kaikille autovuokraamoille. Ennakkovarauksesta huolimatta, auton tiskillä tapahtuva vuokrausselvittely on ihmeteltävän hidasta. Eikö tällaista rutiini tapahtumaa saada nopeammaksi. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" We were 25 mins early to pick up the car and were charged 10 Euros for that. The contract said "first extra driver free" and we still were charged 7.50 per day extra. Since it was written in Finnish, the person behind the counter couldn't understand that. Not happy about that. "
" We were 25 mins early to pick up the car and were charged 10 Euros for that. The contract said "first extra driver free" and we still were charged 7.50 per day extra. Since it was written in Finnish, the person behind the counter couldn't understand that. Not happy about that. "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Varaus ja vuokraus sujui ilman ongelmia. "
" Saksassa vuokraus sujui ilman myyntipuheita. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hyvin toimi kaikki! "
" Ei käyty autoa läpi noudettaessa.Hallintalaitteita,Naarmuja,Kolhuja... "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki toimii kiitettävästi. "
" Munchen. Palvelutiskillä jono, pieni henkilökunnan lisä ei olisi pahitteeksi. Odotusaika meillä oli 40 min. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hyvä palvelu "
" Auto parempi kuin varauksessa, tosin pienestä lisämaksusta "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Käytän aina "
" Hyvä palvelu "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Auto Europen varaus sujui hyvin. "
" Laskun loppusumma jäi hieman epäselväksi ja on edelleen, että mikä minulta veloitetaan. Luottokortilla on katevarauksia ja laskussa on ihan eri summa kuin katevaraukset. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Systeemi toimii, kiitos! "
" Suuremman auton tarjoaminen oli hieman liian kärkästä. Muuten kaikki oli tavattoman luontevaa, ystävällistä ja tehokasta. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" I use autoeurope several times per year. "
" We rent Ford Focus and we got Renault Clio which was piece of shit "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 5 Auton kunto: 8
" Hyvä "
" Helppo ja hyvä palvelu. Hintakin kohdillaan. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hyvin meni jälleen, ja hinta super coverilla oli edullinen. "
" Very good experience, no queue, good car and fast return with emailed checkin protocol. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" All basic conditions and additional services are not visible clearly on the mail notifications and booking confirmations which can be printed. When eg. starting to double check "super cover" addition where the rental company says that they can't see anything even on Autoeurope side, it's quite time consuming to start looking where it was mentioned. Especially on the right hot minute on the counter. "
" Fetching the car etc good, also good pricing upgrade possibility. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 9
" Ok "
" Ok "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hyvin toimii. "
" Davis ei ole auto. Eikä sellaisia saisi vuokrata kenellekkään. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 6
" Hyvä "
" Kannattaa tarkistaa auton kunto huolellisesti, autossa ei pitänyt olla yhtään naarmua, mutta kun aloimme tarkistaa autoa yhtiön edustajan kanssa, päädyimme yhteensä kahdeksaan eri vaurioon, jotka kyllä merkattiin vuokrauslomakkeeseen. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 5
" Kaikki sujui loistavasti. Ei mitään moitittavaa. "
" Kaikki sujui loistavasti. Ei mitään moitittavaa. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hienosti toimiva palvelu "
" Sujuvaa toimintaa "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" easy and fast reservation "
" Reserved and paid a midsize car but Global rent was able to give us a small car where we could barely fit in. "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 5
" Ok! "
" Hitaasti veti asiakastiskin palvelu. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Varaus sujuvaa kuten aina. Varauksen jälkeinen löydetty halvempi hinta samasta autosta ja samasta vuokraamosta yritettiin sopia asiakaspalvelun kanssa mutta kalliimpaa varausta ei jostain syystä pystynyt muokkaamaan joten piti tehdä uusi halvempi varaus ja peruuttaa kalliimpi. Ei mikään ongelmaksi luokiteltava asia vaan pääasia että edullisemman hinnan pääsi hyödyntämään. "
" Auto kuten tilattu, autosta ei saanut papereita vaan kaikki hoidettiin sähköisesti. Ei henkilökuntaa paikalla lähdössä joten ylimääräisiä naarmuja autossa ei saatu kirjattua mihinkään vaan olisi pitänyt kävellä takaisin vuokraustiskille. Se vaiva pitää jaksaa nähdä, muuten menee palautuksessa helposti riitelyksi. Jokainen naarmu pitää saada merkittyä vuokraamon dokumentteihin ennenkuin lähdet liikkeelle. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Onhan näitä vuokraajia onneksi muitakin. "
" Surkean hidas , kesti yli tunnin saada auto, jonotus ei toiminut mitenkään. "
Kokemuksen yleismielipide: 4 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Ok "
" En suosittele tankkauspalvelua. Asemalla bensiini paljon halvempaa... Ford Kuga on iso auto, niitä ei kannata ostaa vuokrattavaksi tehottomalla 1.5l bensakoneella. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hyvä auto, mutta palautus hetkellä löytyi naarmu keulan spoilerin ala laidasta, jota en ollut aiheuttanut. "
" Autoa palautteesta löytyi naarmu keulan spoilerin ala laidasta, jota en huomannut nouto hetkellä. Olen varma, että ei ole minun aikaan saama. Maksu tuli perässä. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Toimii! "
" Autoa noudettaessa hieman aloitusaikaa ennen europcarin edustaja yritti vedättää ensin tarjoamalla autoksi tuplasti kalliimpaa, sitten reilusti pienempää ja lopuksi oikeaa kokoluokkaa, mutta manuaalia automaatin sijaan vedoten siihen että muuta ei ole vielä tarjolla, vaikka netistä katsottuna aikaisemmin varaamaani autoa oli heti tarjolla. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 3 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Ihan ok, automaattivaihde olisi ollut parempi. "
" Nopea käsittely "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Aina on toiminut hyvin teidän kanssa. Myös silloin, kun on ollut jotain normaalista poikkeavaa. "
" yli 2 tuntia jonossa ennen kuin sain autonavaimet. Ei siinä kovinkaan tyytyväinen voi olla. "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 2 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Auto europen kautta olen autoja vuokrannut usein ja kaikki on tähän asti mennyt hyvin ja hinnat ovat hyviä "
" Varaamaani autoa / koko luokkaa ei ollut. Minulle tarjottiin autoa, josta minun olisi pitänyt maksaa lisää. Tyydyin halvempaan vaihtoehtoon, koska mahduimme perheen kanssa suksinemme ja laukkuinemme siihen. Skoda Fabia farmari tarjottiin minulle täysin vahingoittumattomana ja että se on ihan uusi. No auto oli kyllä uusi n. 4300km mittarissa. Tarkastin auton ja se oli täynnä kolhuja tai naarmuja, jotka käytiin hallissa työskentelevän kaveron kanssa läpi (hänelle kiitokset palvelusta) merkintöjä kolhuista tuli n. 15kpl, eli jos en olisi autoa tarlastanut olisi näitä yritetty veloittaa minulta ja moneltako ne on jo keritty veloittaa. Vituttaa tuollainen kusettaminen autovuokraamolta. "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 5
" Toistaiseksi kaikki hyvin, mutta jos AVIS valittaa vanteen naarmusta niin sitten koeponnistetaan miten hyvin autoeuropen nollaomavastuu toimii. "
" Palautustiskillä luvattiin että saan kuitin palautuksesta sähköpostiin kahden tunnin kuluessa. Vieläkään ei ole tullut mitään vastausta palautuksesta. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 1 Auton kunto: 7
" Kaikki toimi moitteettomasti. "
" Kaikki toimi hyvin. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Convinient service "
" Dear recipient, We had some difficulties in Munich airport to pack all the ski equipment to the car we booked. Your local personnel was extremely helpful and took the initiative to find us a car where we could fit all luggage. I would like to express my gratitude to to the people who helped us and saved our day - Than you! Certainly this will influence ln my future car bookings and I am hapoy to select Sixt in the future as well. Kind regards, Janne Anttila "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Aikaisemmin AutoEurope toiminut hyvin, nyt selvityksessä tuo location surcharge. "
" 1) voucherissa location surcharge included, silti veloittivat 2) soitin vielä Budgetin asiakaspalveluun, jossa eivät voineet auttaa "
Kokemuksen yleismielipide: 2 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 8
" Ainoa ongelma oli kun alkuperäisen varauksen kellonaikoja jouduin myöhästämään niin varaus jouduttiin uusimaan kokonaan uudella hinnalla. "
" Keddy brändiä ei näkynyt kentällä, jouduin kyselemään monesta paikasta kunnes selvisi että on Europcarin alabrändi. Sen jälkeen 45 minuutin odotus. Autosta ei ollut mainintaa rikkoutuneesta takalasin pyyhkijästä, onneksi otin valokuvan asiasta. tein valituksen ja papereihin tuli merkintä palautettaessa ja lupasivat palata asiaan. Vielä ei ole ketään ollut yhteydessä. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 5 Auton kunto: 8
" Käytän ilman muuta Autoeuropea jatkossa, mutta en halua vuokrata Globalrentin autoa. "
" Jo varauksen löytäminen on asiakaspalvelijalle erittäin hankalaa, vaikka olin antanut nimeni ja autoeuropen varausnumeron. Kun kerroin Globalrentin numeron, sitten löytyi. Tämän lisäksi, kun en tajunnut erikseen pyytää en saanut lippua pysäköintitalosta ulos pääsemiseen. Lisäksi, vaikka auton tarkastaja sanoi, että auto hyvässä kunnossa, niin silti he veloittivat 50€ auton siivouksesta. Autoeurope sen sijaan hoiti reklamaationi todella nopeasti ja hyvin, koskien tätä siivousveloitusta. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Helppo varaussivu "
" Erittäin pitkä auton luovutus. Yritys myydä vakuutuksia uhkailemalla ei tunnu kivalta. Veloitettu siivousmaksu normaalisiististä autosta tuntuu lisärahastukselta. "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Auto Europen toivon selvittävän asian. "
" Tiski henkilökunta suoraan huojasi kun ei pitänyt tulla mitään lisäkustannuksia. Vertaa voucher 339e ja lopullinen lasku 667e. Toivon Auto Europen selvittävän asian. Äänitetäänkö toiminta tiskillä? Vaimoni allekirjoitti kyllä saksankielisen dokumentin, josta hän ymmärtänyt mitään. "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Auto Europe toimii ihan ok mutta voisi kyllä ilmoittaa et Europcarin autoilla ei pääse Italiaan. "
" Olin varannut BMW 5 sarjan farkun tai vastaavan . Kun olin tiskillä ja juttelimme siitä, että minne olemme menossa ja kun kerroin et menemmä Italiaan laskettelemaan niin hän ilmoitti et tällä autolla ei mennä Italiaan. Saimme autoksi Renault Kaleoksen joka ei todellakaan vastaa Bemaria. Hyvityksenä hintaa tuli 70€. Meillä kaverit tuli Macanilla, Touraregilla ja A6 audilla Italiaan toisen autovuokraamon peleillä. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 6
" Kaikki toimi vaivattomasti "
" Auton minkä sain oli parempi kuin minkä varasin. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Everything worked great "
" Excellent car "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hyvin toimivat nettisivut "
" Ei tarvinnut jonotella tiskille "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Browsing possibilities has been made quite easy. Good option to have extra coverage right for the broker with quite okay pricing. "
" Only issue was some queuing to fetch the car. Took approx. 30min on Monday evening. Car fine and really good and easy return withouth surprises. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Very good experience and I will use this also in the future. "
" Wir sind sehr gut bedient! Thank you for excellent service Christian. We had a lovely holiday and wonderful car :) We will use your services also next time. Alles gute, mit freudnlichen Grüssen, Päivi, Silja, Niina und Sirja "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Autoeuropen pitäisi ilmoittaa mikä on Autoeuropen välityspalkkio. Nytkin Eutopcar ei kuitannut koko Autoeuropen laskutusta vasn veloitti enemmän kuin Autoeuropen hinta oli. "
" Varaus oli Wolksvagen Passat tai vastaava. Europcar tarjosi Audi A4 tai Skoda Octavia. Olen itse omistanut kaikki em. automallit. Audi A4 on huomattavasti pienempi kuin Passat ja Octaviakin on pienempi auto kuin Passat. Europcar ei pystynyt / halunnut antaa Passat kokoluokan autoa. Minulle sanottiin OTA TAI JÄTÄ. Tämä ei mielestäni ole hyvää asiakaspalvelua. "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" OK "
" Valtava ruuhka autoa vastaanotettaessa "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Everything worked fine. "
" One more person to desk would have been good. Now had to queue a little time. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Vuokraus toimii mallikkaasti ja hinnat on ollut kohtuulliset. "
" Auton palautus Munchenin lentokentällä oli sekava ja aikaa vievää. Kaikkien vuokrafirmojen autot kerättiin yhteisiin halleihin. Globalrentin henkilökuntaa piti etsiä kahdesta hallista että sai auton palautettua. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 6 Auton kunto: 9
" Ylimääräisen vakuutuksen osuus jäi epäselväksi eikä sitä hyvitetty auton lopullisessa vuokrahinnassa. "
" No snow chains, widescreen wipers and liquid pump didn't work "
Kokemuksen yleismielipide: 1 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 1 Auton kunto: 1
" Useamman kerran vuokrannut täältä ja aina on toiminut hyvin. "
" Lisävakuutusten kauppaaminen turhan innokasta. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Varaus sujui hyvin mutta hieman epäselvästi oli tiedotettu että auto löytyy eri firman nimen alla. "
" Auton löysin hyvin hallista mutta kun lumiketjut piti saada niin kukaan ei ollut niitä antamassa. 1h 45min odottelimme 3 muun autollisen kanssa kunnes kävimme hakemassa ylhäältä vuokraustiskiltä apua. Hallissa oli ilmeisesti ollut joku työntekiä mutta ei hän palvellut meitä siinä järjestylsessä kun jonotimme "tiskin" ääressä vaan hän oli mennyt hallin perälle jonnekkin muualle. Hyvin harmillista ja ajan haaskausta. "
Kokemuksen yleismielipide: 4 Tehokkuus paikan päällä: 2 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Ok "
" Auton luovutus oli todella hidasta koska auton varanneita oli paljon ja henkilökuntaa vähän. "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Ok "
" Ok "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Everything worked very well! And nowadays we do not have extra costs concerning the insurance. "
" I was offered a bigger car (SUV) for a small extra price. Should not have accepted. In a small Italian city the bigger car was just a nuisance. And it did not have 4WD, which was the reason why I accepted.. Should have asked. Stupid of me. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki toimi. Ei huonoa sanottavaa. "
" Palvelu autoa noudettaessa oli erittäin ystävällistä ja nopeaa. Kaikki toimi niin kuin piti. Auto oli uudehko 6000km ajettu. Ei mitään pahaa sanottavaa. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Auto palautettu ma 28.1 ennen klo 15. Ei vielä torstai iltana kuittausta että auto on vastaanotettu ja ok? "
" Auto ehjä ja toimiva "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 2 Auton kunto: 8
" everything went very well "
" everything went very well "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Nothing to say. "
" There was a long line in The airport, it took a long Time to get to The counter. And at The counter I was asked all the information I had filled online. So getting the car was wery slow. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kiitos Suomea puhuvalle, olikohan Katja. Hoiti kaikki asiat ammattitaidolla ja asiakaslähtöisesti. Joka tapauksessa, joku teistä Suomea puhuvasta neljästä. Olen aina ollut tyytyväinen teidän toimintaan. Samaa ei voi sanoa palvelusta englantia puhuvien kanssa. Asiat vaan ei hoidu. Edes soittopyyntöä Suomea puhuville ei aina haluta jättää. Uskomatonta... "
" En saanut dokumenttia, kirjallista siis, että auto on kunnossa ja tankki täynnä. Luovutushetkellä pitää saada kirjallinen dokumentti aina mukaan. En saanut vaikka kuinka kysyin. En tee mitään sähköpostilla jälkeenpäin, kun jo olen Suomessa. Asioiden hoito vaikeutuu oleellisesti, jos jotain olisi. Surkeaa toimintaa vuokraamolta. En ole saanut tosin edelleenkään, vaikka luvattiin sähköpostitse. Auton naarmut merkattu todella huonosti. Sai niitäkin pyytää erikseen jne... "
" Hinta ja auto kohdallaan "
" Kaikki meni hyvin vaikka auton haussa oli ongelmia(väärä auto hallissa, piti käydä vaihtamassa, autossa oli paljon naarmuja jotka piti käydä merkkauttamassa(halli on tosi pimeä joten vaikea nähdä vahinkoja) ja palautus oli outo, sillä kaikkien firmojen autot ohjattiin tyhjään halliin isossa ruuhkassa ja käskettiin vain jättämään avaimet, satoja autoja tuli jonossa sisään(isot ruuhkat) ja muutama ihminen vain ohjasi kiireessä autoja ruutuihin) kaikki meni kuitenkin ilmeisesti hyvin, auto oli ok. "
" Kaikki toimi netissä ja paperilla ok. "
" Tiskillä ja kiireessä ehdotettua / tyrkytettyä lisä myyntiä on todella vaikea hyväksyä . Kun olen rauhassa työpöydälläni tehnyt päätökseni tarvittavista lisä ominaisuuksista niin se saa riittää. Tästä tulee mielee iltalypsyn aika ja maku!! Muutenkin tiskillä tehtävät toimet lisäävät odotus aikaa. Selkeämpää ja virtaviivaisempaa toimintaa "
" Exellent job.. "
" Didnt get the car that i wanted...got a great car anyway "
" Auto ei ollut sama minkä halusin, tosin saamani auto oli sekin hyvä "
" Auton saaminen Münchenissä kesti kauan. Pitkät jonot tiskillä. Palautus taas hyvin nopeaa ja selkeää "
" As the group of cars for available use for each individual contract seldom at airport is the one you've applied for it would be helpful to have some kind of booklet / net page for pictures to show customer when making a decision which car would then be suitable for the customer "
" Varaustiimin numerosta joskus vaikea saada asiakaspalvelija kiinni, mutta kun vastaa, niin palvelu hyvä. Ehdotuksena tiedote jossa kerrotaan oletettu jonotusaika. Nyt linja hiljenee tai piippaa varattua. "
" Palvelu asiallista ammattitaitoista, ei tyrkytetty ylimääräisiä vakuutuksia ja selvitettiin hyvin autonvuokrauksen kustannukset. "
" Käsittääkseni maksoin vuokrausta tehdessäni lisävakuutuksesta, mutta kun hain auton niin ko. lisävakuutusta ei ollut mukana. En ostanut tiskiltä mitään lisävakuutusta, ja onneksi mitään vahinkoja ei tullut. "
" Oli hiukan hämäävää kentällä että Interrent-nimisellä firmalla ei ollut omaa tiskiä lainkaan, mutta toki vuokraus onnistui. "
" Hyvin toimi kaikki sixtin kanssa "
" Hyvin hoidettu ja saatiin jopa todella hieno auto "
" Asiallinen ja hinta-laatusuhteeltaan hyvä palvelu. AutoEuropelta otettu Super Cover -vakuutus aiheutti kuitenkin sen että vuokraamo nosti luottokorttivakuuden 800?:sta 1000?:oon, vaikka omavastuu oli juuri pudotettu tuohon 800?:oon. Tämä kuulemma siitä syystä etten ota vakuutusta GlobalRentiltä. Lieneekö ihan normaali käytäntö vai mikä mutta siitä voisi sivuilla mainita tai neuvotella vuokraamon kanssa uudemman kerran. "
" Clobal Rent korotti luottokorttivakuuden 800? :sta 1000?, koska en ottanut vakuutusta niiden kautta. Olin ottanut Super Coverin AutoEuropen puolelta, joten tuplavakuuttamisessa ei mielestäni ollut mitään järkeä. Kaiken lisäksi vielä näin neljä päivää auton palautuksen jälkeen luottokorttia rasittaa tuo 1000? pidättäminen luottokortiltani, koska sitä ei ole Global Rentin puolelta purettu. Auto palautettiin tankki täynnä ja koskemattomana takaisin kuten pitääkin. Saapa nähdä kauanko tuohon luottokorttipalautukseen menee. Hankaloittaa vähän tätä reissun jatkamista tai ainakin pitää tarkkailla tarkemmin ettei ylitä luottorajoja kun joka paikassa ollaan vailla noita depositteja. "
" Auto oli ulkoa keulasta huonosti pesty. Kärpäsiä ja hyttysiä oli auton keulassa, niin paljon, että oli vaikea selvittää mitkä oli naarmuja ja mitkä kuolleita hyönteisiä. "
" Teidän kautta vuokrasin Globalrentiltä auton, sain sen Buchbinderiltä. Auto oli ihan toinen kuin halusin, vielä automaatti, jouduin maksamaan melkein kaksisataa euroa lisää. Jono auton vuokrauksessa kesti noin tunnin ennen kuin pääsi tiskille, ei siis kovin erikoinen kokemus. "
" Kuten totesin, vuokraaja oli lopulta Buchbinder, ei global rent. Autot kai loppuivat, joten sain toisen, kylläkin ihan uuden, mutta automaatin, joka siis maksoi minulle lähes 200 euroa ylimääräistä "
" Auto Europe works! I've been a customer for several years, and see no reason to change. "
" I heard bad things about SIXT, and was a bit worried... but absolutely for no reasons. Everything went really smoothly, I got the exact car I wanted to, the clerk was very nice and explained like EVERYTHING, much more than I needed - but better so, than the other way around. Pleasantly surprised about the whole experience. "
" Saamamme auto oli paljon pienemoi kuin varattu. Tästä iso miinus vuokraamolle. Muutoin homma toimi. "
" Autonvuokraus on helppoa AutoEuropen kautta. Vaihtoehtoja on tarjolla paljon ja sivusto on selkeä. "
" Varasimme ennen matkaa BMW X1 tai vastaavan (keskikokoinen SUV) 6 päiväksi. Lentokentällä meille tarjottiin Ford S-Maxia automaattivaihteistolla. Bemaria kysyessä ilmoitettiin, että se on vain malli kokoluokasta eikä heillä ole sitä autoa. Asiakaspalvelija tiskillä oli kiireisen oloinen: hän kertoi perusasiat nopeasti tykittäen eikä vastannut lisäkysymyksiin. Hän ohjasi meidät parkkitalliin hakemaan autoa sekä lastenistuinta. Hallissa odotimme n. 30 min ennenkuin yrityksen henkilö saapui paikalle. Yritimme soittaa asiakaspalveluun mutta se oli illalla kiinni. Auto oli asiallisessa kunnossa, tankista oli ajettu n. 100 km verran. Auton palautus meni tosi sujuvasti, auto ajettiin opasteiden mukaan kentän parkkiin ja avaimet jätettiin autoon. "
" Hinta oli kohdallaan, ei kilometrirajoitusta. "
" Odotin saavani Opel Astran. Renault Clion moottorissa oli liian vähän tehoa Alppien nousuissa. Auton löytämisessä parkkihallissa ja palalautuspaikan löytämisessä autoa palautettessa oli vähän ongelmiä. Kaipaisin selvempiä viittoja ja ohjeita molempiin tapauksiin. "
" Kaikki toimi moitteettomasti "
" Autoluokan vaihto alkuperäisen varauksen jälkeen oli vaivaatonta. "
" Varausvahvistuksen saatuani olisi vielä mahdollista muuttaa varausta jos tulee reissusuunnitelmaan muutoksia. "
" Toimivaa ja kilpailukykyistä palvelua, kuten aina ennemminkin. "
" Ensimmäistä kertaa Globalrentin asiakkaana, erittäin tyytyväinen, asiallista ja nopeaa palvelua, eikä liikaa lisäpalvelujen tuputusta. "
" Navigaattori alkoi toimimaan vasta 20.02.2018. Siihen asti se harhaili jossain Ruotsissa, kun asetettiin määränpää Fiechten Im Kaunertal. Navigaattorin mukaan matkaa olisi ollut 1700km. "
" Asiakaspalvelija yritti taas myydä lisävakuutusta kahteen eri tarkoitukseen. Oli hieman yllättynyt, kun kieltäydyin. Vakuutus olisi ollut melkein auton vuokraus hinnan suuruinen. "
" Lumiharja olisi voinut olla autossa. "
" Sain jopa liian ison auton kahdelle hengelle. Ilmeisesti varaamani kokoluokan autot olivat loppuneet. Erittäin ystävällinen ja nopea palvelu. "
" Jatkakaa samalla ystävällisellä tyylillä. Kiitos "
" Autonvuokraaminen on taitolaji. Mitä itse haluan? Me tarvitsemme luotettavan, siistin ja matkalaukuille tilavan auton. AE:n valikoimista löytyy kuten niin useasti aiemmin hyviä vaihtoehtoja ja niin nytkin. Asiointi helppoa ja vahvistukset heti meiliin. "
" Tuttu paikka, kiitos asiakaspalvelulle. Sopiva auto löytyi kun lentokentillä usein vaihtuvuus nopeaa. Parannusta aiempaan: Paperishown jälkeen auto löytyi tosi helposti. Mukava kokemus. "
" Helppo varaussivusto ja hyvät korvauspakettivaihtoehdot "
" Selkeä ja helppo asiointi, ei pitkää jonotusta. "
" Changing location from Munich to Bremen was surprisingly straight forward and user-friendly, thank you! "
" Teidän osalta kaikki sujui hyvin ja kitkattomasti ok. "
" Tiski / luovutus toiminta ok. Mutta auton palautus toiminat oli hätäistä ja jaäin kaipaamaan tai kommenttia kustannusten muodostumiasesta ! "
" Arvostan teidän palvelurutiinianne ja joustavaa varausjärjestelmää. Olen monien vuosien ajan käyttänyt aina Auto Europen palvelua. Ensimmäisen suosituksen A-E:sta sain aikoinaan vävyltäni Juha-Matti Pääkköseltä, joka on kanta-asiakkaanne edelleen. Itse koen myös olevani kanta-asiakkaanne, koska vuokra-autot ovat aina olleet uusia, jopa brand new, sekä usein upgade-tapauksia esim viimeksi "FordMondeo tai vastaava" oli Ford Kuga. Hieno juttu koska jalkani oli kipeä ja korkeampi auto utom.vaihteella ok (itselläni on Ford C-Max). Jäi todella hyvä fiilis koko 4 hengen seurueellemme. Kiitos! "
" Muistaakseni 1. Kerta ko vuokraamon autolla ja kokemus up grading mukaan lukien hyvä. Lentoaseman toimiston palvelujonotus oli aika pitkä, mutta palautusrutiini tosi ystävällinen ja nopea. "
" Auto Europen kautta tämä oli jo viides auto, jonka olemme varanneet. Tähän asti olemme olleet hyvin tyytyväisiä palveluun. Nyt saamamme auto ei vastannut varaamaamme emmekä olleet tyytyväisiä Keddyltä saamaamme palveluun. Alla tästä enemmän. "
" Emme olleet tyytyväisiä saamaamme autoon, joka oli Toyota Yaris. Olimme varanneet VW Polon (tai vastaavan), jossa navigointi sisältyi hintaan. Yariksessa sitä ei kuitenkaan ollut. Meille yritettiin myydä lisähinnalla VW Golfia tilalle. Ennen olemme saaneet paremman auton veloituksetta, jos vuokraamolla ei ole varausta vastaavaa autoa. Varuksemme kokonaishinta oli 366 euroa ja meiltä pyydettiin lisähintaa 400 euroa eli kokonaishinta olisi ollut yhteensä 766 euroa!?! Juouduimme käyttämään omaa puhelinta navigointiin, joka esim. Sveitsissä ei ollut ihan halpaa. T: Erittäin pettyneet "
" Good price/quality ratio "
" Fast and friedly service "
" Moi. Auto hyvä ja toimiva. vuokraus kohdemaassa eli München oli liian hidasta. Palautus hyvä, kun sai jättää auton ja avaimet vain paikalleen sekä siirtyä suoraan koneelle. 1000 ? vakuus on vielä pankkitietojen mukaisesti otettuna, joten odottelen sen palautusta(poistamista) saatavistanne. Auto palautettiin ehjänä tankki täynnä. "
" Katso yllä! "
" AutoEuropen kanssa sovittujen vakuutusten (omavastuun poiston) toimivuus vahinkotilanteessa tulisi tehdä asiakkaalle selväksi etukäteen. "
" Auton jonottaminen kesti kaksi tuntia. Virkailijan palvelu oli epäystävällistä. Olin varannut auton AutoEuropelta kaikilla omavastuun poistoilla, mutta sillä ei tuntunut olevan mitään merkitystä. Global tarjosi omia vakuutuksiaan, koska eivät voi tietää, mistä olen sopinut Auto Europen kanssa. Matkan jälkeen jäin miettimään, miten korvaukset olisi hoidettu, jos jotakin olisi sattunut. Jatkossa en halua samanlaista. "
" AutoEurope lisävakuutukset ovat kohtuullisempia, kuin muiden välittäjien. "
" Auto korotettu korkeampaan luokkaan, kun tilatun kokoista auto ei ollut. Autolla oli ajettu 2140km eli upouusi. Kaikki toimi hyvin, pieni jonotus lentokentällä, mutta ystävällinen palvelu, EIKÄ TUPUTETTU mitään lisämaksullisia palveluja, esim. vakuutuksia (olin ottanut AutoEuropen lisäturvan, mutta silti voidaan yrittää myydä autovuokraamon omia tuotteita). Auton nouto ja jättö sujuivat loistavasti. "
" Olisin halunut Fiat 500 L:n, mutta sain isomman Fordin, tosi hyvä. Henkilökunta osasi toimia oikein tässäkin tilanteessa. "
" Ammattitaitonen henkilö, joka osasi työnsä hyvin ja ripeästi. "
" Varaus toimi hyvin ja auto vastasi varatun auton ominaisuuksia. Sopimuksen ehdot olivat erilaiset Auto Europen sopimuksessa kuin Alomolla josta auto noudettiin. En tiedä johtuuko tämä Auto Europesta vai Alomosta. "
" Sopimuksen ehdot olivat erilaiset Auto Europen sopimuksessa kuin Alomolla, josta auto noudettiin. Lisäkuskin hinta oli kalliiimpi ja myös verotuksellisissa asioissa ehdot olivat erilaiset. Lisähintaa autovuokralle tuli noin 70?. Myös auton virheet olivat puutteellisesti merkitty alkuperäisessä sopimuksessa mutta nämä korjattiin ennen auton vuokraamista Alomon toimesta. AdBlue neste loppui noin 100km auton noudon jälkeen mutta Alomo korvasi tämän tuotteen kulut. "
" OK. "
" Muuten hyvä, mutta auton palautus on liian hidas prosessi. Tällä kertaa kesti noin 45 minuuttia ennen kuin sai auton skannattua. "
" Varaus toimi hyvin ja saimme juuri oikeanlaisen auton käyttöömme. "
" Erittäin hyvä asiakaspalvelu Munchenin kentällä. "
" Erinomaiset hinnat ja vakuutukset. "
" Vuokrasin bmw x1 tai vastaavan, Bushinder tarjosi Fård mondeota :) ei lähelläkään vastaava kuin bmw. Kauhean väännön jälkeen saimme Fård excapen. Jos luvataan premiumluokan auto nelivedolla, ei etuvetoinen mondeo ole sellainen. "
" Varauksenteko tosi simppeli ja nopea. "
" Nopea palvelu, uudenveroinen auto, ei moitittamista! "
" Autoeurope toimii hyvin ja käytän sitä paljon. "
" Olisi kiva kun auton saisi tilattuun aikaan. Nyt jouduimme odottamaan 2 tuntia autoa ja sitten saimme sisältä likaisen auton joka haisi tosi pahalle. Ilmeisesti siinä oli tupakoitu ikkunasta. Odottaminen ei siis ollut jonottamista vaan johtui siitä ettei tilattua autoa ollut saatavana kun tulimme tiskille. Olimme tilanneet ison , 9 hengen auton koska olimme menossa hiihtämään. Virkailija yritti vääntää autoa eri kokoluokkaan mutta se oli meille mahdotonta koska kuudella hengellä oli paljon tavaraa mukana. "
" Toimii hyvin "
" Hyvä palvelu. Aivan uusi auto Sain luokkaa suuremman auton ja olin erittäin tyytyväinen. "
" autoa varatessani maksoin ehdotuksestanne ylimääräisen preemion omavastuun pienentämiseksi. Global ei kuitenkaan tunnistanut tätä vaan ehdotti että maksan uudelleen n, 10/pv. Maksanko teille turhasta vai mikä tämä ehdottamme maksu omavastuun pienentämisestä on? "
" hyvä palvelu.Sain paremman auton varaamani tilalle "
" Varasin Luxus MB Vianon ja sain erittän perusvarustellun Renault Traffic "
" Auton pitää vastata ilmoitusta "
" Everything worked as expected. "
" The attitude of the Hertz salesperson at Munich airport was very professional and our encounter was very pleasant. We were offered an upgrade to a bigger Mercedes, which we gladly took. Would recommend Hertz MUC and this very salesperson! "
" i prefer to pay everything including the full insurance immediately when i make the booking, so i know what i have and how much it costs "
" i prefer to pay everything including the full insurance immediately when i make the booking, so i know what i have and how much it costs "
" Puhlinpalveluunne soittaminen ei jostain syystä onnistunut, joten olin yhteydessä suoraan autovyokraamoon. Koitin soittaa viime tiistaina aamulla palveluunne, mutta puhelu katkesi aina, kun oli ensin kertonut, että ne nauhoitetaan. Asia tuli kuitenkin hoidettua. Kyseessä oli tilanne, jossa lentoni oli peruttu ja uusi lento oli 10 tunnin päästä ja halusin varmistaa, että vuokra-auto odottaa minua, vaikka olen myöhässä. "
" Auto oli Skoda Yeti, jolla oli ajetty yllättävän paljon. Auto tosin oli loistokunnossa, ei valittamisya. "
" Palvelunne toimii sähköisesti oikein hyvin ja toiminnot ovat selkeät. Keskeiset asiat ovat hyvin esillä. Ainoa asia johon en ollut tyytyväinen liittyy varaamaani autoon, joka oli VW Golf tai VASTAAVA: sain käyttööni Nissan Qashqain, joka ei minulle ole vastaava auto kuin VW Golf. "
" Palvelu autoa noudettaessa sekä sitä palauttaessa oli hyvin ystävällistä ja ammattimaista, ilmiselvästä kiireestä huolimatta. Ainoa asia johon en ollut tyytyväinen liittyy varaamaani autoon, joka oli VW Golf tai VASTAAVA: sain käyttööni Nissan Qashqain, joka ei minulle ole vastaava auto kuin VW Golf. Olin varauksessani kertonut ajavani autolla paitsi Saksassa ja Itävallassa, myös Italiassa: asiakaspalveluhenkikön mukaan tämä oli syy miksi käyttööni ei voitu antaa saksalaista autoa. Tämä asia ei käynyt mistään ilmi varausta tehdessä, ja se oli ainoa häiritsevä tekijä palvelukokonaisuudessa. "
" Samallainen auto 30% halvemmalla. "
" varauslapussa voisi paremmin lukea, että minkä autovuokraamon tiskiltä avaimet saa haettua. Aina pientä ihmettelyä nyt jo muutman kerran esim. Munchenin lentokentällä "
" kaikki toimi. palvelu oli ystävällistä "
" Etukäteisohjeistus ja muistutukset omalla äidinkielellä hyvät. Riittävästi infoa. "
" Tiskihenkilökunta ystävällistä. Autossa paljon pieniä naarmuja, joita ei merkitty etukäteen. Tallihenkilökunta kirjasi puutteet moitteetta, mutta vaati itseltä turhaa työtä. Sisältä autoa ei puhdistettu kunnolla. +Auto oli juuri sama kuin etukäteen tarjottu. "
" Auto oli vaatimattomampi, mitä annettiin ymmärtää. Piti olla Ford Focus tai vastaava, mutta mielestäni Fiat Punto ei ole vastaava kuin Focus. Pitääkö siitä siis maksaa saman verran? "
" Autoa noudettaessa jonotusajat ovat pitkät. Auton palautus oli nopeaa, mutta palautuspisteessä pitäisi olla tavarankuljetuskärryjä. Kärryt piti etsiä pitkältä terminaalin puolelta. "
" Ekan kerran olin tosi tyytyväinen, tokalla kerralla vähän häiritsi se ettei täyden vakuutuksen hintoja mainittu!! Auton vuokra 180e ja oheiskulut 220e!! "
" selvittäkää asiakkaalle kulut!!!! "
" there may be some incompatibility or language issues in 4 wheel drive in SUV class "
" Very good! Due to the language issue, I thought I had booked a 4WD SUV but apparently 4WD booking is not possible at Global Drive. However they were able to find a 4WD SUV for me. ++ points for the customer service effort for GLobal Drive !!! "
" Nopea ja vaivaaton varaaminen. "
" Auton parkkipaikka oli vaikeasti löydettävissä valtavan suuressa parkkihallissa eikä ko autovuokraamon kylttejä näkynyt missään. "
" Ensimmäinen saamani voucher ei täysin vastannut tekemääni tilausta, korjaus kyllä tehtiin pyynnöstäni nopeasti. "
" Auto ei ollut varauksen mukainen, mutta tarkastuksen jälkeen vastasi tarvettani. Lähtökohtaisesti auton on oltava varauksen mukainen. "
" Luottokortilta varattavan takuusumman suuruus pitää saada tietää etukäteen. Mieluummin jo kun olet valitsemassa automallia/-kokoa. Takuusummat voivat olla suuria ja tulevat varmasti monelle yllätyksenä autoa noudettaessa. "
" Soittaessa palvelunumeroon ei saa yhteyttä. Vaan se katkeaa heti vastausilmoituksen jälkee, joka on häiritsevää. "
" Buchbinderiltä saadun auton tankki oli vajaa, auton käyttöönottaessa ja tankkaaminen täyteen jäi asiakkaan vastuulle. Lisäksi auton eturenkaiden sisäkaaret olivat täysin rikki ja kuluneet lähes slikseiksi, jotka eivät näkyneet luonnollisesti silmämääräisessä tarkastuksessa. Renkaat olivat hengenvaaralliset. Buchbinder myönsi tämän puhelimessa ja ehdotti vaihtamaan auton Munchenissä vaikkakin sijaintimme oli Itävallassa Tirolissa. He myös sanoivat että renkailla voi ajaa kk Saksassa ja olisivat siellä lailliset, joka ei pidä paikkaansa. Auton renkaat eivät sopineet millään tavoin talviolosuhteisiin. Paikallispoliisi suositteli olla ajamatta autolla, mutta emmehän sitä voineet tehdä, koska jollakin piti päästä takaisin lentokentälle. "
" It was needed to call to Munich Airport to get more information regarding insurance policy. It will be better to inform all the alternatives to the customer at the same time when buying a rental car. "
" It was needed to call to Munich Airport to get more information regarding insurance policy. It will be better to inform all the alternatives to the customer at the same time when buying a rental car. In the airport everything was done great and car was similar than asked. "
" Auton varaaminen oli helppoa kun sivusto on selkeä ja toimiva. "
" Aivan ala-arvoinen kokemus!Autot ovat naarmuisia ja useammat niistä Slovakian rekisterikilvissä! Enimmäisessä autossa, jonka meille antoivat oli sellaisia naarmuja, joita ei ollut ilmoitettu. Emme hyväksyneet autoa ja palasimme takaisin vuokrauspisteeseen.Seuraava auto oli Saksan kilvissä mutta autosta puuttui etu pölykapselit.Emme edes tutkineet autoa enempää.Palasimme toistamiseen vuokraus pisteeseen. Olin valmis peruuttamaan auton vuokrauksen mutta se vaati soittoa Auto Europelle ja asian selvittämistä, niin päätimme jatkaa Buchbinderin kanssa.He antoivat meille uudehkon upgrade auton.Auton varusteista ei mainittu mitään.Palautuksessa ilmeni että CD soitin ei toimi eikä siten myös Navi ja että Navi Cd-levy puuttuu.Pöyristyttävää! "
" Autovuokraamoiden vakuusmaksut näkyviin, koska se vaikuittaa ostopäätökseen. Vuokraus firmojen 1000 euron vakuudet järjettömiä perusautoista eli tuntuu että vakuutukset aivat ole kohdallaan. "
" Vakuusmaksut kohtuuttomia 1000 euroa auto kuin auto. Rajan ylitysmaksu(24 euroa) mitä ihmettä? En ole ikinä maksanut missään muussa vuokrausfirmassa vastaavaa maksua, kun matkustetaan euroopan unionin sisällä. Halvat hinnat eivät ole oikeasti halpoja piilokulujen takia. "
" autovuokraamon valinta oli helppo. "
" Meitä palveli ms. Sabrina Jacob erittäin ammattimaisella ja miellyttävällä tavalla. Hän kelpaa esimerkiksi myös muille. "
" Jos varaan tietyn kategorian auton, niin odotan myös saavani sen! "
" Varasin B-sarjan Mercedeksen tai vastaavan. Tämän kategorian autoja ei ollut saapuessamme lainkaan saatavilla ja meille tarjottiin muka parempaa autoa, Kia:aa. Loppujen lopuksi saimme BMW X1:n yli tunnin odottelun jälkeen ja siinä paloi huoltovalo! Liian vähän öljyä! Lisäksi luottokortillani on edelleen 1000:n katevaraus, vaikka auton palautuksesta on jo yli viikko. "
" Helppo, edullinen ja toimiva. "
" Auto oli pienempää kokoluokkaa kuin varauksessa, muuten ihan ok palvelu. "
" Palvelunne on toimiva. "
" Auto oli uusi ja toimiva, mutta huonompi kuin mitä minulle oli luvattu. Auton noutotilanteessa virkailija unohti antaa puomin avauskortin ja tämä aiheutti ikävän tilanteen parkkihallissa kun jouduin peruuttamaan ja hakemaan kortin sokkeloisesta hallissa, virkailija ei pyytänyt edes anteeksi. Todennäköisesti oli viimeinen kerta kun vuokraan auto kyseisestä paikasta. "
" Vuokra Enterprise: hinta paras, palvelun nopeus kentällä hidas. Tiskillä jonossa kolmantena, tiskille pääsy kesti vielä 40 min. Edellä olleista 2/3 ei Eu kansalaisia kylläkin=lähes ok. Auton vastaanotto: yksi ennen meitä, kesti 30 min kun se oli valmis. Vain yksi työntekijä hallissa. Varattu manuaali Passat, saimme automaatti Avensiksen. Not Similar. Ei Autoeuropen vika. "
" Ottakaa kokeneempia/hieman kalliimpia työntekijöitä tiskille. Meitä palvellut mies oli hyvä. Nopea ja osasi myydä lisävakuutukset etc. siten että olimme tyytyväisiä ja Enterprisekin sai lisää . Lisää henkilökuntaa halliin. Olen ihan rajoilla että otanko enää tulevaisuudessa Enterpriseä huomioon vuokratessani autoa. "
" Varaaminen sujui sinänsä hyvin. Auton luovutus tiskillä on kuitenkin käsittämättömän hidasta, kun kuitenkin kysymyksessä on vuokraus- eikä myyntitilanne. Onnekseni jonossa oli vain yksi edelläni, jonka asiointi sekin kesti ikuisuuden. Eikö netissä varauksen yhteydessä täytetyt tiedot maksuineen riitä nopeampaan auton luovutukseen? "
" Hyvin sujui, mutta hidasta auton avaimien saaminen on!! Sitä minä ihmettelen. Los Angelesissa Hertzillä huhtikuussa ihan sama juttu. "
" Olimme hyvin tyytyväisiä autoon. Varasimme Ford Focuksen farmarimallin ja saimme käyttöömme Fordin tila-auton. "
" Ei ongelmia. "
" hyvin toimi "
" auto hyvä, palvelu hyvä, mutta jonotus lentokentällä aivan mahdoton. Systeemi ei ole toimiva, henkilökunta teki parhaansa. "
" Helppo tapa vuokrata auto. "
" Erittäin hyvä ja nopea palvelu. "
" Asiakaspalvelu tiskillä todella hidasta. "
" Vaikeuksia löytää Global Drive. "
" Global Driven oma oma omavastuunpoisto oli ehdoiltaan kattavampi kuin Auto Europen vastaava. Tosin hintakin oli joitakin kymppejä kalliimpi. Kokonaisuudessa olen ollut tyytyväinen Auto Europen palveluihin. "
" Auto ei vastannut kuvausta. Skoda Octavia ei ole sama kuin VW Passat... "
" 1.- lisämaksu itävaltaan viemisestä tuli yllätyksenä, ei ennakkotietoa! -olisin vaihtanut varausta, jos olisin tiennyt 2. Standard luokka ka kombiluokka eivät erottuneet toisistaan. Vw passat ja Toyota Avensis olivat vuokraajan mukaan samassa luokassa, toisin kuin Auto Europessa "
" 1. lisämaksu itävaltaan viemisestä tuli yllätyksenä, ei ennakkotietoa! 2. Standard luokka ka kombiluokka eivät erottuneet toisistaan. Vw passat ja Toyota Avensis olivat vuokraajan mukaan samassa luokassa, toisin kuin Auto Europessa "