Lähde lomalle aurinkoon Ranskan Rivieralle Nizzan kaupunkiin. Täältä löytyy oikeaa kaupunkilaissisua, vanhan maailman ylellisyyttä, ympärivuotista auringonpaistetta ja upeita hiekkarantoja meren äärellä. Täällä jokaisen matkaajan on välttämätöntä käydä edes kerran. Käy markkinoilla, tutustu vanhaan kaupunkiin, näe upea arkkitehtuuri ja nauti aidosta ranskalaisesta ruuasta lukuisissa ravintoloissa. Voit itse ottaa selvää autonvuokrauksen asiakasarvosteluista Nizzasta, miten hyvin tämä matka onnistuu!
Usean vuosikymmenen kokemus on auttanut meitä kehittämään palveluitamme ja tarjontaa. Ranskassa voimme ylpeänä tarjota suuren valikoiman eri ajoneuvoja erilaiseen makuun. Tavallisten päivittäisten autojen lisäksi voit kokea Nizzan myös luksusauton kyydissä. Erilaiset lomasuunnitelman ja tarpeet vaativat myös erilaista tarjontaa, joten kauttamme löydät suuren valikoiman vuokraamoja ja autoja Nizzan lentokentältä, sekä myös kaupungin päärautatieasemalta tai monista kaupunkitoimistoista suosituissa kohteissa.
" Olen käyttänyt AutoEuropea lukuisat kerrat ja se toimii hyvin. Mutta jotkut yhteistyökumppanit ovat täydellisiä amatöörejä pieni huijaus mielessä. Toistui myös Kreikassa toukokuussa. "
" Tyypillinen ranskalainen ylimielinen palvelu. Keskusteli kollegan kanssa tyhjänpäiväisyyksiä ja asiakkaat odotti. Olin varannut Citroen C3 Crossin. Tarjottiin ensin Fiat 500 vastaavana. En hyväksynyt. Sitten Toyota Corolla farmari jonka hyväksyin, mutta sitten sopimuksessa siitä yritettiin veloittaa 100 eur lisää. Lopuksi väittelyn jälkeen sain Opel Grandlandin joka oli ok. Kyseistä toimijaa en voi suositella vaikka on Europcarin siipien alla. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hyvä kokemus. "
" Hyvä kokemus. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Auto Europe / Keddy on hyvä combo Nizzassa. Homma toimii hienosti. "
" Keddy toimii EuropCarin tiskiltä Nizzassa. Prosessi toimii hienosti ja palvelussa on hymyä. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 7
" Vuokraaminen on helppoa ja sivusto on hyvin rakennettu. "
" Auto oli hyvä ja uusi. Palvelu oli tehokasta. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Europcar toimi loistavasti. "
" Homma toimi muuten erittäin mainiosti, mutta yrittäessäni aikaistaa autonvuokrausta asia ei edennyt mitenkään, ja muutos ei onnistunut "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" OK. "
" Palauttaessani autoa haluttiin 54 € vero tms. maksu. Oli vaikea selvittää, koska mies puhui vain ranskaa oli pakko ehtiä lennolle. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 4 Auton kunto: 10
" Ok "
" Nizzan kentällä Fireflyn aukioloaika oli klo 10-18.00 jaAutoeuropen vahvistuksessa 8-20.00. Minun lennot sopi heidän aukioloaikaan mutta varmaan ei kaikkien vuokraajien "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Tilaus oli helppoa ja hinta-laatusuhde hyvä! "
" Kaikki sujui joustavasti ja nopeasti! "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki toimi hyvin. "
" Laskutettiin irto navigaattorista, vaikka autossa oli oma navigaattori. "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Ok "
" Vuokrausehdot olivat epämääräisiä ja lisämaksuja tyrkytettiin liian innokkaasti. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" Hyvin toimii, kaikki oli niinkuin oli sovittu "
" Helppoa ja mukavaa "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Auto europesta ollut täsmällinen info, ja siltä puolelta homma toimi. Paitsi nyt kolmen vuokrauksen perusteella ei koskaan saa sovittua pyytämää autoa. "
" 6 tuntia tiellä välillä nizza-portighera. Moottoritiellä hajonnut auto , kymmeniä puheluja väärinkäsityksineen ja pitkillä odotuksilla ilman minkään laista muuta kuin ranskaa kielitaitona. Homma kulujen reklamointina jatkuu yhä "
Kokemuksen yleismielipide: 2 Tehokkuus paikan päällä: 2 Palautuksen tehokkuus: 2 Auton kunto: 1
" Easy booking and competitive prices. "
" First they didnt have the car I booked and had to change the car to right one on next day. Otherwise very good service. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Sujuva varausjärjestelmä. Käytän jatkossakin. "
" Ystävällinen ja nopea palvelu. Ainoa miinus että auto ei ollut ilmoitetulla numeropaikalla parkkialueella mutta löytyi kuitenkin läheltä ilman apua kohtuu nopeasti. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Erinomainen autonkunto, hyvä asiakaspalvelu. "
" Hyvä palvelu "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Toimi hyvin "
" Auton haku kesti vähäiseen asiakasmäärään nähden kohtuuttoman kauan. Meitä palveli sitten erittäin miellyttävä lady. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 5 Auton kunto: 6
" Uusi auto mutta jarrut täristi jo. Palvelun taso oli hyvä. "
" Edellisest vuokraukset Italiassa ja nyt huomattavasti parempi kokemus. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 7
" Ennenkin vuokrannut AutoEuropen kautta, mutta nyt tämä vakuutushässäkkä mietityttää, että olisiko pitänyt vuokrata suoraan vuokraamolta. "
" Meiltä veloitettiin Supercover vakuutus, vaikka emme sitä tilanneet. Näytimme papereistamme, että olimme ottaneet Autoeuropen supercover turvan, niin he lisäsivät oman Supercover vakuutuksen, meille sen enempää selvittämättä. Vielä kysyimme viimeiseksi autoa noudettaessa, että eihän meiltä nyt veloiteta enää mitään lisämaksua tästä autosta ja vastaus oli että ei. Palautettaessa mikään perustelu ei paikan päällä auttanut ja he lupasivat selvittää asian sen henkilön kanssa jonka kanssa asioimme. He lupasivat, että on meihin yhteydessä ennenkuin veloittavat panttimaksusta mitään. Ei ole kuulunut yhteydenottoa eikä he vastaa meidän yhteydenottopyyntöihin ja veloittivat 119e pantista sitä vakuutusmaksua. Nyt kulunut melkein kuukausi, eikä mitään vieläkään ole mitään kuulunut. Mikäli tämä asia jää näin, niin ei varmaan tarvitse edes miettiä vuokraanko enää ikinä Hertziltä autoa. "
Kokemuksen yleismielipide: 1 Tehokkuus paikan päällä: 1 Palautuksen tehokkuus: 1 Auton kunto: 8
" Auto ei ollut mitä sovittiin. Maksoimme MB vitosta tai vastaavasta. Rusikoitu Renault, joka piippasi huoltoa ja ovet eivät pysyneet kiinni. Ala-arvoista. "
" Opastus autoa noudettaessa huono ja kielitaito puutteellinen. Lomakkeeseen kirjoitettiin 1A ja sanottiin 10 minuuttia (mihin, mistä , miten)? "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 2
" Minut pidettiin hyvin ajantasalla vuokrauksesta ja myös esim. vakuutuksen tarpeellisuudesta/tarpeettomuudesta tai ainakin omasta valinnastani. Hinta-laatusuhde kohdallaan. "
" Vuokraamo oli erittäin ruuhkainen, odotusaika oli yli 2 tuntia. Noin klo 19.00 aikaan näytti siltä, että osa henkilökunnasta lähti ehkä kotiin ja osa ehkä ruokatauolle? Tällöin toiminta hidastui selvästi. 12 deskistä vain 6 oli tällöin käytössä ja odotustila aivan täpötäynnä. Auto oli laadukas ja toiminnaltaan ja varustukseltaan erinomaisessa kunnossa. Sen sijaan se oli kolhittu joka puolelta aika pahasti. Hämärässä autotallitilassa oli mahdoton tarkistaa kaikkia kolhuja. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 6
" Kaikki oli hyvin. "
" Kaikki meni nopeasti,niin nosto kuin palautus.Voin suositella. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Well working process "
" Smooth rental experience, very nice and helpful staff, good car. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Sama kuin yllä. Auton vuokraksen myyntiin liittyvä hämmennys. "
" Sekavaa myyntiä paikan päällä. Ei oikein selvinnyt mitä alkuperäiseen vuokrauspakettiin ja paikanpäällä myytävään omavastuun alennukseen lopulta kuului? "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Saimme "paremman" (enemmän herkkuja ja uudenkarhea) auton kuin varasimme. Joskin viimeisenä (8.) päivänä vaihteisto reistaili ja läheltä piti lennolta myöhästuminen. Loppu hyvin, kaikki hyvin ja jatkossakin Europcarin palveluita hyödyntäen. "
" Saimme "paremman" (enemmän herkkuja ja uudenkarhea) auton kuin varasimme. Joskin viimeisenä (8.) päivänä vaihteisto reistaili ja läheltä piti lennolta myöhästuminen. Loppu hyvin, kaikki hyvin ja jatkossakin Europcarin palveluita hyödyntäen. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Muka täys vakuutus ei oikeasti ainakaan europcarin mukaan katakaan juuri mitään. Päälle joutui ottamaan n. 2 kertaa alkuperäisen vuokrahinnan hintaisen vakuutuksen että sai sen mikä piti jo olla. "
" Muut ok, mutta laskutettiin jälkikäteen eri summa (isompi ) kuin oli noudettaessa sovittu. "
Kokemuksen yleismielipide: 2 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 5 Auton kunto: 10
" Hyvä ja sujuva palvelu. "
" Kaikki sujui oikein hyvin aina varauksesta auton palautukseen asti. Takuurahakin palautui heti samana päivänä. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Hieno vuokraamo! "
" EASY TO RENT and take back! "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Moitteetonta toimintaa kuten aina. "
" Ensimmäinen kerta Nationalilla muttei viimeinen. Erittäin hyvä kokemus, upouusi auto ja tehokas henkilökunta. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Auto Europe tarjosi parhaat hinnat ja yksinkertaisen käyttöliittymän auton varaamiselle. "
" Veloittivat yhden päivän liikaa. Nyt reklamaatioprosessi käynnissä siitä aiheesta. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 6 Auton kunto: 9
" Hyvin toimi. "
" Kaikki toimi hyvin. Nyt jään odottamaan miten interrent vapauttaa varauksen luottokortilta. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Ok "
" Firefly is located quite far away, especially from T1. Sevice could be faster. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Kaikki varaukseni ovat sujuneet joka kerralla hyvin. Usein auton saa vuokrattua tätä kautta edullisemmin kuin suoraan vuokraamoiden sivuilta. Suosittelen! "
" Palvelu sujui hyvin ja jopa yllättäen suomenkielellä. Auto oli siisti, mutta vaihteisto jotenkin outo (en tiedä oliko se auton ominaisuus vai vika) "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 7
" Kaikki meni niin kuin suunniteltiin "
" Helppoa "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Bra bil men svårt hitta deras kontor. "
" Hieman vaikea löytää vuokraamoon parkeeraustalossa. Toivoisi enemmän opstusta tässä suhteessa. "
" Lisää opastusta vuokraamon löytämiseen kuten todettua edellä. Auto oli hyvä ja palvelu muuten avuliasta. "
" lots of alternatives, easy to choose. "
" clean car no problems "
" Moi! On varmasti haastellista selvittää tarkasti missä vuokrauspiste sijaitsee eri paikoissa. Nizzassa olin ensin väärässä terminaalissa ja sitten Interrent toimisto oli aivan eri paikassa kuin muut vuokraamot. Varauksessa luki että tiskillä kentällä, Vähän sai juosta pitkin kenttää. "
" Moi! On varmasti haastellista selvittää tarkasti missä vuokrauspiste sijaitsee eri paikoissa. Nizzassa olin ensin väärässä terminaalissa ja sitten Interrent toimisto oli aivan eri paikassa kuin muut vuokraamot. Varauksessa luki että tiskillä kentällä, Vähän sai juosta pitkin kenttää. Nyt on viikko mennyt palautuksesta ja takuusummaa ei ole vielä palautettu Visa tilille. "
" Auton varaaminen sujui erinomaisesti, vaikka kyseessä olikin äkkilähtö. Omavastuun poisto oli helppoa ja selkeää. Matka sujui hyvin, joten tätä palvelua ei onneksi tarvittu. Koskaan ei kuitenkaan tiedä, mitä matkoilla tapahtuu (esim. joku tulee peruuttaen yksisuuntaista tietä autosi keulaan, joku lähtee pimeältä ravintolan P-paikalla liikkeelle peruuttaen autosi takakulmaan, eikä pysähdy tms). "
" Citroenin omistajana halusin vuokrata ranskalaisen kompaktin automaattivaihteistoisen auton. Samaan kokoluokkaan kuului kuulemma reilun kokoinen automaattivaihteinen jeeppi. Vähän vaati totuttelua!!! Kommelluksiakin oli, mutta vieläkin hymyilyttää kokemus. "
" Ohjeet väärin vakuuden palauttamiseen: määrättiin antamaan sama luottokortti palautuksesta. Sitä ei kuitenkaan haluttu nähdä. Lupasivat rahan palautuksen, ilman kuittaukaia, kun check autolle oli tehty. Vain jos olisi ollut vikoja, olisivat vaatineet minun allekirjoituksen. Valitettavaa, että eivät antaneet dokumenttia ok palautuksesta, eikä suostuneet kirjoittamaan mitään edes vuokrauslappuun. Oli tuskastuttavaa osottaa,luottaa palautukseen 4 päivään ajan. Korjatkaa ohjeet palautuksesta, ja pyytäkää myös Goldcar kirjoittamaan received ok, johonkin. Vaikka vuokrauslappuun. Jälkikäteen vaikea tilanne muuten. "
" Sujuva, vaikka vakuutusmyynti hiukan painostava alussa . Väärät ohjeet palautuksen prosesseista:Kuinka vakuus kortille vapautetaan. Ä,lkää laskultako kortilta 1536e. Ainoastaan varaus kortille, kun vahinkoa ei ole. Antakaa auton palautuksesta ok kuitti,olisi reilua. On liikaa huhuja huonosta vakuuden kohtelusta(joka kuitenkin toimi). Ja siksi ilman kuittausta poistuminen epämukavaa.Kaikki toimi kuitenkin ok, mutta eri tavalla kuin ohjeet ennakkoon. "
" Aluksi tarjottiin hieman kapasiteetiltaan sovittua pienempää autoa, mutta lopputulos oli kuitenkin hyvä. Palautus ja luovutus sujuivat nopeasti. "
" Maksettu automaatista. Kuten usein tarjotaan paljon isompaa autoa tilalle. Pienen saamiseksi oli otettava manuaali joka olisi pitänyt olla paljon halvempi. "
" Kuvittelevat että isompi auto on haluttava - ei ole jos haluaa mahtua eri paikkoihin "
" Olen useamman kerran vuokrannut AutoEurope kautta, tähän saakka ei valittamista. Autot tms vastanneet odotuksia. "
" Autoa palauttaessa takapuskurista löytyi pieni naarmu. En ollut havainnut sitä vuokratessa,ja tiedän että en itse osunut mihinkään. Tästä hyvästä siunaantui yli eur 600,- lasku minulle. Sis m 100,- hallintokuluja. En ikinä vuokraa autoa Enterpriselta enää!! Seuraavan kerran muistan valokuvata koko auton ennen käyttöönottoa! "
" Vuokraus Autoeuropen kautta onnistui vaivattomasti ja hyvin. Vaihtoehdot ovat selvästi näkyvillä ja selvisi myös mitä vuoraukseen kuuluu ja mitä ei kuulu. "
" Autoa noudettaessa se tarkastettiin huolellisesti ja erityisesti palautuksen yhteydessä auto tarkastettiin perusteellisesti. Palautuksen yhteydessä sain vain pelkän vakuusmaksukuitin, ilmoitettiin että kaikki on kunnossa ja vakuus palautetaan. Kotiin päästyäni sähköpostissa oli ilmoitus että autossa oli naarmu ja vuokraamo veloittaa 850 euroa. Sähköpostilla lähetettiin epämääräinen valokuva autosta, jonka kyljessä oli pitkä iso naarmu. Epäilen että on kuvattu jotain toista autoa. Autossa ei ollut palautettaessa naarmua, sen tarkasti kolme henkilöä. Mielestäni kyseessä on asiakkaan huijaus, petosrikos RL36, löytyy myös Ranskan laista. En suostu maksamaan vuokraamolle. Enterprisen ja Alamon palveluita en suosittele käytettäväksi. "
" Samantyyppinen auto oli Kia Sportage. Hinta oli kuitenkin eri, koska olimme valinneet 900e omavastuun ja Kian omavastuu olikin 1200e. Tuosta muutoksesta en pitänyt. "
" Autoa palauttaessa piti auttaa vastaanottajaa ymmärtämään, että alussa olleet naarmut olivat niin pieniä, että niitä ei merkitty papereihin. (Kolme pientä eri aikoina syntynyttä lähekkäin ollutta naarmua.) "
" Ikävä kyllä meillä oli huono kokemus autonvuokrauksen kanssa. Kun noudimme auton huomioimme auton takakyljessä olevia pieniä lommoja. Luovuttaja sanoi että ne ovat niin pieniä ettei niitä huomioida joten ei merkitse niitä. Harvoin autoa vuokranneena oletimme että siinä ei ollut mitään outoa mutta palauttaessamme auton, toinen virkailija olikin sitä mieltä että kolhut olivat meidän aiheuttamia. Kerroimme heille mitä hänen kollegansa oli todennut meille muutama päivä aikaisemmin mutta tämä ei auttanut vaan meille ilmoitettiin että joudumme maksamaan ?1200:n omavastuun. Jälkeenpäin otettuani selvää olen ymmärtänyt että tämä on joillakin autovuokrayrityksillä tapa tehdä lisää rahaa. Tunnemme tulleemme huijatuiksi. Ei toki teidän syy. "
" Ikävä kyllä meillä oli huono kokemus autonvuokrauksen kanssa. Kun noudimme auton huomioimme auton takakyljessä olevia pieniä lommoja. Luovuttaja sanoi että ne ovat niin pieniä ettei niitä huomioida joten ei merkitse niitä. Harvoin autoa vuokranneena oletimme että siinä ei ollut mitään outoa mutta palauttaessamme auton, toinen virkailija olikin sitä mieltä että kolhut olivat meidän aiheuttamia. Kerroimme heille mitä hänen kollegansa oli todennut meille muutama päivä aikaisemmin mutta tämä ei auttanut vaan meille ilmoitettiin että joudumme maksamaan ?1200:n omavastuun. Jälkeenpäin otettuani selvää olen ymmärtänyt että tämä on joillakin autovuokrayrityksillä tapa tehdä lisää rahaa. Tunnemme olomme huijatuiksi. "
" Kun varaa netistä auton ja vakuutukset sille niin olisi hienoa, että auton vuokraajakin tietäisi mitä on varattu. "
" Hyvät nettisivut ja vertailut hinnoissa. Nopeasti vahvistettu ylimääräiset maat joihin halusimme mennä. "
" Auton nouto lentokentältä sujui nopeasti ja saimme valita kolmesta eri automerkistä mieleisen. Auton luovutus sujui nopeasti ja saimme hyvää palvelua molemmissa palvelutilanteissa. Kyseltiin myös kehitystarpeita palveluun ja kokemuksiamme. "
" Liian harvoin saan valitsemani merkkisen ja mallisen auto. Autot samassa kokoluokassa eroavat liian paljon tilojensa puolesta. "
" Sain uudehkon 5000 km ajetun todella kolhuisen ja naarmuisen auton. "
" Netissä auton vuokraaminen olitodella vaikeaa ja kun varsinaisen kuljettajan MasterCard ei mennyt läpi (vaikka siinä ei ollut mitään vikaa) vaihdoin oman luottokorttini. Sekään ei mennyt läpi kun ei voinut olla eri kuljettaja ja luottokortti. Itselläni ei ollu tarkoitus ajaa ollenkaan mutta jouduin laittamaan oman nimeni kuljettajaksi että sain oman korttiin hyväksyttyä. Ajattelin, että kentällä muutamme ensimmäiseksi kuljettajaksi henkilön jonka luottokortti ei mennyt läpi, mutta se ei onnistunut. Edellisellä kerralla teimme varauksen puhelimitse, siihen meni noin puoli tuntia! Molempien Mastercardit toimivat kaikissa muissa paikoissa ja netissä! "
" Ei voinut vaihtaa ensimmäistä kuljettajaa, sanoivat että vain Autoeurope voi sen tehdä. "
" Hyvin harvoin indikoimanne malli on se auto jolla lopulta ajaa.... "
" Liian epäselvät merkinnät kentällä että Keddy on Europecar!!! "
" Rented a car from Nice on January. The Rental company charged the deposit from my Credit card. But they haven't returned it so far. Auto Eorope's efforts to help me has been moderate!! "
" Rented a car from them at Nice on January. They company charged the deposit from my Credit card. But they haven't returned it so far. REALLY BAD SERVICE!!!!!!! "
" Hard copy paperi-printti vuokrauksen vahvistuksesta pitäisi saada Englannin kielisenä, jotta voisi esittää paikallisessa autovuokraamossa ehdot, joilla auton on vuokrannut. Minun tapauksessani olin klikannut mukaan super-cover omavastuun hyvityksen, joka sisältyi sovittuun vuokrahintaan, se lukee Suomen kielellä ihan selvästi printissä, vaan ranskankielinen vuokraamohenkilöhän sitä ei ymmärrä vaan väittää vastaan, ettei kuulu mukaan. Toisaalta tämä henkilö myös kertoo, että Autoeurope eivät ole he (FireFly) vaan he ovat aivan eri firma. Kyllä sen ymmärrän, mutta kyllä näiden ehtohen pitäisi olla yhtenevät Autoeruropen ja paikallisen vuokraamon kanssa, ettei joudu selitysoasatolle tiskillä muiden vuokraajien odottaessa takana niska punasena. "
" Autoeuropen ja FireFlyn ehdot ja vahvistus-printti pitää olla yhtenevät ja luettavissa selvällä Englanninkielellä, jottei sekaannuksia synny. Ranskalainen osaa kyllä Englanninkieltä jos tiukka paikka tulee, on se nähty. Eutovuokra oli edullinene, siittä kiitos. Ja Fiesta 1,6litranen oli kunnon pieni auto. Meille sopiva. "
" Excellent service, I never got so warm wellcome than with this car rental. Well done! There comments are for Alamo rental Office at Nizza airport. "
" See my earlier comments. "
" Vuokrasopimus ei täsmännyt lisäkilometrien hinnan osalta. "
" Luokatonta toimintaa alimitoitetulla henkilöstömäärällä. Ei ollenkaan auton vastaanottoa palautuksessa. Auton virheiden tarkastus siis jäi tekemättä. Virheellistä tietoa vuokrausasiakirjoissa ja lisämaksuja paikanpäällä. Ei enää vuokrausta ko. yrityksestä. "
" Olisi kiva tietää jatkossa kuuluuko navigaattori auton perusvarustukseen kuten nyt oli vai onko se maksullinen lisävaruste. Nyt meillä oli oma navigaatori mukana mutta emme sitä juurikaan tarvinneet. "
" Olimme hyvin tyytyväisiä saamaamme autoon, auto vastasi varaustamme. Auton järjestelmiin kuulunut navigaattori ja peruutuskameralla varustettu tutka olivat mukava ja hyödyllinen lisä. "
" Nizzan kentällä FIREFLYn palvelupiste on erillään muista vuokraamoista terminaali !:n takaosassa. Ohjeistus kehottaa kuitenkin menemään car rental -alueelle. Täältä taas kysymällä neuvottiin takaisin terminaalirakennukseen. Matkalaukkuja on siis raahattu turhaan yli puoli kilometriä. Terminaalista ! meidät ohjattiin hakemaan autoa yli 0,5 kilometrin päästä vaikeiden ohjeiden mukaisesti. Lastenlasten kanssa raahasimme yli 30 asteen kuumuudessa laukkujamme yli 1 km matkan yhteensä. Auton luovutuksessa meille yritettiin väkisin myydä jo ottamamme vakuutuksen lisäksi täydentävää vakuutusta. Meille myös tähdennettiin sitä, että emme itse saa täyttää bensatankkia, vaan yhtiö hoitaa sen yli 70 euron hinnalla. Lisätuottojen metsästys on tylsää. "
" Tämä vuokrauskokemus on kaikista surkein. Auton luovutuksen yhteydessä sain pienen piirroksen, missä monet lommot muka oli kuvattu.. Kukaan ei tullut identifioimaan vikoja, vaan vastuu jätettiin vuokraajalle. Henkilökunnan palveluosaaminen oli heikkoa ja kielitaito olematon. Auton palautus oli eri paikassa kuin noutopiste. Palautuskohteesta annettiin suttuinen piirron, jonka mukaan tulisi löytää ko paikka.. Tulimme lentokentälle terminaali !:een yli 1,5 tuntia ennen lennon lähtöä. Lähdin luovuttamaan autoa terminaaliin 2. Hataran piirroksen mukaisesti paikan löytäminen oli mahdotonta. Paikka löytyi lopulta kyselemällä'. Siellä ei ollut yhtään kylttiä eikä yhtään ihmistä vain tyhjä takapiha kaukana terninaalista. Myöhästyimme lennolta. "