Varaa sunnuntaihin 2. huhtikuuta mennessä ja säästä jopa 15 %! Jäsenenä sinulla on pääsy entistä yksinomaisempiin tarjouksiin. Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi tästä. Varaa nyt ja säästä!
Rooman esihistorialisesta kaupungista löytyy myös nykyajan piirteitä, mikä tekee siitä erinomaisen lomakohteen, jossa voit kokea kaikkea muinaisista ajoista nykyaikaan. Kaupunki on kuin iso ulkoilmamuseo, jossa voit aika ajoin astua sisään tyylikkäisiin putiikkeihin, moderneihin gallerioihin, korkeatasoisiin ravintoloihin tai matkustaa salaperäiseen Vatikaanin kaupunkiin. Nyt voit lukea autonvuokrauksen asiakasarvosteluista Roomassa, mitä kokemuksia muilla on tästä kohteesta!
Auto Europe voi tarjota sinulle unohtumattoman lomakokemuksen ikivanhassa Rooman kaupungissa. Autonvuokraus antaa sinulle vapauden tutkia kaikkea oman aikataulusi mukaan ja lähteä myös ympäröiville alueille. Suuri valikoima tarjoaa aina jokaiselle jotakin ja kauttamme löydät aina alan edullisemmat hinnat. Valitse itsellesi sopivin tarjous ja ajoneuvo Rooman Fiumicinon tai Rooman Ciampinon lentokentiltä, kaupungin kahdelta rautatieasemalta (Termini ja Tiburtina) tai yhdestä kaupungin lukuisista keskustan toimistoista.
" Helppo varaus, laadukas yleisvaikutelma "
" Nopea, asiantunteva palautusprosessi. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Helppokäyttöinen ja luotettava varausjärjestelmä. "
" Tutto va benissimo. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Minulla on jo vuosien kokemus asioinnista Auto Europen kautta. Palvelu toimii aina hyvin, myös silloin, kun on ollut jostain syystä aihetta reklamaatioon vuokrausfirman suuntaan. "
" Palvelu oli ystävällistä ja mutkatonta. Auto oli uusi ja luokkaa isompi, kuin varattu. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hoidetaan hyvin ja nopasti "
" Hyvää asiallista hoitamista "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 9
" Toimi ihan hyvin jälkeen kerran. "
" Ystävällinen, asiallinen ja ripeä palvelu sekä noudettaessa että palautettaessa. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" OK "
" Ensinmäinen auto ilman navia vaikka maksettu sekä aika "ruttunen". Pienen reklamaation jälkeen kaikki OK. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 8
" hyvä "
" palautuskuittia ei tullut sähköpostiin . tuli vain tyhjä paperi "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Very good "
" All went very good! "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hyvä tarjonta, hyvät hinnat ja hyvä vakuutus omavastuun poistoon. "
" Kaikki toimi hyvin ja nopeasti. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hyvä, toimiva edullinen. "
" Ihanaa vuokrata auto ilman että pakkomyydään kassalla vakuutusta. Appsi käyntiin ja menoksi. Ainut haaste oli kuvata auto applikaatioon vaurioiden varalta kun oli pimeä ja viereisissä ruuduissa autot. Onneksi oli taskulamppu mukana. Muutoin täysin onglematonta. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" tyytyväinen "
" kaikki muuten hyvin mutta auto oli likainen ulkoa, sisältä oli toki siivottu. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" Auto Europen nettivaraus oli helppo toteuttaa ja lisävakuutukset yms. selkeästi saatavilla. "
" Hertzin paikallinen henkilökunta: Yläkerran mieshenkilö oli tosi asiantunteva ja hyvä asiakaspalvelija, mukava tyyppi. Mutta alakerran naisväki töykeetä ja ei niin hyviä asiakaspalvelijoita. Kohtelivat asiakkaita melko huonosti ja ilmoittivat vaan kun kysyttiin auton muutamista pienistä naarmuista, ettei kuulu heille, ei ole heidän ongelma. Iäkkäämpi pariskunta oli samaan aikaan hakemassa autoa kyseisiltä naishenkilöiltä. Halusivat ottaa lisä turvan, yläkerrassa sanottiin, että turva maksaa 450 euroa ja alakerrassa 700 euroa??? Miten voi olla mahdollista. Emme jääneet katsomaan, miten kaikki päättyi, mutta toivottavasti ihan vanhempi pariskunta saivat lopulta autonsa ja pääsivät viiden viikon lomalleen. Alakerran palvelu oli hidasta, vaikka neljä naista istui pöydän takana ja muutamia mieshenkilöitä liikkuin autojen kimpussa. Auto oli hyvä, Opel Astra, mutta vähän pölyinen ja pissapojan neste loppui. Auton käyttöön emme saaneet mitään opastusta, johon olemme tottuneet esimerkiksi Suomen autovuokraamoissa. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Hyvä kokemus, ongelmia ei ollut joten niiden hoitoa ei tullut testattua "
" Auton noutopaikka ja palautus "FireFly" vuokraamolle merkitty huonosti (eri paikka kuin päävuokraamoilla) "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 6 Auton kunto: 10
" Nice "
" Windscreen water was empty "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki sujui hyvin. "
" Kaikki sujui hyvin. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Tuli hiukan lisämaksuja, kun kaikkia ei voinut vaita suoraan vuokrattaessa netin kautta. "
" Lentokentän asiakaspavelu ja avaimien luovutus oli todella hidasta ja sielä oli pitkät jonot. Itse auton sai nopeasti kun paperihommat oli hoidettu. Vaikka auto oli valmiiksi maksettu joutui jonottamaan kuten autoa vuokraavat henkilöt ja vaikka kaikki tiedot olin syöttänyt varaustilanteessa, niin ne joutui uudelleen täyttämään paperille, mistä virkailja syötti ne heidän järjestelmään. Maksoin 15 euroa ja pääsin prioity jonon kautta non tunnissa pois. Muuten jonotusaika olisi ollut 2-3 tuntia. "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 3 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" I have used Auto Europe several times and it works very well. You can get really good prices with them. Possibility to change rental without expenses is a feature I have used almost every time. "
" Fairly new and very clean car. Quick and friendly service. Will definitely use their services again. Car return in Rome Termini a bit hard to find (but that's the case with all rental companies in Termini). "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Kaikki toimi mallikkaasti "
" Ei ongelmia "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Never service in my own language. Ok "
" Service on the desk was awful and very slow, I waited 2 hours in queu when desk persons talked with no hurry. The car was totally different than the car class I had booked. Car has broken wind screen (not marked to the papers) and I had to give my signature without knowing what I am signing. Most of papers was only in Italian language. Even after renting I dont understand what I payd (taxes etc.) in recept the company gave me. Hertz Italy is totally awful and poor company, I will rent never again from Hertz! "
Kokemuksen yleismielipide: 1 Tehokkuus paikan päällä: 1 Palautuksen tehokkuus: 4 Auton kunto: 4
" Auton nouto olisi voinut olla paremmin ohjeistettu. Nyt jonotimme turhaan AutoEuropen tiskillä ennenkuin lopullinen noutopaikka Europcar selvisi "
" Auto oli lähes uusi, siisti. Ei ongelmia "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Oltiin noudosta myöhässä ja AutoEuropen asiakaspalvelu auttoi hoitamaan noudon lykkäyksen myöhemmäksi. "
" Kaikki meni hyvin. Nouto ja palautus meni nopeasti ja kuljetukset kentältä/kentälle toimi hyvin. Auto oli todella alitehoinen Italian serpenttiiniteille joissa rajuja ylämäkiä, joten ei mikään maailman paras ajonautinto ollut, mutta auto oli kuitenkin käytännössä uusi. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Hyvin toimi "
" kaikki toimi hyvin "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Hyvä "
" Hyvä "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Everything went smooth nice and easy. When I needed advice I got it. Special thanks to Niina Heinänen. "
" I do understand that during high season I have to wait more than an hour before beeing served on the desk. I also understand that sometimes clerk makes a mistake and writes the agreement to another (wrong) persons name and has to start the whole process again from the start. But. What I would appreciate to be explained to me is that if I order Alfa Romeo Giulietta (or similar) why do I get a 5,3 meter long Opel van which does not fit between any parking lines, which is too big to be driven in the small cities of Tuscany and which drinks 8,3litres/ 100km. I would also like to hear if all the cars rented by Budget are really dirty outside and inside and one can not even wash the windscreen because the washing system is all empty. Should I be happy with this! No!! "
Kokemuksen yleismielipide: 3 Tehokkuus paikan päällä: 1 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 3
" Toimii hyvin "
" Sain kaksi luokkaa pienemmän auton kuin tilasin "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 9
" Auto europen kanssa muut vuokraus kerrat menneet hyvin. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun auto tuli budjetilla ja ehdottomasti huonoin kokemus. "
" Todella hidasta, huonoa ja epäystävällistä palvelua. Yritettiin väkisin myydä lisävakuutuksia. Autoa noudettaessa tiskillä meni n 45 min. Todella ala-arvoista. "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 1 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" Muutokset varauksiin hankala tehdä. Itse varauksdn tekeminen helppoa. Selkeät vahvistukset. "
" Auton noudon asiakaspalvelu todella hidasta ja henkilökuntavaje suuri. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 3
" Lentoyhtiö muutti lennon aikataulua. Jouduimme perumaan varauksemme ja uusi oli kalliimpi "
" Autoa ei tarkastettu lähtiessä. Palautettaessa yritettiin saada yhtä kyljen naarmua meidän maksettavaksi. Olin kuvannut auton naarmut lähtiessä ja näyttäessäni sitä virkailijalle he sanoivat että asia ok. "
Kokemuksen yleismielipide: 3 Tehokkuus paikan päällä: 3 Palautuksen tehokkuus: 1 Auton kunto: 4
" Hyvä palvelu "
" Ok "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" EI kummenpaa. Tosin Budgetin autoa vastaanottava mies, sanoi Auto Europen lähettävän selvityksen sähköpostiini. Ei ole näkynyt "
" Auton saaminen tosi vaikeaa. Lopulta käskettiin mennä paikalle 52 ja ottaa auto ruudusta. Myöhemmin huomasin vausriot keulassa.' Nyt veloitettu Amexin korttia 839,90 € ilman selityksiä. Jotta voin käyttää Amexin vakuutusta tarvitsen selvityksen vaurioista ja veloituksen perusteista. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 6 Auton kunto: 9
" Auto oli hyvä "
" Auton noutopisteen toiminta oli tehotonta. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hyvä "
" Auton luovutus melko hidas "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki sujui loistavasti. "
" Kaikki sujui loistavasti. Ei mitään pakkomyyntiä tiskillä ylimääräisistä vakuutuksista. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki on hoitunut aina hyvin! "
" Lisämyynti ärsyttää . Se kuulunee kuitenkin maan tapaan. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Autoeurope on paras "
" Hyvin sujui kaikki "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Ei ole koskaan ollut mitään ongelmia Autoeuropen kanssa, kaikki autonvuokraukset on tehty sitä kautta. "
" Positiivinen kokemus. Kaikki sujui joustavasti ja ilman ongelmia. Polttoainekulujen palautus tapahtui välittömästi auton palautuksen tapahduttua. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Emme saaneet erittelyä lisäkulusta, joka veloitettiin luottokortilta(omavastuun muutos) ja summa yllätti matkan jälkeen "
" mme saaneet erittelyä lisäkulusta, joka veloitettiin luottokortilta(omavastuun muutos) ja summa yllätti matkan jälkeen "
" Vuokraus oli vaivaton ja lisävakuutukseen liittyvät toimenpiteet olivat selkeästi ilmaistu. Asiakaspalvelu oli huomioonottavaa, ammattimaista ja ystävällistä. "
" Vuokraus oli vaivaton ja lisävakuutukseen liittyvät toimenpiteet olivat selkeästi ilmaistu. Asiakaspalvelu oli huomioonottavaa, ammattimaista ja ystävällistä. "
" We are very happy. The car was very clean and in good condition. "
" It would be good to have more personnel in customer service during the rush our in Rome Fiumicino airport. "
" Ei ongelmia Auto Europen kanssa mutta Maggioren kanssa kyllä ja nyt katsotaan miten asiat etenevät.. "
" Sain hyvän auton (Mersu A160) ja halusiva minun ottavan kalliin vakuutuksen. Mutta olin jo ottanut teidän kauttanne. Auto oli täysin kunnossa kun palautin mutta neljän viikon jälkeen vaha oli mennyt pois ja suurennuslasilla löysivät pari naarmua, jotka taatusti olivat jo ennen mutta vahan alla - laskuttavat melkein 500?. Selvästi huijaus mutta koska minulla on vakuutus kauttanne niin tein vahinkoilmoituksen - johon ei viikkoon ole tullut mitään vastausta. Eihän tämä oikein hyvältä tunnu. Toivon toki, että Auto Europe hoitaa asian kuten pitää. "
" Thanks - everything went well! Jyri & family "
" Sivut toimivat hyvin. Ainut, että luulin ottaneeni kattavamman paketin mitä Aviksella sanoivat minun ottaneen. "
" Piilokuluja. Luulin ottaneeni Supercoverin nollaomavastuulla, mutta jouduin maksamaan 800? ylimääräistä. Toinen vaihtoehto olisi ollut katevaraus 3500? luottokortille. Hyvää häämatkaa vaan, kun luottokortti olisi ollut tapissa jo ennen reissun alkua. Yritti hirveästi tehdä Avis lisämyyntiä ja saada meidät maksamaan kaiken mahdollisen. Eikä millääån uskoneet, että me halutaan nyt vaan se auto ja lähteä täältä. En voisi enää paljoa tyytymättömämpi olla. Avista en suosittele kenellekään. Aikaisemmat kokemukset Italiasta olleet paljon parempia vaikka tuo hidas vuokrausprosessi onkin rasittavaa. "
" Good service from Auto Europe. Easy purchase and exact description of terms. Voucher worked with no problem. "
" Long waiting period to obtain a car in Rome. As there were three different companies, it was difficult to figure out should I take a number or should I be in physical line. Eventually the person providing the car was very helpful, but I believe that she provided me with the car class below the one that I ordered. The return of the car went well, but initial impression was spoiled. "
" Puhelinpalvelua mielellään myös suomenkielellä "
" Vuokraamon asiakaspalvelu todella hidasta, aikaa kului 15-30min / asiakas. Emme saaneet vastaavaa autoa, jonka olimme ennakkoon vuokranneet. "
" Varaus sujui erinomaisesti. "
" Auto, Jeep renegade, oli hintaansa nähden erinomainen. Voisiko vuokraamo tarjota tietoa tankkauspaikoista lähellä esim Rooman kenttää. Sinne tullaan moottoritietä pitkin ja bensa-asemia ei ole. "
" Aivan OK "
" Auton saamisessa aina omat ongelmansa. Auto on mitä sattuu olemaan. "
" Auton/autovuokramon vaihto onnistui näppärästi. "
" Melko hidasta palvelua, vain 1 virkailija tiskillä iltapäivällä kiireisempaan aikaan. "
" Auto oli siisti ja sama malli kuin varatessa. "
" Auton saaminen kesti ehkä 30min, eli ihan normaalin ajan. Vuokraamo ja auto löytyivät helposti. Palautus oli nopea, eikä mitään epäselvyyksiä mistään naarmuista tms ollut. Veloittavat jokaisesta kamerantolpan kuvasta tai ZTL-alueen rikkomisesta n. 80? per sakko, eli kannattaa katsoa miten ja missä ajaa. Toki, sama pätee myös kaikkiin muihin vuokraamoihin. "
" Ei murheita "
" -palvelutiskillä kahden tunnin jono - auton rengaspaineet olivät väärät/vaarallisen alhaiset - pysäköintitutkat eivät toimineet "
" Ei huomautettavaa. AIkaisemman kokemuksen perusteella AutoEuropeen voi luottaa, sillä palauttanut nopeasti peruutun tilauksen rahat. "
" Positiivista: 1. Ei jonotusta (nouto/lpalautus) 2. Ystävällinen asiakaspalvelija noudossa 3. Auto vastasi tilattua ja maksettua kokoluokkaa (keskikoko) 4. Auto uusi (ajettu 6000 km,vm.17) ja hyvin varusteltu (mm. navigaattori). Negatiivista: 1. Palautuksessa auton vastaanottanut mies väitti, että tankki ei ollut täynnä, vaikka olin ottanut tankin täyteen lentokenttää lähimpänä olevalta palveluasemalla. Näytettyäni polttoaineen ostokuitit, josta viimeisestä näki, että polttoaine oli otettu mahdollisimman läheltä, sain käsityksen, että asia oli OK. Jäi kuitenkin epäilys, että minua yritettiin huijata!!!! 2. Luottokortiltani on veloitettu jälkeenpäin 7,37 EUR. Mikä tämä veloitus on??? Arvostaisin kovasti, jos saisin vastauksen. "
" Auton vuokraus sujui ongelmitta, mutta se auto mikä saatiin oli kaikkea muuta kuin mitä olimme kuvitelleet saavamme. Auto oli niin tehoton ja huonossa kunnossa, ettei sillä meinannut päästä italian maaseudulla hyvin yleisiä kukkuloita ylös! Saimme usean kerran matkan aikana peltät pääsemmekö mäkiä ylös autonromulla. Noh, loppuhyvin kaikki hyvin, selvisimme automme kanssa (pienenpientä auton kolhaisua lukuunottamatta), mutta en suosittelisi vuokraamon enää vuokraamaan tuota kyseistä autoa kenellekään. "
" Kuten jo tuossa aikaisemmin kirjoitin; muuten kaikki meni hyvin, mutta auton kunto oli todella huono. Toivottavasti eivät enää vuokraisi kyseistä koslaa kenellekään! "
" Selkeä, hyvä järjestelmä varausten tekoon "
" Vähän hidas palvelu tiskillä, mutta kaikki sujui hyvin. Autossa oli pieniä vikoja joita ei ollut vuokrapaperissa, mutta ne merkattiin pyynnöstämme paikan päällä, ennenkuin lähdimme liikenteeseen. "
" vuokra-autoissa voisi olla vakiona navigaattori. etenkin ulkomailla autoiltaessa erittäin hyvä apu. "
" Vuokrauksen muodollisuudet ja auton ja avainten luovutus toimivat nopeasti. "
" Selkeä ja laadukas palvelu! "
" Sujuvaa palvelua. Roomassa palvelu oli parantunut edellisvuosien verrattuna. Ruuhka-aikasn Rooman Maggioren henkilökunta toimi erittäin tehokkaasti ja ystävällisesti. Myös Venetsiassa homma toimi sujuvasti. "
" Varaus sujui hyvin ja auto sekä siihen liittyvät palvelut olivat sitä mitä pitikin. Olin erityisen ilahtunut, että maggiore varasi luottokortilta vain 200e, vaikka alunperin autoeuropen varausehtoja lukemalla ymmärsin, että he voivat varata sieltä jopa 1000e. "
" Olin varannut peugeot 508 farmarin tai vastaavan luokan auton, mutta sainkin käyttööni 308 farmarin. Tämä ei periaatteessa haitannut, koska kaikki tavarat ja ihmiset mahtuivat hyvin kyytiin, mutta se on silti yhden luokan downgrade, enkä tajunnut tätä varaushässäkän yhteydessä. Positiivinen yllätys oli kuitenkin se, että saamassani autossa oli integroitu navigaattori. Saamani auto oli erittäin naarmuinen ja kolhuinen ja se aiheutti vähän päänvaivaa, että piti auton käyttöönoton yhteydessä käydä auto todella tarkkaan läpi, että jo olemassa olevat kolhut ei jää itseni maksettavaksi. Toisaalta auto sekä nouto/palautus toimi kivuttomasti, joten fiilis jäi positiivisen puolelle. "
" Kaikki meni, niin kuin pitikin. Auton saaminen kentällä oli helppoa ja palautus myös. Vakuutuksenne turvin pystyimme ottamaan lomamme rennosti. "
" Meille kaupattiin suurempaa autoa lisähinnasta, joka ei itseasiassa edes olisi ollut kuin nimellisesti suurempi. Emme ottaneet sitä, kuten emme myöskään suositeltua lisävakuutusta koska meillä oli jo AutoEuropen kattavin vakuutus. Muuten saimme oikein ystävällistä ja hymyilevää palvelua. "
" Ohjeiden ja sääntöjen sekä rajotteiden yksinkertaistaminen ja selkokielistäminen olisi paikallaan. Tavallisen käyttäjän on vähän hankala ymmärtää pränttiä. "
" Palvelutiskillä (Sicily by Car) lentokentälla autoa jonottaessa oli ihan järjetön jono. Muiden vuokraamojen tiskit ammottivat tyhjyyttään. Vain kakasi virkailijaa teki töitä ja toinenkin lähti välillä tauolle. Vieressä seisoi esimies tumputsuorina ja odotteli premium-asiakkaita. Huonoa palvelua seisottaa ihmisiä jotka jo ovat varanneet autonsa. En tykkää yhtään ja samaa mieltä oli suuri joukko muitakin jonottajia erimaista. Toista tuntia meni pitkälti ennen kun saimme jo varatun ja maksetun auton. "
" The car was good, but the insurance policy was very unclear when renting the car "
" Tilasin LocAutolta VW Touran-tila-auton, mutta sain huomattavasti pienemmän Toyota-Auris-hybridin; hinta kuitenkin sama. Auton palauttaminen Rooman Fiumicion lentokentän rent-keskukseen oli hankalaa; lähin bensa-asema alueella oli vaikeassa paikassa ja opastus palautusrakennukseen ja sen sisällä oikeaan kerrokseen oli todella huonoa. "
" Auton palautuksen tarkastaja etsi auton oik etuvanteesta n 5 cm nirhauman, josta minulle on tulossa 165 :n omavastuulasku. Olen varma, että ko vaurion on täytynyt olla jo autoa noudettaessa, vaikka en sitä silloin havainnut. En todellakaan ollut kolhinut autoa mihinkään. Vaurio oli tyypillinen seuraus ajamisesta jalkakäytävän reunaan kiinni, mutta minulla ei ko tilanteita ollut. LocAuto maksatti minulla jnkn toisen aiheuttaman naarmun! Tämä oli ensimm ja viimeinen kerta, kun vuokraan LocAutolta. "
" you should be able to list the guarantee amount, which is required at the location of renting, in advance. they have grown extraorbitant. my case was 1700 eur, just too much "
" introduced 5 credit cards from different cc companies, none of them worked in locauto system. when guarantee was done by hand machine, first one worked. unpleasant customer service. normal hassle with checking the car. car was ok. "
" Ei voi koskaan korostaa liikaa mitä vuokra hinta sisältää. Kolari , tuulilasi , rengas , ym ym vakuutukset. Koska aina tyrkytetään lisää paikan päällä. Muuten kaikki meni hienosti. "
" Sama kun ylhäällä. "
" Teidän täytyy ehdottomasti kertoa asiakkaallenne, että käyttämänne vuokraamo saattaa veloittaa jopa 2000 asiakkaan luottokortilta pantiksi. Minulta olisi veloitettu 1867 , mutta luotollani oli vain 1500 . Tilanne oli kauhea! Puhelimeen en saanut teiltä ketään. Olimme vuokraamossa yli 2 tuntia, kun en suostunut maksamaan 600 vakuutusta heille. Olen käyttänyt vuokrauspalveluanne 10 kertaa, mutta nyt riitti. "
" Aivan törkeä rouva asiakaspalvelussa, ei mitään mahdollisuutta edes neuvotella. Kun luottokortilla ei tarpeeksi rahaa, niin maksat 600 ylimääräistä vakuutusta. Jos olisin tiennyt tämän niin olisin toki nostanut luottorajaani matkan ajaksi. Emme tietenkään suostuneet maksamaan! Lopulta he tyytyivät (esimies paikalle) ottamaan vAIN 1500 kortilta. Aivan törkeää. "
" SElkeä osoite mistä asiakas haetaan kun vuokraamo on lentokentän ulkopoulella. "
" Selkeä osoite mistä asiakas haetaan. Soitimme ainakin 5 kertaa ennenkuin vastattiin. "
" Sain nopeasti vastauksen lisäkysymyksiini nolla omavastuun mahdollisista rajoituksista. "
" Erittäin ystävällistä ja nopeaa palvelua. Tulen käyttämään vastaisuudessakin ko. yhtiön palveluksia ja suosittelemaan niitä toisillekin. Annan arvoa myös nolla omavastuu sopimusmahdollisuudelle. "
" Ylimääräiset vakuutukset jotka otin vuokraustoimistossa, nostivat kulut liian korkeiksi. Olisi parempi jos näistä olisi paremmat tarjoukset jos AutoEuropen sivuilla, josta en voi ottaa jo etukäteen. "
" Auton piti olla Audi A3, mutta se olikin vaatimaton Mercedes C1, mopo. Netissä oleva luokittelun pitäisi paremmin vastata todellisuutta. A3 ja C1 eivät ole samantasoisia autoja. "
" Olen tyytyväinen palveluun ja autoonkin. Pieni pettymys oli minulle kun auto olikin Peugeot 308 eikä VW Golf, tuntui siltä, että saimme luokkaa pienemmän auton kun mistä olimme maksaneet. Auto oli joka tapauksessa siisti hyvä ja toimiva. Palvelu Maggiorella oli sujuvaa ja mutkatonta. Ehdotus: Autoihin, joissa on navigaattori, olisi hyvä, jos paikkaan koti, vuokraamo laittaisi palautuspaikan osoitteen valmiiksi. Se helpottaisi asiakkaan toimintaa autoa palautettaessa. "
" Palvelu toimi hyvin.Täys vakuutuksen tarjous sekava.Vasta paikanpäällä tajusin täysvakuutuksen hinnan ilman omavastuuta, se oli ok joten otin. "
" Hieman kaipasin opastusta DSG automaattivaihteeseen vaikka normaali automaattia olen käyttänyt. "
" Sujuva ja asiallinen palvelu. Internetin kautta auton varaus sujui hyvin. "
" Hyvä palvelu ja asiantunteva henkilökunta. "
" Auton noutaminen Roman Terministä 25.9.2015 klo 12.00 kesti 2,5h. Edellämme oli 6 asiakasta, tietokonejärjestelmä ei toiminut vaan kaikki jo etukäteen annettavat tiedot oli syötettävä uudelleen koneelle käsin. Tiskillä oli vain yksi asiakaspalvelija. Saimme varaamamme Peugeot 3008 sijasta Peugeot 2008. Tulen vaatimaan tästä hyvitystä kirjallisella reklamaatiolla. Tämä on hyvin valitettavaa sillä Helmikuussa 2015 autonvuokrauskokemukseni kauttanne oli hyvin positiivinen ja suosittelin palvelujanne myös muille. Nyt myöhästyin omilta syntymäpäiviltäni Toscanassa auton odottelun vuoksi. Toimin itse matkailualalla ja järjestän ryhmämatkoja mm. Italiaan. "
" Auton noutaminen Roman Terministä 25.9.2015 klo 12.00 kesti 2,5h. Edellämme oli 6 asiakasta, tietokonejärjestelmä ei toiminut vaan kaikki jo etukäteen annettavat tiedot oli syötettävä uudelleen koneelle käsin. Tiskillä oli vain yksi asiakaspalvelija. Saimme varaamamme Peugeot 3008 sijasta Peugeot 2008. Tulen vaatimaan tästä hyvitystä kirjallisella reklamaatiolla. Tämä on hyvin valitettavaa sillä Helmikuussa 2015 autonvuokrauskokemukseni kauttanne oli hyvin positiivinen ja suosittelin palvelujanne myös muille. Nyt myöhästyin omilta syntymäpäiviltäni Toscanassa auton odottelun vuoksi. Toimin itse matkailualalla ja järjestän ryhmämatkoja mm. Italiaan. "
" Europen lasku oli ok, mutta sitten tuli Hertz sotkien vakuutuksillaan asiat!! "
" Europen laskun lisäksi Hertz veloittaa 200 eur?? Käsittämätöntä. Viikon autovuokraksi tuli 630,56 eur!! "
" Omavastuun poistaminen ei todellisuudessa poistanutkaan sitä ja vasta tiskillä saama tarjous sai omavastuun olemaan 0 euroa. Toivoisin selvempää tiotoa tarjouksista. "
" Nopein ja ystävällisin palvelu mitä olen koskaan saanut autovuokraamoissa. "
" Sivustolta löytyi erittäin helposti autot ja eri hintojen vertailu oli helppoa. Hyvä kun sai valittua esim. hinnat nollaomavastuulla. "
" Kun menimme autonvuokraustiskille, selitti virkailija, että heillä on "järjestelmä alhaalla" vaikka todellinen syy oli se, että heillä oli kyseisen autoluokan autot ylibookattuna. Virkailija ohjasi odottamaan ja ottamaan jonotuslapun, mutta numerot eivät jonotuksessa muuttuneet. Hetken jälkeen vaadin, että minulle on luvattu auto tiettyyn aikaan ja vaadin heitä upgreidaamaan auton seuraavaan luokkaan mikä onnistui. Auto itsessään oli siisti ja uudehko ja kaikki meni oikein hyvin kun alussa päättäväisesti vaati palvelua. "
" Hakutulokset olivat selkeät "
" Auton nouto todella hidasta "
" Pitäkää huolta, että paikalliset tarjoajat pitävät teidän antamat lupaukset! Tulee petetty olo, kun teidän sivuilla luvataan lasten istuin 6/vrk ja perillä hintana on 10.80/vrk. Myös muita ehtoja voidaan kuulemma muuttaa, kun ei ota heidän tarjoamaa vakuutusta, "
" Älkää muuttaa ehtoja, jos ei ota vakuutusta. Teidän toimintanne lähentelee kiristystä. Ja palauttakaa vakuudet heti! Kentältä pitää hakea,jos lupaa palata heti. "
" AutoEuropen toimintaan ei voi olla täysin tyytyväinen, koska Sicily by Car:in toiminta ei ollut tyydyttävää. "
" Olen erittäin tyytymätön Sicily by Car:iin: 1) Olimme varanneet Peugeotin, mutta saimme Mercedeksen, joka oli kolhittu ja kolaroitu ainakin yhdeksästä kohdasta. Auto oli aika romu. Yhtä kolhua ei ollut merkitty ja siitä jouduttiin vielä erikseen huomauttamaan, mikä viivästtytti lähtöä. 2) Auto luovutettiin myöhässä. Ei siis ollut valmis sovittuna aikana. 3) Luottokortilta otettiin 1600 EUR ylimääräinen varaus, mistä ei etukäteen tiedotettu. 4) Luovutuksen yhteydessä ei annettu mitään opastusta. Ohjekirjat olivat italiaksi, joten niistäkään ei ollut apua esim. mitä rengaspaineiden olisi kuulunut olla. 5) Auton palauttamispaikkaan ei annettu mitään ajo-ohjeita. "
" Autossa olivista klommoista on hyvä kertoa asiakkaale autoa noutaessa ettei tule epäselvyyksiä "
" Kun jouduin muuttamaan vuokrauksen pituutta, niin suoraan Auto-Europelta ostettua lisävakuutusturvaa ei automaattisesti peruttu vaikkei se enää ehtojensa mukaan ollut voimassa. Detalji mutta voisi hoitua automaattisesti. "
" Prosessi tiskillä kaipaisi petrausta, paljon papereiden täyttämistä vaikka kaikki tiedot olivat jo etukäteen olemassa vuokraamolla. Jonotusnumerot käyttöön. "
" Heti autovaihtoehtoja haettaessa ruudulla näkyy "ei piilomaksuja" mutta heti ensimmäisenä Sicily By Carin tiskillä vaadittiin 1500 varaus luottokortilta erinäisiä mahdollisia "lisäkuluja" varten. Lisäksi Sicily By Car irtisanoutui kaikista lisämaksuista, jotka myytiin jo Auto Europen sivuilla, koska ei ole heidän myymiään! Kusetuksen makua.... "
" Lentokentällä kauhealla kiireellä nippu papereita allekirjoitettavaksi, joihin ei ehtinyt juurikaan perehtyä. Terminissä keskustassa ystävällinen neiti antamassa palautuspaperit takaisin mutta jälleen kerran paperit ruksattiin nopeasti niistä juuri sen enempää kertomatta. "
" LOCAUTON palvelu, nopeus ja asikkaan tarpeiden huomiointi (inva) oli erinomaista tasoa. Tiedän nyt mistä vuokraan seuraavan matkamme auton, KIITOS! "
" Toimikaa aina näin hyvin, KIITOS "
" Autotyyppi on todella ylimalkainen, saa mitä sattuu. Hyvin huonosti selitetty mitä tarkoittaa omavastuun palautus, ihmeellistä miksei kerrota suoraan selkokielellä, mitä tarkoittaa ja mitä ei. "
" ystävällinen palvelu, "