Jäsenenä hyödyt erityisistä, jopa 15 % alennuksista. Kirjaudu sisään tai luo tili täällä. Varaa nyt ja säästä!
" Helppo. "
" Asiallinen ja selkeä "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Pääsääntöisesti kaikki aina toimii. "
" Auton vastaanotto oli erittäin asiallinen ja mukava tapahtuma. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Vaikka tein varauksen kaksi kuukautta aiemmin, hinta oli kohtalaisen korkea ja automaatteja oli vai Budget'illa tarjolla. Varaaminen ja infot oli OK:) Huomiona, että LPA:n kentällä oli Avis/Budget samassa 'pilttuussa' ;) "
" Varasin automaatin, ilmastoinnin, polttomoottorin ja auton koon. Sain hybridi/bensa-auton. Ihan myönteinen kokemus, vaikka olikin korealainen :) "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Toimii! "
" Auton luovutuksessa ollut Carmen oli hyvä, selkeä ja kaikenkaikkiaan positiivinen tuttavuus "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Everything worked as described, like always. I also had a burglary attempt to the car and it sustained damages. I tried to contact Avis/Budget for 30 times but never could reach their office or customer service, only roadside assistance. Autoeurope, on the other hand, responded the phone immediately and was helpful as always. 10/10. "
" Otherwise everything was good, the staff, the car and experience... But, I had a burglary attempt to the car and I needed help with that. I made 30 calls to to Avis/Budget, never reaching the customer service or the Avis/Budget Palma de Mallorca office. I spoke with Avis/Budget on 6 different occasions, always with roadside assistance and finally with customer service in Madrid. Each time the same result: they cannot help me but I need to contact with Avis/Budget Palma de Mallorca office, as well as that they were extremely sorry that Avis/Budget Palma de Mallorca is non-responsive. When the car was returned, I was told by the very friendly and professional employee, Natalia, that Avis/Budget experiences burglaries everyday in Mallorca. This is unfortunate and it is best to have the car parked in private parking (like we did) and hope for the best... All was ok with the returning for the car, except that Avis/Budget has invoiced us for an additional sum that was not in the damage repair estimate. We have made a claim to Avis/Budget about this and if the sum is refunded, then the experience would be 8/10 instead of 2/10. "
Kokemuksen yleismielipide: 2 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Minulle tarjottiin joko Peugeot 2008 tai Citroen jotain. Ennenkuin kuuntelin edes loppuun vaihtoehtoja, otin Peugeot 2008:n, koska olimme sitä ajattelleet meidän omaksi uudeksi autoksi muutenkin lähitulevaisuuteen, nyt saisimme sitä "koeajaa" kunnolla lomamme ajan. Kaiken huipuksi auto oli AIVAN UUSI!, vain 8 km mittarissa, olimme ensimmäiset varaajat/käyttäjät!. Sanomattakin on selvää että pidimme autosta todella kovasti, se vastasi mitä omalta autoltamme halusimme ja kotiin palatessamme menimme paikalliseen autoliikkeeseen ja juuri tänään vastaanotimme oman vastaavan uuden auton ! SUURET KIITOKSET ! Tämä tuli meille "kalliiksi" mutta olemme todella onnellisia että saimme tuon uuden 2008 auton allemme lomamme ajaksi! Se auto oli Diesel ja manuaali, meillä on nyt bensa, automaatti ja 155hv GT malli, fullyloaded! "
" Minulle tarjottiin joko Peugeot 2008 tai Citroen jotain. Ennenkuin kuuntelin edes loppuun vaihtoehtoja, otin Peugeot 2008:n, koska olimme sitä ajattelleet meidän omaksi uudeksi autoksi muutenkin lähitulevaisuuteen, nyt saisimme sitä "koeajaa" kunnolla lomamme ajan. Kaiken huipuksi auto oli AIVAN UUSI!, vain 8 km mittarissa, olimme ensimmäiset varaajat/käyttäjät!. Sanomattakin on selvää että pidimme autosta todella kovasti, se vastasi mitä omalta autoltamme halusimme ja kotiin palatessamme menimme paikalliseen autoliikkeeseen ja juuri tänään vastaanotimme oman vastaavan uuden auton ! SUURET KIITOKSET ! Tämä tuli meille "kalliiksi" mutta olemme todella onnellisia että saimme tuon uuden 2008 auton allemme lomamme ajaksi! Se auto oli Diesel ja manuaali, meillä on nyt bensa, automaatti ja 155hv GT malli, fullyloaded! KIITOS ! "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" sama juttu, koko ketju toimii hyvin. "
" kaikki toimivat hyvin. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Kaikki sujui hyvin auton vuokraamisesta netistä, tiskillä lentokentällä ja auton palautus. Auto oli juuri sellainen mitä olimme varanneet. "
" Kaikki sujui todella tiskillä todella hyvin ja ammattimaisesti. Virkailija neuvoi ystävällisesti miten toimia kun palauttaa auto aamulla ennen klo 7:00. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Aivan loistava varaussysteemi, kun löytää sivuilta edullisemman tarjouksen on helppo vaihtaa edullisempaan. "
" Auton palautettuani kuljetus lentokentälle välittömästi. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" AutoEuropen Teneriffan eteläiseltä lentokentältä noutopaikan ohje oli täysin virheellinen!!!!! Vaikka soitin suomen tuki puhelinnumeroon, puhelu meni milloin Madridiin, milloin Italiaan. Eivätkä noutopaikkaa osanneet neuvoa. Käskivät vain lukea ohjetta, jonka kyllä olin lukenut. Palvelusta tuli sellainen mieli, että kuin olisi tyhmä ja ei osaa lukea ohjeita. Mistään ei saanut apua mistä shuttlebussi lähtee. Paikka ei todellakaan ollut parkkipaikalla sijaitsevassa kohtaamispaikassa. Lopulta lentoaseman pihalla oleva matkailuinfopisteen nainen osasi kertoa mistä bussi löytyy. Täysin eri paikasta mikä mainittiin ohjeissa. 2 tuntia lentokentällä seikkailua ja usea turha puhelu sai kyllä adrenaliinin nousemaan. Kun bussi löytyi muu palvelu oli hyvää. Auto olisi voinut olla laadukkaampi/tehokkaampi kuten ww-Polo olisi ollut. Hyundai oli hieman tehoton. "
" Auto olisi voinut olla laadukkaampi/tehokkaampi kuten ww-Polo olisi ollut. Hyundai oli hieman tehoton. Muuten palvelu henkilökunnan osalta ok. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 7
" Kokemukset ovat ihan hyviä . "
" Palautettaessa auton tuulilasissa oli pinta rikki ulkopuolella n. 1-2 mm läpimitaltaan, jota oli mahdoton huomata autoa vuokrattaessa .Palautettaessa " virkailija " löysi sen välittömästi ja veloittaa siitä 136 € . Jäi sellainen tunne , että se.oli jäänyt vuokraajalta huomaamatta edellisessä vuokrauksessa ja pintanaarmu veloitettiin minulta. Olen aika varma ettei vika tullut minun vuokrausaikanani koska sen olisi varmasti kuullut auton sisälle. Muuten kaikki toimi hyvin ja auto oli moitteeton. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 10
" Auto oli aivan uusi, palautus toimi puhelin APP kanssa loistavasti "
" Auto oli aivan uusi, palautus toimi puhelin APP kanssa loistavasti "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaiken kaikkiaan hyvä paketti "
" alkuperäistä tilausa tulisi kunnioitta, eikä yrittää muunnella ylimääräisillä lisävakuutuksilla y.m.s. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Opin viime vuonna ettei kannata huokaista liian nopeasti. Vuokrasin silloin kauttanne Avis-auton ja sain 2 viikkoa palauttamisen jälkeen laskun jonka mukaan olisin jättänyt autoa palauttamatta sovittuna hetkenä ja pitänyt sitä n. viikkoa pitempään. Kävi ilmi että koska Aviksella oli vuokraushetkellä ollut tietokone-ongelmia ei myöskään palautukseni ollut rekisteröity ajoissa. Tietyn vaivannäön, muutaman puhelun ja meilin kirjoittamisen jälkeen sanaani uskottiin ja lasku mitätöitiin mutta periaatteessa kuitenkin todella ilkeä tilanne todeta että todistustaakka on minulla vaikka olen kotona Suomessa kaukana auton jättöpaikasta Kanariansaarilla. Itse asiassa unohdin myös tänä vuonna pyytää erikseen kuittausta palauttaessani autoa Budgetille mutta kuvia otin sentään ja haluan tietysti luottaa siihen ettei minua syytetä mistään samanlaisesta vielä kerran toisen firman toimesta. "
" Auton vastaanottaminen turhan hidasta saapuessani toimipisteelle, kesti yli puoli tuntia vaikka edessä oli vain 2 muuta asiakasta ja kaikki oli jo etukäteen hoidettu valmiiksi. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki on sujunut aina hyvin ja käyttöliittymä on melko toimiva "
" Lentomme oli myöhässä jayYhteydenotto vuokraamoon osoittautui hyvin vaikeaksi. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki meni hyvin, mutta vakuutus aina hankala. Miksei vakuutusta voi tehdä jo suomessa ettei tarvitse kohteessa tiskillä vääntää??? "
" Oli otettava lisävakuutus, autosta puuttui varotuskolmio mitä meinattiin velottaa meiltä?? Se otettiin ostamastani kaskosta 12e päivä. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 8
" Kilpailukykyinen "
" OK "
" Vuokraus toimi vaivattomasti. "
" Auton haku ja palautus toimi moitteettomasti. "