Jäsenenä hyödyt erityisistä, jopa 15 % alennuksista. Kirjaudu sisään tai luo tili täällä. Varaa nyt ja säästä!
" Soitettiin auto europen palvelunumeroon kun huomasimme että suunnitelman muuttuessa tulee melkein tuplamatka alkuperäiseen nähden. Eivät osanneet auttaa! "
" Matkasuunnitelmamme muuttui ja olisimme halunneet vaihtaa pakettiin kuuluvan kilometrimäärän suuremmaksi. EI ONNISTUNUT. Vaihdettiin sitten kuitenkin auto isommaksi koska matkaa tuli paljon enemmän tehtäväksi. Herzin deskillä laskettiin tarjous jonka mukaan mukaan lisälaskua tuli 147 euroa. Lisäkilometreistä tuli 162 joten loppusumman pitäisi olla 309 euroa. Tosiasiassa laskutettiin 385,05 euroa. Todennäköisesti virhelähteeksi paljastuu laskuun merkitty Fuel Purchase option,jota emme käyttäneet vaan auto palautettiin täyteen tankattuna. Kuitit tankkauksestakin löytyvät tarvittaessa. "
Kokemuksen yleismielipide: 1 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 8
" Minulla oli etukäteen ostettu vakuutus autolle, mutta nainen tiskillä väitti kovin vastaan, ettei ole sellaista. Tällä tavalla hän myi minulle samanlaisen vakuutuksen toiseen kertaan. Vielä minulta veloitettiin palautuspäivänä 185.14 euroa, enkä saa selville, mistä se on. "
" Vakuutuksen pakkomyynti olisi hyvä lopettaa ja pysyä totuudessa "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Kelpo palvelua "
" Muuten kaikki meni ok mutta lopullisen hinnan kanssa oli ongelmia. Mielestäni maksoin ns. super coverin ja se mielestäni lukee Autoeuropan dokumentissa mutta siitä huolimatta minulle sanottiin että super coveria ei ole. No mitään ei tapahtunut joten ei ongelma. Toisaalta Autoeuropen vouscherissa lukee että maksoin yli 80 Euroa mutta Hertsiltä tulleessa laskussa voucherin arvo vain reilu 50 € joka myös vähennettiin kokonaissummasta eli mielestäni tässä hävisin noin 30 €. Olin pyytänyt luvan ajaa Itävaltaan ja sen myös maksoin. Maksoin myös epähuomiossa hakeasseni Navin vaikka sitä en ollut pyytänyt. Autossa oli kiinteä Navi. Kävin asiasta mainitsemassa asiasta ja Hertsin tiskillä yllättäen hyvittivät tuon Navin osuuden mikä yllätti. Sanoivat kyllä että minun olisi asia pitänyt huomata hakiessa autoa ja mainita silloin. Tästä kuitenkin plussaa. Kaikin puolin homma meni hyvin paitsi tuo 30 € ylimääräinen kustannus. Auto oli hyvä ja palvelu muutenkin hyvää. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" asiantunteva ja nopea palvelua, ei pakko myyntiä, olen tyytyväinen "
" ystävälinen ja nopea palvelua, ei mitään "pakko" myyntiä "