Jäsenenä hyödyt erityisistä, jopa 15 % alennuksista. Kirjaudu sisään tai luo tili täällä. Varaa nyt ja säästä!
" Erittäin hyvä "
" Olisi hyvä jos avisilta löytyisi tarkemmat kartat Malpensan lentokentän palautuspaiklaan. Ja numero mihin voi soittaa yölläkin jos ei löydä. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" Helppoa ja toimivaa "
" Asiakaspalvelu sujuvaa, ei tyrkytystä extroille. Opasteet vuokraamoon voisivat olla hieman selvemmät. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Kaikki sujui suunnitelmien mukaan. Olen erittäin tyytyväinen. "
" Olen todella tyytyväinen. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Everything went smoothly. "
" They did not have the car I was supposed to have and instead of upgrading it they offered me much cheaper vehicle from the same category. As a result I had to pay extra fee for the 'upgraded' available car and the fee was actually even more than was agreed in the agency. "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 5 Auton kunto: 8
" Varauksen kanssa ei ongelmia. "
" Auto ei ollut se josta maksoimme!! Olimme valinneet auton 2 asian perusteella Iso koko ja automaattivauhteisto, molemmista jouduimme maksamaan korkeamman hinnan. Emme saaneet autoa joka vastasi varaustamme! Matkustimme isojen matkalaukkujen ja pyörälaukkujen kanssa, ja siksi olimme valinneet auton, johon nämä matka tavarat mahtuisivat hyvin. Lisäksi minä en ole ajanut manuaalivauhteistoa vuosiin, joten vaimoni joten siksi olimme ottaneet automaatti auton. Kun saavuimme Bolognaan, meille ilmoitettiin, että autoa joka olisi sekä riittävän iso, että automaatti ei yksinkertaisesti ole. Meille tarjottiin joko pientä autoa johon hekin totesivat, että tavaramme eivät mahdu. Tai sitten isompaa autoa, joka oli manuaali vaihteistolla. Manuaali vaihteiston vuoksi jouduimme ottamaan ylimääräisen kuskin ja vaimoni ajoi matkan. Asiakas palvelija oli erittäin töykeä, ja ilmoitti, että meidän pitäisi itseasiassa olla iloisia että saimme isomman auton, josta periaatteessa meidän pitäisi maksaa enemmän. Lisäksi saamamme 7 paikkainen Dacia Lodgy oli kauheassa kunnossa. Takapenkit (jotka irroitettavat) olivat kirjaimellisesti irti ja heitetty sekaisin takatilaan ja meillä meni alku aikaa siihen että saimme ne kiinnitettyä. Lisäksi tuulilasi oliniin likainen sisäpuolelta, että jouduimme pysähtymään 10min ajon jälkeen pyyhkimään sitä, kun pimeässä vastaantulevan auton valoissa siitä ei nähnyt läpi. Yksinkertaisesti olemme erittäin pettyneitä siitä, että maksoimme ekstraa siitä että saisimme ison automaatti auton ja emme saaneet sitä. Mainittakoon, että auton palautus Genovaan onnistui todella hyvin ja nopeasti, kiitos siitä. "
Kokemuksen yleismielipide: 3 Tehokkuus paikan päällä: 2 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 4
" Helppo ja luotettava varaus. Super Cover -vakuutusturva hieman mietityttää, kun joka kerta kohteessa väitetään, ettei se riitä ... ja yritetään myydä lisävakuutusta? Tämä toki on mainittu myös etukäteen varausteksteissä. Onneksi toistaiseksi asiaa ei ole tarvinnut testata. "
" Nopea palvelu sekä noudettaessa että palautettaessa. Auton kunnon kontrolli jäi tosin täysin AVIS:ille, joten omat kuvat autosta ovat tärkeitä. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" 8 "
" Ok "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 8
" Toiminut aina hienosti ja paikallisesti on saatu neuvoteltua mm. Upgrade:t joustavasti. "
" Paikallinen palvelu oli ripeää ja kohteliasta. Auto oli likainen ulkoa mutta se ei ole iso miinus. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Sivut toimivat hyvin. Ainut, että luulin ottaneeni kattavamman paketin mitä Aviksella sanoivat minun ottaneen. "
" Piilokuluja. Luulin ottaneeni Supercoverin nollaomavastuulla, mutta jouduin maksamaan 800? ylimääräistä. Toinen vaihtoehto olisi ollut katevaraus 3500? luottokortille. Hyvää häämatkaa vaan, kun luottokortti olisi ollut tapissa jo ennen reissun alkua. Yritti hirveästi tehdä Avis lisämyyntiä ja saada meidät maksamaan kaiken mahdollisen. Eikä millääån uskoneet, että me halutaan nyt vaan se auto ja lähteä täältä. En voisi enää paljoa tyytymättömämpi olla. Avista en suosittele kenellekään. Aikaisemmat kokemukset Italiasta olleet paljon parempia vaikka tuo hidas vuokrausprosessi onkin rasittavaa. "
" Milan airport is horrible place to rent a car. Long queues to Avis desk. And again I had to fill all my details to paper at desk, why all details are no transferred digitally to rental services? Service in all rental companies is still somewhere in 90's, with too much manual work. Auto Europe still offered quick and straightforward service. "
" Super slow queue at Milan Malpensa airport. There were over 30 people in queue before us. Why we still need service desks at rental points in this digital era? Why there's no simple digital service to fill details and automat to get keys, without employees involved? I know there's Preferred etc. services available where queuing is minimized, but I always select rental service based on car availability and price/quality evaluation. Service itself was good once got into the desk, after 1 hour queuing. But it takes too long to serve customers. For me everything was clear but it still took 15 minutes to get out, too much manual paper filling. It also felt like all desks had some sort of show ongoing with difficult customers. "
" Web-käyttöliittymää voisi vielä parantaa. "
" Kaikki muu meni hyvin paitsi että jonotusaika auton saamiseksi oli kohtuuttoman pitkä (n. 45 minuuttia siihen että pääsi tiskille). "
" Puhelinpalvelua mielellään myös suomenkielellä "
" Vuokraamon asiakaspalvelu todella hidasta, aikaa kului 15-30min / asiakas. Emme saaneet vastaavaa autoa, jonka olimme ennakkoon vuokranneet. "