Varaa sunnuntaihin 2. huhtikuuta mennessä ja säästä jopa 15 %! Jäsenenä sinulla on pääsy entistä yksinomaisempiin tarjouksiin. Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi tästä. Varaa nyt ja säästä!
Teneriffan saarella käy vuosittain miljoonia vierailijoita sen täydellisen ilmaston, pitkien ja valkoisten hiekkarantojen, vulkaanisten maisemien, rentouttavien lomakohteiden sekä vilkkaan yöelämän ja ravintoloiden ansiosta. Uskomattomat aurinkorannat, erilaiset retkeilyreitit, luonnolliset uima-altaat ja vapaa-ajan aktiviteetit viihdyttävät sinua loputtomasti lomasi aikana. Jos päätät lähteä seuraavalle lomallesi Teeneriffalle, lue myös autonvuokrauksen asiakasarvosteluja Teneriffalta!
Kansainvälinen autonvuokrauksen välittäjä Auto Europe on jo yli 60 vuoden kokemuksen aikana luonut hyviä työsuhteita useiden kansainvälisten ja suurten, sekä pienempien paikallisten autovuokraamojen kanssa. Tämän ansiosta saatavillasi on ala suurin ajoneuvovalikoima jokaiseen tarpeeseen, sekä lukuisat nouto- ja palautuskohteet ympäri saarta. Näihin kuuluvat tietysti Teneriffan eteläinen lentokenttä, Teneriffan pohjoinen lentokenttä, sekä saaren eri toimistot kuuluisissa lomakohteissa.
" Antoivat eri auton kun olin varannut. SEAT Leon tyyppinen olin varannut, sain VW T-Cross joka tuntui olevan pienempi. Takakontti oli ahdas, en ollut tyytyväinen takakontin kokoon. "
" Antoivat eri auton kun olin varannut. SEAT Leon tyyppinen olin varannut, sain VW T-Cross joka tuntui olevan pienempi. Takakontti oli ahdas, en ollut tyytyväinen takakontin kokoon. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 8
" Autoeurope tarjoaa helposti kilpailukykyiset hinnat ympäri Eurooppaa. Silti kannattaa olla tarkkana autoa noudettaessa. "
" Autoa noudettaessa tyrkytettiin lisämaksusta parempaa autoa sekä erilaisia vakuutuksia vaikka auto oli ns prepaid. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Auto Europen kanssa asiointi on sujunut mielestäni joustavasti. Tästä syystä olen käyttänyt varmaan viimeisillä yli 10:llä auton vuokrauksellani Auto Europea. "
" Emme saaneet autoa minkä olimme varanneet, lähes tyrkytettiin muita vaihtoehtoja lisähintaan. Lisävakuutuksia myös kehotettiin ottamaan useaan kertaan. Vuokraamon edustajia ei ollut saatavilla auton luvutuspisteessä Europcarin pysäköintialueella auton luovutuksen eikä palautuksen aikana. Minun piti palata molemmilla kerroilla takaisin lentokentän vuokraamon tiskille selvittämään. Autossa oli monta kolhua joita läheskään kaikkia ollut kirjattu ylös vuokrausasiakirjaan joten otin useita valokuvia autosta etten joudu maksamaan aikaisemin tapahtuneita muiden aiheuttamia vahinkoja! "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 7
" Ok "
" Kytkin oli outo, ylämäissä teho loppui. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Ok "
" Lähes uudessa Renault Capturissa oli voimakas tuulen suhina ajurin puolen sivuikkunan tai ovitiivisteen kohdalla. Todella häiritsevä ääni! "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Toimiva ratkaisu "
" Kaikki meni ihan mukavasti. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" Kaikki toimi moitteettomasti "
" Vaivatonta ja helppoa "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" sama juttu, koko ketju toimii hyvin. "
" kaikki toimivat hyvin. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Varauksen tekeminen oli nopeaa ja sujuvaa. Hinta oli kilpailukykyinen. Kuten aiemmin mainitsin, niin varaussumma oli suurempi kuin mitä varauksen yhteydessä ilmoitettiin. Asia oli merkittävä siinä mielessä, että se aiheutti epäselvyyksiä autoa noudettassa. "
" Asiakaspalvelijan puhui hieman epäselvästi ja hän oli ikkunan takana, joten asiointi haasteellista. Epäselvyyttä aiheutti varaussumma, mikä oli odotettua suurempi(940€ vs 1250€). Lisäksi minulle olisi haluttu myydä vielä ylimääräinen vakuutus vaikka ilmoitin selvästi, että en sellaista tarvitse. Muuten asiointi oli kyllä nopeaa ja kohtalaisen sujuvaa. Saamani vuokra-auto oli lähes uusi ja todella hyvä kuntoinen. Sillä oli miellyttävä ajaa. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Toiminta Auto Europen kanssa sujui erinomaisen hyvin ja joustavasti, kuten ennenkin! "
" Heti aluksi Europcarin toimistohenkilö yritti väkisin myydä meille lisähintaan suurempaa autoa ja myös vakuutusta, joka olisi kattanut varkaudet 0-omavastuulla. Ensimmäinen Europcarin vuokra-auto oli viallinen, joka havaittiin pian vuokraamosta lähdettäessä (etupuskuri oli irronnut ja laahasi maassa). Auto palautettiin Europcariin. Tehtiin vuokrapaperit korvaavasta autosta. Tarkastuksessamme ennen lähtöä huomasimme toisen tuulilasin pyyhkijän puuttuvan. Tehtiin taas vuokrapaperit toisen auton korvaavasta autosta, joka oli OK. Tähän koko tapaukseen kului 4,5 tuntia lomastamme. Mielestäni Europcarin Teneriffan Sur-toimiston myynnin ja huoltojen laatu on todella heikkoa. Toiminta Auto Europen kanssa sujui erinomaisen hyvin ja joustavasti! "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 2 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 3
" Auton varaus on aina ollut helppoa ja mielestäni myös edullinen vaihtoehto. Vuokra-auton olen aina varannut Auto Europen kautta. "
" Auto ei ollut valmiina vaikka lentokone oli vajaan tunnin myöhässä. Autoa joutui odottelemaan puolituntia vaikka samanlainen oli parkissa puhtaana. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Jouhtuiko ylimääräinen alkuperäisestä varauksesta poikkeava auton vuokrauksen lisälaskutus Sixt:stä vai Autoeuropesta. Sitä en tiedä? "
" Sain ylimääräisen veloituksen auton vuokrauksesta ilman selvitystä tai perustelua lisälaskutukseen. Alkuperäinenvarauksen vuokrasumma ei siis pitänyt paikkaansa. Alkuperäiseen varaukseen en ottanut mitään lisäpalveluita. Auto oli kunnossa ja tankattu. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Price effective and clear service "
" Hertz had by far the longest queue for the desk of any rental company, took about 1h to get to the desk. After that everything was very quick and efficient. They had readily printed photos of all the scratches on the car. Leaving car back took less than 5min. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Ok "
" Automaatti oli joustamaton! "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 8
" Varaus hoitui mallikkaasti. "
" Vuokraamo voisi katsoa pissapojan nesteet ennen kuin luvuttaa auton uudelle asiakkaalle, oli tyhjä kahden ruiskauksen jälkeen. Lisäksi tuulilasi oli melko likainen sisäpuolelta (harmaa). "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 7
" Palvelu toimi varauksesta auton noutoon ja palautuksineen jouheesti ilman ongelmia. "
" Palvelu toimi varauksesta auton noutoon ja palautuksineen jouheesti ilman ongelmia. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" TAuton noudossa henkilökunta pyysi 50 € lisää jo maksetun vuokran päälle. Auto ei ollut ainakaan sovittua parempi "
" TAuton noudossa henkilökunta pyysi 50 € lisää jo maksetun vuokran päälle. Auto ei ollut ainakaan sovittua parempi "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 6
" kaikki meni ok, paitsi, 300 euron vakuus on vielä lukittuna visa tililtäni "
" kaikki meni ok, paitsi, 300 euron vakuus on vielä lukittuna visa tililtäni "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Hyvin toimiva järjestelmä. "
" Uusi autovuokraamo tuttavuus, käytän jatkossakin. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 9
" Hienosti toimi varaus. Ohjeistuksessa sanotaan että pitää olla luottokortti, mutta debit visakortti riitti. "
" Luotettava valinta. Auto oli uusi ja paremmilla varusteilla mitä varattiin. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Aivan loistava varaussysteemi, kun löytää sivuilta edullisemman tarjouksen on helppo vaihtaa edullisempaan. "
" Auton palautettuani kuljetus lentokentälle välittömästi. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" AutoEuropen Teneriffan eteläiseltä lentokentältä noutopaikan ohje oli täysin virheellinen!!!!! Vaikka soitin suomen tuki puhelinnumeroon, puhelu meni milloin Madridiin, milloin Italiaan. Eivätkä noutopaikkaa osanneet neuvoa. Käskivät vain lukea ohjetta, jonka kyllä olin lukenut. Palvelusta tuli sellainen mieli, että kuin olisi tyhmä ja ei osaa lukea ohjeita. Mistään ei saanut apua mistä shuttlebussi lähtee. Paikka ei todellakaan ollut parkkipaikalla sijaitsevassa kohtaamispaikassa. Lopulta lentoaseman pihalla oleva matkailuinfopisteen nainen osasi kertoa mistä bussi löytyy. Täysin eri paikasta mikä mainittiin ohjeissa. 2 tuntia lentokentällä seikkailua ja usea turha puhelu sai kyllä adrenaliinin nousemaan. Kun bussi löytyi muu palvelu oli hyvää. Auto olisi voinut olla laadukkaampi/tehokkaampi kuten ww-Polo olisi ollut. Hyundai oli hieman tehoton. "
" Auto olisi voinut olla laadukkaampi/tehokkaampi kuten ww-Polo olisi ollut. Hyundai oli hieman tehoton. Muuten palvelu henkilökunnan osalta ok. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 7
" Hyvä "
" Ihan hyvä "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Lentokentällä oli hieman haasteellista löytää paikkaa mistä bussi lähti! Ei mitään kylttiä eikä ennakko tietoa! "
" Lentokentällä hieman haasteellista oli löytää paikka mistä bussi lähti! Ei mitään kylttiä eikä ennakkotietoa! "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" When I hired the car I read that the office of the Canarias will be at the airport. It wasn`t, it was hidden in parking place. That was not good. "
" It was really hard to find that guy who gave us the car. Car was old but still pretty good. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Lentomme peruttiin ja olisimme halunneet siirtää auton noutoaikaa. Auto Europelle soitettaessa meitä yritettiin saada maksamaan peruutusmaksu ja tekemään uusi varaus, vaikka jälkeenpäin Interrentiltä kuulimme, että Auto Europe olisi voinut vain ilmoittaa vuokrausyhtiölle, että tulemme myöhemmin. Olin todella pettynyt asiakaspalveluun, jota puhelimitse Auto Europelta sain. "
" Ystävällinen ja nopea palvelu! "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Käsijarru jumitti ja kytkin huonokuntoinen, muuten ok. "
" Muuten kaikki pelasi hyvin mutta lastenistuinen vuokrahinta aivan sikamaisen kallis suhteessa auton vuokrahintaan. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 7
" Kaikki toimi hyvin. "
" Olisin halunnut mielummin ei automaatti vaihteistoa. Mutta tämäkin oli ihan hyvä Fiatin automaatti ei toimi ihan niin hyvin kuin voisi kuvitella. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 9
" KIITOS "
" KIITOS "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" . Auto Europella asiat hoidettiin hyvin, kiitos siitä. "
" Europcar ei ollut halukas tekemään huolellista luovutustarkastusta, kun noudin auton. "
" Auto Europen pitäisi saada lähetettyä tiedot SIXT:in järjestelmään, koska auton noutovaiheessa asiaskaspalvelijalta meni pitkä tovi kirjoitella kaikki tiedot talteen. "
" Autoksi tuli Peugeot 2008, joka on sisätiloiltaan ilmoitettua 308:a pienempi. Lisäksi vastaanottotiskillä oli vain yksi "kassa", joten jonottaminen kesti kauan. "
" Kaikki toimi hienosti, mutta deposit ja bensamaksun palautus kesti liian kauan ( 10 päivää ). "
" Kaikki toimi hienosti, mutta deposit ja bensamaksun palautus kesti liian kauan ( 10 päivää ). "
" Kilpailukykyinen "
" OK "
" Kaikki toimii helposti ja luotettavasti. Joskus olisi kiva, jos tarjoaisitte ilmaisia tai edullisia upgradeja (mikäli auton vuokraajalla on saatavilla) vaikkapa viikkoa ennen matkaa. "
" Palvelu oli ystävällistä ja toiminta helppoa. "
" Autoeuropen nettisivuilla asioiminen oli taas helppoa ja vaivatonta. En ole vielä koskaan testannut palvelunumeroa, että saisiko sieltä palvelua omalla kielellä. "
" Ze Interrent esiintyy Autoeuropen sivulla nimellä Noexxes,joka on Interrentin halpavuokraamo, mikä on taas Europcarsin halpavuokraamo. Palvelu tiskillä oli käsittämättömän hidasta. Yleensä raivosta puhiseva asiakas sai auton paperit käteensä vasta kun oli ottanut virkailijan kauppaaman lisävakuutuksen. Firman nimi on Noexxes ja virkailija väitti siitä huolimatta minulla olevan 1400 omavastuu, vaikka olin vuokrannut auton nollaomavastuulla. Lopulta 300 euron vakuus pidätettiin luottokortilta. Sama jono oli vastassa kentän autonhakupisteessä, missä taas joku ihme vääntäminen jatkui, ja näkyivät taas kortteja höyläävän. Kehoitan välttämään kyseistä vuokraamoa, kuten myös Goldcaria.Halpa vuokraus tulee lisämaksuineen kalliiksi. "
" Varausvahvistus olisi hyvä olla myös kyseisen maan kielellä. "
" Ei ole koskaan ollut ongelmia, hyvin on toiminut. Kiitos "
" Ei koskaan tätä yhtiötä enään ja sitä mieltä oli monet jotka jonottivat palvelutiskille. Minun palveluaika tiskillä oli lähes puolituntia. Asiakaspalvelija yritti väkisin myydä minulle isompaa autoluokkaa, sen jälkeen lisävakuutusta. Lopulta kun sain auton avaimet kukaan ei tullut tarkistamaan autoa että missä kunnnossa se oli. Onneksi otin valokuvat joka naarmusta. Palauttaessani autoa auto tarkistettiin ja muutaman naarmun kohdalla palvelija kysyi että onko minulla valokuva naarmuista kun sanoiun että ne naarmut oli jo haettaessa. Jos valokuvaa ei olisi ollut niin maksumieheksi olisin joutunut. Yrittivät vielä veloittaa 39,90eur bensarahaa vaikka tankki oli täynnä palauttaessani. Rahat palautettiin kun ilmoitin siitä luottokorttiyhtiööni. "
" vaurioiden tarkistus heti lähdössä olisi parempi "
" palvelu voisi olla nopeampaa "
" Vakuutuksen ottoa ehdoteltiin, sitten se olisi pitänyt hoitaa puhelimitse ja loppujen lopuksi sen saikin hoitaa netin välityksellä ?? Aviksen noutopaikka olikin l-aseman ulkopuolella ja siihenkin piti soittaa pari puhelua, ennen kuin noutoaika oli ok. Muuten kaikki sujui hyvin. "
" Kaikki toimi moitteetta. "
" Olin pettynyt siihen että AVIS on muuttanut toimipisteen ja vuokrauksen pois TFS:n lentokentältä eikä bussikuljetuksesta oltu ilmoitettu meille. Olimme 1kk aikaisemmin 22.10-1.11.2016 samassa kohteessa ja saman vuokraamon asiat hoituivat kentältä sujuvasti. Nyt jouduimme selvittelemään ja etsimään toimistoa sekä siirtyminen n.2km päähän piti odotella kyytiä liian pitkään molempiin suuntiin.Aviksen palvelu huonontunut ketään ei kiinnostanut tarkistaa autoa palautuksen yhteydessä oliko bensiinitankki tankattuja ja auton ulkopinta kunnossa. Jatkossa käytän edelleen Auto Europea mutta tuskin AVIS tai Budget tulee kysymykseen koska vuokraamon ovat siirtyneet pois lentokentältä, jos jatkossa asiaan ei tule parannusta esim taxi kyyti siirtymälle. "
" Opasteet lentoaseman tuloaulaan ja informaatio auton noutopisteet siirtymisestä pois lentoasemalta. Asiat tulisi tietää jo etukäteen. Henkilökuntaa lisättävä toimistoon ja auton palautukseen jotta asiat saadaan sujumaan. 2.12 klo 23 nouto hidasta sekä palautuspäivänä 13.12 klo 13.30 aivan liian suuret jonot palvelupisteestä. Siirtokuljetuksen odottelua AVIS -TFS molempiin suuntiin. Olisi lisättävä vähintään toinen minibussi lentokentän ja vuokraamon väliseen liikenteeseen tai TAXI kyyti. Koskaan aikaisemmin ei ole ollut näin kova kiire paluulennolle kun vuokraamo on ollut lentokentän yhteydessä. Jos AVIS ei tee asialle mitään niin luulen että he tulevat menettämään vanhoja asiakkaita. Asiasta keskusteltiin busissa toisten asiakkaiden kanssa "
" Teidän kautta löysin kaikkein edullisimmin auton. "
" Vuokraamon toimisto oli siirretty lentokentältä parin kilometrin päähän. Sukkula-bussin lähtöpaikan voisi merkitä paremmin, ettei tarttisi laukkujen kanssa vaeltaa pitkin parkkipaikkaa! Vuokra-auto oli siisti ja hyväkuntoinen, vaikkakin siihen syttyi rengaspaineen varotusvalo palamaan. Paineet olivat silti kohdallaan, joten se ei menoa haitannut. "
" Lienee 4. kerta kun käytin Auto European palveluja ja Interrent varmasti heikoin tapaus. 1. jonotusta yli tunti ennen neuvottelua vaikka virkailijoita oli 4 kpl, palvelivat 1 tai 2 asiakasta kerrallaan. Ei minun perustietojani (osoite yms) koska jouduin antamaan kaikki erikseen. Eikö Auto Europe välitä näitä etukäteen? 2. omien lisävakuutusten pakkomyynti vei aikaa. Minäkin otin jonkin hinauspalvelun vain päästäkseni asiassa eteenpäin. 3.tankkaussopimus oli täysi -- tyhjä palautettaessa. Jos polttoainetta jäljellä se hyvitettäisiin. Asia vielä auki, mutta näyttäisi ettei näyn tapahdu. 4.Interrentin palvelu parkkialueella vielä kesken ja puutteellista (tsto rakenteilla). 5. auton palautus juohevasti. 6. en ikinä enää käytä Interrenttiä. "
" Eri virkailijat auton etukäteen varanneille/ paikan päällä varaaville tai lisää virkailijoita ruuhka-ajoiksi. Jonotin yli tunnin muiden odotellessa. Etukäteisvalmistelut tehtävä eli perustiedot valmiiksi. Erilaisten lisäpalvelujen pakkosyöttäminen lopetettava. Polttoaineesta ei pidä veloittaa kahteen kertaan. Kunnon opasteet pysäköintialueelle. Vuokrasin kolmesti samalla kerralla. Ensimmäisen ainoan ja viimeisen. "
" Everything okay when booking, but will you help us if we get any problems with Rhodium afterwards? See comment below. "
" Rhodium/Goldcar: They tried to force us to take an extra insurance even if we had a SuperCover through AutoEurope, they tried to tell us we had scratched the car when we brought it back although the scratches were there in advance. Happily we had marked it on the form before taking the car. They took back our copy of the form from us when we returned the car, so hopefully they won't try to claim us for anything now. If so, we hope you can help us getting back the form belonging to us with proof. Generally they were unfriendly both when picking up and returning the car. "
" Voisitte ilmoittaa, että Rhodium on sama kuin Goldcar. En olisi vuokrannut tätä autoa. "
" EI RHODIUM VAAN GOLDCAR. Goldcarilla on aina tajuttoman pitkät jonot ja hidas palvelu. "
" Sopimus olisi saatava myös paikalliasella kielellä ettei ehdoista tarvitsisi aina riidellä autoa noudettaessa "
" Olkaa tietoisia Auto Europen kanssa sovitusta, älkääkä yrittäkö tuplalaskustusta vakuutuksesta tai muista kun autoa noudetaan "
" veloittivat 40 euroa lisähintaa vakuutuksesta kun haettiin autoa vaikka olimme jo kaikki lisäturva vakuutukset autoeuropasta varanneet? "
" auto oli kohtalainen Espanjalaiseen tyyliin ;) mutta hakiessa 40 euroa vakuutuksen lisähinta tiskillä yllätti. Siiten kannattaa varautua. Tällaisista yllättävistä rahastuksista pitkä miinus - . Kun olisin tiennyt niin varaukseni olisi ollut kilpailijalta. Palautus tankki täytenä on parempi kuin Goldcar:illa, muuten aika lailla vastaavat palvelultaan ja laadultaan toisiaan. Näillä nouto ja palautus samassa paikassa ja samat työntekijät. Hiukan palveluhenkisyyttä heiltä toivoisi. "