Jäsenenä hyödyt erityisistä, jopa 15 % alennuksista. Kirjaudu sisään tai luo tili täällä. Varaa nyt ja säästä!
" Ei kommentteja. "
" I saw in the invoice that I was charged an initial 9 euros fee for electricity for the car (fully electric car). I sort of understand the reasoning, but it does not make sense if you compare to a normal petrol car. There is no prepayment for gas which is in the car when you rent it. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Hyvä henkilökunta. "
" Skodan moottori hajosi 5 km jäkeen. Hyvityksenä saimme avoauton ja yksi ilmainen päivä. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 1
" Car was good "
" In the Europcar desk service was smooth, polite and excellent. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Auto Europen kanssa asiointi on sujunut mielestäni joustavasti. Tästä syystä olen käyttänyt varmaan viimeisillä yli 10:llä auton vuokrauksellani Auto Europea. "
" Emme saaneet autoa minkä olimme varanneet, lähes tyrkytettiin muita vaihtoehtoja lisähintaan. Lisävakuutuksia myös kehotettiin ottamaan useaan kertaan. Vuokraamon edustajia ei ollut saatavilla auton luvutuspisteessä Europcarin pysäköintialueella auton luovutuksen eikä palautuksen aikana. Minun piti palata molemmilla kerroilla takaisin lentokentän vuokraamon tiskille selvittämään. Autossa oli monta kolhua joita läheskään kaikkia ollut kirjattu ylös vuokrausasiakirjaan joten otin useita valokuvia autosta etten joudu maksamaan aikaisemin tapahtuneita muiden aiheuttamia vahinkoja! "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 7 Auton kunto: 7
" Luovutus meni oikein hyvin mutta odotusaika oli pitkä. "
" Auto oli jokapuolelta kolhittu, kun sen sain. Itse ajettavuudessa ei ollut mitään vikaa. Palautus oli jo mennyt kiinni, eli vein vain avaimen. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 6 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 5
" Autoeuropella homma toimii "
" Tiskillä yritettiin selittää, että varaamaani Mersun GLA mallia ei ole tarjolla ja lisää maksamalla saisin GLC mallin. Kun en suostunut, niin tarjosivat Mersua korvaamaan Renaultin Captur mallia. On kuulemma samaa tasoa, kuin Mersu. No ei todellakaan ole. Aikani kun väittelin, niin sain Mersun B-sarjan auton jo maksamallani hinnalla. Eihän se häävi auto ollut, mutta Rellua parempi, Jäi huono maku siitä toiminnasta. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Aina löytynyt hyvä vaihtoehto. Helppo käyttää. "
" Autossa ei mitään vikaa, mutta henkilöstö... Erittäin hidasta toimintaa tiskillä. Palautettaessa löydettiin muka joku uusi naarmu takapuskurista. Koko auto oli täynnä naarmuja muutenkin ja niitä oli listattu vuokrauspaperiin myös takapuskurin kohdalle. Mutta kun oli heille muka "uusi". 39 euroa olisi halunnut jotain korjausrahaa heti. En maksanut. Haiskahtaa hieman koko toiminta... "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 3 Palautuksen tehokkuus: 1 Auton kunto: 8
" Ok. "
" Hyvä ja asiallinen toiminta "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 8
" Hyvä palvelu "
" Toimii "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 10
" Toiminta Auto Europen kanssa sujui erinomaisen hyvin ja joustavasti, kuten ennenkin! "
" Heti aluksi Europcarin toimistohenkilö yritti väkisin myydä meille lisähintaan suurempaa autoa ja myös vakuutusta, joka olisi kattanut varkaudet 0-omavastuulla. Ensimmäinen Europcarin vuokra-auto oli viallinen, joka havaittiin pian vuokraamosta lähdettäessä (etupuskuri oli irronnut ja laahasi maassa). Auto palautettiin Europcariin. Tehtiin vuokrapaperit korvaavasta autosta. Tarkastuksessamme ennen lähtöä huomasimme toisen tuulilasin pyyhkijän puuttuvan. Tehtiin taas vuokrapaperit toisen auton korvaavasta autosta, joka oli OK. Tähän koko tapaukseen kului 4,5 tuntia lomastamme. Mielestäni Europcarin Teneriffan Sur-toimiston myynnin ja huoltojen laatu on todella heikkoa. Toiminta Auto Europen kanssa sujui erinomaisen hyvin ja joustavasti! "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 2 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 3
" Kaikki toimi täydellisesti "
" Kaikki toimi hyvin "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Hyvä kokemus kokonaisuudessaan. Ei ihan kympin suoritus, mutta todella lähellä. Tulen jatkossakin käyttämään Auto Europen palveluja, jos ne ovat kilpailukykyisellä hinnalla, sekä löytyy "se oikea" auto. "
" Vuokraus sujui helposti. Auto oli oikeanlainen ja pienet lisävarusteet plussaa. Palautus oli helppoa Malagan lentokentällä, jossa oli henkilö vastassa. Hän kylläkin unohti lukita ovet lähtiessään auton luota, jota pidin pienenä hutilointia. Olisiko mennyt meidän piikkiin jos joku oli sinne mennyt könyämään jotain? "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 9
" TAuton noudossa henkilökunta pyysi 50 € lisää jo maksetun vuokran päälle. Auto ei ollut ainakaan sovittua parempi "
" TAuton noudossa henkilökunta pyysi 50 € lisää jo maksetun vuokran päälle. Auto ei ollut ainakaan sovittua parempi "
Kokemuksen yleismielipide: 6 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 6
" kaikki meni ok, paitsi, 300 euron vakuus on vielä lukittuna visa tililtäni "
" kaikki meni ok, paitsi, 300 euron vakuus on vielä lukittuna visa tililtäni "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" kaikki sujui nopeasti ja odotuksiemme mukaisesti "
" kaikki sujui nopeasti ja odotuksiemme mukaisesti "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Hyvä auto ja toiminta mutkatonta Malagassa. "
" Toimi sovitusti. Auto erinomainen. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" I had good and quick reply from MUC when asking advises as would liked to change return from AGP to MAD. Thank you for taking care about customer. "
" I had a car upcrade at BCN . With a high price. 540€ extra et Europcar in addtion to original 190 € paid to Auto Europe. My VW was not available and I did not had full cover. I think I had. As was in a big hurry accepted upcrade but only afterwards realised high price. Of course my personal mistake. Returning the car in MAD the reception was not customer friendly. Very cold. And was asked to sign the return which i did but this local officer did not mentioned anything about scratches he found in rear alloy! I had email 3h after the return with the alloy claim which I had accepted as signing the return form. Maybe i have caused them - maybe not. At least havent felt it anywhere during the rent. Why this officer did not mentioned nything about scratches berofe asking me to sign ? I have asked it first from Europcar UK as instructed..then they asked to contact Ec Italy which has not replied. Then Ec Finland asked me to contact WEc Espana which i did today. As also about the final price. My estimated costs were 480 € but now my credit car has beencharged 540 € without any explanation and no breakdown about the costs. Hope Spain will reply also to this question. Very bad customer care from Ec! "
Kokemuksen yleismielipide: 4 Tehokkuus paikan päällä: 3 Palautuksen tehokkuus: 3 Auton kunto: 8
" Tapaamme varmuudella myös tulevaisuudessa auton vuokrauksen merkeissä. "
" Kaikki sujui juuri kuten kaiken auton vuokrauksessa pitäisikin sujua. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Bra "
" Bra "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 7
" Europcarin toimistossa autoa hakiessamme tuli vastaan ongelma. Jos esimerkiksi yritys vuokraa auton, varmastikaan vuokrauksen tekijä ei aja autoa. Maksaako silloin yritys tuon 19€/vrk? Tuntui rahastukselta, koska maksaja oli mukana. "
" Koska auton kuljettaja oli eri henkilö kuin auton vuokraaja (maksaja) veloitettiin 19€/vrk. Mielestäni se on asia joka pitäisi ilmoittaa jo vuokrausta tehdessä. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 5 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Asiallinen meininki. Toinen kuski hinnoiteltu hurjan kalliiksi. "
" Asiallinen meininki. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Helppo ja edullinen! "
" Auto oli aika kolhuinen ja huonosti pesty! Kerrankin oli se auto jonka olin varannut! "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" erittäin tyytyväinen autoon ja palveluun "
" erittäin tyytyväinen palveluun ja autoon "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Auto europessa ei moittimista. Vaan Europcar Barcelona airport surkea palvelu ja emme saaneet autoa ollenkaan. "
" Ajokortti hieman murtunut. Ei saatu varattua ja maksettua autoa ollenkaan. Palvelu töykeää. Viereisessä vuokraamossa kortti kelpasi, myös kansainvälinen ketju. Nyt odotellaan paluttaako Europcar rahat. "
Kokemuksen yleismielipide: 1 Tehokkuus paikan päällä: 1 Palautuksen tehokkuus: 1 Auton kunto: 1
" Tehkää toimintanne selväksi myös autovuokraamoille, ettei asiakkaiden tarvitse niitä selittää vuokraus hetkellä. "
" Omavastuu järkevällä tasolla. Mallorcan vuokrahenkilö töykeä ja käytännössä pakotti ottamaan lisävakuutuksen vaikka oli super cover Autoeuropelta. En sitä kuitenkaan ottanut ja sain niin kolhitun auton, että siitä ei olisi edes uutta naarmua pystynyt paikallistamaan. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 3 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 4
" Suosittelen, vaihtoehtoja tarjolla riittävääsi, jokaiseen makuun. "
" Nopea ja hyvä palvelu, vastaanottajalle tyylikäs ja rauhallinen verrattuna moneen muuhun. Auton nouto ja palautus paikka siistit ja ystävälliset ihmiset. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Ok "
" Ok "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Auton näyttötoimi kivasti puhelimennavilla ja muilla sovelluksilla "
" Tarkista vakuutusasiat "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Käsijarru jumitti ja kytkin huonokuntoinen, muuten ok. "
" Muuten kaikki pelasi hyvin mutta lastenistuinen vuokrahinta aivan sikamaisen kallis suhteessa auton vuokrahintaan. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 7
" Helppo ja edullinen tapa vuokrata. "
" Sujuva ja helppo vuokraus. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Kaikki toimi hyvin. "
" Olisin halunnut mielummin ei automaatti vaihteistoa. Mutta tämäkin oli ihan hyvä Fiatin automaatti ei toimi ihan niin hyvin kuin voisi kuvitella. "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 8 Auton kunto: 9
" toimiva tapa vuokrata auto "
" autonvuokraus sujui normaalin hyvin. auto oli sovitun kokoinen ja hyvässä kunnossa. kustannukset kohtuulliset.. viikon aikana ajoin noin 550 kilometriä. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 8
" . Auto Europella asiat hoidettiin hyvin, kiitos siitä. "
" Europcar ei ollut halukas tekemään huolellista luovutustarkastusta, kun noudin auton. "
" Olen käyttänyt useita kertoja ulkomaan matkoilla ja tähän asti kaikki on toiminut hyvin. Lisäksi kun saa asiakaspalvelua tarvittaessa puhelimitse suomeksi. "
" Auto tarkastettiin huolellisesti yhdessä paikallisen työntekijän kanssa meille luovutuksen yhteydessä, joka on hyvä asia. Palautus tapahtui heidän työajan ulkopuolella, joten mielenkiinnolla odottelen tuleeko mitään jälkipuintia. Auto oli täysin samassa kunnossa kuin meille luovutettaessa... Onneksi auto kuvattiin varalta ympäriinsä molemmilla kerroilla. "
" Olen tyytyväinen että sain matkustaa vuokramaan ulkopuolelle - Ranskaan "
" Europcarin toimistolla ei ollut VW Poloa -- tarjottiin Fiat Pandaa! Samalla sanottiin että Fiat on todella huono auto ja yritettiin tarjota (liian aktiivisesti) lisämaksusta muita autoja! En voi olla varmaa mutta myöhemmin parkkihallissa oli pari VW Poloa --mielestäni paikallisen toimiston taktiikka oli kaupata lisämaksusta autoja vetoamalla siihen että Fiat on huono - ko. Fiat jolla ajoimme oli kolaroidu vasemmalta sivulta (etulokasuoja, sivuovi ym. + tuulilasissa pieni kivenjälki) -- mielestäni olisi pitänyt auto ensin korjata ja vasta sen jälkeen vuokrata ( turhan paljon selittelyä luovutuksen ja palautuksen aikana) - Palautuksen aikana vastaanottovirkailija sanoi että luovutustodistus lähetetään sähköpostiin -EI OLE TULLUT PERILLE "
" Helppo ja nopea tapa vuokrata auto! "
" Kaikki toimi moitteettomasti. Iso plussa kärsivällisestä asiakaspalvelusta. "