Jäsenenä hyödyt erityisistä, jopa 15 % alennuksista. Kirjaudu sisään tai luo tili täällä. Varaa nyt ja säästä!
" . "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Auto Europen antama hinta ei anna oikeudenmukaista kuvaa todellisesta hinnasta, koska paikan päällä tulee aina lisää todellisia kustannuksia. "
" Hyvä ja nopea palvelu. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Olen vuokrannut teidän kautta kymmeniä autoja ja olen ollut hyvin tyytyväinen. Maggioren piti luovuttaa auto, mutta sen luovutti AVIS Auto ei ollut sellainen kun piti, Renault Clio piti olla, oli Fiat Panda.. Auto likainen ja joka puolelta kolhuja täynnä Auto ei oltu pesty sisältä eikä siinä ollut tuulilasin pesunestettä. "
" Maggioren piti luovuttaa auto , Mutta sen luovutti AVIS "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 1
" Ok. "
" Kuitti paikan päällä laskutetuista maksuista luvattiin s-postiin tunnin kuluessa mutta sitä ei ole vielä neljän päivän kuluttua tullut. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 6 Auton kunto: 9
" Kätevin tapa vuokrata auto. "
" Ystävällinen ja hyvä palvelu "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Sain 2-ovisen auton 4-ovisen sijaan. Auton tuulilasi likainen sisäpuolelta ja muuten auton siisteys oli puutteellinen. Auton kolhu ei merkitty sopimuspaperiin, vain vasta sen jälkeen kun pyysin. Auton tankki täynnä palautuksen aikana, mutta laskuttivat silti yli 55 euroa bensasta. "
" Sain 2-ovisen auton 4-ovisen sijaan. Auton tuulilasi likainen sisäpuolelta ja muuten auton siisteys oli puutteellinen. Auton kolhu ei merkitty sopimuspaperiin, vain vasta sen jälkeen kun pyysin. Auton tankki täynnä palautuksen aikana, mutta laskuttivat silti yli 55 euroa bensasta. "
Kokemuksen yleismielipide: 4 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 7
" Toimii hyvin "
" Sain kaksi luokkaa pienemmän auton kuin tilasin "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 9
" homma toimi hyvin. "
" Hyvä palvelu. Auto loistokuntoinen ja turvallinen. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" Lentoyhtiö muutti lennon aikataulua. Jouduimme perumaan varauksemme ja uusi oli kalliimpi "
" Autoa ei tarkastettu lähtiessä. Palautettaessa yritettiin saada yhtä kyljen naarmua meidän maksettavaksi. Olin kuvannut auton naarmut lähtiessä ja näyttäessäni sitä virkailijalle he sanoivat että asia ok. "
Kokemuksen yleismielipide: 3 Tehokkuus paikan päällä: 3 Palautuksen tehokkuus: 1 Auton kunto: 4
" Have rented a car multiple times from auto Europe and I have been satisfied for the prices, the service and possibility to change reservation when wanted. This is the first time I wasn't satisfied with the rental company. "
" This is the first time I didn't get car or better which I had reserved and I have rented a lot. They just commented that you reserve car class, even though one I got and one I reserved were not in my mind, and if I would like better I would need to pay more. It felt like the car was just a marketing trick to fool me to rent from them. Otherwise car was OK and returning was efficient. "
Kokemuksen yleismielipide: 3 Tehokkuus paikan päällä: 4 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 7
" Goodjob! "
" Good job "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" Massimo was great in returning the car and the guy from Milan (don't remember his name) as well! "
" Massimo was great in returning the car and the guy from Milan (don't remember his name) as well! "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Please offer the cars with a full or limited incurance. "
" The person in the desnk was nice but he said the cat was in perfect condition. When we fis ase the car we hae to go in the carage office to asu the person to look the car. Both sizes from the front door to the rear wheel arc were quite deep damaged. The officer made a note to our agreement copy but the car was not so nice to drive. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 5
" Auton vuokrauksessa oli jonoa ja se kesti, muuten hyvä palvelu ja auto oli hyvä. "
" Verrattuna edellisvuosien vuokrauksiin erityisesti jonotukset autovuokraamojen asiakaspalvelussa kävi joskus lomaa aloittavan hermoille. Hitaanlainen asiakaspalvelu kielivaikeuksineen oli stressaavaa ja hikistä puuhaa. Auto Europen kannattaisi satsata edelleen asiakaspalveluun, henkilöstön ammattitaitoon ja, kielitaitoon, ne maksavat varmasti itsensä takaisin. Ensivaikutelma ja muistikuva Italiaan lentäen saapuville syntyy paljolti autovuokraamon ilmapiiristä ja palveluista, Auto Europen viihtyisät toimistotilat ja hyvä ilmastointi kuumana päivänä olivat ekstra lisä. "
" Asiointi Maggioren kanssa oli sujuvaa,, ei odotusaikoja ja jonotuksia. Auto oli uusi, hyvässä kunnossa ja kaikinpuolin siisti. Pari kertaa olisi ollut tarvetta pysäköintikiekolle, sitä ei löytynyt autosta. Auton manuaali oli saksalaisen tarkkaa työtä, siitä löytyi tarvittava tieto.. "
" Ei ongelmia Auto Europen kanssa mutta Maggioren kanssa kyllä ja nyt katsotaan miten asiat etenevät.. "
" Sain hyvän auton (Mersu A160) ja halusiva minun ottavan kalliin vakuutuksen. Mutta olin jo ottanut teidän kauttanne. Auto oli täysin kunnossa kun palautin mutta neljän viikon jälkeen vaha oli mennyt pois ja suurennuslasilla löysivät pari naarmua, jotka taatusti olivat jo ennen mutta vahan alla - laskuttavat melkein 500?. Selvästi huijaus mutta koska minulla on vakuutus kauttanne niin tein vahinkoilmoituksen - johon ei viikkoon ole tullut mitään vastausta. Eihän tämä oikein hyvältä tunnu. Toivon toki, että Auto Europe hoitaa asian kuten pitää. "
" Selitykset mitä lyhennykset paketissa tarkoittavat ei löydy helposti. Ja lisä vakuutukset AutoEuropesta ei myöskään näy selvästi. Tilatut tuotteet tulisi olla helpommin nähtävissä, sekä ne jotka ovat autovuokraamolta että ne jotka ovat AutoEuropelta. 9? autovuokraamo veloitti lisää ilman että selitettin mitä se on. Emme ottaneet mitään lisäpalveluita. "
" Asiakas palvelu oli todella hidasta. Odotimme 1,5 tuntia saadaksemme automme. Ja silloin oli vaan 4 asiakasta ennen meitä. Palvelutiskillä oli vaan yksi asiakaspalvelija. Hän juoksi aina välillä pois ja haki tai etsi auton avaimia muualta, luultavasti Avikselta. Heillä oli pulaa autoista. Huonosti hoidettu autojen määrä. Kun tuli meidän vuoro ei saatu auto heti vaan asiakaspalvelija piti tarkistaa mitä autoluokkia meidän takana olevilla oli tilattu. Kaikki näytti paperit ja sitten arvottiin autot. Me saatiin kuitenkin oikea auto mutta käytäntö oli todella outo. Palautus meni melko hyvin, ainoa ongelma että paikoitus tilaa ei ollut muhin jättää. Jätimme sivulle pääväylästä muitten autojen eteen. Tarkastaja ei löytänyt mitään vikaa. "
" Tilattu fiat 124 spider avoauto manuaali vaihteilla jota ei saanut vaan tilalla fiat 500 avoauto automaattivaihteilla ja erittäin tehottomalla moottorilla, joka osottautui erittäin isoksi ongelmaksi. Vuokrausta tehdessä pitäisi saada varmuus että saa auton jonka on tilannut tai edes hyvin lähellä samaa tasoa. Vuokratkaa autonne jostain luotettavammasta paikasta. "
" Tilattu fiat 124 spider avoauto manuaali vaihteilla jota ei saanut vaan tilalla fiat 500 avoauto automaattivaihteilla ja erittäin tehottomalla moottorilla, joka osottautui erittäin isoksi ongelmaksi. Vuokrausta tehdessä pitäisi saada varmuus että saa auton jonka on tilannut tai edes hyvin lähellä samaa tasoa. Vuokratkaa autonne jostain luotettavammasta paikasta. "
" Auto ei ollut se mistä oli kuvat netissä, Venetsian lentokentän huoltoasema oli (yllätys yllätys) suljettu, josta piti tankata tankki täyteen. Siitä tuli 40? lasku, vaikka polttoainetta puuttui yhden pykälän verran täydestä. "
" Auto ei ollut se mistä oli kuvat netissä, Venetsian lentokentän huoltoasema oli (yllätys yllätys) suljettu, josta piti tankata tankki täyteen. Siitä tuli 40? lasku, vaikka polttoainetta puuttui yhden pykälän verran täydestä. "
" Selkeä, hyvä järjestelmä varausten tekoon "
" Vähän hidas palvelu tiskillä, mutta kaikki sujui hyvin. Autossa oli pieniä vikoja joita ei ollut vuokrapaperissa, mutta ne merkattiin pyynnöstämme paikan päällä, ennenkuin lähdimme liikenteeseen. "
" Selkeä ja laadukas palvelu! "
" Sujuvaa palvelua. Roomassa palvelu oli parantunut edellisvuosien verrattuna. Ruuhka-aikasn Rooman Maggioren henkilökunta toimi erittäin tehokkaasti ja ystävällisesti. Myös Venetsiassa homma toimi sujuvasti. "
" Varaus sujui hyvin ja auto sekä siihen liittyvät palvelut olivat sitä mitä pitikin. Olin erityisen ilahtunut, että maggiore varasi luottokortilta vain 200e, vaikka alunperin autoeuropen varausehtoja lukemalla ymmärsin, että he voivat varata sieltä jopa 1000e. "
" Olin varannut peugeot 508 farmarin tai vastaavan luokan auton, mutta sainkin käyttööni 308 farmarin. Tämä ei periaatteessa haitannut, koska kaikki tavarat ja ihmiset mahtuivat hyvin kyytiin, mutta se on silti yhden luokan downgrade, enkä tajunnut tätä varaushässäkän yhteydessä. Positiivinen yllätys oli kuitenkin se, että saamassani autossa oli integroitu navigaattori. Saamani auto oli erittäin naarmuinen ja kolhuinen ja se aiheutti vähän päänvaivaa, että piti auton käyttöönoton yhteydessä käydä auto todella tarkkaan läpi, että jo olemassa olevat kolhut ei jää itseni maksettavaksi. Toisaalta auto sekä nouto/palautus toimi kivuttomasti, joten fiilis jäi positiivisen puolelle. "
" Kaikki meni, niin kuin pitikin. Auton saaminen kentällä oli helppoa ja palautus myös. Vakuutuksenne turvin pystyimme ottamaan lomamme rennosti. "
" Meille kaupattiin suurempaa autoa lisähinnasta, joka ei itseasiassa edes olisi ollut kuin nimellisesti suurempi. Emme ottaneet sitä, kuten emme myöskään suositeltua lisävakuutusta koska meillä oli jo AutoEuropen kattavin vakuutus. Muuten saimme oikein ystävällistä ja hymyilevää palvelua. "
" Hyvin toimii "
" Uusi auto jossa bonuksena oli talvirenkaat, vuokraus sujui kätevästi, ei ylimääräisiä lisämaksuja. Varasin keskikokoisen 5h tila-auton, sain suht samankokoisennkatumaasturin, mikä oli ok. "
" Auton vaihto tarpeen muuttuessa onnistui erittäin helposti netin kautta. "
" Vuokraus sujui suvuvasti "
" Toiminta tiskillä hidasta verrattuna aikaisempiin autovuokrauksiin. Auto vaikea löytää, ohje oli vain: ulos ja oikealle paikka 45. Mutta auto olikin 300 m päässä perimmäisellä parkkialueella. Olisi järkevää antaa mukaan kartta, johon auton sijainti olisi merkitty. Palautuksessa taas auto ensin sinne kauas, sitten Maggioren toimistolle, takasin autolle ja uudelleen Maggioren toimistolle. Siinä tuli kilometrin verran kävelyä. Auto OK "
" Teidän täytyy ehdottomasti kertoa asiakkaallenne, että käyttämänne vuokraamo saattaa veloittaa jopa 2000 asiakkaan luottokortilta pantiksi. Minulta olisi veloitettu 1867 , mutta luotollani oli vain 1500 . Tilanne oli kauhea! Puhelimeen en saanut teiltä ketään. Olimme vuokraamossa yli 2 tuntia, kun en suostunut maksamaan 600 vakuutusta heille. Olen käyttänyt vuokrauspalveluanne 10 kertaa, mutta nyt riitti. "
" Aivan törkeä rouva asiakaspalvelussa, ei mitään mahdollisuutta edes neuvotella. Kun luottokortilla ei tarpeeksi rahaa, niin maksat 600 ylimääräistä vakuutusta. Jos olisin tiennyt tämän niin olisin toki nostanut luottorajaani matkan ajaksi. Emme tietenkään suostuneet maksamaan! Lopulta he tyytyivät (esimies paikalle) ottamaan vAIN 1500 kortilta. Aivan törkeää. "
" Pitäisi pystyä paremmin esittämään kuinka paljon lopullinen hinta on täysine vakuutuksineen. Tai sitten tarjota vakuutusta auto europen kautta (omavastuun poistoa) kuten ebookers tekee "
" "ylimääräiset maksut" kalliimpia kuin itse vuokraus "
" Ylimääräiset vakuutukset jotka otin vuokraustoimistossa, nostivat kulut liian korkeiksi. Olisi parempi jos näistä olisi paremmat tarjoukset jos AutoEuropen sivuilla, josta en voi ottaa jo etukäteen. "
" Auton piti olla Audi A3, mutta se olikin vaatimaton Mercedes C1, mopo. Netissä oleva luokittelun pitäisi paremmin vastata todellisuutta. A3 ja C1 eivät ole samantasoisia autoja. "
" Olen tyytyväinen palveluun ja autoonkin. Pieni pettymys oli minulle kun auto olikin Peugeot 308 eikä VW Golf, tuntui siltä, että saimme luokkaa pienemmän auton kun mistä olimme maksaneet. Auto oli joka tapauksessa siisti hyvä ja toimiva. Palvelu Maggiorella oli sujuvaa ja mutkatonta. Ehdotus: Autoihin, joissa on navigaattori, olisi hyvä, jos paikkaan koti, vuokraamo laittaisi palautuspaikan osoitteen valmiiksi. Se helpottaisi asiakkaan toimintaa autoa palautettaessa. "
" Palvelu toimi hyvin.Täys vakuutuksen tarjous sekava.Vasta paikanpäällä tajusin täysvakuutuksen hinnan ilman omavastuuta, se oli ok joten otin. "
" Hieman kaipasin opastusta DSG automaattivaihteeseen vaikka normaali automaattia olen käyttänyt. "
" Rental company operating times and return possibility outside opening hours would be good improvement to the reservation pages "
" Mukana tyrkytettyä omavastuun poistovakuutusta en ottanut. Jotenkin hyvin outoa, että tarkemmin ehtoja luettua, se EI kata monen normaalin autonosan (ikkunat, valot...) rikkoontumista, joista helposti tulee se omavastuu maksettavaksi riippumatta siitä, onko vakuutusta otettu vai ei. Huijauksen makua siinä... "
" Toimi, kuten oletinkin. Autoparkki Bergamon lentokentällä tosin ilman navigaattoria lienee varsin "haasteellinen" löytää. "
" Omavastuun poistaminen ei todellisuudessa poistanutkaan sitä ja vasta tiskillä saama tarjous sai omavastuun olemaan 0 euroa. Toivoisin selvempää tiotoa tarjouksista. "
" Nopein ja ystävällisin palvelu mitä olen koskaan saanut autovuokraamoissa. "
" Maggioren toimistoa oli vaikea löytää, kun se ei ollutkaan lentoterminaalissa, vaan sen ulkopuolella olevassa parakissa, jossa ei selviä opasteita/nimikylttejä. Tietoa asiakkaille, missä toimisto sijaitsee. Näin välttyy turhilta bussiajeluilta toimiston ja kentän laidalla olevan vuokraamon välillä. "
" Ystävällinen ja hyvä palvelu! Parempi opastus toimistoon, joka ei ollutkaan lentoterminaalissa, vaan sen ulkopuolella olevassa parakissa, jonne oli vaikea löytää. "
" Autossa olivista klommoista on hyvä kertoa asiakkaale autoa noutaessa ettei tule epäselvyyksiä "
" Kun jouduin muuttamaan vuokrauksen pituutta, niin suoraan Auto-Europelta ostettua lisävakuutusturvaa ei automaattisesti peruttu vaikkei se enää ehtojensa mukaan ollut voimassa. Detalji mutta voisi hoitua automaattisesti. "
" Prosessi tiskillä kaipaisi petrausta, paljon papereiden täyttämistä vaikka kaikki tiedot olivat jo etukäteen olemassa vuokraamolla. Jonotusnumerot käyttöön. "
" Hyvää ja selkeää palvelua. "
" Olin lukenut huonoja palautteita Maggioresta etukäteen. Kävelin pelonsekaisin tuntein vuokrauspisteeseen. Yllätys oli melkoinen. Vuokrauspisteessä ei jonoja. Auton nouto ja palutus erittäin sujuvaa. Henkilökunta ystävällistä. Melkein uusi luokan (kuvauksen) mukainen auto. Kaikki auton virheet oli hienosti kirjattu vuokrauslomakkeeseen. Aion jatkossakin käyttää Maggiorea. "
" Kokonaishinta näkyviin varauksen yhteydessä!!! "