Jäsenenä hyödyt erityisistä, jopa 15 % alennuksista. Kirjaudu sisään tai luo tili täällä. Varaa nyt ja säästä!
" The service worked well, the price was good. "
" I returned the car to Parking Silo Boscovich. There should definitely be a sign at the garage entrance that says "Hertz return 5th floor" (or even better "top floor", as the floors are not clearly makred). They could of course have told me this at the rental office, but having a sign at the parking silo owuld be very informative. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 9
" Minulla on jo vuosien kokemus asioinnista Auto Europen kautta. Palvelu toimii aina hyvin, myös silloin, kun on ollut jostain syystä aihetta reklamaatioon vuokrausfirman suuntaan. "
" Palvelu oli ystävällistä ja mutkatonta. Auto oli uusi ja luokkaa isompi, kuin varattu. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Toimi hyvin kaikki "
" Nouto ei onnistunut yhtään sovittua, aiemmin, pitkä uusi jono tiskille. Palautuksesta en ole saanut kuittausta sähköpostiin tai mitään muutakaan vieläkään. "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 5 Auton kunto: 8
" Good service, but I think it is easier and faster to handle abnormalities and difficulties directly with car rental company. "
" Extremely slow service. Did not get a car at all. Reserved cars are given to others in case of few hours flight delay. "
Kokemuksen yleismielipide: 1 Tehokkuus paikan päällä: 1 Palautuksen tehokkuus: 1 Auton kunto: 1
" Good service/product. "
" Picking up the car takes too long time. I had to wait for my turn some 45 minutes. Queue number system did not work properly. The staff at the desks seem to work slow or the system is too complicated. Nevertheless the process is very slow. And why an earth I had to write to piece of paper my birth place, phone number, address and email??? You must have them already via the reservation and from passport/ID copy. The staff at the desk was not very polite. The car was nice, but the tank was not completely full (one indicator bar was missing) so some extra cost was caused. The gentleman at the return was excellent, polite and nice! The return was one of the best ever. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Easy booking "
" Smooth service All The way "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Ihan ok on kaikki toiminut autoeuropen kanssa. Tarkkana saa olla kuka vuokran toimittaa. "
" Rajanylityksesestä perittiin erillinen korvaus. Rajanylityksestä oli erikseen sovittu, mutta sen kustannuksia ei ennakkoon kerrottu. Vasta palautuksessa siitä perittiin erillinen maksu kortilta vaikka siitä ei oltu edes kerrottu. Todella outoa toimintaa Bergamon kentällä. Saksassa tai Sveitsissä ei tälläiseen ole törmännyt. Bergamossa rajat on lähellä, erittäin todennäköisesti käy naapurin puolella ja siksi tässä on kyse vain rahastuksesta. Auto ei ollut sitä miti piti olla, tarjottiin joitain vaihtoehtoja ja sitten jäi käteen niistä jäljelle jääneistä vaihteistoviallinen volkkari. "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 7
" Autoeuropennosalta homma sujui hyvin. Tosin olisin odottanut, että tilatun auton saatavuus olisi varmistettu Autoeuropen puolelta. "
" Varasin ja maksoin autosta Ford Grand C-max. Sain autoksi Fiat Tipon, joka ei mielestäni ole Grand C-maxia vastaava. Varausta tehdessäni ilmoitin että meitä on 5 henkeä ja sille hlö määrälle Tipo on todella pieni. Lisäksi maksoin autosta 80€ enemmän kuin matkakumppani jonka auto oli iso Renault Koleos... "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 7
" Kaikki sujui mallikkaasti "
" Hertzin asenne brokerin kautta vuokraajaan oli hieman huono "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Etukäteen maksettu auton vakuutus ei näkynyt Herzillä eli n.60e meni hukkaan kun autoon joutui ottaan vakuutuksen tiskillä "
" Milano Malbensa kentällä auton vuokrauksessa 1 tunnin jonotusaika..oli täysin liikaa. "
Kokemuksen yleismielipide: 4 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 8
" Auto Europen nettivaraus oli helppo toteuttaa ja lisävakuutukset yms. selkeästi saatavilla. "
" Hertzin paikallinen henkilökunta: Yläkerran mieshenkilö oli tosi asiantunteva ja hyvä asiakaspalvelija, mukava tyyppi. Mutta alakerran naisväki töykeetä ja ei niin hyviä asiakaspalvelijoita. Kohtelivat asiakkaita melko huonosti ja ilmoittivat vaan kun kysyttiin auton muutamista pienistä naarmuista, ettei kuulu heille, ei ole heidän ongelma. Iäkkäämpi pariskunta oli samaan aikaan hakemassa autoa kyseisiltä naishenkilöiltä. Halusivat ottaa lisä turvan, yläkerrassa sanottiin, että turva maksaa 450 euroa ja alakerrassa 700 euroa??? Miten voi olla mahdollista. Emme jääneet katsomaan, miten kaikki päättyi, mutta toivottavasti ihan vanhempi pariskunta saivat lopulta autonsa ja pääsivät viiden viikon lomalleen. Alakerran palvelu oli hidasta, vaikka neljä naista istui pöydän takana ja muutamia mieshenkilöitä liikkuin autojen kimpussa. Auto oli hyvä, Opel Astra, mutta vähän pölyinen ja pissapojan neste loppui. Auton käyttöön emme saaneet mitään opastusta, johon olemme tottuneet esimerkiksi Suomen autovuokraamoissa. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Nice "
" Windscreen water was empty "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Varausvaiheessa pyydettiin rastittamaan tarviiko gps, tai turvaistuimia. Hinnoista ei puhuttu mitään. Hinta liki tuplaantui kolmesta lasten istuimesta. Yritin soittaa numeroon mikä varausvahvistukseen oli laitettu niin meni keskukseen ja pyydettiin valitsemaan mitä asia koskee minkä jälkeen linja suljettiin. Onneksi ei ollut miljoonista kyse mutta hiukan epäluotettavalta vaikuttaa. Taidan ensikerralla kääntyä kilpailevan yrityksen puoleen. "
" Hiukan hidasta palvelua mutta muuten kaikki sujui oikein mainiosti "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Never service in my own language. Ok "
" Service on the desk was awful and very slow, I waited 2 hours in queu when desk persons talked with no hurry. The car was totally different than the car class I had booked. Car has broken wind screen (not marked to the papers) and I had to give my signature without knowing what I am signing. Most of papers was only in Italian language. Even after renting I dont understand what I payd (taxes etc.) in recept the company gave me. Hertz Italy is totally awful and poor company, I will rent never again from Hertz! "
Kokemuksen yleismielipide: 1 Tehokkuus paikan päällä: 1 Palautuksen tehokkuus: 4 Auton kunto: 4
" varaus onnistui helposti. "
" toimi hyvin. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Autoeuropen kautta saa varmasti yhdellä haulla vuokrattua lomalle sopivan auton omalla budjetilla "
" Palvelupisteellä oli vähän henkilökuntaa ruuhka-aikaan ja aiheutti aika lailla jonoa. Autot oli myös hukassa eikä varauksen mukaista autoa meinannut löytyä millään. Kun se sitten viimein löytyi, se ei ollutkaan valmis vaan piti odottaa kaksi tuntia että se saatiin siivottua edellisen vuokrauksen jäljiltä. Yleensä asiakas ei joudu kärsimään tilanteesta vaan hoidetaan ylemmästä luokasta vapaa auto. Nyt henkilökunta ehdotti alemman kategorian autoa (pienempi ja halvempi, ilman hyvitystä ) jotta olisi saanut asian hoidettua pois. Hiihtovarusteiden vuoksi oli nimenomaan varattu riittävän iso auto. Auto oli lisäksi erittäin huonossa kunnossa. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 6
" No surprising costs. All worked as expected. "
" Pleasant surprise with the car model ;) Car was nice and Service was helpful and friendly. "
" Thanks - everything went well! Jyri & family "
" Päällekkäisten vakuutusten tarjoaminen on hiukan hankalaa. Jos AE vakuutus, niin auton vuokraaja ei tunnu siitä tietävän. "
" Volvo V60 olisi ollut Audi A6 S-mallia, mutta kun tarvitsin talvirenkaat, niin sain Land Rover Discovery Sportin - hyvä ratkaisu! "
" Kaikki oli muuten ihan ok ,mutta saimme odottaa autoa Milanon kentällä kaksi ja puoli tuntia . "
" Henkilökunta oli asiallisia ja palvelu oli hyvä "
" Kaikki sujui muuten hyvin, mutta internet-sivunne ovat todella hitaat ja vanhanaikaiset. Lisäksi sieltä ei saa sortattua helposti sitä onko auto noudettavissa suoraan kentältä vai ei. "
" Hienosti toimi! "
" Olin varannut automaattivaihteisen auton. Tarjottiin manuaalia. Hyväksyin pienemmän automaattivaihteisen. Varauksen olin tehnyt useita kuukausia etukäteen. "
" The car was good, but the insurance policy was very unclear when renting the car "
" Kaikki toimi hyvin jaa autokin oli hyvä. "
" Hyvä palvelu ja autokin parempi kuin oli varattuna. "
" Kaikki varaukseen liittyvä toimi odotetusti. "
" Kaikki sujui hyvin ja asiallisesti . Ei mitään erityistä asiakaskokemusta . Pientä odottelua autoa palautettaessa. "
" Asiakaspalvelusta nopeat vastaukset kysymyksiin ja selkeät tiedot palveluiden sisällöstä varatessa. "
" Luotettava ja toimiva palvelu. Debit/credit kortin toimivuuden kanssa joutui ikävä kyllä jälleen vääntämään henkilökunnan kanssa. "
" AutoEuropen omavastuun hyvitys toimi hyvin. "
" Hertz lähetti laskun vaurioituneesta autosta 5 kuukautta auton palautuksen jälkeen. Olimme jo ehtineet unohtaa koko asian. "
" Europen lasku oli ok, mutta sitten tuli Hertz sotkien vakuutuksillaan asiat!! "
" Europen laskun lisäksi Hertz veloittaa 200 eur?? Käsittämätöntä. Viikon autovuokraksi tuli 630,56 eur!! "