Jäsenenä hyödyt erityisistä, jopa 15 % alennuksista. Kirjaudu sisään tai luo tili täällä. Varaa nyt ja säästä!
" Ihan ok. "
" Aina sama juttu kun varausta ei ole tehty suoraan vuokraamon kautta , niin palvelun taso on hieman erikoista . "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 7
" Autoeurope tarjoaa helposti kilpailukykyiset hinnat ympäri Eurooppaa. Silti kannattaa olla tarkkana autoa noudettaessa. "
" Autoa noudettaessa tyrkytettiin lisämaksusta parempaa autoa sekä erilaisia vakuutuksia vaikka auto oli ns prepaid. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Nettivaraus toimi ihan OK. Olen käyttänyt teitä monet kerrat vuosikymmenien aikana ja tiedän miten toimia lisävakuutus väkisinmyyntien kanssa ja mistä/kenen tiskiltä hakea auto ja olla erittäin tarkkana mitä autoluokkaa yrittävät antaa. Teidän roolinne tuntien niin Sixt (ja muutkin) arvostaa varmaan omia suora-asiakkaitaan enemmän kuin minua AutoEuropen kautta, sen takia varmaan taas tuo "downgrade" yritys. Kylläkin viime huhtikuun varauksemme Malagan kentällä oli miellyttävä, siellä Budgetin naisvirkailija kysyi haluammeko "sen tai tämän" ja saimme aivan uuden Peugeot 2008:n,mittarissa vain 8km !!! OLimme ekat asiakkaat sille autolle! "
" Olen matkailualan ammattilainen, yli 30 v alalla, ja aivan liian usein minulle yritetään antaa liian pientä autoa kuin mitä olen tilannut. Näin nytkin, minulle yritettiin alkuun tarjota pientä VW Polo tasoa, tiesin että olin tilannut isomman kokoluokan. Sitten yht'äkkiä virkailija huomasikin "aijoo, niinpä onkin"...! Ilmiselvästi hänellä oli autoista pulaa, kokeili "kepillä jäätä minun kanssa!" Pompotteli tietokoneessaan paria eri vaihtoehtoa, sain sitten Manuaali Audi A4:N jonka kokoisen olin tilannutkin! Korona takia ilmiselvästi suuri osa auto fleetistä oli myyty pois ja nyt kysyntä ylitti tarjonnan, siinä varmaan yksi perussyy. Tämä on autonvuokrausalalla ärsyttävä piirre, toinen on se että yritetään väkisin tarjota "parilla eurolla per pvä parempaa luokkaa", noh tiedän että se tarkoittaa että varaamaani luokan autoa ei ole saatavilla. Sitten ne "pakkomyynnit" lisävakuutuksiin yms. CDW ja TP yleensä riittävät omavastuulla. Eli summa summarum; sain lähes uuden Audi A4 auton 7000 km mittarissa mutta ilman omaa tarkkavaisuuttani olisin saanut vain VW Polon! Meillä oli 1 matkalaukku, 2 golfbägiä ja 2 carry-onia, ei olisi edes mahtunut Poloon! M;yyntivirkailijan "erehdys/käytös" antoi huonon maun suuhun", muuten varaus ja auto oli erittäin hyvä. "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Helppoa "
" Helppoa "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 9
" Olen vuokrannut kymmeniä kertoja tämän palvelun kautta, toimii aina yhtä hyvin, ei ole koskaan ollut ongelmia. "
" Tällä kertaa kaikki sujui odotusten mukaisesti, hieman meni turhaa aikaa kun virkailija yritti myydä lisävakuutuksia vaikka auto oli vuokrattu Super-cover omavastuun hyvityksellä. Muuten mainio palvelu. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Teidän palvelu oli hyvä. "
" Veloitti liikaa, maksoin lisävakuutuksen paikan päälle jonka jälkeen ne veloitti multa tankkauksesta vaikka me tankattiin, ja hinnat eivät täsmännyt alkuperäisessä kuitissa kun loppukuitissa. "
Kokemuksen yleismielipide: 1 Tehokkuus paikan päällä: 3 Palautuksen tehokkuus: 6 Auton kunto: 7
" Loistava, toimii joka kerta erittäin hyvin "
" Soitettiin maanatain miksi en ole auto palauttanut, haluaisinko jatkaa vuokra-aikaa vaikka minulle oli tullut jopa SIXT sähköposti palautuksesta että kaikki OK. Paikan päällä tarjottiin luokan korotuksia useita, mutta hinta kerrottiin vain per päivä, erikseen joutui kysymään koko vuokra-ajalle. Ei myöskään osattu kertoa onko Auto Europen lisävakuutus voimassa mikäli korona luokkaa joten en sitä senkään vuoksi halunnut tehdä. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 6 Auton kunto: 10
" Ok "
" Lähes uudessa Renault Capturissa oli voimakas tuulen suhina ajurin puolen sivuikkunan tai ovitiivisteen kohdalla. Todella häiritsevä ääni! "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 8
" Jouhtuiko ylimääräinen alkuperäisestä varauksesta poikkeava auton vuokrauksen lisälaskutus Sixt:stä vai Autoeuropesta. Sitä en tiedä? "
" Sain ylimääräisen veloituksen auton vuokrauksesta ilman selvitystä tai perustelua lisälaskutukseen. Alkuperäinenvarauksen vuokrasumma ei siis pitänyt paikkaansa. Alkuperäiseen varaukseen en ottanut mitään lisäpalveluita. Auto oli kunnossa ja tankattu. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Auto Europe needs to get more involved in the operation of these rental companies. Uniform rental and return agreements. I was burned a couple months ago in Hungary for additional fees, which was also done thru you guys. I have been renting cars for 30 years all over the world and Auto Europe should not just gather all possible vendors under it's offering; rather qualified and outfits that are serious about customer experience. Thank you for sending me offers in the future, but not sure if I will use your services again. There are a lot of options out there. "
" We were given a car that had 23 reported scratches, dents etc (Reported on the rental agreement). Car had no antenna. Car was poorly washed and front windshield had footprint on the inside windshield from previous renter that was not cleaned. I expressed my REAL concern in how these "dings" etc are handled- Answer was is that is "our policy". When returning the car, all the clerk wanted was the key. He explained, "oh yes first we will wash the car and then inspect it for damages". In other words, Sixt holds their customer to "open ended contract" until they determine that there are no new damage to their cars. He would have come out to inspect the car, but said "It would not be an official inspection". So I was left to take about 20 pictures with my wife of the car, which we returned in same condition as we received it, with full tank of gas. No charges have been made after the fact, but that's not how it should be. BUT- Holding a customer in suspense of the condition car is UTTERLY WRONG..!! "
Kokemuksen yleismielipide: 7 Tehokkuus paikan päällä: 7 Palautuksen tehokkuus: 6 Auton kunto: 6
" Helppo vertailla ja varata auto. "
" Ystävällinen henkilökunta, auton luovutus ja palautus oli helppoa ja nopeaa. Saimme paremman auton kun olimme varanneet. "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Olin lomalla Saloussa (Tarragonan alue) ja nettivaraus haki minulle lähimmän auton noutopisteen Tarragonan kaupungista, jonne piti mennä junalla (noin 15 Min). Sixtin lähin toimisto oli 300 metriä hotellistani. Kun sen ymmärsin yritin soittaa numeroon, joka oli voucherissa (auto europe suomen numero), sieltä vastasi vain automaatti, en voinut hoitaa asiaani. Tätä lähintä vaihtoehtoa ei järjestelmä ne tarjonnut ollenkaan. Kun tästä keskustelin Sixtin työntekijän kanssa, hän sanoi, että he kyllä toimittavat auton vaikka hotellille, jos niin halutaan. Mielestäni tällaista vaihtoehtoa ei ollut varausjärjestelmässänne,joten sellaisen palvelun voisi sinne lisätä. "
" Haku onnistui hienosti, ei jonottamista ja kaikki varaustiedot olivat valmiina. "
Kokemuksen yleismielipide: 9 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 10
" Everything went smoothly "
" Everything went smoothly "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Ei ole mitään kommentoitavaa. Homma on toiminut hyvin. "
" Saavuttuani yöllä Malagaan vuokraamo löytyi helposti. Sixten työntekijä sanoi minulle ettei minulla ole mitään vakuutusta autolleni. Sanoin että minulla on täysi vakuutus autoeuropelta. Myyjä sanoi että se ei käy ja että siirretään vakuutus sixtille. Se ei onnistunut siitä koneelta. Myyjä kehotti minua soittamaan keskellä yötä klo.01 autoeuropelle että siirtävät vakuutuksen sixtille. No ei siellä tietenkään ketään ollut enää töissä. Myyjä sanoi että ota sixtin vakuutus ja peru sitten autoeurope vakuutus. No otin sitten tuplavakuutuksen autolle. Seuraavana päivänä aloin soittelemaan ja erinäisten vaiheiden jälkeen sain perustua ylimääräisen sixtin vakuutuksen. Sähköpostiin tuli. Vakuutus rahat eivätkä vakuus rahat (300€) eivät kylläkään ole vielä palautuneet. Auton palautun moitteettomassa kunnossa tankki täynnä. Rahoja odotellessa. Lentokentän myyjä oli kyllä todella hyvä myyjä kun sai pakkomyytyä minulle myös sixtin vakuutuksen. "
Kokemuksen yleismielipide: 4 Tehokkuus paikan päällä: 8 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Kaikki sujui helposti, ei ongelmia "
" Kaikki sujui hienosti, ystävällinen palvelu, uusi auto "
Kokemuksen yleismielipide: 10 Tehokkuus paikan päällä: 10 Palautuksen tehokkuus: 10 Auton kunto: 10
" Viimeaikaiset vuokraukset (viimeisen vuoden aikana 4 kpl, 3 kaupungissa, 2 maassa) ovat sujuneet hyvin. Tosin niin aikaisemmatkin vuokraukset. "
" Vuokraus sujui kokonaisuudessaan kohtuullisen hyvin. Auto oli hyvä. Pieniä viivästyksiä auton saamisessa. Palautimme auton 23.2. klo 13. Nyt reilu 3 vrk myöhemmin Sixt pidättää luottokortin katevarausta, vaikka auto palautettiin ilman uusia vaurioita (new damage: none). Saa nähdä, koska yli 800 € katevaraus vapautetaan. Ongelmia oli aluksi auton saamisessa. Olimme 1/2 tuntia etuajassa! Ensimmäinen automme oli kolaroitu. Toisen olisimme saaneet vain 1 vuorokaudeksi ja olisimme joutuneet palauttamaan sen seuraavana päivänä lentokentälle. Sitten kuitenkin löytyi hyvä auto, mutta sitä ei oltu siivottu. Siis odottelua ja kahvittelua omalla kustannuksella. ' Gran Canarian kentällä vuokrauspisteet ovat pimeässä kellarissa, hissit toimivat, jos toimivat (mutta sehän ei ole vuokraajan ongelma). "
Kokemuksen yleismielipide: 8 Tehokkuus paikan päällä: 9 Palautuksen tehokkuus: 9 Auton kunto: 9
" Auto Europen nettisivulla ja toimistolla virheelliset/puutteelliset tiedot Sixt vokraamon sijainnista, eli mistä vuokratun auton saa käyttöön. Sixt toimiston löytäminen ja auton käyttöön saanti vaati turhan paljon vaivaa ja aikaa! Tämän koemuksen perusteella en voi ensimmäiseksi suositella Auto Europen palveluja. "
" Kun SIxt-vuokraamo vihdoin löytyi, kaikki palveluprosessiin liittyvät asiat sujuivat hyvin. Toisaalta myös Sixt vuokraamon toivoisi kehittävän tiedottamista ja vuokraamon löytymiseen liittyvää opastusta lentokentällä ja asiakasviestinnässä. Esimerkiksi Lanzaroten lentokentällä saatiin muiden vuokraamojen henkilökunnalta kolme erilaista ohjetta Sixt vuokraamon autojen haku-/luovutuspisteestä? Sixt vuokraamon kilpailukykyä parantaisi se, jos autojen noutu ja luovutus tapahtuisi lentokentällä - siellä missä sen merkittävimmät kilpailijatkin toimivat? "
" Auto Europen pitäisi saada lähetettyä tiedot SIXT:in järjestelmään, koska auton noutovaiheessa asiaskaspalvelijalta meni pitkä tovi kirjoitella kaikki tiedot talteen. "
" Autoksi tuli Peugeot 2008, joka on sisätiloiltaan ilmoitettua 308:a pienempi. Lisäksi vastaanottotiskillä oli vain yksi "kassa", joten jonottaminen kesti kauan. "
" kaikki toimi hyvin, nopeasti - ja suomeksi! "
" JOka ikinen kerta sama juttu: vaikka olen ottanut autoa varatessa mielestäni riittävät vakuutukset, aina aletaan sitten autoa lunastaessa tyrkyttää hyvin aggressiivisesti lisää vakuutuksia ja pelotella kalliilla vahingoilla jotka voivat mennä omasta pussista. Tähän toivoisin muutosta. Auto sinänsä ok ja mainio. "