Jäsenenä hyödyt erityisistä, jopa 15 % alennuksista. Kirjaudu sisään tai luo tili täällä. Varaa nyt ja säästä!
" Kaikki on sujunut Auto Europen kanssa aina moittteitta. "
" Varausta tehdessä auton ilmoitettiin olevan lentokentällä. Lentokentällä ilmeni, että vuokraustiski kyllä on lentokentällä, mutta auto parkkialueelle muutaman kilometrin päässä. Kuljetus sujui melko sujuvasti ilmaisella bussikuljetuksella, kunhan selvisi, mistä se sitten lopulta lähtee. Lentokentällä tiskillä odotti erittäin epäystävällinen ja välinpitämätön asiakaspalvelija. Yritti pakkomyydä lisävakuutusta. Tehokeinona käytti epämääräisiä summia, joita pitäisi maksaa, jos autosta löytyisi pienikin naarmu. Kieltäydyttyäni oli omavastuun varauksen tekeminen luottokortilta. Se ei onnistunut useista yrityksistä huolimatta, vaikka tiesin korttini olevan kunnossa. Epäonnistumisten jälkeen asiakaspalvelija yritti jälleen myydä vakuutusta, jolloin 1400 euron varausta kortilta ei olisi tarvinnut tehdä. Soitin pankkiin, josta sanottiin, että kaiken pitäisi kortillani olla kunnossa. Pankista kerrottiin myös, että heidän järjestelmistään ei näkynyt ainoatakaan yritystä tehdä varausta. Kerroin tämän asiakaspalvelijalle, joka kaivoi tiskin alta toisen koneen, jolla maksu onnistui välittömästi. Maksun jälkeen hän pyysi sähköistä allekirjoitusta, jonka luulin liittyneen maksuun. Myöhemmin ilmeni, että allekirjoitin samalla vuokraussopimuksen, jota en ollut lainkaan nähnyt. Sama allekirjoitus ilmestyi myös auton vioista kertovaan paperiin, jossa ei ollut lainkaan merkintöjä. Kun lopulta surkeilla ohjeilla löysimme auton luovutuspaikalle, ilmoitti kopissa oleva asiakaspalvelija, mistä auto löytyisi. Hän ei tullut kanssamme katsomaan autossa olevia vikoja ja jälkiä, ne piti merkitä itse paperiin. Evästyksenä mies kertoi, ettei pieniä jälkiä tarvitsisi merkitä. Tästä huolimatta syynäsimme auton erittäin tarkkaan, koska yrityksen toiminta vaikutti hämärältä, ja merkkasimme pienimmätkin jäljet paperille ja otimme jäljistä kuvat. Lopuksi haimme työntekijän paikalle, joka autoa vilkaisematta vetäisi aaltoilevaa viivaa muistuttavan nimikirjoituksensa paperiin. Tästä eteenpäin kaikki sujui hyvin. Auto oli lähes uusi, hyvässä kunnossa ja toimi hyvin. Auton palauttaminen sujui kipuilematta, kun löin vikapaperin suoraan autoa vastaanottaneen miehen käteen. Hän ei edes vilkaissut auton jälkiä. Tältä osin kaikki sujui siis lopulta hyvin. Pienenä varauksena vielä se, että tätä kirjoittaessani en ole saanut 1400 euron takuusummaa takaisin, vaikka auton palautuksesta on kulunut jo 13 päivää. Interrentiä en mielelläni suosittelisi kenellekään. Ainoa syy käyttää tätä yhtiötä on vuokrauksen matala hinta. Jos olet valmis kestämään epämääräisten käytäntöjen tuoman lisästressin ja surkean asiakaspalvelun, voi tämä olla oikea firma sinulle. "
Kokemuksen yleismielipide: 2 Tehokkuus paikan päällä: 1 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Good! "
" Good service! "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Autoeuropen kanssa homma toimii erinomaisesti. "
" Auton noudon yhteydessä minulta veloitettiin 27,50 e, vaikka auto oli etukäteen kokonaisuudessaan maksettu. Minulle jäi epäselväksi, että mihin maksu perustui. Emme ottaneet mitään lisävakuutuksia vuoraamosta. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Vuokraus oli vaivaton ja lisävakuutukseen liittyvät toimenpiteet olivat selkeästi ilmaistu. Asiakaspalvelu oli huomioonottavaa, ammattimaista ja ystävällistä. "
" Vuokraus oli vaivaton ja lisävakuutukseen liittyvät toimenpiteet olivat selkeästi ilmaistu. Asiakaspalvelu oli huomioonottavaa, ammattimaista ja ystävällistä. "