Jäsenenä hyödyt erityisistä, jopa 15 % alennuksista. Kirjaudu sisään tai luo tili täällä. Varaa nyt ja säästä!
" Helppo vertailla eri vaihtoehtoja "
" Kaikki toimii hyvin, mutta olisi kiva saada sähköposti että kaikki on Ok. Niin ei tarvitse jännittää seuraavaa luotto-kortti laskua "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 9
" Olen käyttänyt Autoeuropen palvelua ennenkin ja pidän sitä selkeänä ja hyvänä. "
" Auto oli varattu Super Cover -omavastuuhyvityksellä. Palvelu noutotiskillä muuttui töykeäksi, painostavaksi ja uhkaavaksi, kun en halunnut ostaa virkailijan tyrkyttämää lisävakuutusta omavastuun poistamiseksi. Mielestäni korkeampi vuokrahinta sisälsi tuon turvan jo Autoeuropen kautta, mutta virkailija väitti minun joutuvan maksamaan vahingoissa omavastuun 1250e. Kuittaus omavastuun ymmärtämisestä tarvittiin samaan lomakkeeseen moneen kertaan, myös jokaisen mahdollisen vahinkotyypin kohdalle. Simputusta tai vähintäänkin outoa. Auto palautettiin virheettömänä, joten tähän asiaan ei toivottavasti tarvitse palata. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Ok "
" Kaikki toimi "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Kaikki meni hienosti. Toivottavasti jatkossa menee myös. "
" Kaikki meni hienosti. Toivottavasti jatkossa menee myös. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Odottelen 150 euron palautusta luottokortti tililleni. "
" Odottelen 150 euron palautusta luottokortti tililleni. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" Kaikki sujunut joka kerta hyvin. Tiedotus hyvää luokkaa "
" Asiakaspalvelu huippua, toimiston ja palautuspaikan löytäminen vaikeaa. Koko lentokentän alue hankala ensikertalaiselle. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Voisi hyvä lisätä tietoa auton siivouksesta vuokrasopimukseen "
" Autovuokraamo luovutti auto ilman mattoja. Auton palautusvaiheessa vaadettiin extra siivousta vaikka vuokrasopimuksessa ei ole ollut mitään tietoa siitä eikä meille kerrottu auton siivouksesta luovutusvaiheessa. Myös mattojen puutuminen teki hankalaksi auton käyttäminen ja siivous. "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 7
" Kiitos "
" Kiitos "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" Helppoa oli vuokraus. "
" Kaikki sujui hienosti. Auto oli erinomainen "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Liikaa hyödyttömiä tarjouskampanjoita, piilotettuja kuluja. "
" Ystävällinen palvelu, ei piilotettuja maksuja. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hyvä palvelu. Huonoa rutinoituneen kuljettajan ikälisä hinnoittelussa "
" Sain economy autoksi Seat Leonin. Melkein uusi, navigaattorin ym herkuilla. Huonoa erittäin kokeneelle kuljettajalle yli 70 v hinnankorotus. Ikäraja aivan liian alhainen ajokunto ja kokemus huomioiden "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Bensan takuutankkaus rahan palautus kestää. "
" Auto uusi joten ei valittamista, tankkaustakuurahan palautus näyttää kestävän. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" Alle 10 tkm ajettu uutta vastaava luokkaa parempia auto. "
" Kaikki sujui erinomaisesti. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki sujui hyvin. "
" Kaikki sujui hyvin. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Edullisimmat hinnat. Toimi sujuvasti. "
" Palauttaessa autoa vastaanottaja nyreä. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" Nopea palvelu erityisesti autoa nostaessa. "
" Halpa autonvuokraus johon otin täysvakuutuksen etukäteen. Eikä vaadittu lisävakuutuksia kentällä mikä on harvinaista. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" selkeä hinnoittelu "
" nopeaa palvelua "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Kaikki sujui hyvin. "
" Kaikki sujui hyvin. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" OK "
" Competitive pricing, worb out fleet "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 5
" Nopea "
" Tehokas "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Kaikki toimi hienosti. "
" Ainoa toivomus on, auton palautuksen jälkeen on tärkeää saada kuitti lopullisesta maksusta pian. Koskee erityisesti yritysasiakkaita. En ole vieläkään saanut kuittia, olisi hienoa jos sen saisi s-postilla. arto.kyyhkynen(at) gmail.com "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Varaus netin kautta sujui ilman murheita. "
" Autoa noutaessa jonotusta voisi olla tietenkin hieman vähemmän ! "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" hyvä systeemi "
" Autonvuokrauksessa hieman jonotusta, muuten hyvä. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" Selkeä. Olen vuokrannut auton Auto Europen kautta jo useammalla ulkomaanmatkalla ja olen ollut tyytyväinen. "
" Ei erityistä mainittavaa. Auton luovutuksessa virkailijalla oli vähän kiireen tuntua. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Sujuva toiminta. "
" Tämä oli toinen kerta kun vuokraamme Fireflyltä. Molemmat kerrat ovat onnistuneet hyvin. Ei ole tyrkytetty kalliimpaa autoa eikä painostettu ottamaan mitään ylimääräistä. Takuurahan palautus vain kesti kuukauden. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 7
" Luotettava, helppo löytää edullisin vaihtoehto "
" Edullinen, ei piilomaksuja "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Kokonaisuuten kotuullinen kokemus "
" Ongelmia luottokortin käytössä, joustamattomuus vaihtoehtoisten maksutapojen osalta "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" Autoeuropella on helppo valita ja varata. olen käyttänyt Autoeuropea lukuisia kertoja "
" Firefy hinnat ovat erittäin kilpailukykyisiä. Autot ovat hyväkuntoisia ja kokoluokka vastaa tilausta "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 10
" Ei moittimista "
" 1)Lyhyt jono mutta tosi hidas. Kesti tunnin ennen kuin saatiin auto 2)työntekijä yritti laittaa automaattisesti kaikki ylimääräiset vakuutukset kysymättä ensin 3) työntekijä väitti että kilometrit eivät kuulu hintaan, uskoi kyllä kun näytin sopimuksen 4) palautus toimi kyllä mallikkaasti. Valokuvasin kuitenkin koko auton, firman toiminta epäilyttää sen verran. Ei koskaan enää "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 2 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" kaikki sujui hyvin auto europen puolelta "
" Olin varannut Seat Leonin ja maksanut sen etukäteen. Minulle tarjottiin toista autoa, joka oli pienempi, mutta kuulemma kuului samaan kategoriaan. 7€ lisämaksusta sain Seat Leonin, joka oli diesel ja tämän takia kuulemma jouduin maksamaan lisää vaikka auto oli sama. Ehkä pientä huijausta ja jäi huono maku. Lisäksi 7 päivän ajalta tuo maksu olisi pitänyt olla 49€, mutta tililtäni oli veloitettu 64€ eli aika outo juttu tuokin. Muuten kaikki toimi hyvin. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Autoeurope kautta varauksen teko toiminut aina hyvin "
" Töykeä asiakaspalvelija tiskillä. En tule enää ikinä ottamaan autoa fireflyltä! "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 8
" Helppo,nopea ja toimiva kokonaisuus. "
" Melko nopea nouto, helppo yöpalautus. Tililtä veloitettu noin 48€ summa, josta ei pyynnöstä huolimatta ole tullut selitystä, miksi ja mistä veloitus on tehty., sillä autosta oli maksettu täysvakuutus ja tankattukin täyteen. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Kaikki toimi kuten piti "
" Auton hakeminen kentällä hidasta "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 9
" Auton varaaminen sujui helposti, mutta pitäisikö tällaisissa ongelmatilanteissa ottaa yhteyttä Auto Europeen? "
" Virkailija yritti väkisin myydä vakuutusta, joka poistaa omavastuun, vaikka sanoin moneen kertaan, että minulla on omavastuun korvausvakuutus. Lopulta hän uskoi, mutta oli tyly ja syyllisti minua ajanhaaskaamisesta. Edellisellä kerralla kaikki sujui mutkattomasti, mutta tästä kerrasta jäi huonot fiilikset. "
Kokemuksen yleismielipide: 1 Tehokkuus paikan päällä: 1 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Ei saanut autoa ilman lisävakutusta, kun ei ollut antaa vakuutusnumeroa, vaikka olin ottanut supercover vakuutuksen autoeuropen kautta. "
" Ei saanut autoa ilman lisävakutusta, kun ei ollut antaa vakuutusnumeroa, vaikka olin ottanut supercover vakuutuksen autoeuropen kautta. "
Kokemuksen yleismielipide: 5 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Huonoa palautetta saavat toimistot (ketjusta riippumatta) voisi jättää tarjonnasta pois. Lajittelukriteereihin voisi lisätä hyväksytyt luottokortit, koska useilla saattaa olla vakuutus kortilla, joka on voimassa vain sillä maksettaessa (Amex) "
" Luottokorttivaraus pitäisi asiakkaan nähden purkaa. Nyt jää nähtäväksi mitä tapahtuu "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Puhelimessa ystävällistä ja auttamishaluista. Selvittivät avoimet kysymykset. Olen käyttänyt usein. Matkustan paljon ja vuokraan autoja yli 10 kertaa vuodessa. Nyt tuli pohjakosketus autovuokraamossa, mutta Auto Europe oli syytön siihen! "
" Järkyttävä kokemus, toista tuntia meni saada kaikki kolme autoa. Epäkohteliasta, välinpitämätöntä ja asiakkaita uhkailtiin lisäkustannuksilla, kun emme ottaneet yhteen autoon lisävakuutusta, joka olisi ollut 5 kertaa enemmän kuin auton vuokra. Luottokortissani oli kaiken kattava vakuutus ja se oli myrrkkyä autovuokraamon henkilökunnalle. Luokaton kokemus! "
Kokemuksen yleismielipide: 2 Tehokkuus paikan päällä: 3 Palautuksen tehokkuus: 3 Auton kunto: 6
" Hinta edullinen ja palvelu hyvä "
" Auton luovutus sujui joustavasti, eikä lisäpalveluiden myynti ollut agressiivista ä. samoin palautus sujui vaivattomasti. Ainoa miinus on, että auton nouto ja palautus on kaukana lähtö terminaalista "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" On toiminut ok. "
" Kauppasivat kalliimman auton etkoitarjouksena. Lisähinta selvisi vasta myöhemmin. Aina yrittävät jotenkin kusettaa ulkolaisia. "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 8
" Luotettavaa, edulista. "
" Sujuvaa. Ei ylimääräisiä maksuja. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Kiitos! "
" grazias "
" Erinomainen hakupalvelu. Kaikki valintaperusteet saa valittua yksinkertaisesti ja lopuksi juuri oikeat luotettavat vaihtoehdot jäävät esiin. Ei vaikeasti ymmärrettäviä vaihtoehtoja, etenkin jos yhtään on itse perehtynyt yleisiin vuokrauskäytäntöihin ja ehtoihin. Uskon myös auton varaamisen onnistuvan hyvin ja luotettavasti, vaikka ei aikaisemmin olisi kokemusta auton vuokraamisesta. Varauksen maksaminen onnistuu sekä debit-, että gredit- kortilla. Tämä voisi olla hyvä tuoda esiin jo varaussivustossa ennen maksutapahtumaa. Vuokraamossa toki pitää esittää gredit- kortti. "
" Nopea ystävällinen palvelu autoa noudettaessa, sekä palautettaessa. Kaikki valmiina ja täysin varauksen mukaisesti. Auto juuri se, mikä oli varattu. "
" Kaikki ok. Sopivia tarjouksia ja ottaisin mielelläni täysvakuutuksen heti varauksen yhteydessä, mutta näin toimiessa vuokraamot ottavat 1 kuukaudeksi vähintään 1000 euroa kanin ja myyvät vielä väkisin kaksoisvakuutuksen tiskiltä. "
" Kaikki ok. Jos ottaa teidän kautta vain perusvuokrauksen ja vuokraamosta vakuutuksen. Muuten myyvät välisin oman vakuutuksen. Tuo yömaksu vuokramoilla kans rahastusta, koska vuokraamoissa jono myös yöaikaan tiskillä eli ovat kuitenkin paikalla joka yö. "
" Kaikki sujui loistavasti. "
" Auto oli lähes uusi ja tosi mahtava! Kaikki sujui loistavasti. Kehun varmasti kavereillekin! "
" Kaikki toimi hyvin ja autooli uusi "
" Paras palvelu ja palvelutilat isot sisätilat jossa henkilökuntaa muihinv verrsttuna hyvin . Oli tuntuma jossa asiaks otettiin huomioon "
" Tankki täynnä palautusta varten tulisi olla lentokentän läheisyydessä olevat tankkauspisteet informoituna papereissa, koska aamuyöstä etelän suunnasta Ap 7 ei ollut enään lähellä lentokenttää huoltamoa matkan varrella ja tankki jäi täyttämättä siksi. Tästä tulee tietääkseni suurempi kustannus kuin vain puuttuva polttoaine ? :( "
" Ystävällinen palvelu 😊 "
" Toyota Aygo on pieni, sievä auto, joka sopii pienille, sieville ihmisille. Vaimoni on. "
" Auto Europe toimii hienosti, mutta eivät ole ymmärrettävästikään selvillä kaikkien kumppaneittensa toimintapolitiikasta, saati kaluston kunnosta sekä hlöstöstä. FireFly oli huono kokemus. Vaihdomme paikan päällä Record Go -firmaan ja se oli erinomaista palvelua, eikä edes tiskiltä paljoa arvokkaampaa. Asiakkaita pelotellaan kaiken maailman vakuutusmaksuilla, vaikka minullakin kaikki mahdolliset vahinkokulut kattaa luottokorttiyhtiöni. "
" Tämä oli pohjakosketus: Surkeaa autoa tarjottiin, vaikka kysyin auton ikää. Kävin tarkastamassa ne "8" vauriota. Löysin 12 ja lopetin laskemisen. Tuli mieleen härski huijausyritys, kun en ottanut lisävakuutusta, joka olisi ollut 150 % lisää alkuperäiseen, jo maksettuun, hintaan! Varokaa näitä halvimpia firmoja. Selvittäkää vakuutusturvanne ja verratkaa kokonaiskuluja!!! Nämä tulee Teidän vastuullisina toimijoina ( Auto Europe ) tiedottaa asiakkaillenne. Saatte good will -arvoa bad will -tuntemusten sijaan! Olen vuokrannut Teiltä vähintään 20 kertaa ja nyt tuli siis kellariosasto vastaan. Jatkan toki, mutta checkaan tarkemmin, mikäli olisin päätymässä uuteen firmaan / maahan. "
" Auto Europan osalta kaikki sujui kiitettävästi. "
" Vakuutusten pakkomyyntiyritys toimihenkilön taholta oli epämiellyttävä ja vaikka kerroin että olen vakuuttanut auton Auto Europan kautta vuokrauksen yhteydessä. Onneksi olin varautunut siihen. Muutoin kaikki toimi hyvin ja auton palautus sujui sutjakkaasti ja palvelu sen suhteen oli kiitettävää. "
" Ensimmäinen kerta kun auton vuokraus sujui hyvin. "
" sain sen käsityksen auton hakutilanteessa, että teidän esittämällä vlisävakuutuksella ei ole mitään merkitystä ja sitäpaitsi FIRE FLY tarjosi halvempaa kaskoa kuin mitä teillä oli SUPER COVER. Miksi näin. Ensi vuonna pitää tarkoin harkita mistä ottaa lisävakuutuksen. Muutoin palvelu tyydyttää. Suomenkielistä puh. palvelua pitää saada. Teillä on kuin kuitenkin valtava määrä suomalaisia asiakkaita. Ei kaikki osaa puhua englantia tai ruotsia. "
" poistakaa kaikki yli 50.000 km ajetut autot käytöstä, koska ne on ihan loppuunajettuja. ( startit ei toimi, ilmastointi ei toimi kunnolla, jousitus ihan sökö yms. ) Muutoin palvelu oli ihan hyvää ja ystävällistä. "
" Vuokraaja vaatii paperisen vuokravarauksen kopion. Matkalaisena toivoisin, että vuokraus voisi tapahtua sähköisen dokumentin perusteella. Kuka kuljettelee kopiokonetta mukanaan. "
" Pysäköintitilan hämäryydestä johtuen auton tarkastaminen on vastaanottotilanteessa vaikeaa. Maalipinnan vaurioita on mahdoton todentaa ennen käyttöönottoa. "
" Olisin mielelläni jatkanut samalla Citroen 3 lla, mutta jatkosopimus oli turhan mutkikasta ja paljon kalliimpi. Muuten kaikki Ok "
" Autoa noudettaessa voisi papereihin tulostaa tiedon minne avaimet pudotetaan kun palautus on toimistoajan ulkopuolella. "
" Nopea ja asiantunteva palvelu. "
" Helppo ja luotettava järjestelmä, kaikki täsmää niinkuin on luvattu. Kiitos, käytän varmasti jatkossakin. "
" Erittäin miellyttävä asiallinen ja ystävällinen palvelu! Helppo nouto ja helppo palautus. Kiitos siitä. "
" Rohkaiskaa vuokraamoja kehittämään luovutusprosessin sujuvuutta. "
" Auton luovutusprosessin kehittäminen ja nopeuttaminen "
" Te vastaatte Suomenkielen tekstillä,mutta kun soittaa niin ei ole Suomenkielistä puhujaa. "
" Hankala paikka "
" Kaikki onnistui erinomaisesti puutteellisesta kielitaidosta huolimatta "
" Kuten edellä "
" Hei, olen hyvin tyytyväinen palveluun ja hintaan tälläkin kerralla. Vuokrauksen yhteydessä tulisi antaa hyvät paluuohjeet kun palataan kentälle takaisin. Tulostettuna päätieltä aina Fireflyn paikoitukseen asti. Kertoa millä tavoin kerrokset löytyvät kun tasoa vaihdetaan. Vuokraan jatkossakin tältä toijalta, kunhan palvelun markkinointi on hyvää niinkuin tähänkin asti. Terv. Jari ja Riitta Kohonen ps. Oli antoisa Nerjan sadetta ja aurinkoa oli tarpeeenksi ja autonkäyttökin, tosin vähäisin kilometrien ( n.200 km) mahdollisti sateen sattuessa (suojassa) liikkumisen. Suuret kiitokset ja kerromme tietenkin ystävillemme saamastamme hyvästä palvelusta.! Ensi syksynä, viimeistään... "
" Olisi kiva, jos nuo vakuutusehdot olisi kerrottu lyhyesti ja ytimekkäästi, jotta tarkalleen tietäisi, mitä ne kattaa ja mistä on maksanut. Olisi myös kiva, että saisi aina suomenkielistä palvelua soittaessa tai että voisi ainakin jättää soittopyynnön. "
" Meillä oli autossa takaovessa painauma, jota ei oltu kirjattu papereihin. Autoa palauttaessa eivät uskoneet, kun sanoin sen olleen siinä jo autoa noudettaessa. Onneksi olin ottanut siitä kuvan ja vasta kun näytin sen, sanoivat, että asia on ok. "
" Odotan kiinnostuneena saanko kovauksen autolle tapahtuneesta ilkivallasta erään marketin parkkipaikalla. Auton oikeaa ovea oli naarmutettu jollakin teräesineellä . Ilmoitin siitä Firefly'lle ja he arvioivat vahingon ja antoivat maksukehotuksen joka veloitettiin luottokortiltani. Sain Fireflyltä tarpeelliset dokumentit korvauksen saamiseksi. Olen lähettänyt ne jo kerran ja nyt tuli uusi pyyntö. Nyt lähetän ne toisen kerran. "
" ei kommentteja, toimivat ihan asiallisesti tehtyäni vahinkoilmoituksen. "
" Paremmin suomenkielistä palvelua, myös puhelimeen. Auton viemisen kolmanteen maahan, esimerkiksi Espanjasta Portugaliin, lisähinnat helpommin löydettäviksi. "
" Aikaisemmin asiallinen autovuokraamo Malagan kentällä on muuttanut tyyliään. Lisävakuutusta myydään esittelemällä uusia ehtoja, pientenkin 1 cm naarmujen ilmaantuminen autoon maksaa 250euroa. Saatuamme auton havaitsin siitä puuttuvan kuskin puoleisen sisälokasuojan, eikun takaisin kentälle reklamoimaan, Onneksi uskoivat, että vika oli ollut jo luovutettaessa. Palautuksessa tympeä nuori mies tuli kiroillen edellisen auton luovutuksesta, tarkisti bensan määrän, kiersi auton ja löysi yllättäen tuulilasista naarmun. Siirtyi sitten nopeasti katsomaan atk:lta paljonko siitä pitäisi periä. Hetken raaputtelu paljasi "naarmun" jonkinlaiseksi tahraksi. Mies uudelleen autolle ja hetken väittelyn jälkeen luopui rahastusyrityksestä. Epäilen huijausta. "
" Tuo vakuutusturva on aina yhtä epäselvä, ei voi käsittää, miksi se esitetään niin epäselvästi. Nuo kaikki asiat, jotka on varauksessa monella sivulla, voisi laittaa selkeästi muutamaan lauseeseen. Samoin se palvelumaksu, joka aina otetaan bensanmaksun yhteydessä. Se on kyllä papereissa sanottu, mutta jos ei niitä tarkkaan lue tai ei ole aiemmin vuokrannut, niin se tulee yllätyksenä. "
" Olisi kiva, jos eivät niin kovasti tyrkyttäisi niitä vakuutuksia siinä auton noutotiskillä. Monet ei varmasti uskalla kieltäytyä niistä, koska tavallaan pelottelevat ihmiset ottamaan lisävakuutuksia. Auton vuokraushan on edullista, mutta sitten nämä vakuutukset ja bensan tankkauksen palvelumaksut nostavat hinnan moninkertaiseksi. Joka kerta tulee hieman huijattu olo, vaikka jo tietää tämän systeemin vanhastaan, koska vuokrauksen yhteydessä vakuutusturvasta ei oikein ota mitään selvää ja tuo palvelumaksu bensan tankkauksesta on törkeä. Tämä ei koske mitenkään yksinomaan Firefly:ta, sama systeemi ollut muillakin. "
" Suomenkielinen palvelunumero olisi tärkeä. "
" Laittakaa vakuutusasiat selvemmin. Yleensä halutaan 0 omavastuu ilman mitään poikkeuksia. Tämä selvästi sanottuna. Ei mitään omavastuun hyvityksellä tekstejaä. "
" Esim. Penkeissä edelliset hiet ja etuikkuna rasvainen. "
" Auton vuokraus onnistui hyvin, Ainoa iso puute oli, että en saanut ajo-ohjetta, minne ja miten palautan auton. Terveisin Juhani Samuli "
" Auton palautukselle ajo-ohje. "
" Olisi hyvä jos Auto Europe ja autovuokraamot voisivat sopia jonkinlaisen asiakasystävällisemmän tavan käsitellä asia vuokraamossa kun asiakas on ottanut esim. Auto Europan tarjoamaan SuperCover-vakuutuksen. "
" Vuokraamo yritti kaikin mahdollisin keinoin myydä omaa vakuutusta vaikka vuokrauksen yhteydessä oli otettu SupeCover-turva. Puolet auton kolhuista oli jätetty merkitsemättä tarkastuksessa. Auton palautus sujui mallikkaasti. "
" Autoeuropen tulisi käyttää vain luotettavia autovuokraamoja ja karsia halvimmat huijarit pois. "
" Firefly väittää hyväksyvänsä american express -luottokortin mutta paikan päällä ei sitten hyväksynytkään. Tämän takia jouduin ostamaan Fireflyn oman vakuutuksen noin 100 euron lisähintaan, vaikka minulla oli jo vastaava palvelu ostettu autoeuropelta. Madridin kentän toimistossa melkein kukaan ei puhu englantia. Firefly does not accept american express even though they say so. I had to buy firefly's insurance although I already had a similar service bought from autoeurope. I had to pay 100 extra. Almost no one of the staff members in Madrid don't speak English. "
" Lentokentälle paremmat opasteet. Tunti pyörittiin lasten kanssa ennen kuin löytyi vuokraamo "
" Nyt kyllä kaikki toimi niin hyvin, etten osaa ehdottaa mihinkään vaiheeseen parannuksia! Kiitos! "
" Kiitos erittäin hyvästä ja ystävällisestä palvelusta!🌹 "
" Hyvä toiminta! Vielä voisi kehittää vuoraamoiden ja Auto Europen välisstä yhteistyötä. Deposit käytäntö selvemmäksi "
" Hyvä auto edullisesti. Tyytyväinen palveluun. Deposit käytäntö hiukan mietityttää. 950 omavastuuseen ja 145 polttoaineeseen. Etenkin tuo polttoainedeposit törkeän korkea. Mulita osin homma pelasi hyvin. "
" Varauksen vaihtaminen tai peruuttaminen ei aina onnistu online vaan pitää soittaa. Tämän soisi muutettavan. Varaukset on haettava numerolla, vaikka ne voisi olla netissä listana - samalla tavoin kuin Booking.com palvelussa Haku saisi sisältää rajauksen, jossa vuokraamo on lentokentällä tai ulkopuolella. "
" Hyvä hinta ja hyvä auto. Varaus Malagan lentoasemalla oli toivottoman hidas. "
" Auto Europen Super Coverin ehdot niin tiukat, että en ole uskaltanut sitä käyttää, vaan olen ottanut vuokrausyhtiön kalliin vakuutuksen. Ehdotan, että hyväksytte sen ettei poliisia tarvitsisi jokaisen naarmun takia vaivata, kun se vaan aina ole mahdollista. "
" SE on se vakuutusasia ,joka täytyisi saada selvemmäksi heti varausvaiheessa, ettei tarvitse aina siellä tiskillä arpoa aina otanko sen täysvakuutusken vai en. Se on aina vaan vähän sellainen hankalan tuntuinen asia aina kun vertaat hintoja. "
" Paikallinen tiekartasto automaattisesti autoihin. "
" Paikallinen tiekartasto autoihin... ei pientä musta-valkoista A4 kopiota "
" Ei mitään valittamista. Ennakkoinformaatio oli hyvällä tasolla Pitääkö paikkansa, että saaduissa autoissa on esim. Pintanaarmut ja kolhut rekisteröity vuonrafirman tiedostoihin. Näin minulle ainakin kerrottiin, kun luovutin auton pois. Olin itse ottanut kuvat kaikista naarmuista kun sain auton käyttööni. Tarkoitan tällä sitä, että firma ei pysty laskuttamaan jälkikäteen vaurioita, koita kulloinenkin vuokraaja ei ole aiheuttanut. Olisi mielenkiintoista saada tästä infoa, jos mahdollista. "
" Auton hinta / laatusuhde oli kohdallaan. Auto oli n. 65000 km ajettu Renault Megane diesel. Todella pienikulutuksinen. "
" Peruutin oman autoni puskurin maasturin puskuriin ja pusku vaurioitti puskuria. Toivottavasti omavastuun hyvitys sujuu joustavasti, kun saan laskun aikanaan. "
" Vuokraamani auto oli hyvä ja toimi hyvin. Vuokratessa oli hieman ruuhkaa mutta palautus tapahtui tosi joustavasti. Toivottavasti puskurin korjaus ja laskun lähettäminen toimii nopeasti. "
" Ennemmän vaihtoehtoja nouto täydellä tankilla palautus täydellä tankilla. Mielestäni huijausta, että maksetaan varatessa täydestä tankista korkeampaa polttoaineen hintaa sekä palvelumaksuja. "
" Todella tyly kohtelu. Varaus piti olla täysi/täysi tankki, mutta eipä ollut. Auton piti olla Opel Astra tai vastaava, mutta eipä ollut. Automme oli Seat Ibiza, joka on pienemmän autoluokan auto. Se oli täynnä naarmuja, joita ei ollut laitettu sopimuspaperiin. Niinpä sai itse täyttää sen ja siihen tuli yli kymmenen vahinkotapausta. "
" Sain palveluapua myös puhelimessä, olen erittäin tyytyväinen. "
" Kohtelias ja ystävällinen palvelu, olen tyytyväinen. "
" Olemme olleet tyytyväisiä saamaamme palveluun. Toivomme kuitenkin, että autoa varatessa tulisi esiin myös erilaiset vakuutukset, paljonko maksaa esim. kuukauden, kahden viikon, viikon tai 3 päivän vakuutus missäkin autovuokraamossa. Jos auton saa kolmeksi päiväksi 17 eurolla ja siihen ottaa täyden vakuutuksen, josta veloitetaan noin 72 euroa, niin tuntuu aika kohtuuttomalta! Edellinen vuokraus toisesta vuokraamosta 2 viikkoa ja siihen otettiin täyd. vakuutus, joka oli 14 päivältä vähän yli 160 euroa. Eli onko se niin, että kun auton saa halvalla, niin hinta otetaan vakuutusmaksuna? Jos Espanjassa omistaa isomman kokoluokan automaattivaihteisen auton, niin täysvakuutus siihen on vuodessa noin 450 e! "
" Paljon ihmisiä odottamassa pienessä tilassa, onneksi oli jonotusnumerot käytössä. Odotusaika meillä 45 min. Auton palautus sujui nopeasti. "
" Harmitti se, etten saanut autoa koko jaksoksi kohtuulliseen hintaan, vaan piti ottaa useana pätkänä "
" Vakuutukset ylihinnoiteltuja "
" Lisäkulujen osuus tulee olla paljon tarkempi sekä asiakkaalle että autoyhtiölle. Näin välttyy turhilta kuluilta ja ongelmilta. "
" Se, että heidän maksujärjestelmä ei tunnistanut kansainvälistä yhdistelmäkorttia (debit ja credit samassa kortissa, Danske bansk) ei voi missään olosuhteissa tuoda lisäkuluja asiakkaalle. Ei näin voi toimia 2010-luvulla. "
" Selvemmät tiedot vakuutuksista. Vuokrattu auto Firefly'ltä ja nämä vetosivat moneen kertaan siihen, että heillä näin, eivät tiedä (eivätkä ilmeisesti välitä) mitä Auto Europe on tarjonnut/myynyt "
" Kun asiakas huomauttaa, että annetussa autossa on naarmuja ja vanhoja hankaumajälkiä, vähän ystävällisempi vastaus olisi paikallaan. paiskasivat lomakkeen tiskiin ja poistivat kitisemästä. "
" Puhelinpalvelu suomeksi toimi hyvin, kerrottiin, että soitetaan takaisin hetken kuluttua. Sain vakuutusasiassa erittäin hyvää palvelua. Kiitos. "
" Vakuutusasiassa törkeä. Keväällä maksoin 4 / pv. Nyt 14 /pv. Ei missään taksoja esillä. "
" Vuokraamoiden vakuutuspolitiikka alkaa olemaan pakottamista, omavastuut ja luottokortilta pidätettävät vkuusmäärät alkavat olemaan kohtuuttomia. Tuntuu kuin Auto Europella ei olisi mitään valtaa/arvovaltaa suhteessaan vuokraamoihin. Pian pitää ostaa oma auto Espanjaan. "
" Kuten yllä "
" Tällä kertaa autonvuokraaminen tapahtui ilman ongelmia, kiitos tästä. "
" Tällä kertaa autonvuokraaminen tapahtui ilman ongelmia, kiitos tästä. "
" Noutotiskin sijainnin voisi lisätä näkyviin varauksen yhteenvetoon ja voucheriin. "
" Noutotiskin sijainnin voisi lisätä näkyviin varauksen yhteenvetoon ja voucheriin. Samoin voisi olla erillinen tiski niille joilla varaus on jo maksettu netin kautta. "
" Saadessani auton siinä oli lukuisia pintanaarmuja eri puolilla autoa. Mitään kuvaa näistä vaurioista ei minulle kuitenkaan annettu auton luovutuksen yhteydessä, eikä jälkeenpäin myöskään? "
" Saadessani auton, en pimeässä hallissa kyennyt havaitsemaan autossa olleita lukuisia pintanaarmuja eri puolilla autoa? Saapuessani asunnolleni Fuengirolaan, havaitsin vauriot ja kuvasin ne kameraani. Näistä vaurioista ei minulle auton luovutuksen yhteydessä mainittu lainkaan, enkä saanut myöskään kirjallista tiedoksiantoa asiasta? En etukäteen, enkä jälkikäteen? "
" Neutraali arvio johtuu Fireflyn toinnasta. sivultanne sai käsityksen, että autossa on vakuutukset ilman omavastuuta voimassa ilman lisäveloitusta !!! "
" Hinta muodostui lopulta kolminkertaiseksi alkuperäisestä. Pakotettiin ottamaan kaikenlaisia vakuutuksia kun ei kuulemma alkuperäiseen kuulu juuri mitään muuta kun minimissään 1000 omavastuulla ! Paljon olen autoja vuokrannut ympäri maailmaa, mutta Fireflyltä tämä oli ensimmäinen ja viimeinen auto. JA "
" Nettivaraus sujui kyllä ok mutta hankaluuksia seurasi Malagassa Fireflyssä. "
" Omalaatuinen käytäntö että ainoastaan kuljettajan luottokortilla voi maksaa takausmaksun. Kun minulla ei sitä ollut jouduimme ottamaan ylimääräisen vakuutuksen jotta saatiin takausmaksu fireflylle. Ylimääräinen kulu 64e. Tässätapauksessa varsinkin kun vakuutus oli otettu autoeuropen kautta niin autoeuropesta otettu vakuutus oli turha. Olisi tärkeää tiedottaa asiakkaillenne että ainoastaan kuljettajan luottokortti käy Fireflylle. Olisi silläkin kuudellakympillä ollut muuta käyttöä. "